Jump to content

Recommended Posts

Някой има ли представа кога ще започнат да се предлагат c30 на Бг пазара? Според мен мина доста време от представянето на модела на Пловдивския панаир ,но на сайта на Great Wall нищо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо повече-вместо гамата от автомобили, които предлага компанията да се увеличава тя се намалява.Ховър H5 вече отпадна за българския пазар.Знам, че са го спрели от производство, но поне на негово място на конвейра според мен трябваше да се качи Ц30 или друг сертифициран модел.Уж до средата на тая година в завода трябваше да се правят Ц10,Стийд Ц30 и Ц20Р а то какво стана.......

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hover H5 никога не е бил на конвейра, че да бъде сменян. Просто бе стар модел и спряха да го внасят. Уж "скоро" трябва да тръгнат C30, C20R, Hover H6 и то не само да се продават, а и да се сглобяват в Ловеч. Друг е въпроса, че "скоро" се чува от доста време насам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ходих да се разправям, покрай С10, дилъра ми каза, че ще е началото на другата година, както С30, така и С20R.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето официален отговор от Автолукс на моето запитване кога се очаква точно да се качи на конвейра Ц30 заедно с останалите модели:

ПО ПОВОД ВАШЕТО ЗАПИТВАНЕ ЗА ЗАПОЧВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВО НА АВТОМОБИЛИ Voleex C30 C20R,Steed и Hover H6 ВИ ОТГОВАРЯМЕ, ЧЕ СЕ ОЧАКВА ДА СТАРТИРА ОКОЛО СРЕДАТА НА 2013 Г. ТОЧНА ПРОГНОЗА Е ТРУДНО ДА СЕ ДАДЕ, ТЪЙ-КАТО ЗАВИСИ ОТ ОКОНЧАТЕЛНИТЕ НАСТРОЙКИ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ ПРОЦЕС, КОИТО В МОМЕНТА СЕ ИЗВЪРШВАТ В ЗАВОДА НА ЛИТЕКС МОТОРС АД!

С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ!

АВТО ЛУКС ООД

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в Митвас, на представянето на C20R и C30. Първия модел няма да се предлага за сега на БГ пазара, а С30 се пуска на пазара през Март 2013 г., като цената за ниския клас оборудване ще е 21000 лв., а високия клас – 23000 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това наистина са цените много са се изхвърлили май , разликата в Китай от С10 е само 2000лв. нормално трябва да започва от 18 000- 19 000лв. макс. Няма да говорим за Дачия и Шевролет само ще спомена че новото Пежо 301 ниското ниво е 19 460 лв. с ДДС 1.2 -72кс. средното с 1.6 -115кс. 23 860 лв. , а високото 25 800лв. има и дизел и автоматик ,а ESP е налично във всички нива. Това е бюджетен седан точно в класа на С30 и все пак Пежо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това наистина са цените много са се изхвърлили май , разликата в Китай от С10 е само 2000лв. нормално трябва да започва от 18 000- 19 000лв. макс. Няма да говорим за Дачия и Шевролет само ще спомена че новото Пежо 301 ниското ниво е 19 460 лв. с ДДС 1.2 -72кс. средното с 1.6 -115кс. 23 860 лв. , а високото 25 800лв. има и дизел и автоматик ,а ESP е налично във всички нива. Това е бюджетен седан точно в класа на С30 и все пак Пежо.

Да новото Пежо 301 е 19460 лева с ДДС, но е голо като пушка. Дори радио няма, а има само окабеляване за радио, докато самото то е опция. А Ц30 идва със стерео и 4 говорителя във ниското ниво на оборудване. И това е само един малък пример. В крайна сметка ако Ц 30 бъде пуснат на тези цени и за него ще се намерят клиенти.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно очакванията за голяма разлика между цената на ц30 и утвърдените марки няма да се случи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно очакванията за голяма разлика между цената на ц30 и утвърдените марки няма да се случи .

 

Дано не е така, че иначе не виждам вариант за пазарен успех на модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е официалната цена, колкото и да е жалко. Каза ми го служителят от фирмата (Митвас), с който разговарях. С20R излиза горе-долу на същите пари и за това от Литекс са се отказали да пуснат модела на пазара за сега.

Само 20 след като си тръгнах оттам, случайно попаднах на представяне на новата Дачия Сандеро. Цената на избраното от мен оборудване, което се покрива с висото оборудване на С30, с изключение на кожения салон е с близо 4000 лв по-малко. Ако сложим и кожен салон. койото е като опция отиваме на 3000 лв разлика. Като комфорт вътре Дачията не отстъпва по абсолютно нищо, даже шофьорската седалка на мен ми е много по-удобна от тази на С30. Записах се и за тест драйв и скоро ще имам поглед и върху състоянието и на пътя.

Някой сега може да ме обвини, че правя реклама на Дачия, но не е така. Просто изразявам личното си мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е официалната цена, колкото и да е жалко. Каза ми го служителят от фирмата (Митвас), с който разговарях. С20R излиза горе-долу на същите пари и за това от Литекс са се отказали да пуснат модела на пазара за сега.

Само 20 след като си тръгнах оттам, случайно попаднах на представяне на новата Дачия Сандеро. Цената на избраното от мен оборудване, което се покрива с висото оборудване на С30, с изключение на кожения салон е с близо 4000 лв по-малко. Ако сложим и кожен салон. койото е като опция отиваме на 3000 лв разлика. Като комфорт вътре Дачията не отстъпва по абсолютно нищо, даже шофьорската седалка на мен ми е много по-удобна от тази на С30. Записах се и за тест драйв и скоро ще имам поглед и върху състоянието и на пътя.

Някой сега може да ме обвини, че правя реклама на Дачия, но не е така. Просто изразявам личното си мнение.

Приемам Вашето мнение, но държа да отбележа, че Сандеро не е в класа на Voleex C30. Него е редно да сравнявате с Voleex C10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен С30 и Сандерото не могат да се сравняват – първо като клас автомобил, второ като вътрешно пространство … но всеки сам си преценява от какво точно има нужда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок приемам критиките, пък и малко се отклонихме от темата.

Смятах да купувам С30, след като го пуснат, но при тази според мен завишена цена мисля да пропусна въпреки, че ще е най-евтината в класа си.

Двата автомобила ми дават почти едно и също за моите нужди, така че по-логично е да избера по-ниската цена. Пак казвам това е личното ми мнение и е съобразено и с възможностите ми и за това си позволих да направя сравнение на двата модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите Логан и Сандеро наистина изглеждат страхотно, а Логана, който е същия клас като C30, е на практика на същите пари и то с дизел (бензина обаче 75кс идва слабичък). Ще видим какво ще измислят от Great Wall/Литекс, за да се борят с румънците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия са с голяма печалба и могат да си позволят да свалят цените. Надпреварата е в в разгара си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можем само да стоим и да гледаме с усмивка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е изключително интересна битката между Ц30 и Логан (дори и да няма такава в момента, аз си пуснах една симулация в главата ако трябваше да избирам между двете и май клоня към северните съседи засега :lol:. Като че ли новия Логан в голяма степен се е отървал от "дървения" вид на предшественика си, който (поне според мен) е отказал доста хора от покупка. Като сложим и разнообразието от нива на изпълнение/двигатели/цени и Логан придобива едно много приятни позиции. Сега ще е интересно как ще реагират ЛМ на появата на доста нискобюджетни конкуренти от голяма част от марките на пазара...

 

Обещава да е голямо шоу :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аби не, че нещо, ама тоя новия Логан много ми прилича на Лада Гранта?!

Ето и снимчици:

Ладата:

4_104.jpg

 

А това е новата Дачия Логан:

newlogan.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще кажеш, че не знаеш, че Лада Гранта е на същата платформа като Дачия Логан и Рено дърпат конците :)

 

@poroinik, стария Логан беше модел на доста години. Когато излезе, изглеждаше модерно като за нисък клас автомобил. Просто бе остарял. Сега обаче този модел е нов и достатъчно свеж да изглежда добре и след 3 години. Докато C30 докато излезе на пазара ще стане на едно 2-3 години и ще се нуждае от фейслифт. Литекс протакат, за да го пуснат директно производство в Ловеч, което дано да означава, че имат скрити козове в ръкавите и планове как да се борят с по-нови модели като Логан. C30 има предимство с малко по-мощен двигател (но по-харчещ) и хубав автомат (CVT), който не се знае дали изобщо ще се предлага у нас (както не се предлага с C10).

 

Покрай това, че май се поотказаха от C20R, накрая няма да се очудя ако се откажат от C30 и оставят само H6, защото той поне е модерен и евтин за класа си. Предлага нещо подобно на Kia Sportage, но с 10-15 бона надолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че новия Логан изглежда много добре и е достоен конкурент на Ц30. С оглед на екстрите логично е да се смята, че ще е претендент в продажбите, но все си мисля, че Литекс Моторс ще пуснат някоя промоция като тая ноа Хувър - я бонус газова уредба я някой супер изгоден лизинг за определен период от време. От цялата работа ще спечелим ние - потребителите, защото цените ще падат, а качеството ще се повиши и ще имаме по - голям избор. Времето обаче ще покаже, как ще се развият продажбите. То и Ц10 го отписваха като конкурент на Сандерото, но след първите 9 месеца на тази година го задмина по продажби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цената на C30 и H6 e висока.

Можем да ги сравним с Пежо 301 за 19 500лв. и Киа Спортидж 33 500лв.

Очаквах да са с по добри цени :(

С 2 000 лв. на долу C30 ще е трепач :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цената на C30 и H6 e висока.

Можем да ги сравним с Пежо 301 за 19 500лв. и Киа Спортидж 33 500лв.

Очаквах да са с по добри цени :(

С 2 000 лв. на долу C30 ще е трепач :)

Това се опитах да кажа и аз , но ме нападнаха . Верно , че Пежо 301 за 19500лв. няма радио и климатик (1200лв.+) и мотор 1.2 72кс., но във второто ниво за 23 800лв. има всичко , че и отгоре и двигател 1.6 115кс. като добавим възможност за дизел и автоматик( от лятото и роботизирана) и серия на ESP , както и факта , че става въпрос за Пежо , а не за Дачия или Шевролет/Деу , действително цената на С30 е меко казано непремерена . Съгласен съм и с мнението , че на С30 му трябва вече фейслифт за да отговори на конкуренцията. Пак ще повторя , че в Китай разликата няма и 2000лв. с С10 ,в което има логика , защото ползват почти еднаква техника - мотор , окачване( само удължена база) ,табло и прочее .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по темата - от Май 2013, на цена от 20 290лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×