Junkie Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 Здравейте колеги, Насочил съм се към въпросния автомобил. Като плюсове всичко(почти) ми е ясно. Като притежатели на въпросния, ще помоля всеки който има такъв да даде едно рамо относно минусите. Имах възможността да покарам малко тестов автомобил, първо впечатление - комфортен, удобен, но и шумен. Не знам дали беше от газовата, понеже тестовия бил с газ, но има едно адски неприятно жужене което аз приемам за минус, и точно поради тази причина за момента не мисля газовата да е включена в покупката. Това за мен е минус. Главно ме интересува надеждността на въпросния автомобил, или с други думи - колко дуракоустойчив е? Какъв е средния разход реално, а не по каталог? Общо взето, искам да знам какво да очаквам. Ако мога да разбера от вас, ще съм искрено благодарен. Поздрави! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 За разход: =1&Vehicles[MakeID]=95&Vehicles[ModelID]=1627"]Разход на гориво на Voleex C10 По другите ти въпроси, прочети другите теми в раздела, особено тази на poroinik. Ще ти отнеме малко време, но в крайна сметка май си струва, имайки предвид парите, които ще дадеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 За разход: Разход на гориво на Voleex C10 По другите ти въпроси, прочети другите теми в раздела, особено тази на poroinik. Ще ти отнеме малко време, но в крайна сметка май си струва, имайки предвид парите, които ще дадеш. А защо моята не излиза при това търсене в carspending? За газовата макар да го има това жужене не е проблем, дори преди няколко дни возех хора отзад и ги питах дали е силно и дали дразни много. Отговориха ми, че се свиква лесно като има пусната и музика и бързо се свиква и след това не прави впечатление. От шофьорското място аз също вече не го чувам, понеже съм свикнал и явно този звук го изключвам. Като минуси мога да изтъкна отвратителната пластмаса на таблото точно под предното стъкло. Дефекти се появяват като досега срещаните горе долу са дефектни амортисьори, каре, проблем с някои кори в купето, лошо залепени гумени лайсни на покрива. За разход може да отвориш профила от подписа ми. Всички зареждания от покупката на автомобила досега са записани! Аз лично за цена/качество съм много доволен засега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 "лошо залепени гумени лайсни на покрива". Много си прав и при моята, 1 лайсна не е залепена много добре, но не е болка за умиране. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 Да аз не казвам, че е болка за умиране, то моята е така още от началото на март месец. То и другите проблеми не са болка за умиране засега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 Между другото, Junkie, не си писал от къде си, но на 4ти Юли ще има месечна среща в София (виж раздела за срещи). Ако дойдеш, ще има някой друг собственик с Волекс от форума, който да ти каже всичко. Гореизброените проблеми като цяло са били отстранявани от сервизите. Но е неприятно да ги има на нов автомобил. Не знам дали е така и при други марки/модели (да има проблемчета, които гаранционно да се стягат в началото). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 А ако си от Бургас, може да огледаш и моята - нямай грижи.Аз лично не съм ходил да се оплаквам за недобре залепената лента на покрива ( то е около 2-3 см мястото). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 Мерси за поканите пичове обаче съм си майничка. Иначе като цяло добре звучи всичко, има кусури, ама нова кола за тия пари няма как да е премиум. Може-би имах някакви по-сериозни очаквания, с оглед че си карам BMW-то, пък нали... теле с кон няма как да сравним. Ще видим каква е развръзката за колата, за сега моя избор е направен, само да видим какво мислят господата от Райфайзен лизинг, в момента единствено това е решаващия фактор... Някак си не искам да дам 16к кеш, дори и за нова кола да е. Малко съм фанатик на тема BMW та ако трябва да дам 16к кеш, то те ще са за реставрация и ъпгрейд на старата. Дано и аз да се похваля тия дни Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Migel Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 А какво ще кажеш за това http://forums.gwm-bg...B4%D0%B4%D1%81/ ? Или пък не си струва за 1000 лв. няколко разходки до София. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Промоцията е национална, вероятно той участва в нея: http://www.greatwall.bg/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 Абсолютно Със металик цвят и N1 сертификат(нужен ще е.. няма как). Цената е перфектна, и сега смело напред да се убедим и в надеждността Само едно не разбрах де... Уж колата има 5 години или 100к километра пълна гаранция, пък съединителя например се води консуматив, което според мен е пълна щуротия. Излиза така, че нещата които могат да бъдат гаранционно обслужени, ги покрива също и каското. Всичко останало се плаща... и к'ва е далаверата от гаранцията не разбирам.... Ако може някой по-запознат да ме светне как стоят нещата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Каското покрива само обвивката на колата, или тотална щета.Но ако да кажем имаш проблем с амортисьори, карета, двигателя скоростна кутия и т.н се поема от гаранцията към Great Wall. Да ме поправи някой колега, ако съм сбъркал Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Съединителя винаги, на всички марки, които знам се води консуматив. Понеже колко се изхабява се влияе най-вече от карането ти. С малко повече желание можеш и за седмици да съсипеш нов съединител. Но при нормално каране не би трябвало 5 години или 100 000км да се изхаби. Колкото до гаранцията както valery е посочил - тя покрива технически проблеми. А каското покрива физически щети. Ако някой ти надере колата или сам си я блъснеш, каското ще ти изплати проблемите. Но ако ти блокира двигателя, няма каското да ти го плати, а с гаранцията ще го отремонтират. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted June 29, 2012 Author Share Posted June 29, 2012 (edited) Съединителя беше просто пример, нямах предвид конкретно него Както и да е, днес засилихме документите към банката, тия дни ще пиша какъв е резултата Мерси за разясненията! Edited June 29, 2012 by Junkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 При автоматичните скоростни кутии гаранцията покрива проблеми със съединителя, докато при ръчни скоростни кутии е въпрос на реверанс от страна на производителя да включи съединителя към гаранцията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwfan Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 (edited) Гаранцията покрива фабрични дефекти, т.е. ако някоя част, ако ще и съединителя да е това, се счупи поради дефект, а не поради неправилна употреба, то би следвало да се покрива от гаранцията. У нас обаче погрешно се смята че едва ли не в рамките на гаранцията всичко което успееш да потрошиш с хамалското си каране трябва да се покрива от гаранцията. Edited June 29, 2012 by gwfan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted June 29, 2012 Author Share Posted June 29, 2012 Пичове, разбирате ме погрешно... Не си купувам кола за изтезания, такава вече имам и съм повече от доволен. Купувам градска кола която да ми вози гъза и с достатъчно грижи да не ме оставя на пътя. Въпроса ми за гаранцията беше по-скоро информативен, от колкото конкретен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Junkie, разбираме те много добре. Просто поясняваме конкретните случаи, които повдигаш! А това, че въпроса ти е бил "информативен", не го прави не-"конкретен". Съединителя беше просто пример, нямах предвид конкретно него Писал си точно за "съединителя", казваме за съединителя, не виждам нищо неконкретно. Пък и той е по-особен, защото хем е скъпа част, хем се брои за консуматив. Ако нещо друго те учудва, че не се покрива от гаранцията - кажи и за него. Не искам да си мислиш, че някой те напада, напротив - надявам се темата да е полезна за всички, на които им предстои покупка на такава кола и да си знаят кой въпрос как стои. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 (edited) При автоматичните скоростни кутии гаранцията покрива проблеми със съединителя, докато при ръчни скоростни кутии е въпрос на реверанс от страна на производителя да включи съединителя към гаранцията. Автоматиците нямат точно такъв съединител, какъвто имат ръчките. Edited June 29, 2012 by viggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Автоматиците нямат точно такъв съединител, какъвто имат ръчките. Знам, че нямат, но е истина, че при тях съединителя влиза в гаранцията. Просто водача на автомобила не може да му влияе. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elpix Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Здравейте, Виждам, че сте споменали за проблем с каре, но за каре на волана ли става дума? Защото аз мисля, че имам някакво чукане във волана като минавам през някои неравности. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Здравейте, Виждам, че сте споменали за проблем с каре, но за каре на волана ли става дума? Защото аз мисля, че имам някакво чукане във волана като минавам през някои неравности. Да за каре на волана става въпрос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elpix Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Подменят ли ги през гаранцията? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Андреев Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Здравейте! Оглеждам хоризонта за покупка на автомобил и Voleex C10 е един от вариантите, който добре се побира в определеният за целта бюджет. Като почетох форума, намерих отговори на повечето въпроси, но остават и някои неясни моменти. Например, моля, ако някой знае, да ме насочи, откъде е информацията за пътният просвет (клирънс)? Срещнах в една от темите числото 11,4 сантиметра, което малко ме смущава. При какви условия (празен или натоварен автомобил) е дадено това разстояние? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 (edited) Здравейте пак и от мен, след малко застой сме в играта!!! Вече са факт първите 700км за момента нямам много оплаквания. Като цяло вози доста добре, има доста глезотии, и най-вече носи на бой 5 човека с багаж се качихме на невъзможна вила с невъзможно място Може-би ми се струва малко спъната като пусна климатика де, натискам газта пък тя спира... сигурно още не съм отвикнал от BMW-то Факт е и при мен чукането в предницата(волана), пък ми предстои пътуване до Полша. Сега се чудя дали да ида в сервиза преди да тръгна, или след като се върна(т.е. точно навреме за 1вото обслужване), някой по-запознат с проблема да даде съвет моля. @ Андреев: Колега, въобще да не те притеснява клирънса, колата е наистина височка за класа си(даже прекалено според мен), не съм имал проблеми нито с легнали полицаи, нито с нищо(имай в предвид и горенаписаното, 5 човека с багаж се качихме на Борово, през чукарите и никакви ядове). Тия дни и снимки, че все не остава време.. Забравих да питам... този въпрос го отнесох и до представителството ама още не съм получил отговор... надявам се някой тук да знае. Става въпрос за шумоизолация, но на целия двигателен отсек + част от купето отдолу. Малко шумна ми се струва над определена скорост(пък и виенето на диференциала е доста отчетливо в купето). Интересува ме дали е възможно да се сложи някаква изолация, и ако да - какъв точно е реда(като искам да си запазя гаранцията естествено, иначе знам как става. Edited August 15, 2012 by Junkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.