terminator Отговорено 8 Май, 2012 Share Отговорено 8 Май, 2012 Ако успееш да съчетаеш прагматичността и "грабването" ще е най-добре. И все пак едното ще надделее, т.е. ще има компромис. Н5 - е повече за off-road Duster - е по-икономичен и по-подходящ за добри пътища Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 8 Май, 2012 Share Отговорено 8 Май, 2012 H5 е по-мъжкарският джип , а и за модела ,който е в продажба екстрите са като в SUV от по-горния клас, но всичко е въпрос на вкус Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 8 Май, 2012 Share Отговорено 8 Май, 2012 Двата модела са толкова различни- единия типичен градски SUV, другия определено с много добри оф-роад и извънградски възможности , така че, ако човек си подреди приоритетите изборът би трябвало да е доста лесен . Като плюс за Н5 е и богатото оборудване . За АутоБилд съм напълно съгласен с gwfan , че няма как ведомственото на VAG списание да дава независима оценка . Винаги намират начин да "ударят" конкуренцията с точките в тестовете или с някакви измислени оплаквания на клиенти . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobonikolov Отговорено 8 Май, 2012 Share Отговорено 8 Май, 2012 Пак приказки от хиляда и една нощ ... Аз познавам над 20 притежатели на Дъстър ... как така един не се оплака от сходен с този проблем. Как може големи и сериозни хора (уж интелигентни) да вярвате на приказки от рода на гореописаното. Да разполагаш с неизчерпаемо море от информация и да вземаш решения на базата на, и да вярваш на откъслечни парчета информация подочути от тук от там в днешно време е нещо, което не знам как да нарека. Поинтересувайте се малко, кой е основния спонсор на Аутобилд, кой е най-големия рекламодател в същото това "списание". И ако можете се замислете аджеба защо някои статии са написани по определен начин. Кой има интерес от това! И ако някога започнат да пишат в Аутобилд за колите сглобявани в българия и то в същия стил, да ги клеветят и плюят, то значи в тях виждат конкуренция и затова ги плюят ... Дай Боже да се стигне някой ден до там, ама това време е много далеч, защото поне засега никой не ги брои за нищо в европата (изключая Италия, Украйна и Русия, ама и трите страни на мен лично не са ми критерий за автопазар). ПП: Изискванията на ANCAP и CNCAP нямат почти нищо общо с изискванията на EuroNCAP ... тепърва се правят постъпки за унифициране на изискванията на всички международни лаборатории ... в това число и американските. Сори за Хувъра наистина не се оказах прав.Бях подведен от инфото в един сайт,но сега го проверих.Но за проблема с Дъстъра не се отмятам от думите си.Не знам,кой е собственика на Аутобилд,но знам,че случая не е от тук а от Германия.В секцията за въпроси към Аутобилд има такива на хора от цяла Западна Европа.В конкретния брой доколкото си спомням имаше и въпроси за Форд.Не ми приличаше на плюене.Просто хората от Германия бяха помолили списанието да се свърже с Рено-Дачия и да ги осведомят за проблема както и да получат отговор от техните инженери какво го причинява и отговора бе точно това-че не знаят от къде идва проблема и работят за неговото отстраняване.При хората,които познаваш ти приблема вече може да е бил решен.Най-добре е човека да иде и да я тества Дачията и след това да тества Ховъра.Така ще реши най-добре коя кола му подхожда повече.Това за лосовия тест е много относително-сега колата може да е претърпяла промени и окачването да не е такова.Преди около 13 години А-класата на Мерцедес също претърпя крах на лосовия тест като даже се и обърна на пистата.Но това не попречи модела да си се развива и продава и до днес. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 8 Май, 2012 Share Отговорено 8 Май, 2012 (Редактирано) Ето че сам си противоречиш ... значи имало проблем ама бил някога и сега го нямало ... тогава защо въобще говорим за него, след като го няма? Та нали ако човека си го купи, то този проблем вече ще е решен ... по твоите думи. Или просто ей тъй, лаф да става. Пак ти казвам, чети повече и се опитай да осмисляш това, което четеш. В аутобилд нарочно плюеха по дъстъра защото след излизането му продажбите на нЕкои моделчета от една група спаднаха на половина. Не защитавам никого, и не плюя по никого. Просто се опитвам да ви накарам да мислите и да давате съвети каквито бихте искали и вие да получите. Кратки, ясни и аргументирани. Както вече много пъти го казахме и аз и Виктор и Никид и Любо - да ходи на тесдрайв колегата, да си харесва и да скача в дълбокото. Редактирано 8 Май, 2012 от gwfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fernando Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 М/удругото Дъстъра е доста успешен модел точно в Зап. Европа. Така, че колегата най-добре да да си направи тест-драйв и на двата. Във високото ниво на оборудване на Дъстаъра има странични възглавници и ESP система, които липсват при H5. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobonikolov Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 Ето че сам си противоречиш ... значи имало проблем ама бил някога и сега го нямало ... тогава защо въобще говорим за него, след като го няма? Та нали ако човека си го купи, то този проблем вече ще е решен ... по твоите думи. Или просто ей тъй, лаф да става. Пак ти казвам, чети повече и се опитай да осмисляш това, което четеш. В аутобилд нарочно плюеха по дъстъра защото след излизането му продажбите на нЕкои моделчета от една група спаднаха на половина. Не защитавам никого, и не плюя по никого. Просто се опитвам да ви накарам да мислите и да давате съвети каквито бихте искали и вие да получите. Кратки, ясни и аргументирани. Както вече много пъти го казахме и аз и Виктор и Никид и Любо - да ходи на тесдрайв колегата, да си харесва и да скача в дълбокото. Не си противореча.Още в първото ми мнение по темата казах,че съм чел за този проблем,но е било преди година и е възможно да е решен.Но е възможно и да съществува още.Явно вече го няма обаче.Което е хубаво.Каквото и да реши човека-безаварийни километри му желая.А това дали Аутобилд плюят или не-няма как да знам със сигурност ;-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) Не знам колко пъти трябва да го напиша за да го проумееш. Колегата иска мнения и съвети. От хора, които имат някакъв реален поглед върху нещата. Аз съм тествал и двата автомобила. И си имам мнение по въпроса, но не му го натрапвам, напротив - посъветвах го да отиде и да тества и да реши сам, защото колите нямат нищо общо, единствено цената им е близка. Ти продължаваш да го насочваш в някаква посока и то цитирайки нещо в стил "Баба пена чула че на пазара една циганка разправяла че някакъв и казал как чул че друг разправял че ...." Сега разбра ли ме или да го обясня още по-просто? Ако имаш свое собствено мнение - дай го смело. Ако само си чел - недей. Колегата е достатъчно умен, не подценявай интелекта му и умението му да си набавя информация, да я осмисля и да взема решения сам. Когато обаче 100-ина човека му напишат една откровена лъжа, вероятността да го подведат е много по-голяма. Редактирано 9 Май, 2012 от gwfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobonikolov Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 Не знам колко пъти трябва да го напиша за да го проумееш. Колегата иска мнения и съвети. От хора, които имат някакъв реален поглед върху нещата. Аз съм тествал и двата автомобила. И си имам мнение по въпроса, но не му го натрапвам, напротив - посъветвах го да отиде и да тества и да реши сам, защото колите нямат нищо общо, единствено цената им е близка. Ти продължаваш да го насочваш в някаква посока и то цитирайки нещо в стил "Баба пена чула че на пазара една циганка разправяла че някакъв и казал как чул че друг разправял че ...." Сега разбра ли ме или да го обясня още по-просто? Ако имаш свое собствено мнение - дай го смело. Ако само си чел - недей. Колегата е достатъчно умен, не подценявай интелекта му и умението му да си набавя информация, да я осмисля и да взема решения сам. Когато обаче 100-ина човека му напишат една откровена лъжа, вероятността да го подведат е много по-голяма. Не съм искал да подвеждам когото и да било.Аз също казах,че е най-добре да тества и двата автомобила и да си реши сам.Аз също не натрапвам мнението си.Не целя да се заяждам с никой.Ако теб съм те засегнал с нещо се извинявам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) Дъстър без есп има склонност към преобръщане..... Това са пълни глупости. Има продадени над 300 000 Duster-а и как пък не се обръщат, при такава "склонност" да се чуди човек? Окачването и задвижването 4х4 са му от Нисан Кашкай (същите са и на Рено Колеос), а двигателите са добре познатите от Рено и актуални (и произведени в милиони бройки вече) - бензинов 1.6 16V (код K4M) и дизелов 1.5DCi (версии 90 коня за 4х2 и 110 коня за 4х4). Та кое остана да му е "инженерната грешка" точно? Kолко от изказалите се против Дъстър реално са карали/притежавали такъв? Това и нормален SUV, с малко екстри и малка цена (спрямо SUV от други марки, с повече екстри). Редактирано 9 Май, 2012 от Говедо 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sea Dragon Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 В крайна сметка, след всички коментари става ясно, че Duster-а може и да не е пълен "боклук", но Hover H5 го превъзхожда по повечето показатели. Така че, интересно сравнение би било Dacia Duster спрямо Hover H6 за който все още няма достатъчно информация за съжаление. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) И пак тенденциозно изказване... Редактирано 9 Май, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 Това са пълни глупости. Има продадени над 300 000 Duster-а и как пък не се обръщат, при такава "склонност" да се чуди човек? Окачването и задвижването 4х4 са му от Нисан Кашкай (същите са и на Рено Колеос), а двигателите са добре познатите от Рено и актуални (и произведени в милиони бройки вече) - бензинов 1.6 16V (код K4M) и дизелов 1.5DCi (версии 90 коня за 4х2 и 110 коня за 4х4). Та кое остана да му е "инженерната грешка" точно? Кога станахте такива сектанти (и) в тоя форум и колко от изказалите се против Дъстър реално са карали/притежавали такъв? Това и нормален SUV, с малко екстри и малка цена (спрямо SUV от други марки, с повече екстри). Ами незнам може и да не съм прав, като излезе Дъстъра се интересувах доста от него и така ми е останало в съзнанието, че на няколко места съм чел. Даже мисля, че имаше и клипче как го преобръщат и то с не особенно голяма скорост (не помня вече цифри точно). Аз лично не съм прбовал да го преобръщам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 аз съм виждал как се преобръща RANGE ROVER и ако не се лъжа го преобърна Иван (от Иван и Андрей). и за да не е пълен офф топик - дачията ме дразни с изключително неприятелското оформление на интериора - врътките от ерата на берлинската стена и касетофоните от преди това. няколко пъти съм им гледал сайта, ама така и не видях лауерата да има някакви значителни екстри за шофьора и пасажерите (не говоря за тия за безопасността, където пък на Н5 му куцат). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 Е то има коли в които врътките са от махагон ама тука не обсъждаме тях ... както е казал народа - за тия пари - толкова. А и дразненето е напълно субективно усещане, а тук идеята е да сме обективни за да сме в помощ на колегата ... и на всички други с подобна дилема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 Поукротете се малко де...ще се изпотрепете тука.Не са еднакъв клас тия коли,та чак толкова запенено сравнение да правите.Факт е,че дъстъра освен по критерия по-нов (като разработка) и икономичен двигател,по нищо друго не бие,е достатъчно красноречив.Отделно като го погледнеш на какво прилича (мое мнение)...да те е срам да му се качиш.Не ангажирам никой с моето мнение,пак казвам.По-лачения,добре изглеждаш,красив,разполагащ с екстри,технически по-добре стоящ,по-широк,с по-добра дистрибуторска и гаранционна мрежа и т.н. и т.н. модел е Н5. Само да питам тези,които толкова ревностно го защитават тоя пясъчник,като въпроса ми е наистина защото не знам,а не иронично подмятане - Дъстър има ли като опция кожен салон,мултимедия с гпс,камера за на зад и фабрична газова ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) Не е въпроса за защитаване на нещо си а за това да се спре с плюенето на нещо си. Същото, което правиш и ти - няколко изречения и само и единствено твоето лично мнение. Никакви факти, никакви аргументи. А това за дистрибуторската мрежа уби рибата. Защо се смятаме за по-велики от дистрибуторската мрежа на Рено-Нисан?!? Само да питам тези,които толкова ревностно го защитават тоя пясъчник,като въпроса ми е наистина защото не знам,а не иронично подмятане - Дъстър има ли като опция кожен салон,мултимедия с гпс,камера за на зад и фабрична газова ? Само един поглед на сайта на Дачия би ти отговорил на тоя въпрос ... а да изказваш мнение без да си погледнал поне там е меко казано нелепо. Спирам да пиша по темата защото се превръща в спор с малчугани на детската площадка - "Ама моя тати е по-як и ще набие твоя"!!! Сполай ви и се опитайте да мислите малко. Редактирано 10 Май, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_ Отговорено 9 Май, 2012 Share Отговорено 9 Май, 2012 Преди да взема Н5 бях поръчал Дъстър и естествено очаквах доставката му един ден минаваики покраи дилърът на ГУ реших да хвърля едно око на въпросният SUV H5 , като дизаинат ми направи много добро впечетление и направих един тест в града И вече бях сключил договор за Дъстър(разбрах в какво дърво ми предстои да се кача) няколко безсънни вечери и накрая сключих нов договор за Н5 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rtasev Отговорено 10 Май, 2012 Share Отговорено 10 Май, 2012 А какво стана с първия договор? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehudi Отговорено 10 Май, 2012 Share Отговорено 10 Май, 2012 ами аз съм правил weekend тест на дъстър. не ми хареса - исках го като основен ауто за градско и чат пат семеен ауто. много "спартански" в лошия смисъл на думата, неудобен. в интерес на истината стабилно стои на пътя. ако ще се ползва като семеен с 2 деца - забрави го. за H5 - нищо не мога да кажа - аз чакам нафта, а в момента се предлага само бензин/газ. но тр да се сравняват ябълки с ябълки - както бе споменато няколко пъти - това не са еднакъв клас ауто. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 10 Май, 2012 Share Отговорено 10 Май, 2012 за мен са еднакъв клас авто, защото са в един и същ ценови диапазон и се водят с еднаква слава. моята дилема обаче в рамките на 5 секунди определи Н5 като фаворит в личното ми дерби. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kearny Отговорено 12 Май, 2012 Share Отговорено 12 Май, 2012 Колите са различнини класове! Малкия клас джипове, който е най-актуален в момента в цяла европа 'заради ниски разходи, добра съвместимост в градска среда и т.н . прави Дъстъра много популярен в Германия, Белгия , Франция в момента! Ховър е друг клас машина! Трябва да си направиш сметката в дългосрочен план какво търсиш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guccci Отговорено 15 Май, 2012 Share Отговорено 15 Май, 2012 Здравейте, Карам служебен Дъстър 4х4 с голямата турбина за служебен автомобил, но мисля да го сменя с Н5 дизел. На 60000 км е за 1 год. - няма никакви проблеми все още, освен нормалните - скърцащо табло, таван на петна, итъркан скоростен лост. Някой има ли впечатление от Н5 на тези километри или повече, защото колата се кара минимум 50 000 км на година? Благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 15 Май, 2012 Share Отговорено 15 Май, 2012 Петната по тавана пък от какво ? Иначе дизелов Н5 няма. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 16 Май, 2012 Share Отговорено 16 Май, 2012 На мен китайските Н5 и Н6 ми изглеждат по европейски от европейския Дъстър , който изглежда по азиатски/ китайски с тази решетка , но дизайна е нещо субективно ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.