Jump to content

kearny

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kearny

  • Rank
    Newbie
  1. Аз съм ползвал такава на Холтс. Вдигна колата, при напълно спаднала на джанта гума! Изрично се подчертава , след вкарването на съдържанието да се кара колата малко, за да настъпи равномерно разпределение. Карах така в продължение на 5-6 хиляди и така продадох колата.Нямаше спадане. На баланс машината нямаше отклонения след този "ремонт" . Много съм доволен и винаги имам един флакон в колите си. Ако е някой евтин, може и да има проблем, не зная.Естествено, ако разпориш гумата няма да работи.... По въпроса за газовата уредба- аз все си мисля, че е добре резервната гума да си остане на мястото и дасе монтира вертикална тороидална бутилка вътре, в багажното, изправена от едната страна. Казвам го като идея . Има такива бутилки и при положение, че резервната гума трябва да стои незакрепена в багажното, това ще е по-добър вариант.
  2. Заинтересовах се от темата и прочетох мненията.Въпроса ми е къде отива резервната гума? Поставя ли се на някаква специално изработена стойка в багажника ? Дайте снимки как стои резервната гума, моля.
  3. Честито за колата! И тези табели ги махнете от там закачени на тези шипове! Освен това отпред пречат на осветлението! Надявам се да се намерят в тази държава компетентни хора, да въведат стандарти за всичко, защото иначе се получава безумие!
  4. Колите са различнини класове! Малкия клас джипове, който е най-актуален в момента в цяла европа 'заради ниски разходи, добра съвместимост в градска среда и т.н . прави Дъстъра много популярен в Германия, Белгия , Франция в момента! Ховър е друг клас машина! Трябва да си направиш сметката в дългосрочен план какво търсиш.
  5. Гледах на полицейските бутилките стърчат много надолу! Не говоря тук за естетика, а за безопасност преди всичко! Защо не се монтират тороидални? Май гледат да минат тънко за няколко лева повече!
  6. Добър краш тест! Колеги имайте предвид все пак , че руския стандарт на теста е различен от Европейския! Скоростта на изпитване е по-ниска и твърдостта на удряния куб също е по-ниска. Правят го това заради лошите резултати на новите им Лади. Така, че не приемайте 1:1 резултатите! Казвам го за обективност!
×
×
  • Create New...