Jump to content

Recommended Posts

Добър ден пичове,извинявам се че пиша тук,но ще си взимам джип и се колебая междо Дъстъра и Хувера.Тествах и двата джипа ама секи ме привлича с различно.Ексти,мощност,дизайн,разход....Затова сяко едно мнение ще ми бъде от голяма полза.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Понеже съм се возил няколко пъти в Дъстър, а също така и в Ховер, та според мен няма нищо общо между тях. Ховера е мнооого по-добре отвсякъде, но това си е лично мое мнение. Зависи ти какво очакваш, какви нужди имаш и за какво ще го използваш. Та съвсем приятелски и без да се заяждам те питам - какво точно ти хареса и какво те привлече в Дъстър? Чак ми е чудно... Освен цената де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би дизеловия мотор го е привлякъл. Незнам колко му е спешно да си вземе нов автомобил и незнам кога ще започнат да продават H6, но може би най- добрия вариант е да изчака и да си купи H6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия мотор на Дъстър е мъртвец! Карам служебни Логани и Сандера, 1.5ДЦи, ами за нищо не стават! Пък и при 2.60-2.70 нафта, газта определено си е оферта! Дъстъра в града зимата гори 10-11/100, в София! Проверено. Ховера не знам колко гори зимата градско, но ме съмнява да е 22/100... КАкто и да е. И моето мнение е, да изчака да види H6. Според мен ще е голям хит... Но тук идва въпроса, къде ще го кара повече и за какво ще го ползва, защото H6 определено няма да става за офф-роуд колкото H5. Да поясни малко за какво ще го ползва и какво му е харесало в Дъстър, защото наистин не мога да разбера. Освен цената, в Дъстър няма нищо, ама нищо хубаво и полезно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами дизайна,цената......Имам един въпрос разбрах че,ховера е на склад и като приключат бройките излиза Н6,и Н5 няма да се произвежда у България?Иначе джипа ще ми трябва предимно извънгадско,и на практика ми трябват мощност,да е широк отвътре и да е здраво .Да се мята в снега без да затъва .

Редактирано от 007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H5,Дачията няма с какво да те впечатли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Ховера.

 

Повярвай ми!!! Продадох 5 годишен ФВ Туарег (купен нов от магазина в далечната 2007) и се качих на Ховер и честно казано усещането не беше като "от кон на магаре", което ме кара да мисля че Ховера е достатъчно добър автомобил.

 

За Дачията нямам какво да кажа. Ако искаш джип - вземаш Ховер, ако искаш да разправяш на хората че имаш джип - вземаш Дачия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дизайна,цената......Имам един въпрос разбрах че,ховера е на склад и като приключат бройките излиза Н6,и Н5 няма да се произвежда у България?Иначе джипа ще ми трябва предимно извънгадско,и на практика ми трябват мощност,да е широк отвътре и да е здраво .Да се мята в снега без да затъва .

 

Ако извънградското не е офроуд, изчакай H6. Но ако искаш нова кола точно сега, а не края на годината, си направи сметка дали за 33 бона искаш 110кс дизел с ужким 4х4 възможности или 136кс бензин с истински газов инжекцион с течна фаза и истински 4х4 възможсти, по-голяма гаранция и куп други глезотии в повече.

 

Тъй де, на твое място бих изчакал H6, H5 наистина няма да се произвежда тук. Но между Duster и H5 въобще не бих се колебал - Дачията е хубава, но не и на фона на Great Wall-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двата модела са много различни и като цена и като функционалност и като екстри. Имах оферта уж с преференции за Дъстър с прилично обурудване за 34 500 лв горе долу. За същите пари взимаш по-голям джип H5, с повече вътрешно пространство, добра проходимост и part-time система за 4х4 плюс това и на газ. Извинете ме, но немога и да си помисля да ги сравнявам двата модела. Дъстъра е Логан на големи колела. Това го пише на сайта на Дачия, които го разглеждах когато я имах офертата. За мен вътрешното пространство и надеждността са най-важните неща. Доколкото си спомням и съм чел Дъстара е със системата на Рено Сценик RX4 (модел които мислех да си купувам преди няколко години), което ще рече че се следи дали има приплъзване на някое от колелата и се премества задвижващата тяга към другите. Може и да не съм съвсем прав, но карам на спомени в момента.

 

За мен H5 няма аналог и сред високия клас джипове. В Q7 изобщо няма и идея за достатъчно пространство на задния ред при височък шофьор. Така че съвета ми е погледни ценовите листи внимателно и сам си прецени кои какво ти предлага.

 

Да Дъстъра също има възможност за монтиране на фабрична газова на мястото на резервната гума, а не бойлер под колата, но колко пари трябва да платиш? А GW ти я подаряват има няма 2400 лв приблизително.

 

 

Да спомена само, че има и Bluetooth телефон със запаметяване на 4 апарата. Системата си работи супер с малкия недостатък че не помни приетите и набраните номера. В ebay има решение на проблема виж тук. Тази екстра също се смята към подаръка заедно с газовата :).

 

 

Смятай сравнявай, но избора е очевиден :):) :):)

 

Успех и разумна покупка ти пожелавам

 

 

P.S. В carspending.com има реална информация за разхода на H5. Пише си и на подписа ми даже :)

Редактирано от leomm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и от мен един глас с две ръце за Ховър-а :) Добра машина с истински офф-роад качества и с доста приятен външен и вътрешен вид:) Има си мултимедиа, камера за заден ход, блутуут, Спирачен асистент, газова... Много ме кефи и светлия салон (със седалки с кожа и без). Дъстъра от вътре е доста по-скромен, и пластмасов - не ме кефи толкова:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да избирам, бих избрал Hover-a за основна семейна кола. Дачията не е лош вариант също, но за основен семеен автомобил не става. Изхождам от моята гледна точка с 2 деца. Интериора на дачията не грабва. Изобщо никакво старание от страна на дизайнерите. Сега се очаква фейслифт и новия интериор е далеч по-добре. Като цяло двата автомобила са различен клас.

От друга страна дачията е много по-лека. Това значи по-ниски разходи за гуми, накладки, дискове и тн.

Аз, както вече няколко от съфорумците вече написаха, също чакам Н6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачията е някава инженерна грешка, не мога точно да определя каква, пък и не смятам,че заслужава да й се отделя толкова внимание. Гласувам с две ръце за Ховър Н5, ако имах и трета и с нея щях да гласувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме , че Дъстър покри само 3 звезди при теста на Euro-NCAP , иначе това е схема като при Кашкай , но бюджетно изпълнена . Разбира се Н5 или Н6 е по-доброто решение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А колко е покрил H5 на Euro-NCAP бе колега? Има ли официален тест на Euro-NCAP на китайските машини? Аз поне не знам за такъв. Има някакви на китайските тестери и на австралийските ама там критериите са коренно различни от европейските.

 

А до колкото съм чел из нета на Дъстър са дадени 3 звезди не заради друго, ами:

1. защото не е немска (там само немските получават най-високите резултати)

2. защото има лош резултат на пазенето на пешеходци ... иначе по пазене на пътниците отпред и особено на децата отзад има по-високи резултати от доста премиум марки ... ама "муцуната" му е голяма и въпреки системите за безопасност в предния капак и бронята "мачка" пешеходците ... в Ховъра не съм чувал да има такива технологии.

Няма лошо да си хфалим нащто гардже ама нека да го правим с факти ... а не да бием заю без значение дали е с шапка или не!!!

Редактирано от gwfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това си е факт 3 звезди за Дъстър ! Не само немските коли получават 5 пълни звезди , повечето италиански , френски,японски, както и корейските Хюндай и КИА непрекъснато получават от Euro- NCAP по 5 пълни звезди .

Вярно е че още няма европейски тест за Н5 и без ESP няма как да вземе повече от 4 , но дори при еднакви звезди според мен по-добрия избор е Н5/ Н6 , ако разбира се не се търси приоритетно за градско каране , тогава ясно , че Дъстър е с предимство.

Лично аз винаги съм карал френски коли (даже и в момента съм с Пежо 307) така че съм последния ,който ще "бия заю без значение дали е с шапка или не" по отношение на френските автомобили , каквато всъщност е и Дачия .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дизеловия мотор на Дъстър е мъртвец! Карам служебни Логани и Сандера, 1.5ДЦи, ами за нищо не стават! Пък и при 2.60-2.70 нафта, газта определено си е оферта! Дъстъра в града зимата гори 10-11/100, в София! Проверено. Ховера не знам колко гори зимата градско, но ме съмнява да е 22/100... КАкто и да е.

Логан и Сандеро са масово с мотори 1.5DCi 75 коня, еле пък служебните. Много рядко са с 90 коня версията. Дъстър 4х4 е със 1.5DCi 110 коня и турбина с променлива геометрия. Повече мощ, повече гъвкавост. С каква лекота хвърляш определния, не е истина просто... Това е най-разпространеният дизелов двигател на Рено и най-успешният.

 

За сметка на това бензиновият 136 коньов мотор на Ховъра, на това тежко купе е истинският мъртвец (сравнено с дизела в Дъстър). Нещо не сети да споделиш за него?

Разхода му пък е двойно по-голям.

 

Дъстъра има и бензинов мотор, на който също се предлага газова уредба (макар и да я нява в официалната ценова листа). Разхода му също е значително по-нисък от на Ховъра. При доста по.лекото купе и динмакита и сходна или по.добра в Дъстъра...

 

Но са различни автомобили и сравнението между тях може да е само по цена и нищо друго.

 

Дъстъра е с 3 звезди заради:

1. Лошият резултат при пазенето на пешеходците при сблъсък

2. Липсата на странични въздушни възглавници

Редактирано от Vitku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............

 

Дъстъра е с 3 звезди заради:

1. Лошият резултат при пазенето на пешеходците при сблъсък

2. Липсата на странични въздушни възглавници

 

Дъстър има "Странични въздушни възглавници за предните места -глава / гръден кош", но само във високите нива на оборудване ... те от там идват и разликите с другите марки коли ... те нямат толкова опоскани модели като базовите на Дачия, а тия от Euro- NCAP тестват най-ниските нива ... ако тестват Дъстър лауреат със сигурност ще е повече от 3 звезди, ама трябва ли да ви обяснявам сега кое защо и как се прави?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дъстър без есп има склонност към преобръщане.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора, стига сте говорили на изуст ... този лосов тест не съм чувал да е правен на Н5 ... не се знае дали няма да покаже и по-лоши резултати. Това са СУВ ... те не са предвидени за състезания (прави изключение Дъстъра на Трофито дето мачкаше наред) а за съвсем други цели ... Няма сув с подобен просвет, който да има по-добри резултати на лосовия тест.

 

Колегата пита за избор между двете возила които си приличат само и единствено по цена. А това кое е по-по-най е съвсем друга тема. Двата автомобила нямат нищо общо помежду си и е въпрос на вкус кой какво ще си вземе. А с това че всячески се опитвате да оплювате различното не си помагате особено. Аз не съм привърженик на нито едното от двете - просто нямам възможност да си купя нито едното от двете и пред мен не стои такъв въпрос. Иначе като вкус - кое ми харесва повече и кое е по-практично (от моя гледна точка) аз съм си направил избора. Дайте на колегата реални и истински съвети като посочите плюсовете и недостатъците на предложените автомобили.

Редактирано от gwfan
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми нали точно това правя за Дачията знам, че е склонна към преобръщане за Ховър незнам затова не сам написал за него нищо. Но според мен за да получи колегата адекватни мнения трябва да каже първо за какво точно ще се използва автомобила. Къде мисли да го кара (градско, извънградско, оффроад, лов, риболов), колко човека ще вози, много багаж ли ще товари и т.н. и т.н., а също и да каже бюджета защото има доста различни нива на оборудване ,а при Дъстър има доста постни модификации. Също да се замисли дали му трябва 4х4 или просто иска по- висока кола (мисля, че ако ще я кара само в града може да си спести някой лев от система 4х4).

 

Колегата ако сам успее да си отговори на въпроса за какво ще ползва автомобила много лесно сам ще прецени кое да избере. В крайна сметка и двата автомобила са много добри за цената си и няма да сбърка нито с единия нито с другия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дачията си чел, а не знаеш, защото не ми се вярва да си бил в екипа тествал Дъстър на лосовия тест. А журналиста списвал "онази" статия пише редовно в аутобилд за всички коли от групата ВАГ ... мислете малко като четете нещо ... обикновено не ви се дава цялата информация или ви се дава нарочно изкривена информация ... тука всички са достатъчно умни за да могат да проверяват информацията от няколко източника преди да си правят изводи, не само да четат и да поглъщат нещата наготово. А иначе изтърсено едно мнение и повторено от 20-30 "източника" и става безспорен факт, без значение че няма почти никакъв допир с реалната действителност.

 

Постните модификации при дъстър са на половината на цената на ховъра. А и те се купуват основно за служебни автомобили. За лични се купуват само високото ниво на изпълнение, където нещата са съвсем други.

 

Евалата за последното изречение ... от първия ми пост се опитвам да намекна точно за това - да се дават факти и аргументи. Това ще е по-полезно за колегата, а и за всички пред които би стояла подобна дилема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Ховъра-не е тестван от EuroNCAP.Но е тестван от ANCAP-Австралйиският вариант на EuroNCAP.Изискванията са абсолютно същите и Ховъра е покрил 4 звезди,които се равняват на 4 звезди от EuroNCAP.CNCAP-Китайската организация също в момента е притежател на лаборатория за изпитания като тази на EuroNCAP и от юни месец въвежда същите изисквания и стандарти като на европейската организация.Дъстъра както разбрахме има 3 звезди на безопасност.При Дъстъра,обаче имаше до скоро(миналата година) много дразнещ фабричен дефект-на сензора за горивото.Едно немско семейство бе писало до Аутобилд за проблема-когато колата е паркирана под лек наклон(например 2 колела на улицата и 2 на тротоара) датчика за горивото показва празен резервоар.Когато колата е паркирана на равно място пък показвал пълен резервоар.Същите проблеми ги имало и при изкачване и спускане на съвсем лек наклон.В сервиза сменили датчика с нов,но проблема си останал.В последствие се оказа сериен проблем при доста коли Дъстър.Отговора на инженерите от Рено беше,че не знаят от къде идва проблема,но продължават да работят по отстраняването му.Та човека ако си купува Дъстър да го има в предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пак приказки от хиляда и една нощ ... Аз познавам над 20 притежатели на Дъстър ... как така един не се оплака от сходен с този проблем. Как може големи и сериозни хора (уж интелигентни) да вярвате на приказки от рода на гореописаното.

 

Да разполагаш с неизчерпаемо море от информация и да вземаш решения на базата на, и да вярваш на откъслечни парчета информация подочути от тук от там в днешно време е нещо, което не знам как да нарека. Поинтересувайте се малко, кой е основния спонсор на Аутобилд, кой е най-големия рекламодател в същото това "списание". И ако можете се замислете аджеба защо някои статии са написани по определен начин. Кой има интерес от това!

 

И ако някога започнат да пишат в Аутобилд за колите сглобявани в българия и то в същия стил, да ги клеветят и плюят, то значи в тях виждат конкуренция и затова ги плюят ... Дай Боже да се стигне някой ден до там, ама това време е много далеч, защото поне засега никой не ги брои за нищо в европата (изключая Италия, Украйна и Русия, ама и трите страни на мен лично не са ми критерий за автопазар).

 

ПП: Изискванията на ANCAP и CNCAP нямат почти нищо общо с изискванията на EuroNCAP ... тепърва се правят постъпки за унифициране на изискванията на всички международни лаборатории ... в това число и американските.

Редактирано от gwfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добър ден пичове,извинявам се че пиша тук,но ще си взимам джип и се колебая междо Дъстъра и Хувера.Тествах и двата джипа ама секи ме привлича с различно.Ексти,мощност,дизайн,разход....Затова сяко едно мнение ще ми бъде от голяма полза.Благодаря предварително!

Качваш се на едната и я тестваш. После се качваш на другата и я тестваш.

Ако някоя от двете ти "пасва" или те грабне още от сядането в нея - просто избираш нея.

Ако се колебаеш и го няма това грабване - не избирай на сила, а потърси нещо друго от двете...

 

Всичко друго е техническа информация и меренене на нещо си...

Редактирано от Любомир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо го е казал най-точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×