Jump to content

Моят Волекс (учебен)


gss

Recommended Posts

Интересно, а след смяната тези там рейки или карета, или каквото е, дали има някакъв ефект, дори за кратко?

Или, след колко време приблизително, проблемът се появява отново?

Данеби проблемът да не е само (или изобщо) в тези детайли (части), които се сменят?

Подобна ситуация навежда на някои мисли :

- има някаква партида от некачествени части и зависи на кого ще се паднат;

- причината не е (само) в тези части, които се сменят, но на майсторите не им се задълбочава много и правят най-лесното, за да отбият номера;

- в сервиза нищо не сменят, а само "попритягат тук-там", а на клиента какво казват е отделен въпрос.

 

Преди да го сменят го затегнаха малко и имаше само краткосрочен ефект (няколко дни). След първата смяна още като се прибирах от сервиза имах чувството, пак пак усещам съвсем леко тропане. След дни вече беше осезаемо. След второто каре пак същото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако имате съмнения, че ви лъжат относно смяната на карето, лесно може да го документирате:) отивате при някой познат майстор с канал, качвате колата и маркирате проблемната част, ако е достъпна и видима:) Заснемате я с камера или фотоапарат за по-достоверно и след това я закарвате в сервиза. Като ви кажат, че е готова и какво са и правили-това би трябвало да е отразено в сервизната книжка - примерно смяна на каре, отивате пак на канала и проверявате, ако часта, която сте маркирали си е там, а не би трябвало.... После става лошо за дилъра и обслужващия сервиз. А и новата част би трябвало да си личи, че е нова:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заснемате я с камера или фотоапарат за по-достоверно и след това я закарвате в сервиза. .... После става лошо за дилъра и обслужващия сервиз.

 

Още по-добре ще е, да се намерят журналисти, които да заснемат цялата работа и след това, ако се установи, че има шашма, да раздухат случая по медиите. ;)

Обаче, в този случай има вероятност, журналистите вместо да вдигат пушилка, просто да изкарат някой лев, като "издоят" сервиза и "колата пак да си остане в калта". :icon_porc:

Тогава става лошо за клиента, трябва да смени сервиза, а това (освен, може би, в София) е практически невъзможно.

Излиза, че няма изход - хем не може да се търпи повече, хем не бива "с рогата напред".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nmnikolov: Смени сервиза или си дръж на своето с постоянен контакт със сервиза. Не е задължително да висиш по цял ден в сервиза и по телефона става. Следващата ти стъпка е като yanko, обръщаш се към Литекс Моторс на Борис Трети и изискваш от тях да ти съдействат. Щом Янко успя да си оправи многото проблеми и ти ще можеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Митвас досега в Сервизната книжка най-отзад не са попълнили абсолютно нищо за "Сервизни и клиентски кампании". А не е като да не са сменяли части по колата... Единственото попълнено от тях са данните за първото ТО. Като цяло имам съмнения, че изобщо това място Сервизни и клиентски кампании е предвидено за описване на такива ремонти. Така че излиза, че в сервизната книжка няма къде да се попълват такива изникнали непредвидени ремонти.

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо? Говорих с един таксиметър в Пловдив:) Той ми сподели, че имал доста проблеми с шевролрта си. На 600км спирачните дискове му станали колкото вестник тънки. Отишъл в сервиза -гаранционно. Там му казали, че гаранцията не му покрива спирачните дискове и накладките, отделно за обслужването - масло и филтри го одрусали хубаво, а за дискове и накладки му казали да приготви към 600лв. Той пък им теглил майните и отишъл в сервиз, където дисковете и накладките му излезнали около 150-200лв, а маслото и филтрите му излезнали към 100лв. Така че има и други варианти:) А и както и да караш при качествени спирачни компоненти не би трябвало да износиш спирачен диск за толкова малко км. А по-горе говорех - със записа в защита на потребителите и си търсите правата. А има и "Господари на ефира" - колкото и да ме дразнят, понякога вършат работа, а доста фирми ги е страх от тях и гледат бързо да се поправят:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробности по точки:

1.Смяна на кормилна рейка. Силно чукане в предницата,както по права,така и в завой.Оказа се разбити втулки на рейката. Краен резултат-смяна на цялата рейка с нова. Гаранционно. Краен ефект- тропането изчезна и повредата е отстранена.

2.Смяна на на компресор на климатика. Сериозен хъркащ шум,предизвикващ вибраций в целия автомобил при включване на компресора.В сервиза добавиха масло,но това не помогна.Последва смяна на компресора.Гаранционно. Сега клииматика е нормално тих. Повредата е отстранена.

3.Смяна на датчик,свързан с неизгорелите газове. Светна чек лампата.След компютърната диагностика последва смяна.Резултата- лампата вече не свети.Повредата е отстранена.Гаранционно.

Последният проблем от петък (отказ да запали), завърши отново успешно със смяна на бензинова помпа.Гаранционно.Сега пали и върви добре. Очаква се с нетърпение следващия проблем :)

Всичко за сега,е отстранено качествено и не мога да имам никакви претеций. В пловдивският сервиз работят внимателни и уважителни професионалисти. Благодаря Ви момчета!

За всички сервизни интервенциѝ до сега не съм заплащал. Това ме кара да си мисля, че най-добрата страна на тези автомобили е не цената,външен вид или каквото ѝ да е друго ,а гаранцията. Не ми се мисли,какво ще е без нея.

Редактирано от gss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дефектите при новите автомобили е класика при всички марки . Ето какви проблеми знам от приятели на чисто нови гаранционни коли:

Mercedec CLK - кормилна система като дърво сменена цялата гаранционно след невъзможност за ремонт , на същия криви спирачни дискове.

Mercedec CLS- безкрайни проблеми с електрониката , месеци в сервиза .

Citroen C4 1.6 дизел- дефектни дюзи

VAG няколко-дефектни дебитомери

Всеки може да назове такива примери , а и във всеки клуб-форум може да се прочете за невероятни дефекти на почти всички марки.

Когато има различни дефекти е нормално , но когато един се повтаря, това вече е проблем на модела или поне на дадена серия .Все пак 5 години е доста време като гаранция за да се отстраняват , разбира се не е приятно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук въпросът е, с какви части се отстраняват тези проблеми, дали са същите, като дефектиралите, или са подобрени версии.

Ако е първото, сещате се колко пъти ще се сменят, след като са изкарали 18 000км....

И ако не вземат да се подобрят, след като изтече гаранцията, не мисля, че ще е приятно на пробег, на който се сменя.... дет' се вика лонг лайв масло, да се сменят и такива,нехарактерни за редовно обслужване неща....

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера звънях директно в Литекс и поисках да ме свържат с техническия отдел. След като им обясних за карето и за скърцането на накладките дори и без да натискам спирачките ми казаха, че ще ми звъннат след 1 час, за да проверят моя случай. След точно 1 час ми звънна г-н Цветков и казаха, че до края на седмицата частта ще е в Митвас, като да запиша като оплакване и скърцането, за да го проверят и него. Каза ми, че не е нормално да скърца в движение без натиснати спирачки и че може да има някакво триене и затова трябва да го проверят. А що се отнася до карето ако проблема продължи и след смяната задължително да му звънна, като ми остави мобилен номер. Да видим другата седмица какво ще стане..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е от самото каре , че аз имах подобен проблем с едно Пунто , уж карето здраво , смяна с ново, пак тропа по едрия паваж , всичко притегнаха няма промяна и стигнаха до извода , че има луфт при куплирането със електрическото серво на волана , но там цените са ужасни и така си я караме вече 5 години - тропайки !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте колеги! От доста време не съм писал ,но редовно следя какво се публикува във форума. Поздравявам всички нови собственици на марката. Смели хора! Като се замисля ,и аз май съм от тях. Волексите лека -полека станаха 6 (шест). Четири са С10 ,а от 2-3 месеца има и 2(два) С30. Проблеми с С10-те не липсват. Всякакви и доста. А са още по на 70 - 80 хил.км. Чудно е че все моите показвали дефекти ,а на други колеги автомобилите са били на двойни км.  ,"спуквали" ги от каране и само масло им сменят. Нашите ги пазим като рохки яйца ,не са вдигали повече от 60 -70 км/ч и пак в сервиза. Лош късмет ,а?! Надеждата е поне новите С30 да са малко по "късметлийски". Засега (вече са на 5000км.) наистина няма технически проблеми. Държат се като истински автомобил ,а не "реплика". Ще видим докога. Но там възникна друг проблем. Неразрешим в Пловдив и в цяла България!!! То това е и основната причина да пиша. ТЪРСЯ ПОМОЩ и СЪВЕТ!  Счупи се едно от копчетата на мултимедията. Крайно неприятно ,дразнещо и грозно за нов автомобил. В сервиза в Пловдив се опитаха да го лепят ,но така не става. Сега стои една дупка на таблото. Най-неприятното е ,че днес (след 20 дни) ме информираха ,че нищо не може да се направи. Нямало в България резервно копче ,нито цяла мултимедия. Трябвало да се чака от Китай ,ама няма да е скоро (ако въобще стане някога). Никой нищо не знае и не казва! Така могат да минат месеци и години. Дразнещо е! Това е чисто нов автомобил! Все пак е и 6-ти по ред от тази марка ,който рекламира цялостната дейност на Литекс Моторс. Ако някой колега може да даде съвет ,идея ,информация или решение на проблема ,нека да пише.Ще съм Ви безкрайно признателен и задължен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно!! И форума е "умрял"!! А щом хората изгубят интерес ,какво ли бъдеще очаква фирмата!? И какво бъдеще очаква клиентите на фирмата!? Важни въпроси ,колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе колега, форума си е тук и ние сме живи и здрави, май просто не е имало от какво толкова да се оплачем, че май само се оплакваме в този форум.Проблемите които си имал и как си ги решил ще представляват интерес за всички които караме тези коли, и със сигурност ще е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изненадан съм, че след проблемите с първите Voleex-и си продължил да взимаш автомобили от съответния модел. Честно казано за тая работа с копчето - никой не е писал, понеже предполагам никой не може да предложи решение. Няма и снимка. Единственото, което ми хрумва е, ако ти се сменя мултимедията на твои разноски, има разни модели в китайския amazon - aliexpress:

http://www.aliexpress.com/item/8-LCD-Touch-Screen-Great-Wall-C30-Voleex-2013-2014-Car-GPS-Navigation-Multimedia-Radio-CD/32320807713.html?spm=2114.01020208.3.2.4MRzc6&ws_ab_test=searchweb201556_7_79_78_77_91_80,searchweb201644_5,searchweb201560_9

http://www.aliexpress.com/item/Autoradio-multimedia-stereo-radio-audio-Great-Wall-Voleex-C30-support-BT-swc-VCD-Spanish-language-OCB/32248711361.html?spm=2114.01020208.3.9.xEe6YM&ws_ab_test=searchweb201556_7_79_78_77_91_80,searchweb201644_5,searchweb201560_9

 

 

Дали тези модели ще са по-читави, дълготрайни и ще си доволен от тях, не мога да кажа. Пък и са по около 500лв. Но да не искат да ти подменят гаранционно мултимедията е обидно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Благодаря админ!! В теб ни е надеждата! Честита Нова Година с най-добри пожелания! Иначе от Литекс получаваме поздравителни картички за празниците. Ще трябва да прочета ,те дали заместват гаранционната поддръжка на недоразуменията GW ,или само я допълват!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се защо не се смени името на форума 'Оплаквания от Греат Уол', не казвам че и аз съм нямал ядове със сервизите но съм получавал пълно съдействие от Литекс, вече си имаме и Стийд защото сме доволни от марката, в началото форума е започнал добре коментари и съвети сега е само дрънкане, ми продайте си колите като не ви харесват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Продайте си колите като не ви харесват" не е меродавно мнение. Съмнявам се, че някой, който е дал дадена сума за нова кола, застраховки, оригинални консумативи и тн, ще успее да компенсира загубите си ако вземе, че продаде колата година по-късно. Пък когато много от потребителите са купували нови коли, са получавали някакви обещания за тях. Например "24 часа за доставка на части". При теб явно Литекс са оказвали пълно съдействие, но gss като гледам е купил повече коли на марката от теб, но не е получил същото ниво на обслужване. За мен наистина би било обидно да ми кажат, че не могат да ми осигурят нова част на мястото на дефектна оригинална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Админ, напьлно сьм съгласен с теб. Като цяло Литекс стартираха не толкова подготвени, както виждате и сервизите само се сменят. Автомобилите са ОК но искат все пак подръжка и резервни части.....А доколкото за 24 часова доставка, обхваща само основни части, едва ли Опел примерно имат на склад нова мултимедия.

Редактирано от Весислав Кангов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на колегата gss се решава съвсем просто - сменя се акумулатора с нормален такъв.

Оригиналните акумулатори имат гаранция 2 години, явно не е случайно, те просто толкова си изкарват.

Миналата зима, като ми омръзна да се мъча с кабели, зарядни и др. подобни хуйни, смених акумулатора и всичката суетня стана излишна.

Марката тук няма нищо общо. Само като щрих - мой приятел с фолксваген Джета, купен нов, чака 3 месеца за някаква част. Ужасно е, но проблемът се оказа, че не може резервните части да се доставят от там, където ги има, а само от едно място, което е точно определено с някакви договори няма никакви изключения и ... и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не съм чел никъде Фолксваген да са рекламирали че основния им склад за части за Европа ще е на територията на БГ?!?

Докато на Литекс това им беше мотото в рекламата. И го обещаваха това за 24-часовата доставка. А чета тука че хората чакат по няколко месеца.

А се запитайте и защо сервизите се сменят постоянно. 

В Габрово например беше Тойота Венци представител/сервиз на марката ... ама се разделиха нещо и разкара рекламните пикапи и джипки за нула време. Не съм запознат в детайли но чух за некоректно отношение ... кой крив, кой прав клиента не го интересува. За клиента е важно да получи услугата за която е сключил договор и е платил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...