Jump to content
Sign in to follow this  
johnnie

Горските подкарват джипове made in Ловеч

Recommended Posts

.......

Официалният стар на "Седмицата на гората" започна с водосвет - молебен за българската гора, отслужен от Траянополския епископ Киприян. Той освети и 10-те нови високопроходими автомобили "Ховър", произведени в Ловеч, предназначени за държавните предприятия в горския сектор, предаде БТА. Ключовете за ховърите връчи земеделският министър Мирослав Найденов на шефовете на Държавните горски стопанства. Всяка от високо проходимите машини струва 24 хиляди лева без ДДС, уточни министърът, цитиран от Стандарт нюз.

.......

 

Източник: http://dnes.dir.bg/news/gora-miroslav-naidenov-10873264?nt=6

 

Това е добра новина - няма да е лошо повече държавни институции да стимулират родното производтсво.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер новина. Само да споделят впечатления и видео от ежедневните си маршрути из горите.

 

Все така да продължават!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да страхотна новина.Дано това да е началото от серия държавни поръчки ,който да дадат тласък на завода в Баховица.Някои ще кажат ,че това е държавна помощ,но я погледнете полицаите в държавите от ЕС какви какви коли карат- в Италия Алфи,във Франция-Пежо,в Германия -опели...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Страхотно! Нека държавата подпомага производството. Време е да сменят изгнилите разпадащи се полицейски Астри, които станаха на по 15 години. Вместо Нива и Астра да виждаме Ховър и Волекс за полицията. И във всеки държавен сектор служебните МПС-та да се ориентират към правените у нас - повече работа за хората в региона на Ловеч, повече инвестиции, по-бързо развитие.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мирослав Найденов винаги ми е бил любимеца в правителството

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във всяка област, община и кметство има нужда от служебен автомобил - защо да не е български. Много хубава новина! Браво!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защото не е наша марка.Конфликт на интереси веднага ще е най-често споменаваната дума по новините. Иначе би било много добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да страхотна новина.Дано това да е началото от серия държавни поръчки ,който да дадат тласък на завода в Баховица.Някои ще кажат ,че това е държавна помощ,но я погледнете полицаите в държавите от ЕС какви какви коли карат- в Италия Алфи,във Франция-Пежо,в Германия -опели...

лека поправка - в Германия - BMW и бусовете им са VW :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ха...това е Opel Ampera! Ще гонят нарушителите екологочно. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вие пък намерихте за какво да спорите, немската полиция има от до ...... Опел, Фолксваген, Ауди, БМВ, Мерцедес та колко Поршета да не говоорим, както и да е . Наистина ако държавните коли в администрации и различни институции се снабдяват с Грейт Уол, ще е мноооооооооого добре !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, и освен това в Германия се карат изключително много немски коли, защото държавата стимулира местното производство, като дава доста сериозни данъчни облекчения на гражданите си, които изберат родното производство. А и германците имат избор на коли и марки:). Ако и тук стане така....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лелеее вече им завиждам на немската полиция :) А що се отнася за нас то дано вземем пример от другите страни и да стимулираме собственото си производство, вместо чуждото. А и с тези темпове на развитие на Китай не се знае дали след 10-15 години няма да са на нивото на добре известните марки като Пежо, Рено, Опел и т.н.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те до 5 години ще ги минат...ти до 15 да са на тяхното. По-горе имах в предвид,че няма да го направят,защото не е собствено производство,а изцяло чуждо.Ако след време затворят цикъла тук,тогава по-съм склонен да се съглася

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много хора са негативно настроени спрямо факта, че тук само се сглабят колите. Но реално погледнато и аз да бях на мястото на Great Wall щях да направя същото. Все пак искат в началото да видят дали ще потръгнат нещата а не да наливат само пари, без гаранции за възвръщаемост.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен въпроса които се поставя в статията, как е спечелен търга смятам че е заради това :

 

"Автомобилите са закупени на петгодишен оперативен лизинг и са в подкрепа на кампанията "Подкрепете българското", казаха още от пресцентъра на ведомството. "

 

Не съм адвокат на Литекс Мотрос и съм против сделки под масата. Но смятам че кола сглобена от български работници трябва да има преференция, особено ако тези споменати автомобили наистина са сглобени тук, а не внос каквато карам и аз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много хора са негативно настроени спрямо факта, че тук само се сглабят колите. Но реално погледнато и аз да бях на мястото на Great Wall щях да направя същото. Все пак искат в началото да видят дали ще потръгнат нещата а не да наливат само пари, без гаранции за възвръщаемост.

 

Не забравяй,че идеята на завода е да ПРОИЗВЕЖДАМЕ на автомобили,не да сглобяване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен въпроса които се поставя в статията, как е спечелен търга смятам че е заради това :

 

"Автомобилите са закупени на петгодишен оперативен лизинг и са в подкрепа на кампанията "Подкрепете българското", казаха още от пресцентъра на ведомството. "

 

Не съм адвокат на Литекс Мотрос и съм против сделки под масата. Но смятам че кола сглобена от български работници трябва да има преференция, особено ако тези споменати автомобили наистина са сглобени тук, а не внос каквато карам и аз.

Ховърите няма да се сглобяват в БГ, това е още един от абсурдите, освен липсата на възможност за нов внос

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идеята на завода е именно за асемблиране (иначе казано сглобяване) на автомобили от готови модули.

 

Евентуално след няколко години при пускането на нов модел или след ново сертифициране на някой от тези модели вече с български части може да се премине към "производство" и то до толкова, до колкото заварките по купето и доставянето на някои дребни компоненти (масла, акумулатори, кабели) от местни източници може да се нарече производство.

 

Не се надявайте тук да се правят двигатели, скоростни кутии и т.н.

Edited by gwfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идеята на завода е именно за асемблиране (иначе казано сглобяване) на автомобили от готови модули.

 

Евентуално след няколко години при пускането на нов модел или след ново сертифициране на някой от тези модели вече с български части може да се премине към "производство" и то до толкова, до колкото заварките по купето и доставянето на някои дребни компоненти (масла, акумулатори, кабели) от местни източници може да се нарече производство.

 

Не се надявайте тук да се правят двигатели, скоростни кутии и т.н.

 

Защо да не се надяваме? Според мен всичко зависи от успеха на марката в ЕС.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защото е много по-евтино да се произведат в Китай.

Тук на 1000лв. заплата ще мръщиш, там за тези пари работят 5-10 човека.

Асеблирането се налага по принуда - за да може стоката да се води произведена в ЕС.

Има шанс някои детайли/консумативи да се купуват от България, но да с епроизвежда цял автомобил - не.

Този модел на работа за GW ратботи успешно от години в Русия, не са го измислили специално за нас. Напротив - всичко е вече проверено и само го репликират на ново място.

Да не се размечтаваме.

Share this post


Link to post
Share on other sites

не ме разбрахте съвсем, имах предвид, че не можеш да си поръчаш това, което искаш, защото не само, че Ховър Н5 няма да се произвежда тук, а дори няма да се сглобява и така аз искам бял с бежов салон, но няма такъв и няма от къде да се намери и понеже найстина много ми харесва тази комбинация, не съм готов на компромис, просто ще се ориентирам към нещо друго, предполагам на старо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Директорът на едно от най-старите и големи горски стопанства в страната – ДГС Казанлък – Иван Славов получи лично от министър Мирослав Найденов и ключовете на чист нов джип „Hover”, българско производство.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или журналиста написал статията е неграмотен и некадърен, което е често срещано по нашите ширини ... или просто манипулират хората.

 

То и за волекса е леко казано невярно да се каже че е българско ПРОИЗВОДСТВО, защото само се сглобява в България ... ама Ховъра пък няма никакви допирни точки с думите "българско производство".

Edited by gwfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...