Jump to content
johnnie

Горските подкарват джипове made in Ловеч

Recommended Posts

.......

Официалният стар на "Седмицата на гората" започна с водосвет - молебен за българската гора, отслужен от Траянополския епископ Киприян. Той освети и 10-те нови високопроходими автомобили "Ховър", произведени в Ловеч, предназначени за държавните предприятия в горския сектор, предаде БТА. Ключовете за ховърите връчи земеделският министър Мирослав Найденов на шефовете на Държавните горски стопанства. Всяка от високо проходимите машини струва 24 хиляди лева без ДДС, уточни министърът, цитиран от Стандарт нюз.

.......

 

Източник: http://dnes.dir.bg/news/gora-miroslav-naidenov-10873264?nt=6

 

Това е добра новина - няма да е лошо повече държавни институции да стимулират родното производтсво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер новина. Само да споделят впечатления и видео от ежедневните си маршрути из горите.

 

Все така да продължават!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да страхотна новина.Дано това да е началото от серия държавни поръчки ,който да дадат тласък на завода в Баховица.Някои ще кажат ,че това е държавна помощ,но я погледнете полицаите в държавите от ЕС какви какви коли карат- в Италия Алфи,във Франция-Пежо,в Германия -опели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно! Нека държавата подпомага производството. Време е да сменят изгнилите разпадащи се полицейски Астри, които станаха на по 15 години. Вместо Нива и Астра да виждаме Ховър и Волекс за полицията. И във всеки държавен сектор служебните МПС-та да се ориентират към правените у нас - повече работа за хората в региона на Ловеч, повече инвестиции, по-бързо развитие.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирослав Найденов винаги ми е бил любимеца в правителството

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всяка област, община и кметство има нужда от служебен автомобил - защо да не е български. Много хубава новина! Браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото не е наша марка.Конфликт на интереси веднага ще е най-често споменаваната дума по новините. Иначе би било много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да страхотна новина.Дано това да е началото от серия държавни поръчки ,който да дадат тласък на завода в Баховица.Някои ще кажат ,че това е държавна помощ,но я погледнете полицаите в държавите от ЕС какви какви коли карат- в Италия Алфи,във Франция-Пежо,в Германия -опели...

лека поправка - в Германия - BMW и бусовете им са VW :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
buCoW.jpg Тия са на полицията в Берлин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха...това е Opel Ampera! Ще гонят нарушителите екологочно. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие пък намерихте за какво да спорите, немската полиция има от до ...... Опел, Фолксваген, Ауди, БМВ, Мерцедес та колко Поршета да не говоорим, както и да е . Наистина ако държавните коли в администрации и различни институции се снабдяват с Грейт Уол, ще е мноооооооооого добре !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и освен това в Германия се карат изключително много немски коли, защото държавата стимулира местното производство, като дава доста сериозни данъчни облекчения на гражданите си, които изберат родното производство. А и германците имат избор на коли и марки:). Ако и тук стане така....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеее вече им завиждам на немската полиция :) А що се отнася за нас то дано вземем пример от другите страни и да стимулираме собственото си производство, вместо чуждото. А и с тези темпове на развитие на Китай не се знае дали след 10-15 години няма да са на нивото на добре известните марки като Пежо, Рено, Опел и т.н.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те до 5 години ще ги минат...ти до 15 да са на тяхното. По-горе имах в предвид,че няма да го направят,защото не е собствено производство,а изцяло чуждо.Ако след време затворят цикъла тук,тогава по-съм склонен да се съглася

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора са негативно настроени спрямо факта, че тук само се сглабят колите. Но реално погледнато и аз да бях на мястото на Great Wall щях да направя същото. Все пак искат в началото да видят дали ще потръгнат нещата а не да наливат само пари, без гаранции за възвръщаемост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен въпроса които се поставя в статията, как е спечелен търга смятам че е заради това :

 

"Автомобилите са закупени на петгодишен оперативен лизинг и са в подкрепа на кампанията "Подкрепете българското", казаха още от пресцентъра на ведомството. "

 

Не съм адвокат на Литекс Мотрос и съм против сделки под масата. Но смятам че кола сглобена от български работници трябва да има преференция, особено ако тези споменати автомобили наистина са сглобени тук, а не внос каквато карам и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора са негативно настроени спрямо факта, че тук само се сглабят колите. Но реално погледнато и аз да бях на мястото на Great Wall щях да направя същото. Все пак искат в началото да видят дали ще потръгнат нещата а не да наливат само пари, без гаранции за възвръщаемост.

 

Не забравяй,че идеята на завода е да ПРОИЗВЕЖДАМЕ на автомобили,не да сглобяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен въпроса които се поставя в статията, как е спечелен търга смятам че е заради това :

 

"Автомобилите са закупени на петгодишен оперативен лизинг и са в подкрепа на кампанията "Подкрепете българското", казаха още от пресцентъра на ведомството. "

 

Не съм адвокат на Литекс Мотрос и съм против сделки под масата. Но смятам че кола сглобена от български работници трябва да има преференция, особено ако тези споменати автомобили наистина са сглобени тук, а не внос каквато карам и аз.

Ховърите няма да се сглобяват в БГ, това е още един от абсурдите, освен липсата на възможност за нов внос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на завода е именно за асемблиране (иначе казано сглобяване) на автомобили от готови модули.

 

Евентуално след няколко години при пускането на нов модел или след ново сертифициране на някой от тези модели вече с български части може да се премине към "производство" и то до толкова, до колкото заварките по купето и доставянето на някои дребни компоненти (масла, акумулатори, кабели) от местни източници може да се нарече производство.

 

Не се надявайте тук да се правят двигатели, скоростни кутии и т.н.

Редактирано от gwfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на завода е именно за асемблиране (иначе казано сглобяване) на автомобили от готови модули.

 

Евентуално след няколко години при пускането на нов модел или след ново сертифициране на някой от тези модели вече с български части може да се премине към "производство" и то до толкова, до колкото заварките по купето и доставянето на някои дребни компоненти (масла, акумулатори, кабели) от местни източници може да се нарече производство.

 

Не се надявайте тук да се правят двигатели, скоростни кутии и т.н.

 

Защо да не се надяваме? Според мен всичко зависи от успеха на марката в ЕС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е много по-евтино да се произведат в Китай.

Тук на 1000лв. заплата ще мръщиш, там за тези пари работят 5-10 човека.

Асеблирането се налага по принуда - за да може стоката да се води произведена в ЕС.

Има шанс някои детайли/консумативи да се купуват от България, но да с епроизвежда цял автомобил - не.

Този модел на работа за GW ратботи успешно от години в Русия, не са го измислили специално за нас. Напротив - всичко е вече проверено и само го репликират на ново място.

Да не се размечтаваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме разбрахте съвсем, имах предвид, че не можеш да си поръчаш това, което искаш, защото не само, че Ховър Н5 няма да се произвежда тук, а дори няма да се сглобява и така аз искам бял с бежов салон, но няма такъв и няма от къде да се намери и понеже найстина много ми харесва тази комбинация, не съм готов на компромис, просто ще се ориентирам към нещо друго, предполагам на старо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директорът на едно от най-старите и големи горски стопанства в страната – ДГС Казанлък – Иван Славов получи лично от министър Мирослав Найденов и ключовете на чист нов джип „Hover”, българско производство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или журналиста написал статията е неграмотен и некадърен, което е често срещано по нашите ширини ... или просто манипулират хората.

 

То и за волекса е леко казано невярно да се каже че е българско ПРОИЗВОДСТВО, защото само се сглобява в България ... ама Ховъра пък няма никакви допирни точки с думите "българско производство".

Редактирано от gwfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×