johnnie 4 Posted April 2, 2012 ....... Официалният стар на "Седмицата на гората" започна с водосвет - молебен за българската гора, отслужен от Траянополския епископ Киприян. Той освети и 10-те нови високопроходими автомобили "Ховър", произведени в Ловеч, предназначени за държавните предприятия в горския сектор, предаде БТА. Ключовете за ховърите връчи земеделският министър Мирослав Найденов на шефовете на Държавните горски стопанства. Всяка от високо проходимите машини струва 24 хиляди лева без ДДС, уточни министърът, цитиран от Стандарт нюз. ....... Източник: http://dnes.dir.bg/news/gora-miroslav-naidenov-10873264?nt=6 Това е добра новина - няма да е лошо повече държавни институции да стимулират родното производтсво. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ванката 58 Posted April 2, 2012 Супер новина. Само да споделят впечатления и видео от ежедневните си маршрути из горите. Все така да продължават! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mistarmi 10 Posted April 2, 2012 Да страхотна новина.Дано това да е началото от серия държавни поръчки ,който да дадат тласък на завода в Баховица.Някои ще кажат ,че това е държавна помощ,но я погледнете полицаите в държавите от ЕС какви какви коли карат- в Италия Алфи,във Франция-Пежо,в Германия -опели... Quote Share this post Link to post Share on other sites
admin 149 Posted April 3, 2012 Страхотно! Нека държавата подпомага производството. Време е да сменят изгнилите разпадащи се полицейски Астри, които станаха на по 15 години. Вместо Нива и Астра да виждаме Ховър и Волекс за полицията. И във всеки държавен сектор служебните МПС-та да се ориентират към правените у нас - повече работа за хората в региона на Ловеч, повече инвестиции, по-бързо развитие. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fitibaldi 26 Posted April 3, 2012 Мирослав Найденов винаги ми е бил любимеца в правителството Quote Share this post Link to post Share on other sites
djeri 5 Posted April 3, 2012 Във всяка област, община и кметство има нужда от служебен автомобил - защо да не е български. Много хубава новина! Браво! Quote Share this post Link to post Share on other sites
feikot 36 Posted April 3, 2012 Защото не е наша марка.Конфликт на интереси веднага ще е най-често споменаваната дума по новините. Иначе би било много добре. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlos7ar 11 Posted April 3, 2012 Да страхотна новина.Дано това да е началото от серия държавни поръчки ,който да дадат тласък на завода в Баховица.Някои ще кажат ,че това е държавна помощ,но я погледнете полицаите в държавите от ЕС какви какви коли карат- в Италия Алфи,във Франция-Пежо,в Германия -опели... лека поправка - в Германия - BMW и бусовете им са VW Quote Share this post Link to post Share on other sites
mistarmi 10 Posted April 3, 2012 Тия са на полицията в Берлин Quote Share this post Link to post Share on other sites
Migel 12 Posted April 3, 2012 Ха...това е Opel Ampera! Ще гонят нарушителите екологочно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
agutti 0 Posted April 3, 2012 Вие пък намерихте за какво да спорите, немската полиция има от до ...... Опел, Фолксваген, Ауди, БМВ, Мерцедес та колко Поршета да не говоорим, както и да е . Наистина ако държавните коли в администрации и различни институции се снабдяват с Грейт Уол, ще е мноооооооооого добре ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SP1 35 Posted April 4, 2012 Да, и освен това в Германия се карат изключително много немски коли, защото държавата стимулира местното производство, като дава доста сериозни данъчни облекчения на гражданите си, които изберат родното производство. А и германците имат избор на коли и марки. Ако и тук стане така.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted April 4, 2012 Лелеее вече им завиждам на немската полиция А що се отнася за нас то дано вземем пример от другите страни и да стимулираме собственото си производство, вместо чуждото. А и с тези темпове на развитие на Китай не се знае дали след 10-15 години няма да са на нивото на добре известните марки като Пежо, Рено, Опел и т.н. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
feikot 36 Posted April 4, 2012 Те до 5 години ще ги минат...ти до 15 да са на тяхното. По-горе имах в предвид,че няма да го направят,защото не е собствено производство,а изцяло чуждо.Ако след време затворят цикъла тук,тогава по-съм склонен да се съглася Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted April 4, 2012 Много хора са негативно настроени спрямо факта, че тук само се сглабят колите. Но реално погледнато и аз да бях на мястото на Great Wall щях да направя същото. Все пак искат в началото да видят дали ще потръгнат нещата а не да наливат само пари, без гаранции за възвръщаемост. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djeri 5 Posted April 4, 2012 Последният абзац е най важен - http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/04/03/1801057_visokoskorostna_sdelka/?ref=akcentmenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ванката 58 Posted April 4, 2012 Според мен въпроса които се поставя в статията, как е спечелен търга смятам че е заради това : "Автомобилите са закупени на петгодишен оперативен лизинг и са в подкрепа на кампанията "Подкрепете българското", казаха още от пресцентъра на ведомството. " Не съм адвокат на Литекс Мотрос и съм против сделки под масата. Но смятам че кола сглобена от български работници трябва да има преференция, особено ако тези споменати автомобили наистина са сглобени тук, а не внос каквато карам и аз. Quote Share this post Link to post Share on other sites
feikot 36 Posted April 5, 2012 Много хора са негативно настроени спрямо факта, че тук само се сглабят колите. Но реално погледнато и аз да бях на мястото на Great Wall щях да направя същото. Все пак искат в началото да видят дали ще потръгнат нещата а не да наливат само пари, без гаранции за възвръщаемост. Не забравяй,че идеята на завода е да ПРОИЗВЕЖДАМЕ на автомобили,не да сглобяване. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todor Stoyanov 4 Posted April 5, 2012 Според мен въпроса които се поставя в статията, как е спечелен търга смятам че е заради това : "Автомобилите са закупени на петгодишен оперативен лизинг и са в подкрепа на кампанията "Подкрепете българското", казаха още от пресцентъра на ведомството. " Не съм адвокат на Литекс Мотрос и съм против сделки под масата. Но смятам че кола сглобена от български работници трябва да има преференция, особено ако тези споменати автомобили наистина са сглобени тук, а не внос каквато карам и аз. Ховърите няма да се сглобяват в БГ, това е още един от абсурдите, освен липсата на възможност за нов внос Quote Share this post Link to post Share on other sites
gwfan 19 Posted April 5, 2012 (edited) Идеята на завода е именно за асемблиране (иначе казано сглобяване) на автомобили от готови модули. Евентуално след няколко години при пускането на нов модел или след ново сертифициране на някой от тези модели вече с български части може да се премине към "производство" и то до толкова, до колкото заварките по купето и доставянето на някои дребни компоненти (масла, акумулатори, кабели) от местни източници може да се нарече производство. Не се надявайте тук да се правят двигатели, скоростни кутии и т.н. Edited April 5, 2012 by gwfan Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted April 5, 2012 Идеята на завода е именно за асемблиране (иначе казано сглобяване) на автомобили от готови модули. Евентуално след няколко години при пускането на нов модел или след ново сертифициране на някой от тези модели вече с български части може да се премине към "производство" и то до толкова, до колкото заварките по купето и доставянето на някои дребни компоненти (масла, акумулатори, кабели) от местни източници може да се нарече производство. Не се надявайте тук да се правят двигатели, скоростни кутии и т.н. Защо да не се надяваме? Според мен всичко зависи от успеха на марката в ЕС. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vitku 13 Posted April 5, 2012 Защото е много по-евтино да се произведат в Китай. Тук на 1000лв. заплата ще мръщиш, там за тези пари работят 5-10 човека. Асеблирането се налага по принуда - за да може стоката да се води произведена в ЕС. Има шанс някои детайли/консумативи да се купуват от България, но да с епроизвежда цял автомобил - не. Този модел на работа за GW ратботи успешно от години в Русия, не са го измислили специално за нас. Напротив - всичко е вече проверено и само го репликират на ново място. Да не се размечтаваме. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todor Stoyanov 4 Posted April 5, 2012 не ме разбрахте съвсем, имах предвид, че не можеш да си поръчаш това, което искаш, защото не само, че Ховър Н5 няма да се произвежда тук, а дори няма да се сглобява и така аз искам бял с бежов салон, но няма такъв и няма от къде да се намери и понеже найстина много ми харесва тази комбинация, не съм готов на компромис, просто ще се ориентирам към нещо друго, предполагам на старо Quote Share this post Link to post Share on other sites
djeri 5 Posted May 5, 2012 Директорът на едно от най-старите и големи горски стопанства в страната – ДГС Казанлък – Иван Славов получи лично от министър Мирослав Найденов и ключовете на чист нов джип „Hover”, българско производство. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gwfan 19 Posted May 5, 2012 (edited) Или журналиста написал статията е неграмотен и некадърен, което е често срещано по нашите ширини ... или просто манипулират хората. То и за волекса е леко казано невярно да се каже че е българско ПРОИЗВОДСТВО, защото само се сглобява в България ... ама Ховъра пък няма никакви допирни точки с думите "българско производство". Edited May 5, 2012 by gwfan Quote Share this post Link to post Share on other sites