st.videv Отговорено 19 Март, 2014 Share Отговорено 19 Март, 2014 АЗ РЕДОВНО СИ КАРАМ СЪС ДО 160 ОТ Пловдив до София по магистралата.Държи си се перфектно разхода скача на 16 , но целта оправдава средствата. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 20 Март, 2014 Share Отговорено 20 Март, 2014 Аз само 1 път вдигнах по магистралата 175 в мъника и то само за да го пробвам дали ще ги вдигне. Иначе като пътуваме до Сливен особено през седмицата карам с 100-110 и ми е доста по-спокойно. Все пак мъника не е от най-комфортните за дълги пътувания, а и предпочитам по-малко шум в купето, че както знаете то не е изолирано добре... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 20 Март, 2014 Share Отговорено 20 Март, 2014 Мисля, че доста колеги се притесняват абсолютно излишно за разни ръждиви петънца - какво да кажат собствениците на Опел тогава ? Я си гледайте кефа, тези петънца по тази дебела рама ще станат дупки най-рано след 25 години. Нали не смятате да ги карате толкова ? 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 9 Април, 2014 Share Отговорено 9 Април, 2014 Ръждивите петънца със сигурност не са проблем, аз ги нямам, но на 11000 км се разтропа нещо на заден мост и съединителя скърца на умряло, в понеделник съм на доктор в Митвас. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 10 Април, 2014 Share Отговорено 10 Април, 2014 Колега това може да е от задните стабилизиращи щанги (тампоните) но те са евтини 100 лв бройката иначе тампоните излизат към 250лв без труда да ти ги смеят.Щангите са 5 на брой Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 10 Април, 2014 Share Отговорено 10 Април, 2014 Скърцането на съединителя ще ти го оправят, като смажат педала или прожината не знам точно както, но изчезва Това е леката форма. Тежката е ако нещо по-навътре, но пак ще ти го оправят гаранционно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 15 Април, 2014 Share Отговорено 15 Април, 2014 (Редактирано) Ръждивите петънца със сигурност не са проблем, аз ги нямам, но на 11000 км се разтропа нещо на заден мост и съединителя скърца на умряло, в понеделник съм на доктор в Митвас. Тропането на заден мост и аз го имах от самото начало (мисля, че и други колеги от форума имаха същия проблем), в сервиз установиха, че проблема е от тампоните на задните амортисьори, казаха, че тампоните са некачествени и проблема ще се отстрани гаранционно защото тогава бях на около 3000 км. След месец пристигнаха заветните тампони, но се оказа, че трябва да си платя ремонта (около 120 лв работна ръка и тампоните), защото тампоните били консуматив, което ме учуди защото говорим за нов автомобил, ама... Редактирано 15 Април, 2014 от Говедо Пунктуация Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 16 Април, 2014 Share Отговорено 16 Април, 2014 Скърцането го премахнаха цялостно, тропането остана било нормално!!! Преди обаче го нямаше, не се съвнявам в Митвас все пак са отличен сервиз. Ще карам така пък ако нещо стане пак при тях. ;-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 17 Април, 2014 Share Отговорено 17 Април, 2014 Изискай да ти ги сменят тия тампони. Свържи се с Бойко. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 18 Април, 2014 Share Отговорено 18 Април, 2014 Немога да кажа дали са тампони. Описвам тропането, чува се при тръгване най-вече на задна, тези дни ще ходя до Бургас ще е вкарам в Аутоплюс, от там е купена и са мой хора. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 19 Април, 2014 Share Отговорено 19 Април, 2014 Колега почти съм сигурен,че е от тампоните на сталилизиращите щанги на задния мост. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 25 Април, 2014 Share Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) След две години ходене по мъките и три престоя в сервиз за продължително време (първия за 6 седмици, втория за по-вече от 3 месеца и третия за 3.5 седмици), вчера си взех от сервиз автомобила и установявам че проблема отново е налице. Просто незнам какво става, но това не е нормално та автомобилa е по-зле и от 20 годишна кола (ако бях взел такава щях да имам по-малко проблеми ), защото от кaкто го купих съм го кaрaл сaмо 3 месеца на спокойствие и след това само проблеми. Като го закарам в сервиз само обещания че ще го оправят но уви........ Най-страното в случая е, че от кaкто притежавам автомобила (а то е 2 години и 5 месеца) е бил в сервиз почти 6 месеца за един и същи проблем, но не ми удължават срока на гаранцията. Редактирано 25 Април, 2014 от Ginoo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 25 Април, 2014 Share Отговорено 25 Април, 2014 Има комисия за защита на потребителя, събирай документите , че е била в сервиз за едно и също нещо....иеиии при тях глобите започват от 5000 лева и нещата се оправят.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 25 Април, 2014 Share Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) Май на всякъде претупват нещата моя съединенител пак скърца като на Москвич, миналата седмица бях за това в Митвас. Ще видим сега Аутоплюс какво ще направят, а и тропането в задницата яко ме дразни. Нова кола но бързо показа болежки. Малко съм разочарован!!! Редактирано 25 Април, 2014 от Весислав Кангов Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 26 Април, 2014 Share Отговорено 26 Април, 2014 Според мен си отстоявайте правата..ремонт и след това проверка и пак ремонт до откат , до като им писне и така всеки гледа да претупа гаранционния ремонт защото за него получава пари след 2-3 месеца и то в непълен вид/спори се за часова ставка и прочие/.НАСТОЯВАЙТЕ И Т.Н. До къто такива , като мен плащат веднага...Винаги проверявайте какво е ремонтирано на автомобила и искайте старите части поне да ги видите- гаранционните се връщат в завода-платените се дават задължително. На тях има щемпел и са в оригинална торбичка -няма да ви излъжат пък знае ли се... Но факта , че ги караш да вдигнат колата пак на повдигач, за да я видите ги шокира и всеки въпрос също...помнят ви и другия път няма експерименти... ВИНАГИ ПРИЕМАЙТЕ КОЛАТА НА ЕСТАКАДАТА ВДИГНАТА ,ОПИПВАЙКИ СМЕНЕНИЯ ДЕТАЙ- ПОЛУЧАВАТ НАПРАВО ИНФАРКТ.Даже и да сте жена правете са на разбирач. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 28 Април, 2014 Share Отговорено 28 Април, 2014 (Редактирано) Има комисия за защита на потребителя, събирай документите , че е била в сервиз за едно и също нещо....иеиии при тях глобите започват от 5000 лева и нещата се оправят.... Колега и аз мисля да направя това, да сканирам всички документи и да пратя сигнал до комисията за защита на потребители (въпреки че те не могат много много да ми помогнат ако търговеца не се съгласи да се споразумеем извънсъдебно, но все пак може и да ги глобят ако намерят нередности). Мисля че бях достатъчно търпелив досега, направих много компромиси от моя страна, дадох им достътъчно време но ......... Редактирано 28 Април, 2014 от Ginoo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 28 Април, 2014 Share Отговорено 28 Април, 2014 (Редактирано) Охооо , много бързаш, до като стигнеш до извънсьдебно споразумение -ще ги разкарат...малко отрицателна реклама, ще пишат показания, какво точно е станало и обикновенно тогава, клепват и почват да се поправят. Е тук е мястото да им кажеш, че ще запознаеш медиите БТВ и Нова и си готов да дадеш две, три интервюта....Вземи си с теб някой скандален приятел, дето да им играе по нервите на срещите.Трябват си и такива хора- днес аз играх такава роля в пътното в Кърджали и ги разбих......хахаха. Така , че предлагам си услугите за умен скандалджия и ще ги съкрушим.Важно е да има шоу и ние да сме в него....Ако беше лесно нямаше да е интересно. Те това са двете неща с който се будя сутрин. Жив и здрав и, слушай бати си Славчо- няма да сгрешиш- ВЕРВАЙ МИ. И бог да пази България!!! Редактирано 28 Април, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 29 Април, 2014 Share Отговорено 29 Април, 2014 Моят съединител също прискърцва при натискане, чува се скърцане и откъм задната врата, но тия проблеми ще им ги забия, като отида на обслужването на 45к. км. Тогава има плащане и може да подходят отговорно. Досега отстраних два проблема - смяна на помпата и един инжектор на газта и ремонт на стъклоповдигачите /смяна на тия в задните врати/, но само за тях съм сигнализирал, че колата ми трябва всеки ден и нямам време да я оставям с дни, еле пък седмици. Да отбележа, че сервизите и при двата ремонта /първия в Бургас, втория във Варна/ бяха крайно коректни. В Бургас престоя на автомобила в сервиза бе по-малък от 24 часа, а във Варна, след предварително уговорен приемен ден и час, престоят бе 1ч.25мин. Живи и здрави да са и все така да работят! ...и дано не ме разочароват следващия път, но ще пиша. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 30 Април, 2014 Share Отговорено 30 Април, 2014 Аутоплюс Бургас по принцип е най-добрия сервиз на great wall, погледнаха колата съединителия сега е ок, но за тропането искат колата за цял ден, неможех да е оставя ще стане в друго посещение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 7 Май, 2014 Share Отговорено 7 Май, 2014 (Редактирано) ...не издържах! Това скърцане от съединителя направо ме влуди. Времето става все по-топло, прозореца отворен, чува се, пък и пустото скърцане започна да става все по-отчетливо и дразнещо!!! Скочих на един канал да погледна отдолу - китайчето дето го е правило да не е по-умно от мене !?! Накратко: буталцето на помпата на съединителя бута вилката посредством нещо като шарнирна връзка, но тя не е защитена от нищо и всичката гняс може да влиза вътре. Не е от там и продължажваме навътре. Още при огледа на вилката отвън се забелязва, че гуменото маншонче, между нея и корпуса на съединителя като че ли не е за тази вилка - външния контур на маншона ляга идеално на отвора в корпуса, но размера на отвора за вилката е с около 1/3 по-голям от сечението й, в равнината на монтажа и по тази причина е налице луфт около 5мм. След сваляне на маншончето, проследяваме с поглед /и фенерче/ вилката по-навътре в корпуса. Ясно се вижда опората на вилката, също шарнирен тип. Подминаваме - не е от нея. Стигаме до работния край на вилката. Там с малко усилие и добро осветление се забелязва една долна пружина, която е и главният виновник за отвратителния шум. Поне формата й е удобна за капване на малко масълце от разстояние - оформена е като ухо, което стърчи нагоре и с един молив / в моя случай/ топнат в масло, може да се пренесе капка, две, три масло в сюблимната зона, като се капнат на върха на ухото, а те се стекат по телта на пружината до заветното място. Няколко натискания на съединителя, със затихващо скърцане и... УСПЕХ!!! Поставяне на маншончето на вилката, внимателно замазване на следите за пред сервиза, че скоро ще ходя на обслужване и измиване на ръцете. Цялото упражнение - 10-12 мин. и един кибик да натисне съединителя няколко пъти докато съм отдолу, за диагностиката. Не посмях да пиша по-рано, щото не зная колко траен ще е ефекта, но вече минах 620 км. и от скърцането няма и помен. Сега обмислям въпроса с луфта при вътрешния отвор на маншона, но не съм го измислил още. Със здраве!!! ...др. Модератор, Може ли да се отвори подсекция за ремонти, към нашата секция? Возилата остаряват, гаранциите отминават и ремонтите ще стават все повече, а при хора като мен, това означава и със собствени сили и познания. Пък с отпадането на гаранцията ще започнат и извращенията, ремонтите ще зачестят... Е те в тая подсекция да си споделяме знанията, кой колкото има и с каквото се е сблъсквал. Благодаря за отговора! /предварително/ Редактирано 7 Май, 2014 от JI_GIT 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 7 Май, 2014 Share Отговорено 7 Май, 2014 Това е отлична информация за сервизите в БГ, защо не са се сетили....!!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 7 Май, 2014 Share Отговорено 7 Май, 2014 (Редактирано) ...не издържах! Това скърцане от съединителя направо ме влуди. Времето става все по-топло, прозореца отворен, чува се, пък и пустото скърцане започна да става все по-отчетливо и дразнещо!!! Скочих на един канал да погледна отдолу - китайчето дето го е правило да не е по-умно от мене !?! Накратко: буталцето на помпата на съединителя бута вилката посредством нещо като шарнирна връзка, но тя не е защитена от нищо и всичката гняс може да влиза вътре. Не е от там и продължажваме навътре. Още при огледа на вилката отвън се забелязва, че гуменото маншонче, между нея и корпуса на съединителя като че ли не е за тази вилка - външния контур на маншона ляга идеално на отвора в корпуса, но размера на отвора за вилката е с около 1/3 по-голям от сечението й, в равнината на монтажа и по тази причина е налице луфт около 5мм. След сваляне на маншончето, проследяваме с поглед /и фенерче/ вилката по-навътре в корпуса. Ясно се вижда опората на вилката, също шарнирен тип. Подминаваме - не е от нея. Стигаме до работния край на вилката. Там с малко усилие и добро осветление се забелязва една долна пружина, която е и главният виновник за отвратителния шум. Поне формата й е удобна за капване на малко масълце от разстояние - оформена е като ухо, което стърчи нагоре и с един молив / в моя случай/ топнат в масло, може да се пренесе капка, две, три масло в сюблимната зона, като се капнат на върха на ухото, а те се стекат по телта на пружината до заветното място. Няколко натискания на съединителя, със затихващо скърцане и... УСПЕХ!!! Поставяне на маншончето на вилката, внимателно замазване на следите за пред сервиза, че скоро ще ходя на обслужване и измиване на ръцете. Цялото упражнение - 10-12 мин. и един кибик да натисне съединителя няколко пъти докато съм отдолу, за диагностиката. Не посмях да пиша по-рано, щото не зная колко траен ще е ефекта, но вече минах 620 км. и от скърцането няма и помен. Сега обмислям въпроса с луфта при вътрешния отвор на маншона, но не съм го измислил още. Със здраве!!! ...др. Модератор, Може ли да се отвори подсекция за ремонти, към нашата секция? Возилата остаряват, гаранциите отминават и ремонтите ще стават все повече, а при хора като мен, това означава и със собствени сили и познания. Пък с отпадането на гаранцията ще започнат и извращенията, ремонтите ще зачестят... Е те в тая подсекция да си споделяме знанията, кой колкото има и с каквото се е сблъсквал. Благодаря за отговора! /предварително/ Приятелю, в техническата документация има чертеж на този възел...отбележи го и го качи- ще е много по лесно, аз така скоро обяснявах за регулиращия клапан на работа на задните спирачки. Иначе -браво и аз така си решавам 90% от проблемите.Ето тук обяснявай...с номерата на детайлите.. Редактирано 7 Май, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 7 Май, 2014 Share Отговорено 7 Май, 2014 Хм. Идейно. На Волекса съединителя също скърца... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 7 Май, 2014 Share Отговорено 7 Май, 2014 (Редактирано) ето за тая пружинна скоба става дума - като погледнеш през отвора на вилката само тя стърчи - по нея трябва да се стече маслото. Видев, доста време се кьорих, ама на оная схема я няма, но виж онзи форум на русначетата, който ми прати в темата за съединителите върши работа . Поройник, за малкото волче не съм много сигурен дали ще имаш някаква видимост, а и кутията ще е друга, но пробвай да погледнеш, ако има от къде. То само ще си каже дали ше става. Нямам такова наблизо, да погледна и аз. Тука само стийдове се карат и аз един с Н5, но те наш'те буги са друга бира, желязо много, не са като малкото. При переключении передач слышится небольшой стук..Снял рабочий цилиндр сцепления, вынул пыльник и обнаружил выпавшую скобу..Насколько я понимаю, это скоба от выжимного..Кто что скажет, и как быть дальше, сцепление работает, вот только стуки при выжиме сцепления слышно.. IMG185.jpg Описание: Скоба на тази снимка изгледът е отвътре навън, но може да се добие представа какво се търси в задачата. Като писах по-горе, че стърчи имах предвид точно това - стърчи, ясно се вижда на снимката и също така ясно се вижда през отвора на вилката. Забелязва се и луфта на вилката и маншона. ...изв. Видев, 20214 са на схемата, но формата не е начертана коректно, което ме и заблуди. Редактирано 7 Май, 2014 от JI_GIT Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 12 Юни, 2014 Share Отговорено 12 Юни, 2014 (Редактирано) ...от два дни съм без предно дясно стъкло! Сега няма време за сервизи, но след седмица ще информирам надлежните органи ! Вероятно лечението отново ще е смяна на целия механизъм. Интересно ми е дали този път ще сменят и двата предни, както направиха със задните два. Като причина никой нищо не казва - сменят и мълчат, като комунисти, но сега смятам и да ги подбъзикна малко. Ако сменят и двата, ще ги питам каква гаранция им дават, че да не ги търся след пак след няколко месеца за същото. Подразбрах, че някаква серия от тия агрегати са доставяни от фирма подизпънител и не е била с необходимото качество, поради което фирмата е сменена и новита нямат проблеми. При смяна на двата предни, моето волче вече ще е с четири нови и проблема не би трябвало да се проявява. Редактирано 12 Юни, 2014 от JI_GIT Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.