Jump to content

Crash Test на Hover H5 (моделът, който се продава у нас)


nlikyov

Recommended Posts

Ето нещо по-прясно:

 

 

Забележете как след челен удар се отваря шофьорската врата без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата предница се намачква, за да абсорбира удара, но вътре колата остава непокътната. Както nlikyov е отбелязал, вратите на колата продължават да се отварят след този зверски удар. Резултата може само да ни радва, по нищо не отстъпва на далеч по-скъпи автомобили от същия клас (освен ESP-то, заради което те взимат 5 звезди на теста).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за качеството на материалите, които китайците ползват, но тестове като този (има и за Австралия) ни накараха да се замислим за евентуалната покупка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом го е купил колегата, значи е в положителен :)

и аз заради краш тестовете се реших да купувам (и заради цената, разбира се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В положителен или отрицателен смисъл :)

то от подписа по-долу е ясно май... :occasion14:

 

и малко спам.... като стана дума за подписи..... и паленето на Берлинската стена доведе до много "приключения" особено за Източна Европа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

По-скоро за приемливия резултат на теста, все пак толкова желязо 5 звезди е странно, имайки предвид че nissan micra има 4 звезди, а нея ако я блъсна по-засилен с колелото и току виж съм я разполовил (в кръга на шегата разбира се), ако бяха сложили повече възд. възглавници и една странична завеса, щеше да е има 5, а това че е на рама и има 4 според мен си е даже посредствен резултат. Понеже не разбирам, може да са в други категории и оценките и критериите да са различни, и 4ката при нисан микра да е 8 при ховъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕС за 5 звезди ти трябват минимален брой въздушни възглевници (8 или 10 мисля) и ESP. Иначе колата абсорбира удара прекрасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Добър краш тест! Колеги имайте предвид все пак , че руския стандарт на теста е различен от Европейския! Скоростта на изпитване е по-ниска и твърдостта на удряния куб също е по-ниска. Правят го това заради лошите резултати на новите им Лади. Така, че не приемайте 1:1 резултатите! Казвам го за обективност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!!

Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж.

Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите :confused2: ?

Редактирано от newfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!!

Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж.

Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите :confused2: ?

 

А това за коя кола става вапрос? (Кой модел)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М,много неща имат значение...как си завъртял волана,как си атакувал радиуса на завоя,гуми,асфалт (точно там може да е бил хлъзгав) ,виража и много много други.Аз с пасата ми (4motion) един единствен път ми е занасял и то точно на сух горещ асфалт,зимата на лед и сняг занася само,ако му подам газ,така че си прави изводи,не е болид да очакваш да е закован на пътя.Н5 пък е с толкова по-висок център на тежеста от лека кола,че...се радвай,че не е имало други коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде си? Къде караш обикновено?

За първи път минавах по пътя от Велико Търново към Г. Оряховица и затова всъщност имах изненада. От гр. Козлодуй съм, с Н5 съм само на 2500км. и май сега почвам да се уча с "тежките коли". :toothy9:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило.

Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило.

Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости.

Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави.

Не забравяйте,че това все пак е джип не лека кола!Много по лесно се обръща на завой,особено на мокър път ако влезете с гояма скорост и неправилна траектория:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...