nlikyov Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Ето нещо по-прясно: Забележете как след челен удар се отваря шофьорската врата без проблеми. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Това е новия HOVER H5 , който в момента се продава у нас ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Цялата предница се намачква, за да абсорбира удара, но вътре колата остава непокътната. Както nlikyov е отбелязал, вратите на колата продължават да се отварят след този зверски удар. Резултата може само да ни радва, по нищо не отстъпва на далеч по-скъпи автомобили от същия клас (освен ESP-то, заради което те взимат 5 звезди на теста). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terminator Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Не знам за качеството на материалите, които китайците ползват, но тестове като този (има и за Австралия) ни накараха да се замислим за евентуалната покупка ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SP1 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 В положителен или отрицателен смисъл Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 щом го е купил колегата, значи е в положителен и аз заради краш тестовете се реших да купувам (и заради цената, разбира се) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terminator Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 В положителен или отрицателен смисъл то от подписа по-долу е ясно май... и малко спам.... като стана дума за подписи..... и паленето на Берлинската стена доведе до много "приключения" особено за Източна Европа 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 хаха. да аз съм го сложил в смисъла, че НЯКОЙ ОТ НАЙ-ВЪЛНУВАЩИТЕ ПРИКЛЮЧЕНИЯ ЗАПОЧВАТ С ТРЪГВАНЕТО НА ПЪТ С GREAT WALL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAYK Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Доколкото знам Хувър е на рама и това обяснява добрият резултат на теста ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xhizors Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 По-скоро за приемливия резултат на теста, все пак толкова желязо 5 звезди е странно, имайки предвид че nissan micra има 4 звезди, а нея ако я блъсна по-засилен с колелото и току виж съм я разполовил (в кръга на шегата разбира се), ако бяха сложили повече възд. възглавници и една странична завеса, щеше да е има 5, а това че е на рама и има 4 според мен си е даже посредствен резултат. Понеже не разбирам, може да са в други категории и оценките и критериите да са различни, и 4ката при нисан микра да е 8 при ховъра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 В ЕС за 5 звезди ти трябват минимален брой въздушни възглевници (8 или 10 мисля) и ESP. Иначе колата абсорбира удара прекрасно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAYK Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 така е има разлика в оценяването, иначе си представям при удар джипа с микрата ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kearny Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Добър краш тест! Колеги имайте предвид все пак , че руския стандарт на теста е различен от Европейския! Скоростта на изпитване е по-ниска и твърдостта на удряния куб също е по-ниска. Правят го това заради лошите резултати на новите им Лади. Така, че не приемайте 1:1 резултатите! Казвам го за обективност! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfan Posted July 16, 2012 Share Posted July 16, 2012 (edited) Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!! Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж. Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите ? Edited July 16, 2012 by newfan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turin Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Откъде си? Къде караш обикновено? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат'Бойко Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!! Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж. Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите ? А това за коя кола става вапрос? (Кой модел) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feikot Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 М,много неща имат значение...как си завъртял волана,как си атакувал радиуса на завоя,гуми,асфалт (точно там може да е бил хлъзгав) ,виража и много много други.Аз с пасата ми (4motion) един единствен път ми е занасял и то точно на сух горещ асфалт,зимата на лед и сняг занася само,ако му подам газ,така че си прави изводи,не е болид да очакваш да е закован на пътя.Н5 пък е с толкова по-висок център на тежеста от лека кола,че...се радвай,че не е имало други коли Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfan Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Откъде си? Къде караш обикновено? За първи път минавах по пътя от Велико Търново към Г. Оряховица и затова всъщност имах изненада. От гр. Козлодуй съм, с Н5 съм само на 2500км. и май сега почвам да се уча с "тежките коли". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwfan Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило. Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfan Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило. Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости. Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasi markov Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави. Не забравяйте,че това все пак е джип не лека кола!Много по лесно се обръща на завой,особено на мокър път ако влезете с гояма скорост и неправилна траектория Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turin Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 70-80 на 90 граудсов... колкото и да е "плавен"... Не искам да си ми в насрещното. Не карай така! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.