Jump to content
nlikyov

Crash Test на Hover H5 (моделът, който се продава у нас)

Recommended Posts

Ето нещо по-прясно:

 

 

Забележете как след челен удар се отваря шофьорската врата без проблеми.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е новия HOVER H5 , който в момента се продава у нас !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата предница се намачква, за да абсорбира удара, но вътре колата остава непокътната. Както nlikyov е отбелязал, вратите на колата продължават да се отварят след този зверски удар. Резултата може само да ни радва, по нищо не отстъпва на далеч по-скъпи автомобили от същия клас (освен ESP-то, заради което те взимат 5 звезди на теста).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за качеството на материалите, които китайците ползват, но тестове като този (има и за Австралия) ни накараха да се замислим за евентуалната покупка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В положителен или отрицателен смисъл:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом го е купил колегата, значи е в положителен :)

и аз заради краш тестовете се реших да купувам (и заради цената, разбира се)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В положителен или отрицателен смисъл :)

то от подписа по-долу е ясно май... :occasion14:

 

и малко спам.... като стана дума за подписи..... и паленето на Берлинската стена доведе до много "приключения" особено за Източна Европа

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха. да

аз съм го сложил в смисъла, че НЯКОЙ ОТ НАЙ-ВЪЛНУВАЩИТЕ ПРИКЛЮЧЕНИЯ ЗАПОЧВАТ С ТРЪГВАНЕТО НА ПЪТ С GREAT WALL

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам Хувър е на рама и това обяснява добрият резултат на теста ...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро за приемливия резултат на теста, все пак толкова желязо 5 звезди е странно, имайки предвид че nissan micra има 4 звезди, а нея ако я блъсна по-засилен с колелото и току виж съм я разполовил (в кръга на шегата разбира се), ако бяха сложили повече възд. възглавници и една странична завеса, щеше да е има 5, а това че е на рама и има 4 според мен си е даже посредствен резултат. Понеже не разбирам, може да са в други категории и оценките и критериите да са различни, и 4ката при нисан микра да е 8 при ховъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕС за 5 звезди ти трябват минимален брой въздушни възглевници (8 или 10 мисля) и ESP. Иначе колата абсорбира удара прекрасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е има разлика в оценяването, иначе си представям при удар джипа с микрата :lol:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър краш тест! Колеги имайте предвид все пак , че руския стандарт на теста е различен от Европейския! Скоростта на изпитване е по-ниска и твърдостта на удряния куб също е по-ниска. Правят го това заради лошите резултати на новите им Лади. Така, че не приемайте 1:1 резултатите! Казвам го за обективност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!!

Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж.

Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите :confused2: ?

Редактирано от newfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде си? Къде караш обикновено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!!

Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж.

Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите :confused2: ?

 

А това за коя кола става вапрос? (Кой модел)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М,много неща имат значение...как си завъртял волана,как си атакувал радиуса на завоя,гуми,асфалт (точно там може да е бил хлъзгав) ,виража и много много други.Аз с пасата ми (4motion) един единствен път ми е занасял и то точно на сух горещ асфалт,зимата на лед и сняг занася само,ако му подам газ,така че си прави изводи,не е болид да очакваш да е закован на пътя.Н5 пък е с толкова по-висок център на тежеста от лека кола,че...се радвай,че не е имало други коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде си? Къде караш обикновено?

За първи път минавах по пътя от Велико Търново към Г. Оряховица и затова всъщност имах изненада. От гр. Козлодуй съм, с Н5 съм само на 2500км. и май сега почвам да се уча с "тежките коли". :toothy9:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило.

Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило.

Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости.

Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави.

Не забравяйте,че това все пак е джип не лека кола!Много по лесно се обръща на завой,особено на мокър път ако влезете с гояма скорост и неправилна траектория:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

70-80 на 90 граудсов... колкото и да е "плавен"... Не искам да си ми в насрещното. Не карай така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×