Jump to content

Crash Test на Hover H5 (моделът, който се продава у нас)


nlikyov
 Share

Recommended Posts

Ето нещо по-прясно:

 

 

Забележете как след челен удар се отваря шофьорската врата без проблеми.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Цялата предница се намачква, за да абсорбира удара, но вътре колата остава непокътната. Както nlikyov е отбелязал, вратите на колата продължават да се отварят след този зверски удар. Резултата може само да ни радва, по нищо не отстъпва на далеч по-скъпи автомобили от същия клас (освен ESP-то, заради което те взимат 5 звезди на теста).

Link to comment
Share on other sites

Не знам за качеството на материалите, които китайците ползват, но тестове като този (има и за Австралия) ни накараха да се замислим за евентуалната покупка ...

Link to comment
Share on other sites

В положителен или отрицателен смисъл :)

то от подписа по-долу е ясно май... :occasion14:

 

и малко спам.... като стана дума за подписи..... и паленето на Берлинската стена доведе до много "приключения" особено за Източна Европа

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

По-скоро за приемливия резултат на теста, все пак толкова желязо 5 звезди е странно, имайки предвид че nissan micra има 4 звезди, а нея ако я блъсна по-засилен с колелото и току виж съм я разполовил (в кръга на шегата разбира се), ако бяха сложили повече възд. възглавници и една странична завеса, щеше да е има 5, а това че е на рама и има 4 според мен си е даже посредствен резултат. Понеже не разбирам, може да са в други категории и оценките и критериите да са различни, и 4ката при нисан микра да е 8 при ховъра.

Link to comment
Share on other sites

В ЕС за 5 звезди ти трябват минимален брой въздушни възглевници (8 или 10 мисля) и ESP. Иначе колата абсорбира удара прекрасно.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Добър краш тест! Колеги имайте предвид все пак , че руския стандарт на теста е различен от Европейския! Скоростта на изпитване е по-ниска и твърдостта на удряния куб също е по-ниска. Правят го това заради лошите резултати на новите им Лади. Така, че не приемайте 1:1 резултатите! Казвам го за обективност!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!!

Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж.

Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите :confused2: ?

Edited by newfan
Link to comment
Share on other sites

Хубаво е само да се гледат краш тестове, но аз вчера май щях да се обърна. С около 70км/час на много плавен, завой на около 90О, който се оказа със силен обратен наклон и едвам го удържах в пътя с навлизане в насрещното платно....Добре, че нямаше никой насреща!!!

Сух асфалт, не знам колко е бил нагрят, щом въздуха беше 40+, имаше добро сцепление според мен, а дали не е бил и лепкав!? . Само двама човека в колата и никакъв багаж.

Та питам, знае ли някой с каква скорост и при какъв радиус на завой се премества центъра на тежестта извън вратите :confused2: ?

 

А това за коя кола става вапрос? (Кой модел)

Link to comment
Share on other sites

М,много неща имат значение...как си завъртял волана,как си атакувал радиуса на завоя,гуми,асфалт (точно там може да е бил хлъзгав) ,виража и много много други.Аз с пасата ми (4motion) един единствен път ми е занасял и то точно на сух горещ асфалт,зимата на лед и сняг занася само,ако му подам газ,така че си прави изводи,не е болид да очакваш да е закован на пътя.Н5 пък е с толкова по-висок център на тежеста от лека кола,че...се радвай,че не е имало други коли

Link to comment
Share on other sites

Откъде си? Къде караш обикновено?

За първи път минавах по пътя от Велико Търново към Г. Оряховица и затова всъщност имах изненада. От гр. Козлодуй съм, с Н5 съм само на 2500км. и май сега почвам да се уча с "тежките коли". :toothy9:

Link to comment
Share on other sites

Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило.

Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ако е по пътя покрай Арбанаси е ясно защо се е получило.

Все пак имайте го предвид че колата ви е близо 2 тона и е доста височка. Това не е кола за високи скорости.

Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави.

Link to comment
Share on other sites

Да точно там, след отбивката за Арбанаси. Благодаря, но до сега не мислех, че 70-80 е висока скорост.... Ще гледам да си пазя "боята". Поздрави.

Не забравяйте,че това все пак е джип не лека кола!Много по лесно се обръща на завой,особено на мокър път ако влезете с гояма скорост и неправилна траектория:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...