Jump to content
cubbusiness

VW Amarok vs GWM Steed5 or 23 559 versus 14 674 Euro. What would you choose?

Recommended Posts

well If you can afford Amarok it definately is the better car but the price is like 40% higher and I'm not sure its 40% better....

Редактирано от zlos7ar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

well If you can afford Amarok it definately is the better car but the price is like 40% higher and I'm not sure its 40% better....

 

40% по-скъп? 14 600 + (x/100 * 14 600) = 23 600

 

Цената на Amarok е 61% по-висока (може би искаш да кажеш, че Steed е 40% по-евтин?), за пикап със същия размер и доста подобно базово оборудване (обикновен климати и дори по-обикновена аудио система за VW), а гаранцията е:

3 years / 100 000 km Manufacturer Warranty

 

Разбиа се, че VW е марка с традиции, далеч по-известна, платформата е по-модерна, но пък автомобилите таргетират доста определна група от потребители. Steed залага на изпитана японска платформа, здрави двигатели, предлага фабрична газова уредба за бензиноновия двигател, с която цената става като базовия дизел на VW, има по-дълга гаранция (освен ако Steed не се взима за ежедневен товарен автомобил, тогава би бил каран много повече от 30 хиляди на година и гаранцията за двата ще свърши еднакво бързо).

 

За да изобразим по-ясно представата за разликата в цената, която е огромна - ако ви трябват два пикапа, получавате два Steed на цената от 28 хиляди евро (с дизел или LPG) или един Amarok за почти 24 хиляди, два отиват на 48 хиляди или 20 хиляди евро разлика, с която разлика можете да купите трети Steed и да ви останат 6000 евро.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на стеед е 60% от цената на амарок тоест амарок е 40% по-скъп и аз точно това съм написал.

Редактирано от zlos7ar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Exactly man.In Deutschland,what you will byu,Amarok,or BG/CN maded vehicle Steed ?

 

Точно.В Германия,какво ще си купите,Амарок или българо-китайски произведен автомобил-Стийд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Exactly man.In Deutschland,what you will byu,Amarok,or BG/CN maded vehicle Steed ?

 

hehe Im in Germany too :) (I don't speak german) anywayz I don't have much experience with Great Wall cars, because they are pretty new to Europe but I really like the Hover H5 and the Steed ( they look pretty good and they are not very expensive and 5 year warranty ). I think I would buy the diesel Steed and save some money and I would sleep calm because of the 5 year warranty (6 years for rust i think).

 

Oh and one more thing The factory in Bulgaria haven't started producing vechicles yet.We expect the first car until the end of 2011. Good luck.

Редактирано от zlos7ar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля българските потребители да пишат на български, за да ги разбират максимално много хора. Това е български форум, с чужденците се съгласихме, че могат да пишат на английски и да използват Google Translate, за да четат нашите постове. Хем ще се страем да пишем грамотно, за да е по-лесно за превод с Google Translate.

 

Цената на стеед е 60% от цената на амарок тоест амарок е 40% по-скъп и аз точно това съм написал.

 

Виждам какво си написал и е грешно. Цената на Steed е 61% от цената на Amarok и точно поради тази причина Amarok е 61% по-скъп. Тъй като един Amarok е равен на цената на един Steed + 61% от нея (дадох формулата в миналия си пост). Докато правим обратното сравнение - Steed спрямо Amarok, то той е 40% по-евтин, защото е равен на цената на един Amarok - 40% от нея. Тъй като не ме познаваш, можеш да си помислиш, че се заяждам, а това изобщо не е така - просто много държа на такива изразителни и технически точности.

 

@feikot виждам от написаното, че според теб, това, че китайски автомобил е произведен в България, това се явява проблем? В този форум се надявам, че сме се събрали хора без предубеждения, а тъй като до колкото разбирам ти не си карал Steed, така че без да имаме реални резултати и поводи за подобни изказвания, не ми е приятно да ги чета. Когато обаче във форума се появят хора притежатели на Steed, Voleex, H5 и други, ще се радвам на всякакви сравнения - положителни и отрицателни, стига да не са спекулация. Ако се окаже, че GWM колите имат някакви често срещани проблеми, лично ще направя важна тема, където да ги систематизираме, така че потенциалните собственици да знаят какво може да им се случи.

 

Уви сългасен съм, че немския автомобил идва от компания с много по-голяма история, опит, продажби и тн, модела е по-модерен, но цената му се оскъпява не само от качеството, а и от заплатите на работниците, данъците, парите похарчени за реклама, разработката на платформата и двигателя от техни инжинери, докато GWM използват доказани малко по-стари платформи на японски лидери, което им пести много.

 

Така че въпроса ти "дали някой би избрал Amarok правен от германци или българско-китайски GWM" няма голям смисъл, защото разумния потребител не си купува емблема + печат "Made in Germany", а си купува МПС, което да му свърши някаква работа, особено пък за коли като пикапите. Така че (лично мое мнение), ако GWM Steed би вършил почти същата работа като VW Amarok, то не виждам защо бих дал с 2/3 повече пари, заради по-известна марка. Виж, ако говорим за имиджов автомобил, там нещата стоят по различен начин, но не случайно GWM се опитва да таргетира прагматичните хора - ако ще сравняваш BMW X5 или VW Tuareg с GWM Hover, си сбъркал - тяхната най-луксозна версия може да мине 100 хиляди евро, докато H5 е 17 и предвиден за хора, които се нуждаят от проходим автомобил пълен с екстри, мощен двигател и тн, не от емблемата на BMW или VW.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се вече ще пиша само на български. Но без да се обиждаш отново не си прав защото сам си противоречиш. Нещо не проумявам, но според теб Амарок е 60% по- скъп от Стеед, а Стеед е 40% по- евтин от Амарок т.е. това, което твърдиш е меко казано невъзможно.

 

Ще направя сметката за да може да я разбереш. Според колегата Амарок струва 23 559 евро, а Стеед 14 674 евро. И като от 23 559 извадим 14 674 се получава 8885 евро. Т.е. Стеед е по-ефтин от Амарок с 8885 евро ( около 40%) и Амарок е по- скъп от Стеед с 8885 евро (около 40%) няма как едното да е 60%, а другото 40% просто е невъзможно. Надявам се този път да ме разбереш правилно :)

Редактирано от zlos7ar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорът стана математически ,май.

Обаче, аз изобщо не съм съгласен с това за "традициите" на VW да прави пикапи , ама изобщо !!! Кога преди този Амрок са имали пикап , дори и при Третия райх ? Никога ! Кога преди Туарег ( модел от няма и 8 год) са имали "джип" ? Никога !!! Тогава за какви традиции става дума ? Моделите на GWM ползват базата на Тойота ,а всички знаем от кога тази марка се е доказала в правенето на на пикапи и джипове . Сега чакам и да се започне , колко Поло-то и Голф-а са по-добри от С10 и С30....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се почне,поне ще се постарая.А моя въпрос беше неправилно разбран.Идеята на въпроса ми беше,дали в Германия,човек който живее там,ще си купи джип/пикап/лека кола,китайски бранд,произведена в България.Нарича се сондиране на пазара или иначе казано исках да видя мнението на германеца,като нация с огромни традиции в автомобилостроенето,дали ще си купи не толкова навлязла и престижна марка като Тойота,Мицубиши,ФВ,Ауди и т.н.

А не,че имам проблем с производството,марката или завода !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе , германеца е разглезен потребител . Сигурно , ако започнат да внасят Steed ще се намерят и купувачи ( все пак това е най-големия пазар в Европа) , но като цяло не е там таргета на GW , поне за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз в момента сам в Мюнхен и да ви кажа германците си предпочитат немското (както французите френското и т.н.) , но също така виждам и доста Дачия Дъстър примерно по улиците. Е не са колкото немските марки, но пак ги има , така че защо да не си купят и Стеед или Ховер?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. това, което твърдиш е меко казано невъзможно.

Ще направя сметката за да може да я разбереш. Според колегата Амарок струва 23 559 евро, а Стеед 14 674 евро. И като от 23 559 извадим 14 674 се получава 8885 евро. Т.е. Стеед е по-ефтин от Амарок с 8885 евро ( около 40%) и Амарок е по- скъп от Стеед с 8885 евро (около 40%) няма как едното да е 60%, а другото 40% просто е невъзможно. Надявам се този път да ме разбереш правилно :)

незнам кой крив, кой прав, в първия си постинг си го написал правилно:

(23 559/14 674-1)/100=(1,605-1)/100= 61% толкова по-скъп е Амарока от Стиида. Означава, че трябва да дадеш още 61% над цената на Стиида (14674 Евро + 61%) за да купиш Амарока.

(1-14 674/23 559)/100=(1-0,623)/100= 38% толкова по-евтин е Стиида от Амарока. Означава, че трябва да дадеш с 38% по-малко пари от 23559 Евро за да придобиеш Стиида.

Извинявам се, че съм толкова подробен, обаче хората оценяват стоките според техните предимства, а това са цените, качеството, възможносттите, дизайна... Добре е човек да си прави сметката, а тука във форума разсъждаваме върху това, доколко един продукт, в случая кола е изгодно да се купи, а не става дума за 5-10 лв, а за десетки хиляди в цена и даже десетки хиляди в разликите.

А точно немците ще си купуват, те си правят много точно сметките и ако е изгодно, (съотношение цена/качество) ще купуват.

Редактирано от troika

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така 61% от цената на Амарок е 14 370,99 евро.

Цената на Стеед е 14 674 евро (приблизително 61% от цената на Амарок).

Следователно ако имаш 23 559 евро и си купиш Стеед ще ти останат 8885 евро, което е 39-40% от цената на Амарок.

От там следва, че Стеед е по- евтин с 40% следователно Амарок е по- скъп с 40%. :)

 

Трябва да си зададете въпросът така: С колко % от цената на Амарок е по- евтин Стеед? И отговорът е 39-40%. => Амарок е с 40% по-скъп от Стеед (спрямо цената на Амарок) и Амарок е 60% по скъп от Стеед спрямо цената на Стеед. Мисля, че вече се разбрахме :D

 

Извинявам се на Аdmin че не сам прочел внимателно второто му мнение иначе щяхме по-рано да се разберем, че и двамата сме прави явно това, че не сам написал спрямо коя цена смятам ви е объркало :)

Досега не бях спроил с човек, с който искаме да кажем едно и също :toothy12:

Редактирано от admin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безумно е, че темата стигна до това да се прави процентно сравнение между две суми, zlos7ar, не се обиждай, но аргументите ти са невалидни. Странно е и че след като двама човека ти казват, че не си прав, продължаваш да спориш. Нямам дете 5-6ти клас, но работя с математика ежедневно, особено пък често с проценти и то не елементарни неща от това да сравнявам две суми.

 

Давам ти още един по-простичък пример - ако имаш една сума 10 хиляди и една сума 15 хиляди, първата е с 30% по-малка от втората, втората е с 50% по-висока от първата. Amarok е 60% по-скъп от Steed, Steed е 40% по-евтин от Amarok, всичко останало са глупости. И тъй наистина държа на тези работи, а както вече знаем ти 1) излагаш едни и същи аргументи без да ги провериш 2) говориш английски, то ето ти една статия в Wikipedia относно процентно сравнение, която те моля да прочетеш преди да продължим (наблегни на примера, макар статията да е за сравнение на количества без единици, а чисто в проценти, материала важи на 100%):

http://en.wikipedia...._and_difference

 

Отново, надявам се да не се обидиш, нямам лоши чувства, но наблягам на това като се изразяваме да се оповаваме на факти и без технически неточности :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам разбрахме се вече просто сам сравнявал и в 2та случая спрямо цената на Амарок, което явно е грешно. Не се обиждам спокойно и аз искам всичко да е точно. Даже ако искаш може да изтриеш последните мнения и да запазим темата чиста без спам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, сега остава някой закупил нов Steed да пише във форума така че да видим за каква машинка става дума :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За надежността на Steed незнам още, но с бензиновите мотори нямам проблеми от гледна точка поддръжка. С "фабрично" газово ще са икономични. За дизела не знам от къде е копиран и надежден ли е. За разлика от VW и по принцип дизелите, комън рейл дизелите които като ти се развали или счупи нещо е доста скъпо.

zlos7ar, не се обиждай, ама нещо бъркаш в терминологията.

Sега трябва да чакаме някой със Steed, a аз съм си харесал Ховър-а, но все пак още не съм го карал, просто ще ми е приятно да карам кола сглобявана в България.

Редактирано от troika
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че за Steed ще се намерят много клиенти и у нас, фирми , фермери , в строителството , както ловци и рибари. Това са все дейности където ти трябва машина за работа и товар , а не тунинг пикап с 22" джанти за пред дискотеките. Имам приятел с пикапа на Мицубиши , е освен опит за някакъв дизайн( малко измислен) колата си е дървена с лоша возия ( при неравности подскача когато е празна отзад) , но струваше около 60хил. лв....

Отзивите за сега от страните, в които се продава Steed са много добри и по продажби стои в челото .

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

well If you can afford Amarok it definately is the better car but the price is like 40% higher and I'm not sure its 40% better....

 

тествах амарок. не бих си го купил (независимо от цената). не се чувствам комфортно вътре. разбира се, че е въпрос на вкус, но аз МРАЗЯ да влизам като кокпит, да ми потъват навътре краката и да нямам широко пространство около коленете си. разбирам, че това е модерната еу концепция, но лично аз предпочитам старата еу и сегашния азиатски дизайн. така че въпрос на вкус. а при положение, че прекарвам често няколко часа на ден в колата, моят личен комфорт е доста важен. това 1. 2-ро - амарок е от марка с традиции, но това им е 1-я пикап, абсолютно съвършенно 1-я. не може да няма "детски" болести. VW все пак не богове, пък и боговете от време на време грешат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ колата си е дървена с лоша возия ( при неравности подскача когато е празна отзад) , ........

 

няма пикап дето не подскача като е празен. тествахме доста. синът ми се шегува, че ще купувам скъп батут. въпросът е дали батутът ще ствура 60к или 30к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След физико-математичната полемика мисля, че е добре да се спрем на основните технически въпроси. B)

 

Ако тази кола се купува по предназначение(да върши тежка работа), а не за гъзария(тогава избора не трябва да е между двете, а някой Форд F650, който е по-голям и прави грррр), е много важно отношението между технологии и устойчивост. Никой не би искал 4х4-то да се разваля през 10к км и би предпочел колата да е 4х2. Т.е. до колко двете коли предлагат надеждни технологии. Тъй като и двете са на пазара в България от сравнително скоро можем да черпим опит само от чуждия опит. А къде по-добър такъв от Австралия - там и двата модела се продават от най-отдавна и има много писано по форумите. А там и от двете са доволни. Гаранцията - един работен автомобил така или иначе ще направи повече от 100к км за по-малко от 3 години, така че да кажем че тук нещата са еднакви(въпреки, че GW казват, че имат пълна гаранция включително окачване и т.н., което си е плюс).Тогава остава цената, а там вече разликата е драстична. Т.е. аз и логиката ми бихме предпочели Стийда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България най-евтиния Амрок е около 53 000 лв

При около 26000 за Стеед с газ

Това прави 100 % по-скъп VW

Гаранцията е около 250 % по-висока за Стеед :toothy12:

 

Не е зле сравнението а?

Редактирано от muf
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така разсъждавам и аз. И на мен ми харесват пълните гаранции на Great Wall. Цената е супер. Резервните части са евтини. Ще се произвежда скоро в България. Просто ме радва това. Е, нашата кокошка си е най-хубава според поговорката.

 

Гледам, че във Варна правят шоу-рум. Реших тази седмица да отида на място да ги пробвам колите. Ако има нещо интересно, ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×