Jump to content
cubbusiness

VW Amarok vs GWM Steed5 or 23 559 versus 14 674 Euro. What would you choose?

Recommended Posts

 

Дори и така да сравняваме, 35К Стийд и 58К Амарок - не виждам два пъти по-евтин Стийд.

Фактите са такива, представям ги така, както ги виждам - ако дилъра на GW ми даде добра отстъпка, и ако качеството на Стийд е такова, че да си залужава 35К лева, защо пък не? Засега дилъра на VW ми дава добра отстъпка, качеството на VW (поне при commercial cars) е добре познато като високо, нещата са уравновесени.

 

35K Стийд няма.... Пак ти казвам че ти изобщо не си търсил ами просто си пишеш и драскаш по форумите.

Стийд 4х4 дизел е 31 699 лв Амрок 4х4 е 57 110 лв (4х4 е перманентно и няма понижаваща предавка)

 

Най- евтиния Стийд е 24499 лева Най-евтиния Амрок е 53 285 лева

И двата са базови, но базовото оборудване на Стийд е малко по-богато.

Амрок е дизел, но като добавим газовата уредба на Стийд

се получава следното :

 

Стийд 4х2 LPG..........................................................Амрок 4х2

5 години гаранция...................................................2 години гаранция

26 800 лева.............................................................53 285 лева

 

Съотношението в цените е 53 285/ 26 800 = 1.98

(Може би за теб не точно 2, но за който наистина се интересува Амрок е точно два пъти по-скъп)

 

Нормално е да имаш много по-голямо доверие на VW и щом ти харесва Амрок, купи си.

Но като се обсъжда нещо, редно е да се пише обективно.

Edited by muf
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно защото съм карал и двата пикапа, както и съм говорил с дилърите на двете марки, а и съм контактувал със собственици от различни страни, смея да твърдя, че пиша обективно.

Амарок с понижаваща предавка и включване на 4Х4 е на същата цена както и Амарок с перманентно 4Х4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е и кой ти каза цена от 35К

А и обективно ли е да сравняваш цената на най-скъпия Стийд с най-евтиния Амрок.

Ясно е че ако цената е еднаква, и двамата с теб бихме избрали VW (или Тойота :toothy9: )

Но на практика за двойно по-ниска цена и 2.5 пъти по-голяма гаранция, не мисля че офертата е за пренебрегване

Още повече, че ако се поразровиш по форумите за GW в Австралия, Итлаия, Русия и т.н. се виждат че са доста прилични коли.

Не са без история и натрупани впечатления.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сравнявам по оборудване.

Дължината на гаранцията няма особено голямо значение, поне за мен. Аз карам много, за две години правя 100К км, така че дали е 5 или 2 години, всичко си излиза на яве по-скоро, ако има проблем де :)

Чел съм GW форумите по света, и затова съм тук, все още обмислям бъдещата покупка :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сравнявам по оборудване.

Дължината на гаранцията няма особено голямо значение, поне за мен. Аз карам много, за две години правя 100К км, така че дали е 5 или 2 години, всичко си излиза на яве по-скоро, ако има проблем де :)

Чел съм GW форумите по света, и затова съм тук, все още обмислям бъдещата покупка :)

И в крайна сметка вече е февруари, сериозни снегове вилнеят и ако мога да запитам какво избра?! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм купил нищо все още, имам други кредити да връщам, по-нататък ще е :)

Мислех да продавам Кади-то, но ще го запазя. Мисля, че ще е Амарок, единична кабина.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За цената на Амарок, като гледам може да се вземат 2 бр. Сиид, че и ще хартиса някой лев даже. Видяхме постоянно рекламирания Амарок какво може в "Дакар".

 

Може и да е с по-добро качество донякъде от Сиид, но за двойна цена мерси, по-добре да карам за същото време 2 бр. Сиид.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първо, цената не е двойна, и второ, какво видяхме, че не може "Амарок"-а, което го могат другите пикапи? Ти карал ли си двата пикапа, че да можеш да дадеш обективна оценка?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, няма нужда да спорите, тъй като всичко е въпрос на компромиси и възможности. Аз съм карал и двата пикапа, като определено мнението ми е че технологично Амарок е поне 5 години напред спрямо Стийд. Ако пикапа се взима изключително за работна кола, то Стийда ще си изплати по-бързо вложението. Амарока определено не е 2 пъти по-скъп, но минава в категорията на по-луксозните пикапи и това би било по-предпочитана машина за спорт и свободно време. Доста е комфортен и се управлява с лекотата на лек автомобил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

не е двойна, не е двойна...

А каква е разликата в цената?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amarok 2.0 TDI 163 к.с. Heavy Duty Trendline - 50000 BGN с ДДС. Цената все пак е с калкулирана отстъпка за корпоративен клиент.

Това срещу 33490 BGN за Steed 2.0 TCI 150к.с. ниво STAR. Като екстри и ниво на обурудване обаче няма как да се направи сравнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, хайде пак като малките деца "Цената все пак е с калкулирана отстъпка за корпоративен клиент"

Малко по-сериозно го дай де!

 

Хайде пак за пореден път да смятаме и да не намесваме кой какви отстъпки му е дал, гледаме каталожни цени:

 

Отваряме следното http://www.vwn.bg/files/bg/download/datei/22_12.pdf - официалната катaложна ценова листа на VW

И там виждаме следното, за Амарок с малкия дизел и среднто оборудване:

 

Amarok DoubleCab Trendlinе 2,0-l-TDI 4MOTION 6MT 90/122к.с. 2.820 879 - 636 2HBB14 цена 60,635

Това срещу 33490 BGN за Steed 2.0 TCI 150к.с. ниво STAR

Не е 2 пъти, само 1.8 пъти е.... :toothy12:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма шанс този ФВ да се конкурира с цената на Стееда ! Едното е за стандарт с заплати по 3-4000 евро, другият за българският :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма шанс този ФВ да се конкурира с цената на Стееда ! Едното е за стандарт с заплати по 3-4000 евро, другият за българският :)

 

човекът го взима за себе си, не да го кара служител, поне така разбрах. при това положение разликата в цената не винаги е определяща. щом е тръгнал да си купува нова кола, едва ли събира жълти стотинки за кисело мляко, по-скоро гледа туй онуй в колата. по собствен опит ако се спести дадена опция, после много се псуваш и продаваш колата. а ако китайското возило не я предлага.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

VAYK, далеч не е по джоба на много българи да взимат нова кола за 30 бона или 50 бона. Както далеч не е по джоба на повечето германци да карат такива коли. Тук въпроса е друг. Явно е, че човека има възможности. Steed определено има страхотни качества за парите си, въпроса е ако можеш да си позволиш въпросния по-висок клас автомобил, дали си струва да вземеш него. Определено автомобилите са различни - Амарок има повече качества, сега остава въпроса дали голямата разлика в цената му ги оправдава и в кои случаи.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...