Jump to content

troika

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About troika

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Адрес:
    Варна
  • Карам:
    Toyota Avensis
  1. Направете официално предложение към тях за обиколка със снимки и последващо описание във форума. Все пак имат маркетингов отдел и не виждам защо да си откажат безплатна реклама в нета. Аз съм далеч от Ловеч, предполагам няма да дойда, обаче все някой във форума ще изяви желание. 5-10 човека си е чудесна група.
  2. Интересно, а защо не ги внасят направо от Китай? Предполагам, че се произвеждат за тези модели там.
  3. Ето какво пише в сайта на Borg-Warner: A first in China, BorgWarner supplies variable turbine geometry (VTG) turbochargers and Torque-On-Demand® (TOD®) transfer cases for the 2.0-liter diesel Hover/Haval H5 sportsutility vehicle (SUV) from Great Wall Motor Company.
  4. Точно така разсъждавам и аз. И на мен ми харесват пълните гаранции на Great Wall. Цената е супер. Резервните части са евтини. Ще се произвежда скоро в България. Просто ме радва това. Е, нашата кокошка си е най-хубава според поговорката. Гледам, че във Варна правят шоу-рум. Реших тази седмица да отида на място да ги пробвам колите. Ако има нещо интересно, ще пиша.
  5. За надежността на Steed незнам още, но с бензиновите мотори нямам проблеми от гледна точка поддръжка. С "фабрично" газово ще са икономични. За дизела не знам от къде е копиран и надежден ли е. За разлика от VW и по принцип дизелите, комън рейл дизелите които като ти се развали или счупи нещо е доста скъпо. zlos7ar, не се обиждай, ама нещо бъркаш в терминологията. Sега трябва да чакаме някой със Steed, a аз съм си харесал Ховър-а, но все пак още не съм го карал, просто ще ми е приятно да карам кола сглобявана в България.
  6. незнам кой крив, кой прав, в първия си постинг си го написал правилно: (23 559/14 674-1)/100=(1,605-1)/100= 61% толкова по-скъп е Амарока от Стиида. Означава, че трябва да дадеш още 61% над цената на Стиида (14674 Евро + 61%) за да купиш Амарока. (1-14 674/23 559)/100=(1-0,623)/100= 38% толкова по-евтин е Стиида от Амарока. Означава, че трябва да дадеш с 38% по-малко пари от 23559 Евро за да придобиеш Стиида. Извинявам се, че съм толкова подробен, обаче хората оценяват стоките според техните предимства, а това са цените, качеството, възможносттите, дизайна... Добре е човек да си прави сметката, а тука във форума разсъждаваме върху това, доколко един продукт, в случая кола е изгодно да се купи, а не става дума за 5-10 лв, а за десетки хиляди в цена и даже десетки хиляди в разликите. А точно немците ще си купуват, те си правят много точно сметките и ако е изгодно, (съотношение цена/качество) ще купуват.
  7. Цените на резервните части са поне 2 пъти по-ниски отколкото на аналогични като клас SUV-ве. Което си е добре. А по принцип като продадат нов автомобил гледат да спечелят от задължителните гаранционни дейности. За труд и от надценка на частите. И гаранцията е интересно какво покрива. Че понякога покрива точно проблеми по двигателя а другото си го плащаш сам. Затова някой хора след 40-50,000 км гаранция не искат и не плащат лудите цени на оторизираните сервизи. Щом до тези километри не се е развалила, вероятността това да стане по-нататък е доста малка и се отказват от задължителните сервизни посещения. Да видим какво ще е положението с Хувар-а.
  8. Понеже темата е за Hover-a, искам да питам, има ли някакви по-точни данни за раздатъчната кутия и понижаващите предавки? Така ми звучи много общо - има нещо, ама какво е, какъв тип е?
×
×
  • Create New...