Jump to content
cubbusiness

VW Amarok vs GWM Steed5 or 23 559 versus 14 674 Euro. What would you choose?

Recommended Posts

Е, то, дай Боже всеки да може да си позволи каквото желае ама действителността е много по-различна! И на мен ми се иска да карам Волво, комби с 4х4 ама карам Сандеро! Всичко е компромис!

 

Колкото до негативните коментари - както виждаш нищо не съм трил .... все още! Нека оставим хората да преценят сами стойността на мнението на всеки един! И никога няма да трия мнения за това че са негативни към каквото и да е! Нека обаче да са подкрепени с някакви факти, доказателства или поне да отговарят поне малко на истината!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Колкото до негативните коментари - както виждаш нищо не съм трил .... все още! Нека оставим хората да преценят сами стойността на мнението на всеки един! И никога няма да трия мнения за това че са негативни към каквото и да е! Нека обаче да са подкрепени с някакви факти, доказателства или поне да отговарят поне малко на истината!

 

Това, което човека е писал е неговата истина. Нека се успокоим и приемаме, че не всеки споделя собствените ни идеали и разбирания. Сега едно е някой да пише "Амарока и ква беше оная марка на която й забравих името" визирайки Great Wall (което е наистина лишено от рационалност мнение), друго е да пише в темата в която сравняваме Amarok и Steed, че е предпочел Amarok защото са му харесали еди си кои неща повече, след като е карал и двата - това може да се окаже полезно и за други хора. В крайна сметка тук не сме продажбения отдел на Литекс - това е фен форум на марката и който вече е фен, може да обсъжда колите. За останалите нека просто целим да има информация така че да знаят какво купуват и да не останат излъгани - както вече писах продължавам да смятам, че Steed има много предимства пред Amarok, но Amarok от своя страна има други предимства пред Steed и за някои хора точно те са тези, които определят какво да си купят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно сте прави за предубедеността ми към новите коли, даже и към тия от що годе престижни марки - опел, пежо, наблюденията са ми основани на личен опит и служебни разходи за ремонт..Пиша по темата, защото сравнението е на Greatwall с VW - любимата ми марка, заедно с Ауди. Сравнявайте го с тойота, нисан, мицубиши, дачия, с каквото искате - нямаше да чуете и дума от мене. Ако някога оправят пътищата в България и се престраша да си купувам нова кола, може и да погледна Вашата марка, но засега предпочитам да си блъскам из дупките пълнолетното ауди, което гори 5 на сто така, както му е изчерпан ресурса, и да си питам шапката.

 

аз пак питам - какво правиш в този форум? моля администраторите да премахнат този тип - да си ходи във форум за трошки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изтрих въпросното мнение - съгласен съм, че ако се чувстваш засегнат само защото някой е казал, че има автомобил по-добър в някое отношение от някой от "любимите ти марки" - мнението ти е излишно, ограничено, безмислено. Оставих другите, за да не се губи логическата последователност в темата.

 

TDI, чувствай го като предупреждение - ако имаш интерес към завода или любопитство към колите и искаш да изкажеш аргументирано интелигентно мнение - моля те, чувствай се добре дошъл. При последващо "фенско" изказване, ще последва бан - без това да целя това да звучи като заплаха. Едва ли си особено "уплашен" от мисълта, че някой може да те спре да пишеш във форума на марка, чието име не можеш да запомниш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе много зависи за какво ти е пикапа..... по принцип това е работен автомобил.... и ако си го купуваш за такъв защо да не е стиид.Н О напоследък се наблюдава тенденция тези товарни автомобили да се купуват за "гъзария" заради размерите.... и тук стиид за съжаление няма шансове с конкурентните марки.

Но ми е много любопитно дали тези китайски автомобили са издръжливи ...като-купе(каква е степента на защита от корозия ) ;салон (използвани материали);окачване;двигатели ЕЛЕКТРОНИКА(защото както знаем в модерният автомобил това е най-важнта част и ако тя дава или започне да дава дефекти се влиза в един затворен кръг...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Но ми е много любопитно дали тези китайски автомобили са издръжливи ...като-купе(каква е степента на защита от корозия ) ;салон (използвани материали);окачване;двигатели ЕЛЕКТРОНИКА(защото както знаем в модерният автомобил това е най-важнта част и ако тя дава или започне да дава дефекти се влиза в един затворен кръг...)

Ето за това говоря - времето ще покаже.

КОнкретно аз търся пикап с двойна кабина, защото мисля да бъде единствен автомобил в семейството (сега имам VW Caddy Life, което ще продам), и имам нужда от кола, която да е здрава (а Кади-то е железно), с голяма товароподемност, и проходимост.

Относно "гъзарията"...и на мен са ми смешни такива хора, но какво да се прави, изроди се обществото ни...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пожелавам успех на всички, дано наистина да са хубави тия автомобили, което времето ще покаже. Продължавайте в същия дух!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Относно цени и разлики в цените - Предпочитам дизел, но за жалост чак през януари 2012 ще бъде наличен за тест. Та дизелов Хувър - 35К лева, същото оборудване Амарок - 56К лв.

Не мисля че сериозно си проучвал

Ако беше го правил сериозно, щеше да знаеш че за 55К няма Амрок 4х4 .

А също и че пикапа на GW се казва Steed , а Hover е SUV

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think it's silly to compare vw amarok and steed, vw is little bit bigger and more massive truck, also it's very expensive and it's made for people which can afford such expensive car, also vw don't have much experience with pick up's, so we all should wait to see how market will react on such models, vw have some problems with big models like phaeton or tuareg, which was too expensive and simply for such money people rather buy mercedes, lexus or other premium brand, on many markets their selling result wasn't high so usually people buy such vehicles as used cars, when price is down

 

for steed it have really attractive price and offer quite good equipment and driving skills, also i am sure that service cost and other cost of spare parts it's on side of great wall, however great wall still need to done those fine quality which european customers like,but if this happend i am sure that price will be like that as well, i had wingle before, 2008 year model and i can say that car work just fine, honestly much better then navarra d22 with 2.5 diesel, with that engine i had so much problem, while with 2.8 tc diesel engine i didn't have any single problem with the car

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мисля че сериозно си проучвал

Ако беше го правил сериозно, щеше да знаеш че за 55К няма Амрок 4х4 .

А също и че пикапа на GW се казва Steed , а Hover е SUV

 

Много сериозно съм проучил, цените на сайта на VW са вдигнати, да, но с 10-15 % отстъпка слизат доста под 55К лева за Амарок Трендлайн 4х4. Иди и провери сам.

Ето и линк, вярно, най-ниската модификация е, но листинг цената е 52К лв. С пазарлък може да слезе под 50К.

http://search.porschebulgaria.bg/Details.aspx?VehicleType=3&ID=726242

Edited by Kalin72

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think it's silly to compare vw amarok and steed, vw is little bit bigger and more massive truck, also it's very expensive and it's made for people which can afford such expensive car, also vw don't have much experience with pick up's, so we all should wait to see how market will react on such models, vw have some problems with big models like phaeton or tuareg, which was too expensive and simply for such money people rather buy mercedes, lexus or other premium brand, on many markets their selling result wasn't high so usually people buy such vehicles as used cars, when price is down

 

for steed it have really attractive price and offer quite good equipment and driving skills, also i am sure that service cost and other cost of spare parts it's on side of great wall, however great wall still need to done those fine quality which european customers like,but if this happend i am sure that price will be like that as well, i had wingle before, 2008 year model and i can say that car work just fine, honestly much better then navarra d22 with 2.5 diesel, with that engine i had so much problem, while with 2.8 tc diesel engine i didn't have any single problem with the car

колко време (км) го кара този Wingle? И какви проблеми имаше с него?

Edited by mrd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че не е коректно да се сравняват ценови листи с единични бройки автомобили, които днес ги има, утре не! В конкретния случай виждам, че става дума за 5 (пет) броя автомобили с двойна кабина - вероятно отказани от някоя поръчка. В такива частни случаи, всеки дилър ще се опита да си разчисти "паркинг-лота", та дори и под себестойност. И това няма нищо общо с модерния в България "пазарлък" за 1бр. дори... ;)

Да не говорим, че тук хипотезата на колегата е още по-крайна - пазарлък върху модел в "акция" и то със "скромните" 15%... Трудно...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявай, но работя с Фолксваген от 3 години, и знам за какво говоря. Конкретно в случая бройките може и да са няколко, и не са отказани, но това няма значение, защото за Амарок Трендлайн цената пада от 59К лева на 54К лева, и това при поръчка. А за Basic модела цената може да падне под 50К, пак при поръчка.

И друго, да, дилъра иска да си разчисти лот-а от тези коли, защото печели не толкова от цената, колкото от продадена бройка. Не виждам нищо лошо в това. Така си купих и Кади-то преди 3 години, с голяма отстъпка от лот-а.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колко време (км) го кара този Wingle? И какви проблеми имаше с него?

Човека си го е написал, че е нямал проблеми с wingle, а е имал проблеми с navara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Човека си го е написал, че е нямал проблеми с wingle, а е имал проблеми с navara.

 

Аз пък си мислех, че само с двг е нямал проблеми. Може би не си зададох върпоса като хората: Какви наблюдения и впечатления има от колата? Като отговор от типа на колата е супер, на мен не ми е достатъчен , по-скоро като човек който е карал въпросната кола може да си каже забележките, ако има такива.

Edited by mrd

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think it's silly to compare vw amarok and steed, vw is little bit bigger and more massive truck, also it's very expensive and it's made for people which can afford such expensive car, also vw don't have much experience with pick up's, so we all should wait to see how market will react on such models, vw have some problems with big models like phaeton or tuareg, which was too expensive and simply for such money people rather buy mercedes, lexus or other premium brand, on many markets their selling result wasn't high so usually people buy such vehicles as used cars, when price is down

 

for steed it have really attractive price and offer quite good equipment and driving skills, also i am sure that service cost and other cost of spare parts it's on side of great wall, however great wall still need to done those fine quality which european customers like,but if this happend i am sure that price will be like that as well, i had wingle before, 2008 year model and i can say that car work just fine, honestly much better then navarra d22 with 2.5 diesel, with that engine i had so much problem, while with 2.8 tc diesel engine i didn't have any single problem with the car

 

Can you share your experience with Wingle, like engine performance (torque, fuel consumption), ride comfort, also any issues, and how long have you been driving the vehicle - km and time?

Thank you :)

Edited by Kalin72

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Аз пък си мислех, че само с двг е нямал проблеми. Може би не си зададох върпоса като хората: Какви наблюдения и впечатления има от колата? Като отговор от типа на колата е супер, на мен не ми е достатъчен , по-скоро като човек който е карал въпросната кола може да си каже забележките, ако има такива.

Извинявай реших, че не си си го превел правилно :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

но с 10-15 % отстъпка слизат доста под 55К лева за Амарок Трендлайн 4х4

 

A с 50-60% отстъпка слизат под цената на VW Polo Basis...

 

Отстъпки има всякакви и пазърлъци са възможни всякакви

Отделни бройки няма как да сравняваш, днес ги има утре ги няма. Или пък не харесваш бял и без задна броня (това наистина ме учуди в офертата на VW ), иска ти се да има изключване на 4х4, да има регулиране на огледалата и фарове за мъгла, понижаваща предавка

Единичната бройка е изключение, най-често поръчано за баничарка в най-опоскания вариант

 

Сравняват се каталожни цени и според тях дизел Стеед е точно два пъти по-евтин от аналогичния Амрок

Хората са си написали цена и другите хора са си написали цена ... и те така

Edited by muf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Сравняват се каталожни цени и според тях дизел Стеед е точно два пъти по-евтин от аналогичния Амрок

 

Дори и така да сравняваме, 35К Стийд и 58К Амарок - не виждам два пъти по-евтин Стийд.

Фактите са такива, представям ги така, както ги виждам - ако дилъра на GW ми даде добра отстъпка, и ако качеството на Стийд е такова, че да си залужава 35К лева, защо пък не? Засега дилъра на VW ми дава добра отстъпка, качеството на VW (поне при commercial cars) е добре познато като високо, нещата са уравновесени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steed-а в най-богатото си оборудване, без никаква отстъпка, не е 35, а 32 700 (смятам, че 2300лв имат някакакво значение). Разликата не е 2 пъти, съгласен съм, ако сме технически точни, разликата е около 13 хиляди евро / 25 хиляди лева. Ако смяташ, че Amarok оправдава разликата от 25 000лв (които се равняват на прилична по-компактна кола с доста голям избор за марка или базов втори пикап Steed), то значи Amarok е за теб и няма за какво да съжаляваш. В крайна сметка зависи за какво го взимаш. Ако го взимаш, за да го товариш, да си возиш трупи и строителни материали до вилата, АТВ-тата/моторите до планината или друга такава нужда, не виждам защо да не е Steed. Ако го взимаш за ежедневен автомобил - там абсолютния комфорт на возене и малките удобства имат огромно значение. Но аз не бих взел пикап за ежедневка - пикап какъвто и да вземеш не е кола за удобство, не е икономичен, не е практичен за паркиране (един колега кара Нисан Патрол с дългата база и сега ще взима втора кола, защото го кара предимно в града и до работа, а в града е ад в тесните улици с това прасе да се движи). Ако ще се търкаля с празен товарен отсег през повечето време, задницата му ще е лека и няма да дава добро чувство на управление и по дупките ще дрънчи и скача.

 

Но свят голям, хора всякакви, това че виждаш нещата с други очи спрямо някои от нас не значи, че не си прав - просто се надявам мотивите и аргументите ти да идват предимно от практична гледна точка, а не от това, че до сега си карал VW и има фенски фактор. Когато направиш своя избор (какъвто и да е той) ще се радвам да го споделиш в отделна тема, за да видим какво си купил и да те поздравим!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

............ ако дилъра на GW ми даде добра отстъпка, ............

 

дилърите на великата стена засега не дават отстъпка - казват, че и така и така цената е много добра.

 

спорът за % май стана малко безсмислен - аз поне не си купувам кола, защото е х% по-скъпа/по-евтина от другата, купувам, защото е в бюджета, който съм определил, + още няколко неща. % едва ли е от значение (особено дали е 49 или 51,53)

 

........... Но аз не бих взел пикап за ежедневка - ..............

 

зависи какво ти е ежедневието

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира се, зависи от ежедневието. Просто оставам с впечатлението, че при Калин това ще е единствен семеен автомобил, съм коментирал спрямо моите субективни наблюдения за какво се използва семеен автомобил през повечето време (а именно, не за пренос на товар). Ако бъркам, моля да бъда извинен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Админе, всичко, което каза за пикапите, е вярно, но не важи за Амарок, с изключение на дължината и затруднението при паркиране на тесни места.

Обичам да говоря, след като съм карал и двата автомобила. Стийд си е пикап. Такъв, каквито са и Хайлукс, и Навара, и Рейнджър. Амарок е пикап+комфорта на лек автомобил. Има разлика, за мен е голяма разликата, и да, това ще бъде единствен семеен автомобил. Но тъй като аз не се бутам в софийските теснотии, живея в малко градче, пътувам по 100 км дневно от/до работа, и имам нужда от пикап+комфорта на лек автомобил, смятам, че Амарок си заслужава. Отделно от това, че съм фен на марката, но съм критичен фен, и фен, който спокойно може да купи друга марка пикап, стига да е около това, което Амарок предлага - технически и комфорт.

Edited by Kalin72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира се, зависи от ежедневието. Просто оставам с впечатлението, че при Калин това ще е единствен семеен автомобил, съм коментирал спрямо моите субективни наблюдения за какво се използва семеен автомобил през повечето време (а именно, не за пренос на товар). Ако бъркам, моля да бъда извинен.

 

ами аз също ще взимам пикап за единствен семеен автомобил поне за около година. амарок не ми хареса - за мен е отвратително да седиш в кокпит (на вкус и на цвет....). относно друсането - не знам пикап дето не друса. мисля, че е поносимо отпред. отзад челядта ще го приживее за една година. за нисан патрол не знам. досега карах хюндай санта фе, не мисля, че е особен проблем размера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте , и аз се оглеждам за пикап . По-точно ми трябва за работа и риба :headbang: , а доколкото разбрах Стийд ползва и данъчен кредит , което си е доста добре .

 

Аз лично разгледах няколко пикапа , без въпросният .Но цените на всички са почти двойни Л200 , Хайлукс и Амарок , само фордчето го има на по-ниска цена.

 

пък съм и на мнението , при положение , че взимам кола да я блъскам по черните пътища и да я товаря не трябва да се дават много пари .

 

За сега ще изчакам да мине зимата тъкмо да се съберат мнения от хора купили си тази кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...