Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум
Позната от Пловдив

Проблеми с Волекс в пловдивския сервиз

Recommended Posts

Здравейте! Ако още не сте си купили волекс, особено на газ, моля Ви не бързаяте и обмислете добре дали си струва постоянно да си късате нервите и това да Ви излезе много по-скъпо от най-скъпата кола. Моят волекс другият месец прави 1 година на 30 000км. Всеки месец съм в сервиза от проблемите с газовата уредба. последно колата стоя в сервиз в Пловдив 1 месец, по повод на това, че сутрин трудно палеше, но като запалеше през деня нямаше никакъв проблем. Цял месец не можаха да отстранят проблема, при което по метода на изключването започнаха да сменят част по част и така, докато я взех казаха, честито-на практика имате нов двигател. Нов, нов, но ...това не беше същата кола.Двгателят не работи добре, чува се  шум под купето като от трактор, не ускорява и е по-тромава, просто, това не е същата кола. Не е никакво удоволствие да се кара, а е мъка. Обяснението на шефа на сервиза е, че на 30000км това е нормалната работа на двигателя.Предложи ми да направя тест с кола, която е на 36 000км, за да се убедя, че на тези километри просто това се случва. И там не беше наред работата , но не в такива мащаби. Колата работи като 18 годишен Москвич и според "знаещите" от сервиза това било нормално. Ами като падне гаранцията?????Обслужването, което се плаща също никак не е евтино, но това се прежалва.И, в крайна сметка нищо не може да се направи, така ще си я караме. Знае ли някой телефон за контакт или имейл на частната китайска компания Грейт уол, защото в България няма да постигна нищо. Ще опитам с федерацията за защита на потребителите, но...както самите сервизни работници казаха нямат кола без проблеми.Плащаш си лизинга и караш барака, която на моменти работи не като Москвич, а като Запорожец. Е, питам-това кола ли е? А ние се правим на  патриоти да подкрепим българското и купуваме......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Вашия проблем не е с марката на колата, а със сервиза ,в който сте я обслужвали.Напълно сте в правото си да потърсите съдействие от защита на потребителите ,но ако потърсите решение в централата на Литекс ,там също ще ви обърнат внимание.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително се обърнете към Литекс Моторс и разкажете за проблемите,опитай те и да отидете в Мит Вас в гр.София може пък те да я оправят.Успех и да знаете не е марката,а сервиза който ви обслужва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я изпратя в София, но се притеснявам, че колата е генерално прецакана и че и там ще ме убеждават как нищо и няма и така трябва да работи. Когато я закарах за да разберат защо сутрин трудно пали, обясних, че двигателят работеше перфектно, колата мъркаше като котенце и на моменти не разбирах работи ли или не, затова се налагаше да погледна стрелката на оборотомера, за да разбера. А сега какво имам... един вибриращ и зле работещ трактор...

Може ли при такъв проблем да се смени всичко по двигателя? Цитирана беше смяната на глава на блок, ангренажен ремък, гарнитури и куп други неща. Пак повтарям, като запалеше сутрин колата работеше перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има видима промяна в поведението,ще ви обърнат внимание.Няма да ви отпратят,но все пак имайте и едно наум за КЗП,те си вършат работата :) И аз съм на мнение,че проблема не е в колата или марката,а сервиза.Нека в София да видим какво ще кажат,препоръчвам Митвас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ Всеки месец съм в сервиза от проблемите с газовата уредба. последно колата стоя в сервиз в Пловдив 1 месец, по повод на това, че сутрин трудно палеше, но като запалеше през деня нямаше никакъв проблем. Цял месец не можаха да отстранят проблема,......

Здравейте,
Има ли някакво развитие по Вашия проблем, питам Ви защото и аз съм в подобна ситуация свързана с газова уредба итн. (автомобила вече втори път е в сервиз за около месец за един и същ проблем и няма изгледи да го отстранят в скоро време, защото по думи на специалистите от сервиза работят по метод: сменят нещо и тестват дали го има още проблема).
Редактирано от Ginoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделих тези мнения в отделна тема, макар и с голямо закъснение. Нека е видно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.


И в Бургас същият проблем с гаранционния сервиз .


На 20.12.2013 ходих в сервиз ,,Алианц" Бургас за смяна на кормилна рейка (от 9,30 до 17,30).Оплаках се, че колата гасне когато я изключа от скорост (не винаги) и могат ли да направят нещо по проблема.Представителят на сервиза г-н Кокаланов веднага диагностицира и заключи:


1.Цепим двигателя.


2.Пращаме главата в София.


3.Ремонтират я.


Целия ремонт минимум 10 дена.


Цялата тази диагноза бе направена при изключен двигател,без качване на стенд и никаква друга диагностика- без дори да чуе как работи двигателя. А бе общо взето наизуст.Попитах защо ми се налага такъв сложен ремонт за кола която няма още 30 000 км , и ми отговориха , че двигателя не бил пригоден за работа на газ .На следващият въпрос защо ми я продадоха със заводско газово ми отговори , че това е търговски трик и че газовото не е заводско , щом го слагат тук в България , а самата кола е била без газово  при вноса.


Писах на официалният сайт на  callcentre@greatwall.bg ,  но нямам официален отговор все още - явно ще трябва да сменям сервиза , но най-близкия гаранционен сервиз е във Варна - а това са разходи и ми е далече .


Като купувах колата гаранционният сервиз беше Спекта Ауто - Тойота Бургас и нямах никакви проблеми - докато сега е под всякаква критика.


Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Здравейте колеги и колежки!

Нека се включа и аз въпреки,че имам собствена тема-"Моят Волекс-учебен".Заглавието може вече да премине в множествено число."Волексите" 

вече са 3(три).Първата ми създаваше доста проблеми, които съм описал.Засега обаче нещата се стабилизираха.Интересното е ,че другите две все още се държат "мъжки"и не създават големи грижи.Не казвам, че са супер.Просто разбрах,че притежавам китайски автомобили, закупени на относително ниска цена, изработени с ниско качество и нямам големи очаквания.Дами и господа, качество и цена не са много съвместими неща.При тази покупка всеки трябва да си изясни ,кое е по-важно за него.Ако отговора е цената- купувайте и не се сърдете.Нито на пловдивския, софийския или който и да е сервиз.Още по-малко ще Ви помогне КЗП , или който ида е друг.Изборът си е Ваш.

 Аз също поддържам моите автомобили в сервиза в Пловдив.Не споделям мнението на ядосаната колежка.Досега нямам един пропуснат работен ден по тяхна причина.Правят хората, каквото е по силите им.Доволен съм.Все пак да не забравяме ,каква "реплика" на автомобили притежаваме.

  Весели празници на всички свързани по един или друг начин с марката "Грейт Уолл".Пожелавам Ви много късмет ,здрави нерви и повече работещи сервизи като този в Пловдив!!!

Редактирано от gss
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. В Монтана има две C10-ки таксита , които са с над 130 хил. км. пробег. Скоро се возих в едното и шофьора сподели , че не е имал никакви проблеми до сега !!! Също каза , че преди това е карал и други марки - пак като такси , но не би сменил Волекса за нито една от тях !!! Смятам , че това е показателно за качеството , за което говорите !

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такситата са най -показателни за качествата на един модел, това си е супер як тест и щом на 130хил. няма проблеми, значи С10 си е перфектен автомобил . Разбира се винаги някоя бройка може да покаже дефект, затова е гаранцията.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз стигнах до ремонт/смяна на главата на двигателя на 50хил. километри. На мен също ми беше обяснено, че  този двигател  не се спогажда с газта. За да има повече информация щя обясня какви са симптомите при мен. Сутрин когато преминава от бензин на газ оборотите падат до 400-500 след което се вдигат и се нормализира. Ако тръгна преди да е загряла и карам ан 3 да кажем, стигна светофар и освободя от скорост оборотите отново пропадат до 400-500 след това се нормализират ( 1- 2 дори е изключвала ). Честно да ви кажа смятам след поправката/ смяната на главата да спра да я карам на газ.  Опитах се да сондирам мнения на други собственици и тези които карат само на бензин не споделят такива проблеми. Някой колега тук може ли да коментира >?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз стигнах до ремонт/смяна на главата на двигателя на 50хил. километри. На мен също ми беше обяснено, че  този двигател  не се спогажда с газта. За да има повече информация щя обясня какви са симптомите при мен. Сутрин когато преминава от бензин на газ оборотите падат до 400-500 след което се вдигат и се нормализира. Ако тръгна преди да е загряла и карам ан 3 да кажем, стигна светофар и освободя от скорост оборотите отново пропадат до 400-500 след това се нормализират ( 1- 2 дори е изключвала ). Честно да ви кажа смятам след поправката/ смяната на главата да спра да я карам на газ.  Опитах се да сондирам мнения на други собственици и тези които карат само на бензин не споделят такива проблеми. Някой колега тук може ли да коментира >?

 

Абсолютно същите симптоми имам и аз с моя Волекс... И при мен падат до 400-500 оборота, само че докато още не е загряла колата много често дори изгасва. Пример: карам на трета с 30-40км. и изключвам от скорост, за да включва на втора. Преди да съм включил оборотите падат и колата изгасва. Не само, че това е дразнещо когато е  студено времето колата да ми изгасва по 3-4 пъти за 3 завоя в рамките на 400 метра, но също така е и много опасно. От известно време на 1-ва и особено на 2-ра колата колата не поддържа сама скоростта, когато не натискам газта  и колата започва да се тресе аха да угасне. При студена кола докато чакам на място да превключи на газ оборотите отново започнаха да изграят около 1000 и колата да се тресе. След като превключи на бензин е малко по-добре. Колата е на 62хил. км, като един път на 30хил. заради проблеми с оборотите регулираха в сервиз работат на двигателя.

Редактирано от nmnikolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същите симптоми имам и аз с моя Волекс... И при мен падат до 400-500 оборота, само че докато още не е загряла колата много често дори изгасва. Пример: карам на трета с 30-40км. и изключвам от скорост, за да включва на втора. Преди да съм включил оборотите падат и колата изгасва. Не само, че това е дразнещо когато е  студено времето колата да ми изгасва по 3-4 пъти за 3 завоя в рамките на 400 метра, но също така е и много опасно. От известно време на 1-ва и особено на 2-ра колата колата не поддържа сама скоростта, когато не натискам газта  и колата започва да се тресе аха да угасне. При студена кола докато чакам на място да превключи на газ оборотите отново започнаха да изграят около 1000 и колата да се тресе. След като превключи на бензин е малко по-добре. Колата е на 62хил. км, като един път на 30хил. заради проблеми с оборотите регулираха в сервиз работат на двигателя.

И при мен се появи същия проблем на 60 хил. От Митвас ми казаха, че трябва да се направи реглаж на клапаните или нещо такова. След реглажа вече 8000км нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се прави реглаж на к лапаните ,то те не са хидравлични . Според мен е хубаво ,независимо кой на какво кара да се прави реглаж на определен пробег за да няма изгорели клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×