стената Отговорено 23 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 23 Декември, 2011 Определено ще ви посетя Благодаря за поканата !!!! И да вземете да обмените мнения с колегите си от Тойота Габрово че за последно чух че от основните представители не искали да им кажат къде е вторият компютър да си го били намерили сами егати логиката , единият бил под шофьорската седалка а другия ха намери си го сам ...... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 24 Декември, 2011 Share Отговорено 24 Декември, 2011 До Boyko23/стената - бих се радвал ако напишете по-подробно като стъпки как се работи с климатроника по-подробно в отделна тема ако има "пинизи". Понеже това явно си е нормално за модела и много хора, притежаващи го ще го срещнат като проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бат'Бойко Отговорено 24 Декември, 2011 Share Отговорено 24 Декември, 2011 Boyko23 най-добре пусни едно видео с обяснения и демонстрация, как да се работи с климатроника и пиши за тези ''страности''. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vidon Отговорено 26 Декември, 2011 Share Отговорено 26 Декември, 2011 ясно. благодаря. това е малко притеснително щом парното не е 6. винаги съм се страхувал, че джиповете и комбитата с тия хамбари никога не могат да се стоплят, но примерно моята за 3 пресечки сстига 40 градуса и започва да духа приятно топло Моя сув се топли веднага, но го карам на бензин. Във Варна, когато тествах колата беше много студено и духаше от легендарния леден вятър и макар, че двигателя беше студен се затопли бързо в купето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Здравейте колеги, очаквам тези дни да стана собственик на един Hover H5. Много ми е интересно да чета вашите отзиви, все пак най-точно е мнението на хора които карат SUV, за първи път си купувам нова кола. Досега все от чужбина (малко спотребявана ), ама после много ядове . Очаквам с нетърпение да ми се обадят от шоу-рума да ми я предадат. Много исках да я автоматик и дизел, но уви. На какво да наблегна при първоначалната разработка (неща който Вие сте забелязали)? Извинявам се предварително ако вече сте писали за тях. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 (Редактирано) Аз долу горе мога да обясня за странностите на климатика които съм забелязал: по принцип когато натисна Auto климатроника избира сам степента на вентилатора и откъде да духа за да достигне указаната температура, но в случай че искате ръчно да увеличите вентилатора да духа по-силно няма да приеме командите, освен на MAX ниво, когато само си изключва Auto режима и обикновено тогава духа само на краката, докато не му зададете нещо друго. Същото е когато му задам прекалено висока температура, например измръзнал съм отвсякъде, качвам се и увеличавам докрай температурата, при което режим Auto отново се самоизключва, без да разбера защо. Понякога просто не иска да влезе това Autо и докато се усетя че нещо не е наред и докато оглеждам панела вече съм изнервен от студа. Иначе колата загрява супер бързо, за около 10 минути градски вече температурата на двигателя е около 90 градуса. Според мен бавно подгрява задното стъкло и така и не успяха нагревателите да го изчистят за да става за гледане, но и без това съм свикнал само със страничните огледала (които нямат подгряване и в един дъжд бях с допълнително ограничена видимост). На ръчен режим няма грешка всичко си слуша и изчиства на студен двигател предното стъкло за по-малко от 20 секунди при вентилатора на Мах, което ми направи добро впечатление. С две думи има кусури, но не е кой знае какво, че да дам 1000 лева за друга централна конзола. Като скачахме в несебър за кръста такова добро впечатление ми направиха тия подгряващи седалки, че не мога да кажа лоша дума за отоплението. Редактирано 24 Януари, 2012 от Xhizors Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 уау! странно ми е това, което казваш. навсякъде рекламират, че има подгрев на страничните огледала. 20 сек за изсушаване на предното стъкло също не е рекордно време според мен... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Ховър-а има подгряване на огледалата! Наблюдавайте го по-задълбочено или в противен случай посетете Вашия дилър! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 На мен ми се стори много бързо, но нямам голяма база за сравнение, а относно това че има подгряване на страничните огледала, сега го виждам за 1ви път, не съм и чел книжката много задълбочено явно, а откъде точно се включва или е автоматично при подгряване на задното стъкло ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Включва се автоматично заедно с нагревателя на задното стъкло. Логиката е проста - щом Ви се поти задното стъкло, значи има нужда от подгряване на огледалата... При някои автомобили е на отделен бутон, но това е рядкост (по-скоро)... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 има логика да е точно така. На други автомобили се включва автоматично или е постоянно включено подгряването на огледалата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Мерси за бързите отговори, не съм обърнал внимание. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Включва се автоматично заедно с нагревателя на задното стъкло. Логиката е проста - щом Ви се поти задното стъкло, значи има нужда от подгряване на огледалата... При някои автомобили е на отделен бутон, но това е рядкост (по-скоро)... Чак да е логично - по мои наблюдения огледалата много рядко имат нужда от подгрев. Обикновено задното стъкло се нуждае от подгряване най-вече заради студа навън и кондензирането на влагата в колата от издишания въздух. Отделно ако е замръзнало отвън. Докато огледалата няма как да имат този проблем и имат нужда от подгряване само ако има непочистен лед по тях или "роса". Подгрева на огледалата се проверява лесно - на моята кола реотана огледалата е на отделно копче и като го натисна много бързо стъклото става много топло (ако си допреш ръката до него ще го усетиш), виж дали при теб е така. Колкото за задното стъкло, би трябвало да може да виждаш след 5 минути ако е само запотено. Ако е било запотено от миналия път и е замръзнало или е било мокро и е замръзнало през нощта, може като нищо да трябва да се топли 15-20 минути докато стане прогледно. Ако случая при теб не е такъв (стъклото е само запотено) и отнема повече от 5 минути да се дигне влагата, значи не е добре направен подгрева му. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 27 Януари, 2012 Share Отговорено 27 Януари, 2012 Включва се автоматично заедно с нагревателя на задното стъкло. Логиката е проста - щом Ви се поти задното стъкло, значи има нужда от подгряване на огледалата... При някои автомобили е на отделен бутон, но това е рядкост (по-скоро)... Верно е ! И на мен преди няколко дни ми направи впечатление, че като включих отоплението на заднито стъкло се изсушиха и огледалата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 27 Януари, 2012 Share Отговорено 27 Януари, 2012 Да се включат и другите собственици на Н5 и да кажат как намират парното при тези студове . Добро е парното. Колата загрява бързо......горе-долу на 4-5 минута започва да духа топло.Въздуховодите също са сметнати добре да отопляват и задната част на купето Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yratam Отговорено 3 Февруари, 2012 Share Отговорено 3 Февруари, 2012 привет народ! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 3 Февруари, 2012 Share Отговорено 3 Февруари, 2012 уникално изглежда така целият черен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 4 Февруари, 2012 Share Отговорено 4 Февруари, 2012 Относно парното - по време на студовете тези дни имах възможност да покарам доста и в градски, и в извън градски условия. Парното е идеално. Това което ми направи впечатление е, че не трябва да се оставя регулатора на макс. температура . Не за друго, а защото като запалиш, може и да е след минута две като си спрял и веднага вентилатора се включва на макс и започва да духа само в краката. Ако го върнете 2-3 градуса назад няма да имате този проблем, и вентилатора ще тръгва от позиция в която сте го оставили. Искам да попитам нещо за подгряването на седалките - на мен ли ми се струва, или температурата им се намаля при изгасена кола (може би да има по-малка консумация и да не замине акумулатора след час....знам ли)? Защото като работи колата се усещат доста усезаемо. От магазина ме предупредиха да не ги забравям, въпреки че аз онзи ден го направих за 3-4 часа....после се качих и запалих без проблем. Интересно и колко ли дърпа това отопление,някой знае ли ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 4 Февруари, 2012 Share Отговорено 4 Февруари, 2012 Не мога да ти кажа с точност,но на последна степен,не е малко,далеч даже... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 4 Февруари, 2012 Share Отговорено 4 Февруари, 2012 Обикновено харчат между 50W и 100W, на най-ниско/най-високо, това е за всяка седалка. Това си е доста. Ако акумулатора ти е 60A при 12V, това значи, че ако имаш консумация 6 ампера при 12 волта (72W), тока ще ти стигне на теория за 10 часа, на практика ще спре да пали след най-много 6-7-8 при нов, перфектен акумулатор, защото акумулаторите си изъплняват максималния капацитет само ако се консумират много бавно, имат перфектното количество киселина/течност в клетките (ако не са сухи) и тн. Това, че на изгасен двигател топлят по-малко е много, много добре, ако ги реже на някакъв "спестовен" режим, да кажем по 30 вата, имаш реалния шанс наистина да изкараш една нощ и да запалиш ако навън не е -10. Но ми се струва доста странно, че ако извадиш ключа от таблото да продължава да грее. При повечето по-нови коли, като загасиш колата, тези екстри продължават да работят само ако ключа не е изваден. При мен например извадя ли го гасне всичко освен фаровете, радио, отопление, всичко друго. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 4 Февруари, 2012 Share Отговорено 4 Февруари, 2012 GW забелязах, че гасят фаровете като извадиш ключовете. би било изключително странно да не се гаси подгрева Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 6 Февруари, 2012 Share Отговорено 6 Февруари, 2012 Да,така е. Когато извадиш ключа на Great Wall, изгасва всичко - фарове,радио...но бутоните че е включен подгрева на седалките продължават постоянно да светят. И според мен няма логика да не се изключват,но явно ще трябва да ги оставя час-два за пробата - поне да знаем за какво става дума. А за иформацията благодаря на Admin ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 6 Февруари, 2012 Share Отговорено 6 Февруари, 2012 Има логика, тъй като са екстра най-вероятно е по лесно да се вържат директно към токоподаването а не към компютъра, вследствие на което веригата се затваря само с натискане на копчето. Вероятно така е по-лесно и по-бързо. Друг е въпроса дали на нас ни е удобно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 7 Февруари, 2012 Share Отговорено 7 Февруари, 2012 (Редактирано) Подгрева на седалките свети при изключена кола, но не топлят. Явно само индикацията свети без да подгряват. А парното е перфектно, ползвам го само на Auto и всичко е ОК. Предното стъкло се обдухва за секунди и няма проблеми. Редактирано 7 Февруари, 2012 от bgg71 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 7 Февруари, 2012 Share Отговорено 7 Февруари, 2012 При мен подгрева си топли и на изваден ключ, просто е доста по-бавен, но затопля и следователно хаби акумулатора. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.