Jump to content

Нов собственик на Hover H5


Recommended Posts

Определено ще ви посетя Благодаря за поканата !!!! И да вземете да обмените мнения с колегите си от Тойота Габрово че за последно чух че от основните представители не искали да им кажат къде е вторият компютър да си го били намерили сами егати логиката , единият бил под шофьорската седалка а другия ха намери си го сам ...... :icon_pale:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Boyko23/стената - бих се радвал ако напишете по-подробно като стъпки как се работи с климатроника по-подробно в отделна тема ако има "пинизи". Понеже това явно си е нормално за модела и много хора, притежаващи го ще го срещнат като проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boyko23 най-добре пусни едно видео с обяснения и демонстрация, как да се работи с климатроника и пиши за тези ''страности''.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно. благодаря.

това е малко притеснително щом парното не е 6.

винаги съм се страхувал, че джиповете и комбитата с тия хамбари никога не могат да се стоплят, но примерно моята за 3 пресечки сстига 40 градуса и започва да духа приятно топло

Моя сув се топли веднага, но го карам на бензин. Във Варна, когато тествах колата беше много студено и духаше от легендарния леден вятър и макар, че двигателя беше студен се затопли бързо в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги, очаквам тези дни да стана собственик на един Hover H5. Много ми е интересно да чета вашите отзиви, все пак най-точно е мнението на хора които карат SUV, за първи път си купувам нова кола. Досега все от чужбина (малко спотребявана :D ), ама после много ядове :angryfire: . Очаквам с нетърпение да ми се обадят от шоу-рума да ми я предадат. Много исках да я автоматик и дизел, но уви. На какво да наблегна при първоначалната разработка (неща който Вие сте забелязали)? Извинявам се предварително ако вече сте писали за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз долу горе мога да обясня за странностите на климатика които съм забелязал: по принцип когато натисна Auto климатроника избира сам степента на вентилатора и откъде да духа за да достигне указаната температура, но в случай че искате ръчно да увеличите вентилатора да духа по-силно няма да приеме командите, освен на MAX ниво, когато само си изключва Auto режима и обикновено тогава духа само на краката, докато не му зададете нещо друго. Същото е когато му задам прекалено висока температура, например измръзнал съм отвсякъде, качвам се и увеличавам докрай температурата, при което режим Auto отново се самоизключва, без да разбера защо. Понякога просто не иска да влезе това Autо и докато се усетя че нещо не е наред и докато оглеждам панела вече съм изнервен от студа. Иначе колата загрява супер бързо, за около 10 минути градски вече температурата на двигателя е около 90 градуса. Според мен бавно подгрява задното стъкло и така и не успяха нагревателите да го изчистят за да става за гледане, но и без това съм свикнал само със страничните огледала (които нямат подгряване и в един дъжд бях с допълнително ограничена видимост). На ръчен режим няма грешка всичко си слуша и изчиства на студен двигател предното стъкло за по-малко от 20 секунди при вентилатора на Мах, което ми направи добро впечатление. С две думи има кусури, но не е кой знае какво, че да дам 1000 лева за друга централна конзола.

Като скачахме в несебър за кръста такова добро впечатление ми направиха тия подгряващи седалки, че не мога да кажа лоша дума за отоплението.

Редактирано от Xhizors
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уау! странно ми е това, което казваш. навсякъде рекламират, че има подгрев на страничните огледала. 20 сек за изсушаване на предното стъкло също не е рекордно време според мен... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ховър-а има подгряване на огледалата!

Наблюдавайте го по-задълбочено или в противен случай посетете Вашия дилър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се стори много бързо, но нямам голяма база за сравнение, а относно това че има подгряване на страничните огледала, сега го виждам за 1ви път, не съм и чел книжката много задълбочено явно, а откъде точно се включва или е автоматично при подгряване на задното стъкло ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включва се автоматично заедно с нагревателя на задното стъкло. Логиката е проста - щом Ви се поти задното стъкло, значи има нужда от подгряване на огледалата...

При някои автомобили е на отделен бутон, но това е рядкост (по-скоро)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има логика да е точно така. На други автомобили се включва автоматично или е постоянно включено подгряването на огледалата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включва се автоматично заедно с нагревателя на задното стъкло. Логиката е проста - щом Ви се поти задното стъкло, значи има нужда от подгряване на огледалата...

При някои автомобили е на отделен бутон, но това е рядкост (по-скоро)...

 

Чак да е логично - по мои наблюдения огледалата много рядко имат нужда от подгрев. Обикновено задното стъкло се нуждае от подгряване най-вече заради студа навън и кондензирането на влагата в колата от издишания въздух. Отделно ако е замръзнало отвън. Докато огледалата няма как да имат този проблем и имат нужда от подгряване само ако има непочистен лед по тях или "роса".

 

Подгрева на огледалата се проверява лесно - на моята кола реотана огледалата е на отделно копче и като го натисна много бързо стъклото става много топло (ако си допреш ръката до него ще го усетиш), виж дали при теб е така. Колкото за задното стъкло, би трябвало да може да виждаш след 5 минути ако е само запотено. Ако е било запотено от миналия път и е замръзнало или е било мокро и е замръзнало през нощта, може като нищо да трябва да се топли 15-20 минути докато стане прогледно. Ако случая при теб не е такъв (стъклото е само запотено) и отнема повече от 5 минути да се дигне влагата, значи не е добре направен подгрева му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включва се автоматично заедно с нагревателя на задното стъкло. Логиката е проста - щом Ви се поти задното стъкло, значи има нужда от подгряване на огледалата...

При някои автомобили е на отделен бутон, но това е рядкост (по-скоро)...

Верно е ! И на мен преди няколко дни ми направи впечатление, че като включих отоплението на заднито стъкло се изсушиха и огледалата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включат и другите собственици на Н5 и да кажат как намират парното при тези студове .

Добро е парното. Колата загрява бързо......горе-долу на 4-5 минута започва да духа топло.Въздуховодите също са сметнати добре да отопляват и задната част на купето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно парното - по време на студовете тези дни имах възможност да покарам доста и в градски, и в извън градски условия. Парното е идеално. Това което ми направи впечатление е, че не трябва да се оставя регулатора на макс. температура . Не за друго, а защото като запалиш, може и да е след минута две като си спрял и веднага вентилатора се включва на макс и започва да духа само в краката. Ако го върнете 2-3 градуса назад няма да имате този проблем, и вентилатора ще тръгва от позиция в която сте го оставили. Искам да попитам нещо за подгряването на седалките - на мен ли ми се струва, или температурата им се намаля при изгасена кола (може би да има по-малка консумация :sign13: и да не замине акумулатора след час....знам ли)? Защото като работи колата се усещат доста усезаемо. От магазина ме предупредиха да не ги забравям, въпреки че аз онзи ден го направих за 3-4 часа....после се качих и запалих без проблем. Интересно и колко ли дърпа това отопление,някой знае ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено харчат между 50W и 100W, на най-ниско/най-високо, това е за всяка седалка. Това си е доста. Ако акумулатора ти е 60A при 12V, това значи, че ако имаш консумация 6 ампера при 12 волта (72W), тока ще ти стигне на теория за 10 часа, на практика ще спре да пали след най-много 6-7-8 при нов, перфектен акумулатор, защото акумулаторите си изъплняват максималния капацитет само ако се консумират много бавно, имат перфектното количество киселина/течност в клетките (ако не са сухи) и тн. Това, че на изгасен двигател топлят по-малко е много, много добре, ако ги реже на някакъв "спестовен" режим, да кажем по 30 вата, имаш реалния шанс наистина да изкараш една нощ и да запалиш ако навън не е -10. Но ми се струва доста странно, че ако извадиш ключа от таблото да продължава да грее. При повечето по-нови коли, като загасиш колата, тези екстри продължават да работят само ако ключа не е изваден. При мен например извадя ли го гасне всичко освен фаровете, радио, отопление, всичко друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,така е. Когато извадиш ключа на Great Wall, изгасва всичко - фарове,радио...но бутоните че е включен подгрева на седалките продължават постоянно да светят. И според мен няма логика да не се изключват,но явно ще трябва да ги оставя час-два за пробата - поне да знаем за какво става дума. А за иформацията благодаря на Admin ! :icon_study:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика, тъй като са екстра най-вероятно е по лесно да се вържат директно към токоподаването а не към компютъра, вследствие на което веригата се затваря само с натискане на копчето. Вероятно така е по-лесно и по-бързо. Друг е въпроса дали на нас ни е удобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрева на седалките свети при изключена кола, но не топлят. Явно само индикацията свети без да подгряват. А парното е перфектно, ползвам го само на Auto и всичко е ОК. Предното стъкло се обдухва за секунди и няма проблеми.

Редактирано от bgg71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен подгрева си топли и на изваден ключ, просто е доста по-бавен, но затопля и следователно хаби акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...