poroinik Отговорено 6 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 6 Декември, 2013 Ще го видим следващата седмица като я закарам в сервиза. Звучи (а и върви) сякаш не всички цилиндри си вършат работата както трябва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 6 Декември, 2013 Share Отговорено 6 Декември, 2013 На този ли технически преглед (на 30 000 км.) се сменят свещи? Ако е така, след смяната много е възможно проблема да не се прояви (мнение на лайк карал и други коли на газ). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 6 Декември, 2013 Share Отговорено 6 Декември, 2013 (Редактирано) Това съм ви го писал на 18.10.2013 г. Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 12 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 12 Декември, 2013 Сега си взех колата. Хората от сервиза казаха, че трябва да се направи реглаж на клапаните. След смяната на масло, свещи и т.н. си е все същото - пука, трака и чука като е студена... Мисля в понеделник да я оставя за клапаните... Даже съжалих, че си я взех сега. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 12 Декември, 2013 Share Отговорено 12 Декември, 2013 Забелязвам и при мен подобно явление. При запалване на двигателя, пали добре, не трябва да върти повече или да давам газ. Още като е на бензин, тръгвам до 10 сек. например, докато си закопчая колан и се огледам нормални неща и първоначало потегля добре. След малко трябва да спра за да се включа на по-главна улица и започва да прекъсва, потегля но на тласъци. Това не продължава дълго. Още докато е на бензин до 1 мин си влиза в релси. След като мине на газ всичко си е ток и жици. Ще бъдат информирани Литекс и от мен за подобен проблем, другата седмица. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 12 Декември, 2013 Share Отговорено 12 Декември, 2013 Сега си взех колата. Хората от сервиза казаха, че трябва да се направи реглаж на клапаните. След смяната на масло, свещи и т.н. си е все същото - пука, трака и чука като е студена... Мисля в понеделник да я оставя за клапаните... Даже съжалих, че си я взех сега. Ами явно ще минеш по моя път. Аз я карах преди време заради това, че колата се тресеше докато беше студен двигателя. След настройка в Митвас с присъствието на Литекс Моторс нещата сега са добре. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 12 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 12 Декември, 2013 Забелязвам и при мен подобно явление. При запалване на двигателя, пали добре, не трябва да върти повече или да давам газ. Още като е на бензин, тръгвам до 10 сек. например, докато си закопчая колан и се огледам нормални неща и първоначало потегля добре. След малко трябва да спра за да се включа на по-главна улица и започва да прекъсва, потегля но на тласъци. Това не продължава дълго. Още докато е на бензин до 1 мин си влиза в релси. След като мине на газ всичко си е ток и жици. Ще бъдат информирани Литекс и от мен за подобен проблем, другата седмица. Добре дошъл в клуба, Ванка. При мен така започна докато не се стигна до сегашната ситуация с детонациите и това, че гасне на газ докато е студена. Отивай докато е време Иначе реглажа на клапаните казаха, че може да стане по всяко време (предполагам вече не искат да са там хората от ЛМ), само че трябва да им оставя колата за два дена... Не е проблем, де П.С. Утре пак съм в Митвас Бойко, слагай чайника Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 12 Декември, 2013 Share Отговорено 12 Декември, 2013 off: Като се замисля, много добре се познаваме с хората по сервизите ............ Това сега добре ли е или не ?! Явно хората са добронамерени, но тези срещи са малко със смесени чувства ..... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenbg Отговорено 12 Декември, 2013 Share Отговорено 12 Декември, 2013 Привет и от мен. Извинявам се за лаическия въпрос но двигателя на Voleex не е ли VVT ? Поне това е написано отзад на автомобила. Поглеждайки в Уикипедия пише: The VVT system is a 2-stage hydraulically controlled cam phasing system. От гореописаното оставам с впечатление че двигателя е с хидравлични повдигачи и че регулиране на клапаните въобще не е необходомо. Така ли е ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 12 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 12 Декември, 2013 Прав си, Ванка. Прекалено добре се познаваме с хората в сервизите. Г-н Фен, не се чувствам компетентен да взема отношение по въпроса ви. Може би някой друг или гугъл ще помогне... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 17 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 17 Декември, 2013 Вчера си взех колата от сервиза. Днес успях да я покарам студена и засега изглежда чудесно. Няма ги симптомите на придърпване, гаснене на газ и т.н. Забелязвам също, че оборотите са много стабилни и не играят. Минаването от бензин на газ и обратно е неусетно почти. Доволен! Поука за всички с моите симптоми - вървете на реглаж. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 17 Декември, 2013 Share Отговорено 17 Декември, 2013 Стана ли ясно какво точно регулираха - само клапани ли? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 17 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 17 Декември, 2013 Мисля че само клапани са регулирали, да. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 19 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 19 Декември, 2013 Ъпдейт: странното поведение сутрин все още го има, макар и по-слабо изразено (не гърми). Няма мощност като натисна педала на газта и светва чек енджин за 10-на секунди(после изгасва). Преди не ми беше светвал чек енджин. След празниците ще видя какво ще правя (е, какво да правя - ще я водя пак при доктора)... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 19 Декември, 2013 Share Отговорено 19 Декември, 2013 (Редактирано) Приятелю, имам 3 коли с газови инжексиони , Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 19 Декември, 2013 Share Отговорено 19 Декември, 2013 Подкрепям напълно казаното от st.videv При мен газаджиите ми казаха да карам 10-20% от километрите на бензин, а после и майсторите на колата ми го препоръчаха същото, за да се избегнат точно споменатите проблеми. И разбира се от известно време почнах да зареждам от скъпия бензин (на ЕКО 100 кинитрон), защото вече смених 2 бензинови помпи за 2 години... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 19 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 19 Декември, 2013 Разбрах те. Купувам добавка, пълня и карам... Ще пиша дали има подобрение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 19 Декември, 2013 Share Отговорено 19 Декември, 2013 Само да попитам. Не е ли точно това идеята на течната фаза на всеки 5-ти такт да се впръсква бензин и затова няма чисто каране на газ при нас? Доколкото схванах това беше споменавано като голям плюс. Или аз нещо съм се объркал?! Официално е обявено консумация от 2 литра на 100 км бензин, при каране на газ. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 19 Декември, 2013 Share Отговорено 19 Декември, 2013 (Редактирано) Това е от компетенцията на Литекс. Мойте инжекциони са обикновенни. Моя газаджия е против течната фаза поради хиляди причини...пък и май нещо не се наложи в световен мащаб.Благодаря за вниманието. Редактирано 20 Декември, 2013 от st.videv 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 19 Декември, 2013 Share Отговорено 19 Декември, 2013 st.videv и аз като си слагах ГИ и на мен така ми казаха въпреки че губя гаранцията .вече 32000 карам на газ и никакъв проблем няма Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 19 Декември, 2013 Share Отговорено 19 Декември, 2013 Идеята на тази течна фаза е много хубава, но по-скоро проблемът е в настройката на газовата, което и при газов инжекцион все още го има в отделни сервизи. При правилна настройка газовата с течна фаза би трябвало да е почти перфектна, особено при цената, на която се предлага непрИмоционално. Но реално излиза, че има същите проблеми, даже и по-големи, спрямо един газов инжекцион, който е на цена 1000 лева (в момента и доста по-ниска, тъй като цените са паднали спрямо времето на първите GW с течна фаза). Аз ползвам газов инжекцион от май 2011-та, до момента на писане на този пост на на около 43500км изминати на газ, отделно има и доста километри на бензин. Единственият реален проблем, който имах със самия ГИ, беше датчик за налягането - цена 55 лева, сменен гаранционно. Ефекта беше, че на газ колата придърпваше и направо искаше много плавно натискане на газта, за да ускори на равно до към 50-60км/ч. След ръчно преминаване на бензин и 5-10км проблемът се оправи и след преминаване на газ нямаше проблем още 10-15км. След това пак се почна, но този път спрях, тъй като имаше изкачване, а двулентовия път беше пълен с тир-ове. 5-10 минути на празен ход колата си светеше с чек енджина, оборотите играеха много сериозно, но после се оправи (или както казват майсторите - изчисти се грешката) и подаването на горивото беше нормализирано. Изкарах 150км на бензин и след това никакъв проблем с газта до свършване на бутилката и още на една бутилка - общо около 350-400км чисто на газ. И след това спря да върви на газ. Изглежда компютърът на газовия инжекцион откри сериозен проблем и преминаваше автоматично на бензин, сякаш няма газ, а тъкмо бях заредил отново. След преглед в сервиза на газаджиите се установи този проблемен датчик. За бензиновите помпи имам друг разказ, но той не касае газовите уредби Но само да кажа, че там наличието на газова ме спаси......... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 20 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 20 Декември, 2013 При нашите газови би трябвало да се впръсква бензин(до колкото знам на всеки 40 такта газ), съответно да не се задържа по дюзите. А какво се получи вчера. Паля и тръгвам (студена) съответно светва чек енджин за 10 секунди, пак няма мощност, но освен това и през целия път (5-6км) играеха оборотите, двигателя тресеше на пресекулки през 2-3 секунди (повече на газ отколкото на бензин). Тя за тази 5-6 км си загря, тоест не е от температурата. След 3 часа паля - оборотите стабилни и на газ и на бензин. А сега ходи обяснявай на майсторите какво й има... Относно добавката - не съм сигурен как стоят нещата с гаранцията, така че засега ще се въздържа да я ползвам. И още нещо - след регулирането на клапаните колата стана с една идея по-шумна. Аз мислех, че ще е обратното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 20 Декември, 2013 Share Отговорено 20 Декември, 2013 Скъпите бензини имат подобни добавки, та сипвай от тях. Реално цената на 100км като разход ти се вдига някакви 10-20 стотинки, но като качество са доста по-добре от 95, който се продава. Усеща се и по двигателя, когато караш само на бензин. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoulBadGuy Отговорено 18 Септември, 2015 Share Отговорено 18 Септември, 2015 Здравей @poroinik, Темата е стара, но да те питам отстраниха ли проблема с оборотите, който имаше? При мен се появи сходен проблем на газ колата си работи добре, но на бензин на празен ход оборотите играят. Понякога при първо палене, точно когато минава на газ колата гасне. След това няма повече проблеми. Ще съм ти благодарен ако споделиш опит почти 2 години по късно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 18 Септември, 2015 Share Отговорено 18 Септември, 2015 Имам същия проблем . И то само когато сменя от бенз на газ, губи обороти падат мн ниско и после няма проблем и то не виднаги./Моето производство е кистайско. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.