Jump to content
Весислав Кангов

Нов щастлив собственик на Ховер

Recommended Posts

Без снимки темата няма смисъл ;)

 

Честит да ти е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, честито :) ДА си го караш със здраве дългоо време.

Белият цвят ме кефи много !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми харесва,че е бял,виждал съм такъв от близко и цвета много ми харесва,с здраве да си го караш и много да те радва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го пробвах на магистрала, покрай Сливен вятърът беше чудо, Ховера обаче стоеше като танк на пътя, отделно взех го на 14 км. след навъртяни 400 колата стана много по пъргава..

 

Още малко снимки.

 

Още една снимка.

post-14581-0-20336700-1379225473_thumb.jpg

post-14581-0-75907700-1379225536_thumb.jpg

post-14581-0-74072200-1379225549_thumb.jpg

post-14581-0-81862800-1379227852_thumb.jpg

Редактирано от Говедо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белия цвят много го отваря. Красавец. Да си го караш със здраве и само за консумативи да ходиш в сервиз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на колко колометра е най-удачно да сменя първо масло, Аутоплюс ми казаха на 5000, но във форума чета друго :huh:

Също така и на двигател и скорости ли, както и всички филтри ли трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката. Вече си имаме и друга бяла кола във форума :)

 

Колега, в случая няма никакво значение кое е удачно и кое не. Каквото пише в сервизната книжка това трябва да се сменя. В нея е описано километрите за всяко техническо обслужване като варира някъде +-500км.

Редактирано от nmnikolov
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приемаш ли покана за по бира - и моя е бял и до 29-и съм в Бургас - студент съм и редовно го спирам зад свободния, ще качим и снимки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...язък, бях се настроил за проба и снимки, че и моя е бял...Честито за джипката. Мисля, че ще останеш доволен - струва си...   Ето ти малко снимки от братчето на твоя, в пълна бойна готовност за дълги преходи! Малкото маце е навигатора ми!  :icon_cheers:  Със здраве!

 

iacq.jpg

 

2yst.jpg

 

i4na.jpg

 

6h0e.jpg

x529.jpg

80j7.jpg

0hwk.jpg





 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е много е як, седалките отзад и аз ги имам;-), по принцип колата е основно за пътуване така че ноември съм във Варна, и може да организираме излет със зверовете. Малко кал, малко бира, ако има и други желаещи ще е супер....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добре, обади се и ще измислим нещо, но за да се съберем повече ще трябва срещата да бъде обявена в раздела за събитията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много си отиват с тази малка кукла :) тя и колата много да те радват :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха-ха-ха, мерси много! Куклите са две, но само тая ми се навива на акъла да се катери по капака и затова с нея си направихме сесийка. Като направя още снимки ще кача и другата част от семейството, както и малко кални снимки... /само да завали/

    Със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, ще се радвам да ги видим цялото семейство, но още по-хубаво ще е да се видим на някоя национална среща и да пийнем по бира. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След адски много проблеми поради недоглеждане на служител, днес успешно регистрирах звяра в кат.

Искам да изкажа хиляди благодарности на Литекс груп за съдействието, днес доказаха че са страхотни професионалисти.;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да караш и да не ти прави ядове, а като видиш по пътя бял като твоя, с техеранска регистрация /Тх/ намигни - аз съм :hello2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, джипката се оказа много маневрена из центъра на София, не го очаквах определено, от Литекс ме предупредиха да не е карам като лека кола когато има трудност в смисъл на полу съединител, а директно пускам педала и газ, мнение за износнаве на съединител бил много тънък? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това имах предвид като писах в една от темите /забравих вече коя/, че не са налични къси предавки + един двигателен мост. При по-трудни терени, когато настилката дава достатъчно сцепление и реално няма нужда от втори двигателен мост, а само от ниска, но стабилна скорост, за да ползваш къси предавки задължително трябва да включиш и предния мост. Това пък ненужно натоварва трансмисията, особено при маневри на малки пространства. При добра настилка това упражнение е дори опасно - усеща се затормозяване работата на двигателя и "затягане" на трансмисията. Остава варианта с полусъединител, което пък износвало и така тънкия такъв...  Може би варианта на оправия е с ръчни хъбове на предните колела, ало са налични като производство, ама пък гаранцията...

   Ще гледаме колко ще издържи съединителя.  Впрочем някой да знае цена за нов комплект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ръчните хъбове е добър въпрос,може да се отнесе към Литекс,но съм 9999% сигурен,че ще откажат,защото не че те няма да искат,а китаеца няма да даде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, китаеца ще се опита да задоволи всяко искане, ако то е достатъчно широкомащабно, тъй като завоюването на пренаситения европейски пазар изисква, освен ниски цени и качество, възможност за доработки и усъвършенстване. /това в идеалния вариант :angel1: /  При нас поради малкия брой продадени от модела автомобили и слабия интерес към подобен род "джаджи", явно защо това не е точно така. Като стана дума за китайчетата - те произвеждат всичко, което има изгледи да се продава. Склонен съм и да вярвам, че въпросните хъбове дори са в производство и не са новост в самия Китай, а може би и в Русия. В тубата гледам руски клипове на Н5, с два блокируеми дифа :icon_pale: ...ама те са маниаци...  Пък на'ште - то ясно - няма да си причинят още едно главоболие по доставки, монтажи и т.н и ще си мълчат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Руснаците са много по напред от нас и много неща са разбрали и преработил по тези джипове,но при тях се произвеждат доста преди нас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×