ЯворМитев Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 Айде да го караме с цифри тогаз. Базата ми е Н6 и Спортидж. Само да вметна, че масовия потребител на 99.99% ще предпочете киа-та: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 Н6 не е в класа на Спортидж и Дъстър. Тези двете са си кросоувъри. За мен е правилно да сравняваме със Соренто, CR-V... Не обичам и няма да споря за коли. Това, за което споря е мисленето, че дори и да е 20% по-евтина от алтернативите пак е малко и казваме колко е скъпа. А аз съм сигурен, че ако вземем една Н6, махнем всички емблеми на Грейт уол и кажем, че това е новия Туарег примерно със стартова цена 50 000 лв, хората ще имат много по-положително отношение и към колата и към цената. (използвам Туарег случайно, някой да не се хване сега за марката) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 Не съм съвсем сигурен, че само по цифрите човек ще избере КИА. Нямам нищо против марката, но в моите представи Н6 е с по-голям вътрешен обем. КИА мисля че е с 10 години гаранция, което е нещо за което трябва да се замисли човек. Това което казвам е че не би следвало само цената да се гледа. Вярно разликата не е голяма в цената, но все пак всеки сам си избира какво да си вземе. Моят избор клони към Н6 по принцип. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 Т.е. до колкото разбирам, ако алтернативите са базовите модели на Спортиджа и Н6-цата....ще изберете Н6-цата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 За мен Н6 е без алтернатива по отношение на на вътрешно пространство, комфорт ниво на оборудване и цена. Ако реша да пазарувам и имам парите бих взел Н6 вместо по-малката КИА или друг от останалите конкуренти. Като минуси виждам неяснотата с качеството и не особено мощния двигател. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 Базовия модел на H6 е по-богато оборудван от базовия на Kia, който е доста гол. Базовия модел на H6 е и по-мощен (150кс срещу 115кс). Отделно, че е по-голям. 10те години гаранция на Kia не са точно 10 години, понеже пак са ограничени от пробег и от един момент нататък имаш гаранция само върху двигател и скоростна кутия и то ако не спираш да обслужваш и ремонтираш всичко по колата с оригиналните консумативи в оторизиран сервиз. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 Яворе, пак ти казвам, че според мен Н6 и Спортиджа не са в една категория. Т.е. ако ми се наложи да избирам сигурно няма да е между двете. Но дори и ако трябваше да избирам между двете щях да се замисля, да ги покарам, да ги усетя хубаво и да преценя. Но нямаше да залагам на марката в избора си. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 26 Юни, 2013 Автор Share Отговорено 26 Юни, 2013 Аз мисля, че сравнението със Спортейдж е подходящо , защото като междуосие са почти еднакви , Киа-та даже е по-широка , багажниците са горе-долу еднакво големи , единствено дължината е по-голяма на Н6 , но това не означава , че е по -обемен. Спортейдж е най-продавания СУВ в този сегмент не случайно . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 11 Август, 2013 Share Отговорено 11 Август, 2013 H6 се отлага за септември...края. Аз бях до тук. Във волексите само багажа на щерка ми не се побира, а да не говорим че за мен остава само жабката с две тениски вътре. Излагат се от ГУ. Опел Мока или Шевролет Тракс......едно от двете до месец !!!!!!!!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 12 Август, 2013 Автор Share Отговорено 12 Август, 2013 (Редактирано) МОКА и ТРАКС са в по-нисък сегмент , но иначе много симпатичен СУВ и на отлична цена , ето размерите и обемите за сравнение: Дължина 4 248 мм Широчина 1 776 мм Височина 1 674 мм Междуосие (колесна база) 2 555 мм Следа предна 1 540 мм Следа задна 1 540 мм Място за главата отпред 1 005 мм Място за главата отзад 985 мм Място за краката отпред 1 037 мм Място за краката отзад 908 мм Място за раменете отпред 1 374 мм Място за раменете отзад 1 340 мм Багажно пространство (изправени седалки) 356 л Багажно пространство (сгънати седалки) 785 л Радиус на завой 5.45 м Собствено тегло 1.287 кг Максимално допустимо тегло 1.791 кг Вместимост на резервоара 53 л Места 5 места Параметри на гумите (горивна ефективност/сцепление с влажна пътна настилка/външен шум при контакт с пътя) C /B /71 dB Размер на джантите 16"-18" размер джанта Размер на гумите Редактирано 12 Август, 2013 от nikid Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 19 Август, 2013 Share Отговорено 19 Август, 2013 Ново инфо от днес - "края на септември, началото на октомври" / край на цитата !!!!!!!!!!!!!!!! Поздрав за колегите от ЛМ: 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 20 Август, 2013 Share Отговорено 20 Август, 2013 "края на септември, началото на октомври" Коя година? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 20 Август, 2013 Share Отговорено 20 Август, 2013 Хората са казали : Хубава работа ама Българска. Сигурно ще го пуснат 2018г. И после как да подкрепяш Българското производство???? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 20 Август, 2013 Автор Share Отговорено 20 Август, 2013 В момента в Хонда вървят някакви лятни промоции на CR-V 2.2 дизел -54990лв.2.0 бензин-49990лв.: http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/honda/cr-v-summer-2013-dream-edition/%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/2.2-i--dtec-awd/5/661/ само дето няма кожен салон , но с куп други екстри и навигационен пакет, това е точно класа на Н6 . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 23 Август, 2013 Share Отговорено 23 Август, 2013 Ново инфо от днес - "края на септември, началото на октомври" / край на цитата !!!!!!!!!!!!!!!! Живи и здрави, междувременно най-новото CR-V (модел от тази година) може да се вземе на цена съпоставима с тази на H6 и поне толкова богато оборудване (бонус навигация, каквато H6 до колкото разбирам няма от липса на лиценз на картите): http://www.honda.bg/автомобили/honda/cr-v-summer-2013-dream-edition/5/ Вярно, няма шибедах и е бензин - но бензиновите двигатели на Хонда носят купища призове, мощността е по-голяма от тази на двигателя на H6, а комбинирания разход за 4x4 модела е с половин литър над този на дизеловия агрегат. Тук може да се види от един познат, каращ въпросното CR-V колко близко до реалността е разхода по каталожни данни на Хонда: http://www.carspending.com/bg/vehicles/2574-honda-cr-v-2-0-2wd-elegance Не искам да правя реклама, колкото да изкажа въодушевление, че предстои интересна битка в този клас автомобили - H6, Sportage, CR-V, Rav4, може би и споменатия Opel/Chevrolet Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 23 Август, 2013 Share Отговорено 23 Август, 2013 Eee...то това CR-V дава разход като лека кола, че даже и по-малко, ако се сравнява с кола с приблизително същата мощност. Браво на Хондата! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fernando Отговорено 24 Август, 2013 Share Отговорено 24 Август, 2013 C-RV e бензинов и само с предно предаване. Сравнението не е съвсем уместно. Chevrolet Captiva (4х4, дизел 184 коня, 6МТ, N1) имат някаква промоция на около 45 000 лв. с ДДС. На Хюндай ix35 (2.0 бензин, 166 к.с. 4х4, автоматик, N1) ми направиха оферта за 42 000 лв. с ДДС. Оглеждам се за нов автомобил есента и обикалям дилърите. Мисля, че на Hover 6 ще бъде малко трудно с тези цени. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 24 Август, 2013 Share Отговорено 24 Август, 2013 Кое му е базовото и в сравнение с H6 кое му липсва (освен шибедах-а)? Вярно, с 4х4 е 50 000лв, спрямо 44 000лв за GWM-а, но и сравняваме марка номер 1 по куп класации за качество, модел най-продаван SUV в този сегмент в света с първия кросоувър на китайска марка с новооткрит завод в България. Не ме разбирай погрешно, но разлика от 20% в цената изобщо не е толкова голяма когато говорим за такава инвестиция Поне чуждите медии твърдят за H6 говорят, че отбелязва значителен напредък в качество и технологии за марката. Но за разлика от Sportage и CR-V да кажем, не предлага сигурност от към това, че вече много хора са минали през въпросните марки/модели и са доказано надеждни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fernando Отговорено 26 Август, 2013 Share Отговорено 26 Август, 2013 (Редактирано) Кое му е базовото и в сравнение с H6 кое му липсва (освен шибедах-а)? Вярно, с 4х4 е 50 000лв, спрямо 44 000лв за GWM-а, но и сравняваме марка номер 1 по куп класации за качество, модел най-продаван SUV в този сегмент в света с първия кросоувър на китайска марка с новооткрит завод в България. Не ме разбирай погрешно, но разлика от 20% в цената изобщо не е толкова голяма когато говорим за такава инвестиция Поне чуждите медии твърдят за H6 говорят, че отбелязва значителен напредък в качество и технологии за марката. Но за разлика от Sportage и CR-V да кажем, не предлага сигурност от към това, че вече много хора са минали през въпросните марки/модели и са доказано надеждни. Имам предвид, че трябва да сравниш дизеловата версия на CRV, 4х4, 6МТ с предлагания модел на Great Wall (който все още не се предлага ) , a тя вече отива на други пари. За това дадох пример с Каптивата, която е дизел. Иначе за всичко останало си прав. CRV e един прекрасен автомобил. Не знам какво предизвиква това забавяне в БГ, но съм чел, че H6 е бестселър в Китай и не могат да насмогнат на търсенето. В БГ също може да стане хит стига да е на разумна цена. При цена от 44 000 лв,, както отбелязах, има и други алтернативи. На мен лично не ми е в таргета. Аз оглеждам за комби, ван и евентуално СУВ, но автоматик с N1.(дизел или бензин без значение) Минавах от чисто любопитство през Митвас миналия месец, но го нямаше..По време на изложението през м. юни бях в чужбина. Редактирано 26 Август, 2013 от Fernando Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 26 Август, 2013 Share Отговорено 26 Август, 2013 Защо е нужно да сравнявам дизеловата версия на Хондата с H6? Разхода на гориво на 100км е доста близък (бензина на Хондата с дизела на H6), двигателя на Honda-та е по-мощен, а съм сигурен, че дизела на Honda-та е мноого по-добър от дизела на Great Wall-а (защото карам същия дизел в моята Honda) и при различно качество и производителност на продуктите, разликата в цената е трудно да се определи колко е "редна". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 3 Септември, 2013 Share Отговорено 3 Септември, 2013 И октомври няма да е.....сори на "верующите" !!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Майкооо...добре че не се възползвах от промоцията за авансово плащане и техническо обслужване !!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 4 Октомври, 2013 Share Отговорено 4 Октомври, 2013 Днес се качих и поразгледах Н6 на пловдивския панаир.Ами струва ми се,че е една идея по-добре от Н5,но май ми идва твърде паркетник само с един лост...Не видях бързи/бавни,да не говорим за блокаж. Но-екстериор и интериор-над средното ниво,технически не мога да кажа,защото не съм го карал,но ми направи впечатление,че вратите изискваха малко повече предаване на кинетична енергия за да се затворят или иначе казано-да се тряснат по-силно.Багажника-чудесен,таблото и уредите също.Обаче...ОБАЧЕ,най-добро впечатление ми направи мястото на и зад шофьора. Не съм нисък и определено малките коли,колкото и да имат симпатиите ми,не мога да ги слагам в таргет групата.Н5 както и преди казах,при най-назад седалка и най-долу,главата ми опира в тавана,а в този имам поне 8 см,а по-интересното е,че отзад имах достатъчно свободно място да си подмятам краката при максимално назад седалка...Аз в пасата не мога така спокойно да застана... Това е много хубаво и особени адмирации получават от мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 6 Октомври, 2013 Share Отговорено 6 Октомври, 2013 Той е "паркетник", но с 4х4 през цялото време. Блокаж ако има е чрез спирачната система. Перфектен за разходки на пикник и по заснежените пътища в планината до ски станцията. В крайна сметка не всеки се рие целенасочено до уши в кал, сняг и л**на всеки ден, та H6 ще допадне на повече хора Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 8 Октомври, 2013 Share Отговорено 8 Октомври, 2013 Аз до колкото си спомням джипа си беше само на предно,а ако желаеш да си го поръчаш 4х4 трябва да си доплатиш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 8 Октомври, 2013 Share Отговорено 8 Октомври, 2013 С постоянно предно и при нужда се предава двигателно усилие на заднтните колела. Няма бавни скорости, auto и др. такива. Също е възможен и вариант само на предно без 4х4. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.