Jump to content

Всичко за Hover/Haval H6


Recommended Posts

Н6 не е в класа на Спортидж и Дъстър. Тези двете са си кросоувъри. За мен е правилно да сравняваме със Соренто, CR-V...

 

Не обичам и няма да споря за коли. Това, за което споря е мисленето, че дори и да е 20% по-евтина от алтернативите пак е малко и казваме колко е скъпа. А аз съм сигурен, че ако вземем една Н6, махнем всички емблеми на Грейт уол и кажем, че това е новия Туарег примерно със стартова цена 50 000 лв, хората ще имат много по-положително отношение и към колата и към цената. (използвам Туарег случайно, някой да не се хване сега за марката)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съвсем сигурен, че само по цифрите човек ще избере КИА. Нямам нищо против марката, но в моите представи Н6 е с по-голям вътрешен обем. 

КИА мисля че е с 10 години гаранция, което е нещо за което трябва да се замисли човек. 

 

Това което казвам е че не би следвало само цената да се гледа. Вярно разликата не е голяма в цената, но все пак всеки сам си избира какво да си вземе. Моят избор клони към Н6 по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен Н6 е без алтернатива по отношение на на вътрешно пространство, комфорт ниво на оборудване и цена. Ако реша да пазарувам и имам парите бих взел Н6 вместо по-малката КИА или друг от останалите конкуренти. 

 

Като минуси виждам неяснотата с качеството и не особено мощния двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базовия модел на H6 е по-богато оборудван от базовия на Kia, който е доста гол. Базовия модел на H6 е и по-мощен (150кс срещу 115кс). Отделно, че е по-голям.

 

10те години гаранция на Kia не са точно 10 години, понеже пак са ограничени от пробег и от един момент нататък имаш гаранция само върху двигател и скоростна кутия и то ако не спираш да обслужваш и ремонтираш всичко по колата с оригиналните консумативи в оторизиран сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яворе, пак ти казвам, че според мен Н6 и Спортиджа не са в една категория. Т.е. ако ми се наложи да избирам сигурно няма да е между двете. Но дори и ако трябваше да избирам между двете щях да се замисля, да ги покарам, да ги усетя хубаво и да преценя. Но нямаше да залагам на марката в избора си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че сравнението със Спортейдж е подходящо , защото като междуосие са почти еднакви , Киа-та даже е по-широка , багажниците са горе-долу еднакво големи , единствено дължината е по-голяма на Н6 , но това не означава , че е по -обемен. Спортейдж е най-продавания СУВ в този сегмент не случайно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

H6 се отлага за септември...края. Аз бях до тук. Във волексите само багажа на щерка ми не се побира, а да не говорим че за мен остава само жабката с две тениски вътре. Излагат се от ГУ.

 

Опел Мока или Шевролет Тракс......едно от двете до месец !!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОКА и ТРАКС са в по-нисък сегмент , но иначе много симпатичен СУВ и на отлична цена , ето размерите и обемите за сравнение: 

 

Дължина 4 248 мм   Широчина 1 776 мм   Височина 1 674 мм   Междуосие (колесна база) 2 555 мм   Следа предна 1 540 мм   Следа задна 1 540 мм   Място за главата отпред 1 005 мм   Място за главата отзад 985 мм   Място за краката отпред 1 037 мм   Място за краката отзад 908 мм   Място за раменете отпред 1 374 мм   Място за раменете отзад 1 340 мм   Багажно пространство (изправени седалки) 356 л   Багажно пространство (сгънати седалки) 785 л   Радиус на завой 5.45 м   Собствено тегло 1.287 кг   Максимално допустимо тегло 1.791 кг   Вместимост на резервоара 53 л   Места 5 места   Параметри на гумите (горивна ефективност/сцепление с влажна пътна настилка/външен шум при контакт с пътя) C /B /71 dB   Размер на джантите 16"-18" размер джанта   Размер на гумите

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са казали : Хубава работа ама Българска. Сигурно ще го пуснат 2018г. И после как да подкрепяш Българското производство???????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в Хонда вървят някакви лятни промоции на CR-V 2.2 дизел -54990лв.2.0 бензин-49990лв.:

http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/honda/cr-v-summer-2013-dream-edition/%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/2.2-i--dtec-awd/5/661/

само дето няма кожен салон , но с куп други екстри и навигационен пакет, това е точно класа на Н6 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново инфо от днес - "края на септември, началото на октомври" / край на цитата !!!!!!!!!!!!!!!!

Живи и здрави, междувременно най-новото CR-V (модел от тази година) може да се вземе на цена съпоставима с тази на H6 и поне толкова богато оборудване (бонус навигация, каквато H6 до колкото разбирам няма от липса на лиценз на картите):

http://www.honda.bg/автомобили/honda/cr-v-summer-2013-dream-edition/5/

 

Вярно, няма шибедах и е бензин - но бензиновите двигатели на Хонда носят купища призове, мощността е по-голяма от тази на двигателя на H6, а комбинирания разход за 4x4 модела е с половин литър над този на дизеловия агрегат. Тук може да се види от един познат, каращ въпросното CR-V колко близко до реалността е разхода по каталожни данни на Хонда:

http://www.carspending.com/bg/vehicles/2574-honda-cr-v-2-0-2wd-elegance

 

Не искам да правя реклама, колкото да изкажа въодушевление, че предстои интересна битка в този клас автомобили - H6, Sportage, CR-V, Rav4, може би и споменатия Opel/Chevrolet :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eee...то това CR-V дава разход като лека кола, че даже и по-малко, ако се сравнява с кола с приблизително същата мощност.

Браво на Хондата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C-RV e бензинов и само с предно предаване. Сравнението не е съвсем уместно.

Chevrolet Captiva (4х4, дизел 184 коня, 6МТ, N1) имат някаква промоция на около 45 000 лв. с ДДС.

На Хюндай ix35 (2.0 бензин, 166 к.с. 4х4, автоматик, N1) ми направиха оферта за 42 000 лв. с ДДС.

Оглеждам се за нов автомобил есента и обикалям дилърите. Мисля, че на Hover 6 ще бъде малко трудно с тези цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е базовото и в сравнение с H6 кое му липсва (освен шибедах-а)? Вярно, с 4х4 е 50 000лв, спрямо 44 000лв за GWM-а, но и сравняваме марка номер 1 по куп класации за качество, модел най-продаван SUV в този сегмент в света с първия кросоувър на китайска марка с новооткрит завод в България. Не ме разбирай погрешно, но разлика от 20% в цената изобщо не е толкова голяма когато говорим за такава инвестиция :)

 

Поне чуждите медии твърдят за H6 говорят, че отбелязва значителен напредък в качество и технологии за марката. Но за разлика от Sportage и CR-V да кажем, не предлага сигурност от към това, че вече много хора са минали през въпросните марки/модели и са доказано надеждни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е базовото и в сравнение с H6 кое му липсва (освен шибедах-а)? Вярно, с 4х4 е 50 000лв, спрямо 44 000лв за GWM-а, но и сравняваме марка номер 1 по куп класации за качество, модел най-продаван SUV в този сегмент в света с първия кросоувър на китайска марка с новооткрит завод в България. Не ме разбирай погрешно, но разлика от 20% в цената изобщо не е толкова голяма когато говорим за такава инвестиция :)

 

Поне чуждите медии твърдят за H6 говорят, че отбелязва значителен напредък в качество и технологии за марката. Но за разлика от Sportage и CR-V да кажем, не предлага сигурност от към това, че вече много хора са минали през въпросните марки/модели и са доказано надеждни.

Имам предвид, че трябва да сравниш дизеловата версия на CRV, 4х4, 6МТ с предлагания модел на Great Wall (който все още не се предлага :) ) , a тя вече отива на други пари. За това дадох пример с Каптивата, която е дизел. 

Иначе за всичко останало си прав. CRV e един прекрасен автомобил. Не знам какво предизвиква това забавяне в БГ, но съм чел, че H6 е бестселър в Китай и не могат да насмогнат на търсенето. 

В БГ също може да стане хит стига да е на разумна цена. При цена от 44 000 лв,, както отбелязах, има и други алтернативи. На мен лично не ми е в таргета. Аз оглеждам за комби, ван и евентуално СУВ, но автоматик с N1.(дизел или бензин без значение)

Минавах от чисто любопитство през Митвас миналия месец, но го нямаше..По време на изложението през м. юни бях в чужбина.

Редактирано от Fernando
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо е нужно да сравнявам дизеловата версия на Хондата с H6? Разхода на гориво на 100км е доста близък (бензина на Хондата с дизела на H6), двигателя на Honda-та е по-мощен, а съм сигурен, че дизела на Honda-та е мноого по-добър от дизела на Great Wall-а (защото карам същия дизел в моята Honda) и при различно качество и производителност на продуктите, разликата в цената е трудно да се определи колко е "редна".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И октомври няма да е.....сори на "верующите" !!!!!!!!!!!!!!!!

 

P.S. Майкооо...добре че не се възползвах от промоцията за авансово плащане и техническо обслужване !!! :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес се качих и поразгледах Н6 на пловдивския панаир.Ами струва ми се,че е една идея по-добре от Н5,но май ми идва твърде паркетник само с един лост...Не видях бързи/бавни,да не говорим за блокаж.

 

Но-екстериор и интериор-над средното ниво,технически не мога да кажа,защото не съм го карал,но ми направи впечатление,че вратите изискваха малко повече предаване на кинетична енергия за да се затворят или иначе казано-да се тряснат по-силно.Багажника-чудесен,таблото и уредите също.Обаче...ОБАЧЕ,най-добро впечатление ми направи мястото на и зад шофьора. Не съм нисък и определено малките коли,колкото и да имат симпатиите ми,не мога да ги слагам в таргет групата.Н5 както и преди казах,при най-назад седалка и най-долу,главата ми опира в тавана,а в този имам поне 8 см,а по-интересното е,че отзад имах достатъчно свободно място да си подмятам краката при максимално назад седалка...Аз в пасата не мога така спокойно да застана... Това е много хубаво и особени адмирации получават от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е "паркетник", но с 4х4 през цялото време. Блокаж ако има е чрез спирачната система. Перфектен за разходки на пикник и по заснежените пътища в планината до ски станцията. В крайна сметка не всеки се рие целенасочено до уши в кал, сняг и л**на всеки ден, та H6 ще допадне на повече хора :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото си спомням джипа си беше само на предно,а ако желаеш да си го поръчаш 4х4 трябва да си доплатиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С постоянно предно и при нужда се предава двигателно усилие на заднтните колела. Няма бавни скорости, auto и др. такива.

 

Също е възможен и вариант само на предно без 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...