Jump to content

Обща за Voleex (off-topic от други теми)


Ванката

Recommended Posts

Да ти кажа мисля,че и при нас в сервизите може да се оправи това чрез закачане с лаптопа и да се настрои да светят по-светло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 163
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Оригиналният Волеск има регулатор на осветлението, обаче някой наш умник го е махнал, за да освободи място за индикацията на газовата уредба, тука китайците не са виновни. Оригиналният тестер няма опция за промяна на осветеността на приборите, така че, ако някой вземе да закача лаптопи и да ръчка софта, най-много да се прости с гаранцията и определена сума пари за възстановяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това имах предвид, да го отправя като оплакване към Литекс и теда го оправят. Аз не мисля да ръчкам по каквото и да било...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че софтуерно няма да може да се промени,защото това е хардуерно решение.Като се пуснат фаровете,тока за таблото минава през резистор и свети по-слабо.Ако се замости резистора,се решава проблема.На този,който споменавате с потенциометъра за нагласяне на осветеността,въпросния резистор го сменя.Вече....кой ще си рискува гаранцията за това нещо е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа....Служебния Волекс ме остави на пътя. Не иска да пали. Припали за секунди в страшни детонации и до там. Само върти на стартер. Махах клеми, чаках.....не ще. Пиша ви от пътя, чакайки волекса на жена ми. После ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема може и да е в бензиновата помпа,няма да се учудя ако е дефектирала,което може да се случи на всеки нов автомобил или нещо да е станало покрай газта и да не може да прехвърли от газ на бензин :) но нека колегата да сподели какъв е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми всъщност.....незнам какъв беше проблема. Запали си сама след хиляди псувни и четири дни в престой. Току що пристигам в София с нея.....никакъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли намерение да я караш в сервиз? Според мен е редно да се обърне внимание на този проблем, защото може пак да се повтори. Моля да споделиш ако има някакво развитие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм Great Wall Assistance мисля, че карат автомобила до най-близкия оторизиран сервиз и ако е гаранционен проблема, то тогава не плащаме нищо. Имам чувството, че колегата не е използвал услугите им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм ползвал. Беше ми адски напрегнато тези дни и общо взето зарязах колата. Ползвах Волекса на жена ми. В момента, в който се освободих и се заех с колата, тя си запали.....И така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега пожелавам ти да нямаш повече такива моменти,и следващия път когато има проблем ходи в сервиза за да кажеш и на нас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло жената е доволна, а това е най-важното.

 

Аз обаче имам много забележки - повечето сте ги описали вече. Единствено ми е чудно защо нищо не казвате за динамиката на двигателя.

При това малко купе 97 коня трябва да ядат асфалта ... а то - натискаш педала на газта и чакаш нещо да се случи ... за жалост обаче нищо не се слъчва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обаче имам много забележки - повечето сте ги описали вече. Единствено ми е чудно защо нищо не казвате за динамиката на двигателя.

При това малко купе 97 коня трябва да ядат асфалта ... а то - натискаш педала на газта и чакаш нещо да се случи ... за жалост обаче нищо не се слъчва ...

Ами аз това за динамиката го споделих веднага след тест драйва който правих. Тоя мотор няма никаква динамика, ама никаква... Имам 13 годишна кола на газ, дето е 107 коня (кой знае колко от тях са се поминали) и няма нищо, ама нищо общо с тази...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 16-клапанов двигател, който обича обороти. Имам чувството, че повечето собственици си "пазят" колите като ги карат в доста ниски обороти. При моят тест драйв (на който направих 500км за 3-4 дни през които колата беше при мен) впечатленията ми бяха, че двигателят се побърква над 4000об/м и така до прекъсвач. На втора като минеше 4000, не си стоеше на гумите. А бензинов двигател не го е страх от обороти и определено няма да се износи бързо като се кара така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...