Jump to content

samkarti

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

samkarti last won the day on August 20 2013

samkarti had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About samkarti

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.auto-data.net/bg/?f=showModel&marki_id=107

Profile Information

  • Карам:
    Renault megane coach
  1. Колата не съм я карал толкова км и едва ли ще й навъртя толкова. Нищо му няма на съединителя. Относно скоростните кутии, мисля че са еднакви. Относно въртенето - и аз съм се въртял, освен това коча е мнооого по лек отзад и се въртях още като я купих, щото не бях свикнал да занася така. По скоро не съм се въртял ами успявам да я вкарам в пътя всички пъти като почне да ме изпреварва задницата. Освен всичко друго, че е нужно да се върнат 1 или 2 предавки когато има малко по-стръмен и остър завой, през цялото останало време колата върви напълно спокойно на 5та и няма нужда от по-ниска предавка.
  2. горкия... сякаш е жив... да не е ставал на кола!
  3. Ами на две места падна на под 1000 оборота... обаче тоя двигател не съм го виждал да хълца, или върви или гасне.
  4. По принцип да.. нужно е да се върне предавка-2 на места, но го направих за експеримента. Понякога карам нагоре тип шумахер, и повече от 3та не вижда, като на места стига 100-110.. че не мога да сваря да намалям за завоите... а пък по надолнището... "рали шипка"
  5. Кутията си е оригиналната. На 3000 оборота е със 100 км/ч, чак на 30 не е падала, но на около 35-40 стигаше и падаше до към 950-1000 оборота. Няколко дни по-рано направих и експеримент от южната страна - същото нещо, но дори там не е падала до толкова обороти (само до 1200). Северната страна има няколко по-остри завоя, които дори и аз не очаквах че мога да ги мина на 5та, но стана. Коча е 16 вентила (2а фаза) и дори на газ ( в края на видеото снимах и превключвателя че е на газ в момента). А ти колега, вместо да караш след мен - качвам те и демонстрирам!
  6. Бях обещал да пусна видео за всички невярващи. Спора беше в друга тема, но на видеото не му е там мястото и го пущам тук: http://www.youtube.com/watch?v=bw_b_qR3oTI П.П. Чакам си обещаното пълнене на бутилката, водките и останалия персонал....
  7. Днес си направих експеримент - от южната страна на прохода - до горе на пета, ама по целия път без никакво връщане на предавка. Който не вярва - идва и му демонстрирам. После да няма хък мък. Колата е с 4 цилиндъра, 1.6 - рено меган купе, на газ, с променливи фази на газоразпределение е мотора и е много пъргав, също и доста икономичен. Само дето не снимах, но в понеделник се прибирам обратно и ще снимам да видите на коя предавка и с колко оборота върви колата.
  8. Естествено че ако има бавнодвижеща се кола ще сваля някоя предавка, или на няколкото остри завоя. Но като цяло колата върви по баира нагоре на 5та (и аз се учудих 1вия път, ама на). Другото нещо което голяма част от хората мислят точно противното (явно и ти) че дизелов автомобилен двигател може да се кара на по ниски обороти от същия съвместим бензинов - НЕ, не може, дизела си иска обороти, особено малолитражния (поне 2К), докато бензина върви и на 1000 без проблем.
  9. От 4000 оборота до изключвател има твърде малко за да се кара само така. Няма никаква мощност на 2000 оборота да кажем, а трябва да има. И все пак е двигател с променлива фаза на газоразпределение, което трябва да значи че ще има мощност още на ниски обороти и ще е икономичен на средни... Аз не усетих това! Само за сравнение - с моята кола качвам прохода Шипка, на 5-та предавка, на газ, с 40-50 км/ч и няма никакви проблеми!
  10. Ами аз това за динамиката го споделих веднага след тест драйва който правих. Тоя мотор няма никаква динамика, ама никаква... Имам 13 годишна кола на газ, дето е 107 коня (кой знае колко от тях са се поминали) и няма нищо, ама нищо общо с тази...
  11. То зависи и какви амортисьори слагат. Между другото добрия амортисьор спомага за по-дългия живот на цялото окачване. Изтърве ли, всичко започва да заминава лека полека.Можеш да провериш дали е амортисьор на шок тест (обикновено се прави на местата за ГТП), струва около 15 лв.
  12. Нека да споделя и аз (може да е полезно на някой), макар че не съм собственик на колата направих един тест драйв от малко километри и имам първи впечатления, като повечето от тях не са особено добри. Така определено пюсове: - удобна позиция на шофьора; - сравнително добра видимост; - доста мек волан (което не е добре след 100-110 км/ч, макар че остава мек и при висока скорост); - доста е маневрена; Нещата, които ми направиха негативно впечатление: - много, ама наистина много лемав мотор. Определено очаквах МНОГО повече от 97 кс и мотор с променливо газоразпределение. Само за сравнение - карам рено меган 1.6 16 клапана също с променливо газоразпределение - разликата е от земята до небето, там имам тяга още на 1500 оборота, докато волекса дори на 3000 и нагоре не дърпа както се очаква; - малко твърда возия; - скоростите влизат доста странно, особено 3та..., нямам представа защо; - колата която карах нямаше газово, но дилъра ми обясни че тези които имат минават на газ чак на 30 градуса. Каква тогава е идеята да има газово за 2000 евро в течна фаза и пак да караш 5 км на бензин в студеното?!? Според него, може би, газта при по ниски температури нямало да може да се изпари - карал съм кола с обикновена газова, която при -20 градуса на околната температура работи на газ 100 метра след като е запалена на бензин, едва ли има нещо по-топло от -15 което да изпари газта в този момент... Има и българска фирма произвеждаща газови в течна фаза и хора ползващи ги споделят, че дори при -15 палят на газ без никакъв проблем. -приборите на таблото са малко наудобни за виждане, както и приборите на централната конзола. Може би трябва да се привикне кое къде се намира и как да се ползва с едно движение... -шофьорската седалка беше удобна, но не държи водача стабилно в завой, никак, няма никаква странична опора. Не забелязах да има и ломбална опора за регулиране. Като цяло - добре изглеждащ, сравнително удобен автомобил, но много, много муден двигател.
×
×
  • Create New...