tishkov86 Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 вчера се наложа да превключа на 4Н (направих го на свободна..правилно ли е ) и после като го върнах на 2Н на таблото около десет мин продалжи да мига 4Н това нормално ли е, какво показва ... и как да правя правилно всички смени на режимите . благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Използването на Н4 го правя по следния начин: 1. В спряло положение и свободна предавка превключвам на 4Н. 2. При потегляне светва лампичката 4WD. За да зацепи е нужно да изминеш няколко метра. Обратното действие е следното. От 4Н спираш и в свободно положение на скоростния лост натискаш копчето за 2Н. Лапичката започва да мига за около 10 сек. и е редно да изгасне след това. По принцип има указания че може да се прави и при движение с до 20 км/ч, но аз не го правя така. Ако ти свети лампата за 4Н, а искаш да караш на 2Н повтори превключването при спряло движение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki-25 Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 При мен го няма този проблем,аз съм с две лоста и превключвам на спряло положение.Когато превключвам от 2Н на 4Н ми светва индикацията и си зацепва директно,после когато го сменя от обратното и свети са малко и угасва Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 (edited) Само един път ми се е случвало като тръгнах от разкопан паркинг на 4L спрях да превключа на 2Н, но оборотите бяха много високи и лапата на 4L. Спрях и натиснах пак 2Н и всичко стана както трябва. В този конкретен случай не беше подходящо да използвам 4L, но беше за демонстрация на едни хора какво прави това копче. Според мен си работи много добре системата. Между двата начина естествено, че с лоста е по-просто и надеждно. В случая с електрониката е по-приятен вътрешния дизайн, но като всяко нещо със софтуер е твърде нежно и е възможно да не сработи както трябва. Edited December 12, 2012 by Ванката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emorodev Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 (edited) Здpавейте колеги,някой може ли да ми каже каква е максималната скоpост и максималните обоpоти пpи движение на 4H пpедавка..Никога до сега не съм имал PartTime,при предишната ми кола JEEP нямах ограничение,защото беше 4х4 през цялото време..моля за съвет ! Edited December 14, 2012 by emorodev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xenon Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 (edited) Мисля, че няма ограничение само не трябва да се кара на сух път за да може да пребоксува ако се наложи. Edited December 14, 2012 by xenon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Да много е важно да не се кара на сухо с 4х4, пропуснал съм да го спомена. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terminator Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Здpавейте колеги,някой може ли да ми каже каква е максималната скоpост и максималните обоpоти пpи движение на 4H пpедавка..Никога до сега не съм имал PartTime,при предишната ми кола JEEP нямах ограничение,защото беше 4х4 през цялото време..моля за съвет ! По спецификация при 4Н и скоростта е ограничена - до 60 км. Мисля, че имаше тема в този форум за 4Н и 4l. Прегледайте и там. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chipev84 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 здравейте,купих си такав дйип но на таблото постоянно свети 4wd,а копчето за превключването седи на 2h Здравейте,купих си такъв джип,но на таблото постоянно свети 4wd,а копчето за превключване седи на 2h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 (edited) Здравейте,купих си такъв джип,но на таблото постоянно свети 4wd,а копчето за превключване седи на 2h. Със сигурност трябва да го видят в сервиза. Това което можеш да направиш е да пробваш да превключиш на 4H и после на 2H и да видиш дали няма да изгасне. Ако завива по-трудно или в кал се вижда че въртят и предните гуми е проблем да се кара по сух асфалт. Не го отлагай, а се обърни към сервиза. Тук не можем да ти помогнем с друго. Успех. Edited March 15, 2013 by Ванката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kida24 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Колега, а кой ти е обслужващия сервиз? И според мен най-добре е да отидеш да ти го погледнат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 (edited) Колеги, това е истински автомобил с повишена проходимост, а не някой "паркетник" дето е постоянно 4х4 и 60 на 40 % от теглителната сила или други инженерни мисли за "напикан асфалт".Същия е като камиони, микробуси и прочие автомобили армейски образец. Най- проходимия за мен е ГАЗ-66 "Виетнамка" , заесно с него е БТР-60ПБ с окачване на торсиони,след него е ЗИЛ-157 и ЗИЛ-131 и Урал, малките УАЗ-469 и линейката УАЗ.452/малки "чумички" за калта и снега/ и са пълно копие на англииския "Вилис"- най проходимия автомобил за няколко десетилетия- по него е правен американския Jeep./ С това съм запознат и работил, но никога не са ме оставяли на пътя/. Лично аз предпочитам ръчното превключване на 4х4 с лост и за това предпочетох този модел още повече , че е окачен пак на торсиони отпред. Независимо ръчно или с електромагнит- се превключва на място, с натиснат съединител и леко потегляне напред или ако се наложи и назад, до къто зацепи раздатъчната кутия- тя е сърцето на този тип автомобили.Добре е че има лампичка за 4 и 2. Бъдете много внимателни и не бързайте-защото щетите са в зъби на колелата в скоростната и раздатъчната кутия.ПОВТАРЯМ- БАВНО, НАПРЕД И НАЗАД ДО КЪТО ЗАЦЕПИ ИЛИ ОТЦЕПИ.Това е, безпроблемно каране!!!!Иначе се троши и майка плаче. и оставяне в калта или снега.Бърррррррррр. Edited March 16, 2013 by st.videv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radioworld Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 (edited) И на мен един път при преминаване от 4L към 2Н лампата свети много време и накрая нещо изчатка и тогава премина към 2Н. После прочетох в книжката, и разбрах, че си има начин за превключване. Edited March 16, 2013 by radioworld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chipev84 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 (edited) Аз не_съм запознат,_това ми е първият 4х4 и го имам от 2 дни._Ще се обърна към сервиз разбира_се, защото виждам, че има нещо нередно... Edited March 16, 2013 by Говедо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radioworld Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 (edited) Здpавейте колеги,някой може ли да ми каже каква е максималната скоpост и максималните обоpоти пpи движение на 4H пpедавка..Никога до сега не съм имал PartTime,при предишната ми кола JEEP нямах ограничение,защото беше 4х4 през цялото време..моля за съвет ! Вярно, че никъде не се споменава макс. скорост. Но надявам се, че с таблицата за икономично шофиране може да се ориентирате горе-долу за допустима скорост при различните режими. Дано съм полезен на тези които се интересуват. Edited March 16, 2013 by radioworld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 (edited) Колеги, въпроса е резонен. Благодаря на radioworld в поста преди моя, искам само да добавя:Това паркетното 4х4 с различни механични и електронни джаджи 60 на 40 или сменяеми проценти на теглителната сила се е породило май от АУДИ 4х4. прези около 25-30 години.Нашия автомобил е на друга концепция на истинския автомобил с повишена пътна проходимост. На 4Н се кара по мокър и заснежен път и черен път- колко да вдигнеш там - 50-60 км в час-значи ясно. На 4 л е само за излизане от затъване до главините или по пясък или рядка кал- там няма км в час, там е важно да излезеш УСПЕХ...и не се плашете автомобила е разкошен , но мислети къде го вкарвайте. Мен един човек ме предупреди по повод, че по рано съм оставял Пежото на асфалта и съм вървял 3-4 км пеш по черни пътища: "Сега пак ще вървиш, да търсиш трактор да те изкара, ако не мислиш , къде влизаш." ТОВА Е. Успех колеги 4х4 е удоволствие да отидеш там, дето други не могат-ноооооооо си има граници, не си с ГАЗ-66 "Виетнамка" или БТР-60 ПБ.. Колеги ето това е 4Л Ха вдигай скорост..... Edited March 16, 2013 by st.videv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Само ма място Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stm Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 4 WD свети постоянно ..., защо така ? Както и да въртя копчето не се променя ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boldrick Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Здравейте колеги, днес падна обилно снежец и нали съм с 4х4 веднага качвам се сутринта и включвам а 4Н и лампичката започна да мига в самото начало,както друг път,но тоя път не спря да мига през целия път.Угасих двигателя и направих цялата процедура наново ,но 4WD отново продължи да мига и не спира .При спряло положение пак мига.Пробвах да направя пълен ляв и десен завой от място и друг път при тая маневра колата при завой спира,но сега не.Та въпроса ми е дали въобще е зацепило 4х4 и ако не,защо?КАква би могла да бъде причината. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Шеитан машинката не включва!!! Може да е електрическа може и механична повреда...Включи и изключи 2-3 пъти и редувай напред 3-5 метра и назад пак толкоз, дано включи...Много е важно назад, така се зацепва тази машинка... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gwhover Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Може да е сензор, моторче или нещо по окабеляването. Ако до 10 секунди не превключи, пуска се да се движи напред/назад до 10 км/ч, може да се превключи от 1-свободна и обратно, ако за още 10 секунди не смени режима, за сервиз е работата... Аз често прехвърлям 2H-4H в движение с не-висока скорост и без товар върху трансмисията, нещата стават безпроблемно. Важното е да не се кара на добро сцепление в 4х4. Edited March 6, 2018 by gwhover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginoo Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 On 2/26/2018 at 1:47 PM, boldrick said: Здравейте колеги, днес падна обилно снежец и нали съм с 4х4 веднага качвам се сутринта и включвам а 4Н и лампичката започна да мига в самото начало,както друг път,но тоя път не спря да мига през целия път.Угасих двигателя и направих цялата процедура наново ,но 4WD отново продължи да мига и не спира .При спряло положение пак мига.Пробвах да направя пълен ляв и десен завой от място и друг път при тая маневра колата при завой спира,но сега не.Та въпроса ми е дали въобще е зацепило 4х4 и ако не,защо?КАква би могла да бъде причината. Здравей колага, може да разгледаш следната тема във форума: "моторче за 4х4" там има детайли за проблема с моторчето и смяната му. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boldrick Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 На 1.03.2018 г. at 9:59, Ginoo написа: Здравей колага, може да разгледаш следната тема във форума: "моторче за 4х4" там има детайли за проблема с моторчето и смяната му. Проблема ,наистина се оказа в мторчето,но не намирам темата за това моторче ?А и то самото няма никакъв номер за да мога да го открия като резервна част.Помощ .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Етоооо не гледаш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.