Jump to content

Recommended Posts

вчера се наложа да превключа на 4Н (направих го на свободна..правилно ли е :huh:) и после като го върнах на 2Н на таблото около десет мин продалжи да мига 4Н това нормално ли е, какво показва ... и как да правя правилно всички смени на режимите . благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използването на Н4 го правя по следния начин:

 

1. В спряло положение и свободна предавка превключвам на 4Н.

2. При потегляне светва лампичката 4WD. За да зацепи е нужно да изминеш няколко метра.

 

Обратното действие е следното.

 

От 4Н спираш и в свободно положение на скоростния лост натискаш копчето за 2Н.

Лапичката започва да мига за около 10 сек. и е редно да изгасне след това.

 

По принцип има указания че може да се прави и при движение с до 20 км/ч, но аз не го правя така.

 

Ако ти свети лампата за 4Н, а искаш да караш на 2Н повтори превключването при спряло движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го няма този проблем,аз съм с две лоста и превключвам на спряло положение.Когато превключвам от 2Н на 4Н ми светва индикацията и си зацепва директно,после когато го сменя от обратното и свети са малко и угасва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един път ми се е случвало като тръгнах от разкопан паркинг на 4L спрях да превключа на 2Н, но оборотите бяха много високи и лапата на 4L. Спрях и натиснах пак 2Н и всичко стана както трябва. В този конкретен случай не беше подходящо да използвам 4L, но беше за демонстрация на едни хора какво прави това копче. :)

 

Според мен си работи много добре системата.

 

Между двата начина естествено, че с лоста е по-просто и надеждно. В случая с електрониката е по-приятен вътрешния дизайн, но като всяко нещо със софтуер е твърде нежно и е възможно да не сработи както трябва.

Редактирано от Ванката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здpавейте колеги,някой може ли да ми каже каква е максималната скоpост и максималните обоpоти пpи движение на 4H пpедавка..Никога до сега не съм имал PartTime,при предишната ми кола JEEP нямах ограничение,защото беше 4х4 през цялото време..моля за съвет !

Редактирано от emorodev
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма ограничение само не трябва да се кара на сух път за да може да пребоксува ако се наложи.

Редактирано от xenon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здpавейте колеги,някой може ли да ми каже каква е максималната скоpост и максималните обоpоти пpи движение на 4H пpедавка..Никога до сега не съм имал PartTime,при предишната ми кола JEEP нямах ограничение,защото беше 4х4 през цялото време..моля за съвет !

По спецификация при 4Н и скоростта е ограничена - до 60 км. Мисля, че имаше тема в този форум за 4Н и 4l. Прегледайте и там.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,купих си такав дйип но на таблото постоянно свети 4wd,а копчето за превключването седи на 2h

Здравейте,купих си такъв джип,но на таблото постоянно свети 4wd,а копчето за превключване седи на 2h.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,купих си такъв джип,но на таблото постоянно свети 4wd,а копчето за превключване седи на 2h.

 

Със сигурност трябва да го видят в сервиза. Това което можеш да направиш е да пробваш да превключиш на 4H и после на 2H и да видиш дали няма да изгасне. Ако завива по-трудно или в кал се вижда че въртят и предните гуми е проблем да се кара по сух асфалт.

Не го отлагай, а се обърни към сервиза. Тук не можем да ти помогнем с друго.

 

Успех.

Редактирано от Ванката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а кой ти е обслужващия сервиз? И според мен най-добре е да отидеш да ти го погледнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, това е истински автомобил с повишена проходимост, а не някой "паркетник" дето е постоянно 4х4 и 60 на 40 % от теглителната сила или други инженерни мисли за "напикан асфалт".Същия е като камиони, микробуси и прочие автомобили армейски образец. Най- проходимия за мен е ГАЗ-66 "Виетнамка" , заесно с него е БТР-60ПБ с окачване на торсиони,след него е ЗИЛ-157 и ЗИЛ-131 и Урал, малките УАЗ-469 и линейката УАЗ.452/малки "чумички" за калта и снега/ и са пълно копие на англииския "Вилис"- най проходимия автомобил за няколко десетилетия- по него е правен американския Jeep./ С това съм запознат и работил, но никога не са ме оставяли на пътя/. Лично аз предпочитам ръчното превключване на 4х4 с лост и за това предпочетох този модел още повече , че е окачен пак на торсиони отпред. Независимо ръчно или с електромагнит- се превключва на място, с натиснат съединител и леко потегляне напред или ако се наложи и назад, до къто зацепи раздатъчната кутия- тя е сърцето на този тип автомобили.Добре е че има лампичка за 4 и 2. Бъдете много внимателни и не бързайте-защото щетите са в зъби на колелата в скоростната и раздатъчната кутия.ПОВТАРЯМ- БАВНО, НАПРЕД И НАЗАД ДО КЪТО ЗАЦЕПИ ИЛИ ОТЦЕПИ.Това е, безпроблемно каране!!!!Иначе се троши и майка плаче. :help::blob9: и оставяне в калта или снега.Бърррррррррр.

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И на мен един път при преминаване от 4L към 2Н лампата свети много време и накрая нещо изчатка и тогава премина към 2Н. После прочетох в книжката, и разбрах, че си има начин за превключване.

Редактирано от radioworld

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не_съм запознат,_това ми е първият 4х4 и го имам от 2 дни.е се обърна към сервиз разбира_се, защото виждам, че има нещо нередно...

Редактирано от Говедо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здpавейте колеги,някой може ли да ми каже каква е максималната скоpост и максималните обоpоти пpи движение на 4H пpедавка..Никога до сега не съм имал PartTime,при предишната ми кола JEEP нямах ограничение,защото беше 4х4 през цялото време..моля за съвет !

 

post-5233-0-55283200-1363432828_thumb.jpg post-5233-0-79708500-1363432849_thumb.jpg post-5233-0-60715700-1363432862_thumb.jpg post-5233-0-32203900-1363432872_thumb.jpgpost-5233-0-51831500-1363432884_thumb.jpg

 

Вярно, че никъде не се споменава макс. скорост. Но надявам се, че с таблицата за икономично шофиране може да се ориентирате горе-долу за допустима скорост при различните режими. Дано съм полезен на тези които се интересуват.

Редактирано от radioworld

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, въпроса е резонен. Благодаря на radioworld в поста преди моя, искам само да добавя:Това паркетното 4х4 с различни механични и електронни джаджи 60 на 40 или сменяеми проценти на теглителната сила се е породило май от АУДИ 4х4. прези около 25-30 години.Нашия автомобил е на друга концепция на истинския

автомобил с повишена пътна проходимост. На 4Н се кара по мокър и заснежен път и черен път- колко да вдигнеш там :huh:- 50-60 км в час-значи ясно.

На 4 л е само за излизане от затъване до главините или по пясък или рядка кал- там няма км в час, там е важно да излезеш :toothy12: УСПЕХ...и не се плашете автомобила е разкошен , но мислети къде го вкарвайте. Мен един човек ме предупреди по повод, че по рано съм оставял Пежото на асфалта и съм вървял 3-4 км пеш по черни пътища: "Сега пак ще вървиш, да търсиш трактор да те изкара, ако не мислиш , къде влизаш."

ТОВА Е. Успех колеги 4х4 е удоволствие да отидеш там, дето други не могат-ноооооооо си има граници, не си с ГАЗ-66 "Виетнамка" или БТР-60 ПБ..

Колеги ето това е 4Л

Ха вдигай скорост.....

Редактирано от st.videv
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 WD свети постоянно ..., защо така ? Както и да въртя копчето не се променя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

днес падна обилно снежец и нали съм с 4х4  веднага качвам се сутринта и включвам  а 4Н и лампичката започна да мига в самото начало,както друг път,но тоя път не спря да мига през целия път.Угасих двигателя и направих цялата процедура наново ,но 4WD  отново  продължи да мига  и не спира .При спряло положение  пак мига.Пробвах да направя пълен ляв и десен завой от място и друг път при тая маневра колата при завой спира,но сега не.Та въпроса ми е дали въобще е зацепило 4х4  и ако не,защо?КАква би могла да бъде причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шеитан машинката не включва!!! Може да е електрическа може и механична повреда...Включи и изключи 2-3 пъти и редувай напред 3-5 метра и назад пак толкоз, дано включи...Много е важно назад, така се зацепва тази машинка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е сензор, моторче или нещо по окабеляването. Ако до 10 секунди не превключи, пуска се да се движи напред/назад до 10 км/ч, може да се превключи от 1-свободна и обратно, ако за още 10 секунди не смени режима, за сервиз е работата... Аз често прехвърлям 2H-4H в движение с не-висока скорост и без товар върху трансмисията, нещата стават безпроблемно. Важното е да не се кара на добро сцепление в 4х4.

Редактирано от gwhover

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/26/2018 at 1:47 PM, boldrick said:

Здравейте колеги,

днес падна обилно снежец и нали съм с 4х4  веднага качвам се сутринта и включвам  а 4Н и лампичката започна да мига в самото начало,както друг път,но тоя път не спря да мига през целия път.Угасих двигателя и направих цялата процедура наново ,но 4WD  отново  продължи да мига  и не спира .При спряло положение  пак мига.Пробвах да направя пълен ляв и десен завой от място и друг път при тая маневра колата при завой спира,но сега не.Та въпроса ми е дали въобще е зацепило 4х4  и ако не,защо?КАква би могла да бъде причината.

Здравей колага, 

може да разгледаш следната тема във форума: "моторче за 4х4" там има детайли за проблема с моторчето и смяната му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.03.2018 г. at 9:59, Ginoo написа:

Здравей колага, 

може да разгледаш следната тема във форума: "моторче за 4х4" там има детайли за проблема с моторчето и смяната му.

Проблема ,наистина се оказа в мторчето,но не намирам темата за това моторче ?А и то самото няма никакъв номер за да мога да го открия като резервна част.Помощ ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×