Jump to content

Впечатления от Н5


terminator

Recommended Posts

Пускам първоначалните си лични впечатления в тази тема - не видях другаде за Hover след покупка.

И така ето някои първоначални впечатления след известно чудене и маене. Давам лично мнение само за нещата, които са ми направили впечатление. Започвам от интериора: Седелките - още не мога да свикна напълно с тях - малко са ми твърди или леко неудобни (след като си поиграх с настройката вече всичко е наред). Пространството е напълно достатъчно дори широко отпред. Видимостта е много добра, включвам и погледа през страничните огледала. Отзад - при трима пътника видимостта през огледалото за обратно виждане се влушава, защото пасажера в средата се вижда доста добре :) (самата задна седалка е по-висока). Прави впечатление малкия ход на бутона за "аварийките" като леко "заял" или "измръзнал". Звуковия сигнал за подаден мигач е слаб (при две жени, дете и куче е изключено да се чуе - какво ли се чува тогава.....). Радио (споделям за ниво 1) - единствен недостатък е че не изписва станцията, която слушаш или търсиш в момента. Аз нямам кои знае какви изисквания за саунда в купето. Нивото на шума в купето е достатъчно ниско за мен. За сега нищо не трака и тропа -дано продължи в близките 100 хил. км. Още при представянето на модела ни беше обърнато внимание, че "светлинен сигнал" в класическия му вид присветване дълги - къси - няма. Или включваш дългите или за подаване на такъв ги включваш и изключваш - това и малко неудобно (както беше споделил колега със същата марка и модел, "светлинен сигнал" има при автомотичен режим на светлините-проверено). Няма отваряне на багажника от купето.

Возията е доста прилична. На широк и хубав път е доста скучно (всъщност май няма лошо - не мислиш за нищо, а само се возиш). Трябва да се има предвид, че динамиката не е като на автомобил и трябва да се внимава (поне докато свикне човек) при изпреварване особено при по-малки скорости и лоша видимост.

По това време на годината има доста сняг и лед. При 2Н джипката се държи като всеки друг автомобил или лекотоварен автомобил със двигател отпред и задни задвижващи колела, т.е. задната част е доста по-лека и най-малкото трябва да се свикне с евентуално поднасяне при лед и киша.

Много по-вълнуващо е шофирането на 4Н или 4L най-малкото за това че автомобила се държи доста стабилно в лошите условия на пътя (пътеката) и "гази" там където не си посмял да пробваш с друг автомобил. От първоначалните ми впечатления има по-големи възможности от очакваното. Трябва обаче да се свикне с електронното превключване от и на 2Н/4... Изпреварването на 4Н може да се окаже сериозно предизвикателство (Н5 е доста тромав на 4Н пък и ограничението на скоростта е налице) на участъци с ограничена вадимост, при изкачване на височина и "сговорчив" водач пред теб!!!

Степента на удовлетвореност от возилото зависи и от правилната преценка за какво ще го ползваш...

Това се сещам за сега. Поздрави.

Към днешна дата (22.02.) не е монтирана ГУ.

Газовата вече е на мястото си (21.06.2012 - с малката бутилка. Сега като сравнявам малка-голяма бутилка, разликата не ми се вижда толкова голяма). Не се усеща смяната на горивото - бензин - газ и обратно, но и не би трябвало да има някаква разлика. Маслата също са сменени и ми се струва, че двигателя е малко по-тих.

След изминати около 5 000 км. автомобила стана малко (по-гъвкав - отзивчив), а може и аз да съм му свикнал!? Климатика работи прилично, но не е климатроник - това за мен е недостатък.

Пореден update на информацията - След едно зареждане и каране само на газ (29.06.2012): При икономично каране и постоянно включен климатик средния разход е около 11 л./ 100 км. (70% - градско). Динамиката не се променя значително, и все пак климатика окозва допълнително негативно влияние. Всеки трябва да си направи добре сметката за компромиса с малката бутилка - добър изглед - по-малък пробег или обратно - голяма бутилка - по-лош изглед - по-голям пробег.

Пореден update: (15.08.2012) Повече за 4l - личното ми мнение е че автомобила се държи повече от прилично на лоши пътища - без допълнителни доработки като повдигане, допълнителни блокажи и др (не коментирам гумите). При включени бавни преодолява приличти наклони при много ерозирал и изровен път. Няма "ръмжене" на двигателя, не миреше на феродо, без газ при по-приличен черен път си на 3-та или 4-та без никакъв проблем - все пак и тук има ограничение на скоростта (до 20-30 км/ч). Все пак си мисля, че имам нужда от допълнителни кожуси (кори) под двигателя.... Забравете за "боя металик устойчива на одраскване" - няма подобно нещо, поне не става дума за тази, която се предлага от производителя.

Редактирано от terminator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До terminator: Изписва на всяко ниво, независимо One или Star - просто трябва да влезеш в настройките и да включиш RDS функцията. Мисля че от бутона МЕДИЯ беше......сега не се сещам точно,но ако искаш ще погледна. Там има различни неща PTY, TA, INFO и други на които трябва да се поставят отметки и ще изписва. Просто потърси,ще ги откриеш лесно.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за джипа

Трябва да внимаваш когато караш на бърз 4Н и бавни 4Л да не се включва на суха пътнна настилка на ниска скорост или да завиваш!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей terminator,

 

По въпроса с присветването на дългите си прав че ги няма, когато си включил късите светлини.

Има начин как да ти работи присветването, а това става като включиш светлините на AUTO. Тогава при опит за включване на дългите присветват, а неостават постоянно включени. Пробвал съм го само един - два пъти само, но мисля че така работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей terminator,

 

По въпроса с присветването на дългите си прав че ги няма, когато си включил късите светлини.

Има начин как да ти работи присветването, а това става като включиш светлините на AUTO. Тогава при опит за включване на дългите присветват, а неостават постоянно включени. Пробвал съм го само един - два пъти само, но мисля че така работи.

 

Привет!

Ще опитам. Благодаря.

Редактирано от terminator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

136 к.с. е мощността, така е по документи, също и в талона от КАТ се води толкова

Виж новата ценова листа, там е с 126 к.с. намалена е ?! Първите бяха с 136к.с. хмммм!

Редактирано от VAYK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж новата ценова листа, там е с 126 к.с. намалена е ?! Първите бяха с 136к.с. хмммм!

Няма такова нещо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да Ви питам пробвал ли я някой следната екстра:

"Дистанционно вдигане на стъклата (и затваряне на люка) при заключване".

Питам защото вчера забравих да си затворя стаклото преди да загася колата, и реших че ще се затвори само като заключа колата но не стана така (сигурно не правя нещо както трябва).

Ще съм много благодарен ако отговори някой който се е зблъскал с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да Ви питам пробвал ли я някой следната екстра:

"Дистанционно вдигане на стъклата (и затваряне на люка) при заключване".

Питам защото вчера забравих да си затворя стаклото преди да загася колата, и реших че ще се затвори само като заключа колата но не стана така (сигурно не правя нещо както трябва).

Ще съм много благодарен ако отговори някой който се е зблъскал с това.

Натискаш и задържаш бутона за заключване, докато започнат да се затварят стъкла и шибедах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако чета правилно, Вие написахте "новата ценова листа".

Това, което давате е някаква екселска табличка, НЕ ценова листа! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тук е най-новата оферта за Хувер с газта /в цента/ и корегираният лизинг.....изрично е записано 126к.с. и е от официалният сайт не съм я измислил!!! Но не е толко важно в крайна сметка :)

Редактирано от VAYK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В италианския сайт също го дават 126 коня. Даже в друга тема вече поствах този линк.

http://greatwall.it/suv-hover-caratteristiche-tecniche.html

 

POTENZA MASSIMA 93 KW - 126 CV a 5250 GIRI/MIN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В италианския сайт също го дават 126 коня. Даже в друга тема вече поствах този линк.

http://greatwall.it/...e-tecniche.html

 

POTENZA MASSIMA 93 KW - 126 CV a 5250 GIRI/MIN.

 

http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp - тук имаш разликата Mitsubishi 4G64 е 93 kw или 126 к.с. а Mitsubishi 4G69 е 100 кв 136 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днеска забелязах че на всички хромирани части (лайсни, дръжките за отваряне на вратите, емблемата) има нещо като ръжда. Някой от вас забелязвал ли е подобно нещо, много странно ми се вижда автомобил на 3 месеца да ръждясва :angryfire:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...