admin Отговорено 15 Март, 2012 Share Отговорено 15 Март, 2012 Бе все едно съм ползвал такси - не знам. Въпроса е, че колата разглезва - ако трябваше да давам пари за таксита или да взимам влакове/автобуси, нямаше да правя куп безмислени разходки с колата и общата сума щеше да е по-ниска. Сега се мотая навсякъде, което е и плюс. Но имай предвид, че карам по близо 25 000 на година. Иначе представата ти за нов автомобил е малко грешна, с което се уверих с времето. При почти всички нови коли, висок или нисък клас, има проблеми с излизането от завода. Те се оправят гаранционно. Повечето пъти са дреболии, някой път има по-сериозни неща. Това важи включително за коли за по 200 бона, дето уж е недопустимо. Най-често тези дреболии се проявяват в началото, оправят ти ги и повече ядове нямаш - от време на време влизаш за нещо в сервиза и така. Искаш примери? Помня за няколко по-нови BMW-та със сериозни проблеми на под 10 000км, сега намирам тази тема, имаше и една за X3, която просто е изгаснала и не е мръднала повече на 5000-6000км, но не мога да я намеря: http://forums.bmwpow...?f=126&t=229587 Ето ти друга тема за X5 на 65 000км (виж и двете страници на темата): http://store.bmwpowe...?f=126&t=196412 Не се опитвам да оправдавам Great Wall, това са неприятни проблеми. Но проблемите на li4i като цяло са дреболии, които се срещат много масово при по-ниския клас и на немските и японските и френските коли. Разбирам, че е достатъчно да ти скапят кефа, но важното е като се оправят тези дреболии, ако ги има, след това колата почти да не влиза в сервиз за обслужвания. При ползвания автомобил, ако случиш на запазена машина, която е поддържана редовно 6-7 години, всички слабости са оправени гаранционно, тогава може да получиш нещо много сполучливо. Но е тото, понеже може собственика й да е бил човек с пари, на който не му пука грам дали тази кола ще става за нещо след като я продаде, да я е карал със завъртането на ключа с педала до ламарината, да я е обслужвал колкото да му мине гаранцията и то докато има такава. И да я е продал когато вече възможностите й са се изчерпали и в сервиза му са казали, че скоро тази кола ще се разпадне и ще му излезе по-евтино вместо да влага в ремонти, да си вземе следващата. И тогава тази кола да дойде при теб "нов внос". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 15 Март, 2012 Share Отговорено 15 Март, 2012 Бе все едно съм ползвал такси - не знам. Въпроса е, че колата разглезва - ако трябваше да давам пари за таксита или да взимам влакове/автобуси, нямаше да правя куп безмислени разходки с колата и общата сума щеше да е по-ниска. Сега се мотая навсякъде, което е и плюс. Но имай предвид, че карам по близо 25 000 на година. сумата в момента е 1:1 с това да си карал или си се возил с такси, ама след като продадеш колата ще си върнеш част от парите и сумата ти на км ще спадне на 50% примерно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 15 Март, 2012 Share Отговорено 15 Март, 2012 Добре де, ама като си купиш кола втора ръка, за около 16 000 лв., висок клас, с екстрите, на около 7-8години, ако се строши нещо, жална ти майка, ако нямаш кинти да го оправиш. Едни познати си бяха взели един Фолксваген Шаран ( не е висок клас) и като им се скапа турбото - искаха им над 1000 лв за ремонт, при това в обикновен сервиз. Ами ... Абе ти си знаеш А на мен, например седалките на Шевролетите Калос, и другите, сега не се сещам как се казваха, не са ми никак удобни. Къси ми идват И това го установих с първото сядане в колата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
li4i Отговорено 15 Март, 2012 Share Отговорено 15 Март, 2012 (Редактирано) Отзивите от последния 1 месец почти напълно ме отказват от инвестицията в китайското "чудо". Явно ще се насоча към някое 7-8-годишно немско возило за приблизително същите пари :-( Плюсовете са: -повече "екстри" -резервни части -сервизи -по-нисък данък за същата мощност (БГ е сбъркана държава...) -по-евтино каско -не плащаш за "гаранция" -имаш кола, която можеш да продадеш много по-лесно утре Минуси: -Стара кола = много километри = потенциални проблеми -По-често висене в сервизи или под колата Новата кола не винаги означава, че ще караш дълго време, без сервиз и без проблеми. За съжаление все повече отзиви се получават, че новите коли дават дефекти. А по отношение на гаранцията и още повече "пълната гаранция" - оставам с впечатлението, че сервиза, диларите и клиентите имат различно тълкование и се разминават, което е причина за последващи неприятности. Колега li4i, ти преди да я купиш не кара ли тестовия автомобил? Тогава не ти ли направи впечатление неудобната седалка? Не го приемай като нападка Разбира се, каквато и кола да вземеш се сяда на седалката и се пробва да ли е удобна.Все пак седалките се правят на конвейр и са еднакви за всички, но всеки човек си има особености на стойката, поради което удобните седалки за едни са неудобни за други. А за другите проблеми - вече е писано доста във форума и почти всички си ги отсраняват... Все пак това, което сте си купили е произведено в КИТАЙ, а не в БЪЛГАРИЯ. Надявам се в българските зглобки всичко да е доста по-изпипано. Иначе честито и дълги и безаварийни километри с новата количка! И скорошно отстраняване на дефектите, които излезнат Благодаря ти за пожеланията. Преди да си купя колата направих кратък тест драйв. Но за това кратко време не можах да добия по-ясни впечатления. Неудобството го установих след като си закупих колата и започнах с продължителното шофиране. Кръста няма опора и стои под напрежение (без да се отпусне) и при мен започва да се появяват и болки. Сега търся допълнителни начини за заобикалянето на този проблем. Аз мисля, че СГЛОБЯВАНЕТО на автомобилите в БГ няма да промени ергономичността. Все пак частите са едни и същи и в Китай и в БГ (разбира се, ако бъркам ме поправете). Дори предполагам, че качеството в началните бройки ще е по-ниско от това в Китай, защото поточните линии в Китай са с голям брой произведени автомобили, както и опитни работници. Хубаво е да се гледа внимателно, да се пробва и да се мисли в перспектива. Нищо лично колега, ама както колегата над мен ти е написал, защо не пробва преди да купиш, поне за това е дадена възможност с така наречения тестдрайв. Хубаво е също и да има човек реални очаквания. Като си купуваш кола за 16 000 лв е хубаво да имаш нагласата че това си е кола за 16000 лв. А не да очакваш да е много по-добре от кола за 16000 евро. И във форума на рено има един колега дето само се оплаква от дачията си. Ама била такава, била онакава. Ама като му кажат че не е гледал като хората когато е избирал се сърди. Па кат не го кефи може и да я продаде и да се отърве .... ajcinema ли беше - не го помня. Както е казал народа - за тия пари - толкова. Мен пък ме кефи волексчето, тествах, хареса ми и ако не се оглеждах за друг тип автомобил нямаше да го извадя от сметките. Дачията също си е сделка за тия пари ... вече въпроса е на човек какво му трябва и на какви компромиси е съгласен. Здрасти, Благодаря ти за мнението. Аз затова пиша, за да знаят хората какво ще получат за тези пари и какво ги очаква. Ние сме хората, които "тестват" и дават обратната връзка към потенциалните клиенти. Рекламите и дилърите няма да ги кажат тези неща. Ако приемем логиката "за 16 000 лв. толкова" тогава нека пред цяла България кажем официално - "хора, продаваме коли, ама те имат тези неудобства, недостатъци и проблеми. Ако все пак решите, заповядайте". А 16 000лв. не са малко пари (поне за мен) нито за хора, които работят на заплата, нито за фирми. Да, затова съм сложил "екстри" и "гаранция" в кавички. Много е относително, но се опитах да опиша мисълта си с по-малко думи. Като цяло моята представа за това да си закупя нов автомобил с 5 години гаранция (без значение висок или нисък клас) е: - поне 3 години единствено и само да сипвам гориво и спрямо сервизните интервали да сменям каквото е нужно. - от 3-та до 5-та година, АКО нещо се прецака да хвърля колата в сервиза и да не заплатя нищо за гаранционното отстраняване на проблема - независимо какъв е той. И общо взето бях на косъм от това да поръчам едно китайче. Но за съжаление гледам тук коли на по-малко от 6 месеца с не малки проблеми. Благодаря ти за карспендига за твоя автомобил. Общо на km: 0.67лв. поне според мен е доста прилично за 2 години ползване: дет се вика все едно си ползвал такси за това време, а от сега нататък цената на километър само ще пада :-) Здрасти, Затова реших да си купих нова кола - за да мога да се порадвам поне 3-5 години спокоен за техническото състояние на автомобила и ако се случи нещо ще имам уредена процедура с кратки срокове за отстраняването на възникналия проблем БЕЗПЛАТНО. На БГ пазара автомобил втора употреба е с по-голям риск за "подводни камъни". Редактирано 15 Март, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 15 Март, 2012 Share Отговорено 15 Март, 2012 Аз на ховъра мога да отпускам долната част на седалката. Тоест да контролирам твърдостта в лумбалната област. Така че ако нямаш опора го натегни докато ти стане по-удобно. Предполагам ще го има и на волекса. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 На мен седалката на волекса ми е удобна. Нагласил съм си височината и позицията и след 250 км не се чувствам по-уморен от нормалното. Да, самата седалка е по-твърда от тази на стария ми меган примерно, но на мен това повече ми харесва. А нагласяне на лумбалната област наистина не се сещам дали има. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 19-ката има Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Рено 19 е по-висок клас от Волекса май. Все пак е с по-големи габарити, за времето си е било доста приличен като оборудване. Велекса е по-малък като обем има много съвременни екстри, но това може и да го няма. То и клиото 1991 има такава опция на седалката, но е и с плюш, нещо непознато в днешни дни. Не съм сигурен дали в Логана или Яриса имат тази екстра. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) За яриса не знам ама в логан няма! Возил съм се многократно! Редактирано 16 Март, 2012 от gwfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Една кола едно има друга няма. Въпроса е да го прецениш "о време". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 По принцип меката седалка уморява на дълъг път , затова ги правят вече твърди . Друг е въпроса колко са удобни , странични , лумбални , подпори и прочее... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
li4i Отговорено 16 Март, 2012 Share Отговорено 16 Март, 2012 Купих си възглавничка за кръста. Така се шофира по-добре . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 15 Ноември, 2012 Share Отговорено 15 Ноември, 2012 Здравейте, Моя Волекс е със страшно неудобна шофьорска седалка. Малко по-дълго шофиране и след това съм скапан - все и едно съм го вървял пеша пътя. Какво ли не опитах по реглажа на седалката и волана и така и не мога да ги настроя комфортно. Някой друг има ли подобни отзиви? Нещо не разбирам, колега. Седалката на Волекса е направо като джакузи, без майтап, след като покарам 1-2 часа се чувствам като като след масаж. Даже се притеснявам, да не взема да задремя на по-дълъг път... Няма да открия Америка, ако кажа, че удобството при шофиране е по-скоро вътрешно състояние, Аз не мога да скрия, че направо се размазвам от кеф, когато изрежа на светофара някой напудрен "расов" таралясник :laughing7: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 16 Ноември, 2012 Share Отговорено 16 Ноември, 2012 Андреев, аз правих 4 дни тестдрайв на колата, седалката много ми хареса. За сравнение в Дачия Логан, седалката ми се стори направо отвратителна. Вярно е, че седалката на Волекса няма опора на кръста и не знам как се държи при часове наред шофиране (най-много я карах 4 часа в един ден общо, по 2 с голяма почивка между тях). Докато по-високия клас автомобили си има лумбална опора и е по-различно. Да кажем с моят автомобил съм карал от Франция до България на веднъж (1900км за 23 часа с кратки почивки) и умората беше огромна, но не и заради седалката. С Волекса се съмнявам да може да се направи нещо такова, но и Волекса си е градски автомобил. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 16 Ноември, 2012 Share Отговорено 16 Ноември, 2012 Ами, аз за сега също не съм карал на големи разстояния Волекса, най-дългото е Русе-Варна-Поморие (и после обратно), обаче го вземах на един дъх, без почивка, ако не се брои зареждане на бензиностанция и такова... по малка нужда. Вярно, че всеки път, като седна, седалката в първите минути ми се струва малко твърда, обаче после това усещане изчезва неусетно и се чувствам така, все едно, че е правена за мен. Ще си призная, че на такъв път с Нивата, няма начин поне да не ме заболи вратът. И още, за моя радост, съпругата ми също хареса возенето на предната седалка, даже на връщане поспа малко. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.