Recommended Posts

С нетърпение очакаме появата на автомобилите сглобявани в България. Лично аз съм оптимистично настроен. Някой има ли информация изграждат ли се представителства и сервизи или ще се използват такива на вече съществуващи дилъри на други марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите коли трябва да започнат да излизат от завода на есен (най-рано август, най-късно септември-октомври). Първите 1000 джипа отиват директно за Русия според Гриша Ганчев. Първите изградени представителства у нас  ще се появят началото на идната година, тогава ще започнат да се предлагат автомобилите и на нашия пазар. До тогава, ще бъдат изнасяни. В Италия и Русия има изградени представителства, сервизи, магазини за части и там има хора собственици на автомобил с тази марка, дори с Италия има договор за изработка доставка на 25 000 пикапа в срок от 5 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде в дебрите на нета, че в момента в БГ се продават 2 от моделите на Великата стена. Някой знае ли къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде в дебрите на нета, че в момента в БГ се продават 2 от моделите на Великата стена. Някой знае ли къде?

Едно време в Анкол продаваха джиповете. Сега не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Аз също съм в очакване на тези нови автомобили и по конкретно HOVER, та в тоя ред на мисли някай може ли да ми даде инфо откъде мога да науча повече за цената и условията изобщо. Кой внася в момента тези автомобили и на какъв телефон евентуално мога да получа инфо.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията!

 

Дали са цена от около 30 000 за базов модел (който мисля е 4х2). Интересно е, че са посочили и сайт:

www.hover4x4.hit.bg

 

На въпросния сайт цената за базовия модел е 40 500лв, а за най-луксозния 47 000лв. Въпросния сайт обаче не изглежда благонадежден, а и изглежда стар, като правен от първокласник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали дистрибуцията и сервизирането няма да бъде поето от някой от известните вече автомобилни дилъри: примерно Балкан Стар, Дару Кар, Мото Пфое и т.н. дилъри с изградени сервизни бази и продажбени центрове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, официално Литекс Моторс са представител и дистрибутор за България до колкото знам. Дару Кар, Балкан Стар и Камор ще имат комфликт на интереси - да продаваш Hover за 30 бона или X5/GL/ML за 130 и нагоре в един салон една до друга е несериозно. Мото Пфое като цяло продават марки които са (или са били) притежание на Форд. Пак комфликт на интереси. Бе не ми се вярва Литекс да позволят на кой да е от сегашните дистрибутори да се занимава с колите, освен тези, които и сега продават GWM, но внос.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и така е, ама и не е така. Примерно София Ауто са представител на Опел и Шевролет, но продават и Крайслер и Хъмър. Освен това вече нито Опел нито Хъмър са собственост на GM. Също и Балкан Стар. Те представляват Мерцедес, Митсубиши и Коматсу, но магазина на Дачия е пак под тяхната шапка, че даже и в същата сграда. Или поне аз така си мисля, пък може и да бъркам. Но според мен утвърден дилър с голяма мрежа от търговски центрове и сервизи ще да е по-добре. Ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БалканСтар продават Mercedes, Mitsubishi, Maybach, Chrysler, Dodge и Jeep. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 1000 джипа отиват директно за Русия според Гриша Ганчев.

 

Защо да изнасят за Русия, като доколкото разбирам руснаците вече сглабят Great Wall в близост до Москва?!

 

"С 2011 года Great Wall Hover H5 с этим двигателем собирается в Подмосковье (г. Гжель). "

http://www.china-autotrade.ru/pages/top/great_wall_hover_h5/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали дистрибуцията и сервизирането няма да бъде поето от някой от известните вече автомобилни дилъри: примерно Балкан Стар, Дару Кар, Мото Пфое и т.н. дилъри с изградени сервизни бази и продажбени центрове.

 

До колкото разбирам, в Габрово, Шумен и Велико Търново колите ще продава Тойота Венци. Той продава Тойота, Фият, Алфа Ромео и Ламчия и сега ще почва и с GW. Странно е че Тойота и Фият са съгласни на едно и също място да се продават и GW които са значително по-евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз чакам с нетърпение да се започне продажбата на резервни части.Имам джип греат уол ховер съв от 2 год.Уникална машина е само дето и се счупи полуоската.Искаха ми 800 лв.предварително и 6 месеца доставка. :angryfire: Още си стои със скъсаната полуоска.Проверихме в Китай и познайте колко струва там? 35 долара..... Та затова чакам да започне да се продават рез.части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам цените на резервните части си мисля, че са добри. Или само така ми се струва :huh: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетка - 40лв, полуоска - 280лв. И това за джипа. Цените изглеждат съвсем нормални, дори чудесни! 35 долара - може и да има някакъде в Китай, за локалния пазар, но доста съмнително ми се струва. В смисъл - за един Nissan Patrol 2002 (който е горе долу толкова тежък колкото Hover H5) пак е 600лв комплекта. Според мен цена около 300лв ще е перфектна за у нас, но 800лв и срок от 6 месеца е подигравка наистина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените на резервните части са поне 2 пъти по-ниски отколкото на аналогични като клас SUV-ве. Което си е добре. А по принцип като продадат нов автомобил гледат да спечелят от задължителните гаранционни дейности. За труд и от надценка на частите. И гаранцията е интересно какво покрива. Че понякога покрива точно проблеми по двигателя а другото си го плащаш сам. Затова някой хора след 40-50,000 км гаранция не искат и не плащат лудите цени на оторизираните сервизи. Щом до тези километри не се е развалила, вероятността това да стане по-нататък е доста малка и се отказват от задължителните сервизни посещения. Да видим какво ще е положението с Хувар-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Hover-а и всички GWM-и гаранцията е пълна, покрива всичко 5те години и 100 000км. Според Литекс - обслужванията и оригиналните части ще са на абсолютно разумни цени отговарящи на цената и таргетиранита група клиенти на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това ме интересува мен най-много.

има ли някъде подробности? някъде да се прочетат гаранционните условия примерно?

защото ако трябва на всеки 10 000 км да се сменят всички филтри и всяко влизане струва едни 500-600 лв. би било безумие. аз лично не вярвам да са такива условията, но затова искам да се убедя с очите си.

имам приятели с гаранционни коли и се натъкнаха на много глупави проблеми с гаранцията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Волекса питах дилър и ми каза:

Първа смяна на 5000 км

-масло

-маслен филтър

-масло за скоростната кутия

186+25лв труд

И после през 15000 км средно по 200-210 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение мога да посоча цените за техническо обслужване в официален сервиз на Опел - за двигател Z16XER (Astra H, Astra J)

- TO 15 000 км - 165 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър -125 лв. + 40 лв. труд);

- ТО 30 000 км - 215 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър, и филтър купе -165 лв. + 50 лв. труд);

- ТО 45 000 км - 218 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър, свещи -178 лв. + 40 лв. труд);

- ТО 60 000 км същото като ТО 30 000 км;

- ТО 90 000 км - 760 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър, филтър купе, свещи, ангренажен ремък, ролка обтяжна, ролка паразитна - 640 лв. +120 лв. труд);

В същият сервиз, ако се направи запазване на дата и час през интернет се получава и 5% отстъпка! (добра практика според мен, която биха могли да въведат и GW сервизите в бъдеще)

 

Т.е. при изминаване на 15 000 км на година, разходите на кола в гаранция, за първите 4 години за ТО са средно около 200 лв. на година, а не 600 лв. Разбира се зависи от марката и вида на колата. Пследното ТО 90 000 км е 760 лв., но все пак се сменя всичко, пък и незнам някой да сменя ангренажен ремък за по-малко от 60 лв.

Редактирано от Migel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сервиз на ауди, след гаранционно обслужване (не вярвам цените да са различни), смяна на масло, филтър въздушен, маслен и купе, и смяна на спирачна течност 600лв. Толкова пари взеха на наши приятели, и като разбраха че това могат да си го направят и сами и че парите на материалите са едва 100лв., при цена на труд от 60лв/час, щяха да ме разцелуват когато научих мъжа как се прави. Та в случая е важно да се получи коректна оценка на труда, защото цените на материалите са приблизително едни и същи, ама ако те хванат че нямаш и на идея и започнат да ти точат маслото капка по капка и така 4 часа.... и после го сипват на тънка струя още 2 часа. Остава да се надяваме че обслужването просто ще бъде коректно, в което аз лично съм уверен, че ще е така, поне първите 3-4 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако цените са съпоставими с опел съм много съгалсен.

а, тоя двигател с верига ли е или с ангренажен ремък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако цените са съпоставими с опел съм много съгалсен.

а, тоя двигател с верига ли е или с ангренажен ремък?

Двигателя на Voleex C10 е с верига.

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване