Jump to content

Магазини, сервизи, представителства


Recommended Posts

С нетърпение очакаме появата на автомобилите сглобявани в България. Лично аз съм оптимистично настроен. Някой има ли информация изграждат ли се представителства и сервизи или ще се използват такива на вече съществуващи дилъри на други марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите коли трябва да започнат да излизат от завода на есен (най-рано август, най-късно септември-октомври). Първите 1000 джипа отиват директно за Русия според Гриша Ганчев. Първите изградени представителства у нас  ще се появят началото на идната година, тогава ще започнат да се предлагат автомобилите и на нашия пазар. До тогава, ще бъдат изнасяни. В Италия и Русия има изградени представителства, сервизи, магазини за части и там има хора собственици на автомобил с тази марка, дори с Италия има договор за изработка доставка на 25 000 пикапа в срок от 5 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде в дебрите на нета, че в момента в БГ се продават 2 от моделите на Великата стена. Някой знае ли къде?

Едно време в Анкол продаваха джиповете. Сега не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Аз също съм в очакване на тези нови автомобили и по конкретно HOVER, та в тоя ред на мисли някай може ли да ми даде инфо откъде мога да науча повече за цената и условията изобщо. Кой внася в момента тези автомобили и на какъв телефон евентуално мога да получа инфо.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията!

 

Дали са цена от около 30 000 за базов модел (който мисля е 4х2). Интересно е, че са посочили и сайт:

www.hover4x4.hit.bg

 

На въпросния сайт цената за базовия модел е 40 500лв, а за най-луксозния 47 000лв. Въпросния сайт обаче не изглежда благонадежден, а и изглежда стар, като правен от първокласник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали дистрибуцията и сервизирането няма да бъде поето от някой от известните вече автомобилни дилъри: примерно Балкан Стар, Дару Кар, Мото Пфое и т.н. дилъри с изградени сервизни бази и продажбени центрове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, официално Литекс Моторс са представител и дистрибутор за България до колкото знам. Дару Кар, Балкан Стар и Камор ще имат комфликт на интереси - да продаваш Hover за 30 бона или X5/GL/ML за 130 и нагоре в един салон една до друга е несериозно. Мото Пфое като цяло продават марки които са (или са били) притежание на Форд. Пак комфликт на интереси. Бе не ми се вярва Литекс да позволят на кой да е от сегашните дистрибутори да се занимава с колите, освен тези, които и сега продават GWM, но внос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и така е, ама и не е така. Примерно София Ауто са представител на Опел и Шевролет, но продават и Крайслер и Хъмър. Освен това вече нито Опел нито Хъмър са собственост на GM. Също и Балкан Стар. Те представляват Мерцедес, Митсубиши и Коматсу, но магазина на Дачия е пак под тяхната шапка, че даже и в същата сграда. Или поне аз така си мисля, пък може и да бъркам. Но според мен утвърден дилър с голяма мрежа от търговски центрове и сервизи ще да е по-добре. Ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 1000 джипа отиват директно за Русия според Гриша Ганчев.

 

Защо да изнасят за Русия, като доколкото разбирам руснаците вече сглабят Great Wall в близост до Москва?!

 

"С 2011 года Great Wall Hover H5 с этим двигателем собирается в Подмосковье (г. Гжель). "

http://www.china-autotrade.ru/pages/top/great_wall_hover_h5/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А дали дистрибуцията и сервизирането няма да бъде поето от някой от известните вече автомобилни дилъри: примерно Балкан Стар, Дару Кар, Мото Пфое и т.н. дилъри с изградени сервизни бази и продажбени центрове.

 

До колкото разбирам, в Габрово, Шумен и Велико Търново колите ще продава Тойота Венци. Той продава Тойота, Фият, Алфа Ромео и Ламчия и сега ще почва и с GW. Странно е че Тойота и Фият са съгласни на едно и също място да се продават и GW които са значително по-евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Аз чакам с нетърпение да се започне продажбата на резервни части.Имам джип греат уол ховер съв от 2 год.Уникална машина е само дето и се счупи полуоската.Искаха ми 800 лв.предварително и 6 месеца доставка. :angryfire: Още си стои със скъсаната полуоска.Проверихме в Китай и познайте колко струва там? 35 долара..... Та затова чакам да започне да се продават рез.части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетка - 40лв, полуоска - 280лв. И това за джипа. Цените изглеждат съвсем нормални, дори чудесни! 35 долара - може и да има някакъде в Китай, за локалния пазар, но доста съмнително ми се струва. В смисъл - за един Nissan Patrol 2002 (който е горе долу толкова тежък колкото Hover H5) пак е 600лв комплекта. Според мен цена около 300лв ще е перфектна за у нас, но 800лв и срок от 6 месеца е подигравка наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Цените на резервните части са поне 2 пъти по-ниски отколкото на аналогични като клас SUV-ве. Което си е добре. А по принцип като продадат нов автомобил гледат да спечелят от задължителните гаранционни дейности. За труд и от надценка на частите. И гаранцията е интересно какво покрива. Че понякога покрива точно проблеми по двигателя а другото си го плащаш сам. Затова някой хора след 40-50,000 км гаранция не искат и не плащат лудите цени на оторизираните сервизи. Щом до тези километри не се е развалила, вероятността това да стане по-нататък е доста малка и се отказват от задължителните сервизни посещения. Да видим какво ще е положението с Хувар-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Hover-а и всички GWM-и гаранцията е пълна, покрива всичко 5те години и 100 000км. Според Литекс - обслужванията и оригиналните части ще са на абсолютно разумни цени отговарящи на цената и таргетиранита група клиенти на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

точно това ме интересува мен най-много.

има ли някъде подробности? някъде да се прочетат гаранционните условия примерно?

защото ако трябва на всеки 10 000 км да се сменят всички филтри и всяко влизане струва едни 500-600 лв. би било безумие. аз лично не вярвам да са такива условията, но затова искам да се убедя с очите си.

имам приятели с гаранционни коли и се натъкнаха на много глупави проблеми с гаранцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Волекса питах дилър и ми каза:

Първа смяна на 5000 км

-масло

-маслен филтър

-масло за скоростната кутия

186+25лв труд

И после през 15000 км средно по 200-210 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение мога да посоча цените за техническо обслужване в официален сервиз на Опел - за двигател Z16XER (Astra H, Astra J)

- TO 15 000 км - 165 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър -125 лв. + 40 лв. труд);

- ТО 30 000 км - 215 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър, и филтър купе -165 лв. + 50 лв. труд);

- ТО 45 000 км - 218 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър, свещи -178 лв. + 40 лв. труд);

- ТО 60 000 км същото като ТО 30 000 км;

- ТО 90 000 км - 760 лв. (масло двигател, маслен и въздушен филтър, филтър купе, свещи, ангренажен ремък, ролка обтяжна, ролка паразитна - 640 лв. +120 лв. труд);

В същият сервиз, ако се направи запазване на дата и час през интернет се получава и 5% отстъпка! (добра практика според мен, която биха могли да въведат и GW сервизите в бъдеще)

 

Т.е. при изминаване на 15 000 км на година, разходите на кола в гаранция, за първите 4 години за ТО са средно около 200 лв. на година, а не 600 лв. Разбира се зависи от марката и вида на колата. Пследното ТО 90 000 км е 760 лв., но все пак се сменя всичко, пък и незнам някой да сменя ангренажен ремък за по-малко от 60 лв.

Редактирано от Migel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сервиз на ауди, след гаранционно обслужване (не вярвам цените да са различни), смяна на масло, филтър въздушен, маслен и купе, и смяна на спирачна течност 600лв. Толкова пари взеха на наши приятели, и като разбраха че това могат да си го направят и сами и че парите на материалите са едва 100лв., при цена на труд от 60лв/час, щяха да ме разцелуват когато научих мъжа как се прави. Та в случая е важно да се получи коректна оценка на труда, защото цените на материалите са приблизително едни и същи, ама ако те хванат че нямаш и на идея и започнат да ти точат маслото капка по капка и така 4 часа.... и после го сипват на тънка струя още 2 часа. Остава да се надяваме че обслужването просто ще бъде коректно, в което аз лично съм уверен, че ще е така, поне първите 3-4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако цените са съпоставими с опел съм много съгалсен.

а, тоя двигател с верига ли е или с ангренажен ремък?

Двигателя на Voleex C10 е с верига.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...