Jump to content

Нов собственик на Voleex C10


zvalev
 Share

Recommended Posts

Здравейте на всички.

На 08.12.2011г. и аз станах собственик на Voleex C10. Не съм навъртял много километри. Само 1000 са досега. Но за тези километри, колата май стои по-вече в сервиза отколкото на пътя. Имах проблеми още почти от първия ден. На 500км. започна да ми се разрежда акумулатора и не можех да паля. Зареждах го 2 пъти и същия релултат. Закарах колата в сервиз и се оказа, че е изгорял диод на пулта за управление на климатика. В момента има шум /сериозно тракане / отзад. Мисля, че е от задните амортисьори. Колата е в сервиза отново. Но не могат да разберат и те откаде е това тракане. Сменили са амортисьорите с нови - и пак има тракане. Освен това на 5-та предавка скоростната кутия вие, все едно имам турбо..... За това още в сервиза нямат обяснение.... Тепърва ще се мисли и за това.

От това, което чета в този форум - останах с впечатление, че всички собственици на тази марка са изключително доволни и нямат никакви проблеми с автомобилите си.... Само с мен ли се случват такива проблеми?..... Ак онякой все пак има подобни на моите - нека да пише..... все пак марката е нова и нямаме никаква представа как ще се държи на българските пътища.

На снимката - получавам колата от дилъра в Монтана.

post-4798-0-92066000-1326872566_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

много съжалявам да чуя за проблемите ти.

сигурно е трудно, но дано запазиш самообладание и в сервиза да отстранят тези дефекти на автомобила.

Link to comment
Share on other sites

Тази ситуация е много неприятна, особено когато говорим за нов автомобил. За съжаление в последните години подобни ситуации съм чувал да се случват и с нови коли за много много повече пари на големи световни марки. Причините може да са много. За мен лично този случай е много интересен, защото ще е показателен за това, какво обслужване ще предостави конкретния дилър и съответно ангажимента на вносителя/производителя към подобни случаи. Този случай ще е показателен за гаранционното обслужване предоставяно от Great Wall като компания, не само от дилъра. Ще помоля колегата zvalev да отстоява правата си на клиент до край и, ако му е възможно, да ни информира за развитието на случая. Успех и дано проблемите се разрешат бързо и качествено и много безаварийни километри!

Edited by moan
Link to comment
Share on other sites

Здравей, zvalev, искрено съжалявам за проблемите ти с автомобила. Веднага препращам темата на Литекс! Такива отзиви ще са много неприятни за реномето на марката и е добре бързо да намерят решение на проблема (всички проблеми).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Благодаря на всички за изказаните мнения и съчувствието. Ще отстоявам исканията си пред сервиза, но за съжаление още не се знае защо и откаде се появява шума и тракането отзад. Явно не е от амортисьорите. Но както аз забелязвам - откриванет она причините е както в играта "Тука има - тука нема". Дано не обидя някого..., но... като си броил над 18000 лв. /с газовата уредба, която кой знае кога и как ще бъде монтирана/, ти се иска да нямаш проблеми.... поне не от първия месец....

Link to comment
Share on other sites

За виенето в скоростната кутия (все едно си стурбо), при мен се беше случило така на друга марка кола, се оказа недостатъчно масло в скоростната кутия. След доливане спря да вие. Ако си има достатъчно масло , явно има триене някъде в нея. На сегашната ми кола, старчка вече, се появи тракане отзад след смяна на амортисьорите -оказа се, че в сервиза не са ги стегнали към купето както трябва. Възможно е да има нещо не добре стегнато, там където ти трака и ако в сервиза ги мързи да проверяват болт по болт, трудно ще го открият. :) Дано всичко се оправи, и после много безаварийни км.

Link to comment
Share on other sites

Сегашната ми служебна кола е от много обичаната от мене марка.От момента на излизането от представителството и тракаше полуоската, смениха я, но продължава да трака , все им повтарям в... Мото Пфое... :icon_pale: , че е от съединителя но така и нищо не направиха. Нещо много важно е как ще покрият гаранцията сервизите оторизирани да обслужват марката, но съм сигурен че нещата ще ти се оправят и ще караш скоро като хала...Че ние феновете да се мотивираме да купуваме и да се хвалим..

Link to comment
Share on other sites

Случва се на всички вносители да има проблем с някои бройки. Тест за вносителя и сервизите е такъв случай, ще видим как ще се отнесат

Link to comment
Share on other sites

Преди 5 минути се върнах от сервиза. Като че ли тракането отзад е отстранено. Покарах около 5км. в града. Утре пак ще опитам колата из града. Така казаха и от сервиза. Тогава ще им я закарам отново всервиза да я огледат окончателно.

За маслото в скоростната кутия - прегледано е - всичко е в нормата. Но пак вие. Вероятно е от вискозитета на маслото.... не знам.... Казаха да карам смело.... нали е в гаранция... ако стане нещо ще се оправи.... :huh: Както и да е.... Ще покараме и ще видим..... Дано всичко вече е ОК....

Link to comment
Share on other sites

моите наблюдения са, че GW автомобилите са сравнително шумни. споделих го с представителя и той каза, че първоначалните масла са изключително некачествени и предназначени за друг климат (китайски). Увери ме, че след първата смяна (5000 км) всичко утихва и "усещаш удоволствието от безшумното шофиране".

стискам го с палци да е бил прав

Link to comment
Share on other sites

Ако можеш - избързай със смяната на маслото! 2500км. са ок.

 

Той човекЪТ затова ли си е купил нова кола? Да сменя масла на 2.5 К км? И това ми било ОК .... :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

Абе те за това масло трябва да помислят нещо - имам предвид вносителя! Не може да продават колите заредени с масло за друг вид климат. Ако трябва, като ги докарат тук да им сменят маслата преди продажбата - нали става въпрос за 80 - 100 лв. (двигател и скростна кутия) не са милиони!

Link to comment
Share on other sites

Тъй като след тези постове темата започна да отива отново към спора за маслата, беше отново отцепена и може да бъде проследена тук:

Специфика на моторните и трансмисионните масла (отцепена тема)

 

Ще се радвам в тази тема продължим да следим развитието по проблемите на zvalev - ако имате конкретни предложения, съвети, съмнения какво може да ги причини, ще се радвам да се включите, ако не, нека другите дискусии и лични спорове да продължим другаде.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Здравейте на всички!

Както и вчера казах - проблема с тракането отзад е отстранено. Днес карам колата и я тествам. За сега всичко е ОК! Утре тестването продължава. Проблема с акумулатора - както и вчера писах - също е решен със смяната на диода в пулта за управление на климатика. Надявам се всичко вече да е ОК и както се казва - да въртим безаварийни километри. Ще видим... За маслата в колата и тяхното качество - се надявам всичко да е наред. Още съм далече от смяната им - за сега съм още на 1000км. Прочетох всичко по темата във форума и смятам че е полезно и може човек доста неща да понаучи. По отношение обслужването в сервиза - не съм имал проблеми - дано не е прозвучало по друг начин. Надявам се и в бъдеще да е така.

Link to comment
Share on other sites

Здрасти, колега. Поздравявам те за новата придобивка и стискам палци всичко да се оправи. Не съм имал твоите проблеми. Пожелавам ти след първоначалния тежък старт с марката поне 10 години да нямаш никакви проблеми. :)

 

Преди 5 минути се върнах от сервиза. Като че ли тракането отзад е отстранено. Покарах около 5км. в града. Утре пак ще опитам колата из града. Така казаха и от сервиза. Тогава ще им я закарам отново всервиза да я огледат окончателно.

За маслото в скоростната кутия - прегледано е - всичко е в нормата. Но пак вие. Вероятно е от вискозитета на маслото.... не знам.... Казаха да карам смело.... нали е в гаранция... ако стане нещо ще се оправи.... :huh: Както и да е.... Ще покараме и ще видим..... Дано всичко вече е ОК....

А какво казаха, че са оправили и какъв е бил проблема?

 

Аз в момента по принуда влезнах в сервиз и решихме да направим и първото ТО (4500 км някъде съм).. Ще споделя как е след обслужването.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

На колегата poroinik също пожелавам много години безаварийно каране. По отношение на ремонта - сменени са амортисьорите отзад, както и диод в пулта за управление на климатика. Амортисьорите са сменени заради силно тракане отзат, а диода - заради изтощаване на акумулатора и невъзможност да се запали двигателя.

Link to comment
Share on other sites

Сменили са амортисьорите с нови - и пак има тракане.

 

Аз мислех, че не е отстранен проблема със смяната и се чудих дали не са правили нещо повече. А при какви условия тракаше - на прав път, като има дупки примерно, при завой?

Link to comment
Share on other sites

 

Аз мислех, че не е отстранен проблема със смяната и се чудих дали не са правили нещо повече. А при какви условия тракаше - на прав път, като има дупки примерно, при завой?

 

Тракаше си в неравности, независимо дали си в завой или на прав участък.Тракането отзад беше отстранено още вчера. Доколкото знам са сменени амортисьорите и всичко се е оправило вече.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...