Jump to content
zvalev

Нов собственик на Voleex C10

Recommended Posts

Здравейте на всички.

На 08.12.2011г. и аз станах собственик на Voleex C10. Не съм навъртял много километри. Само 1000 са досега. Но за тези километри, колата май стои по-вече в сервиза отколкото на пътя. Имах проблеми още почти от първия ден. На 500км. започна да ми се разрежда акумулатора и не можех да паля. Зареждах го 2 пъти и същия релултат. Закарах колата в сервиз и се оказа, че е изгорял диод на пулта за управление на климатика. В момента има шум /сериозно тракане / отзад. Мисля, че е от задните амортисьори. Колата е в сервиза отново. Но не могат да разберат и те откаде е това тракане. Сменили са амортисьорите с нови - и пак има тракане. Освен това на 5-та предавка скоростната кутия вие, все едно имам турбо..... За това още в сервиза нямат обяснение.... Тепърва ще се мисли и за това.

От това, което чета в този форум - останах с впечатление, че всички собственици на тази марка са изключително доволни и нямат никакви проблеми с автомобилите си.... Само с мен ли се случват такива проблеми?..... Ак онякой все пак има подобни на моите - нека да пише..... все пак марката е нова и нямаме никаква представа как ще се държи на българските пътища.

На снимката - получавам колата от дилъра в Монтана.

post-4798-0-92066000-1326872566_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много съжалявам да чуя за проблемите ти.

сигурно е трудно, но дано запазиш самообладание и в сервиза да отстранят тези дефекти на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ситуация е много неприятна, особено когато говорим за нов автомобил. За съжаление в последните години подобни ситуации съм чувал да се случват и с нови коли за много много повече пари на големи световни марки. Причините може да са много. За мен лично този случай е много интересен, защото ще е показателен за това, какво обслужване ще предостави конкретния дилър и съответно ангажимента на вносителя/производителя към подобни случаи. Този случай ще е показателен за гаранционното обслужване предоставяно от Great Wall като компания, не само от дилъра. Ще помоля колегата zvalev да отстоява правата си на клиент до край и, ако му е възможно, да ни информира за развитието на случая. Успех и дано проблемите се разрешат бързо и качествено и много безаварийни километри!

Редактирано от moan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, zvalev, искрено съжалявам за проблемите ти с автомобила. Веднага препращам темата на Литекс! Такива отзиви ще са много неприятни за реномето на марката и е добре бързо да намерят решение на проблема (всички проблеми).

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изказаните мнения и съчувствието. Ще отстоявам исканията си пред сервиза, но за съжаление още не се знае защо и откаде се появява шума и тракането отзад. Явно не е от амортисьорите. Но както аз забелязвам - откриванет она причините е както в играта "Тука има - тука нема". Дано не обидя някого..., но... като си броил над 18000 лв. /с газовата уредба, която кой знае кога и как ще бъде монтирана/, ти се иска да нямаш проблеми.... поне не от първия месец....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей сажалявам и се надявам проблемите да бъдат решени бързо и ефективно!

Братовчет ми си купи Волекс и не е имал такива проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За виенето в скоростната кутия (все едно си стурбо), при мен се беше случило така на друга марка кола, се оказа недостатъчно масло в скоростната кутия. След доливане спря да вие. Ако си има достатъчно масло , явно има триене някъде в нея. На сегашната ми кола, старчка вече, се появи тракане отзад след смяна на амортисьорите -оказа се, че в сервиза не са ги стегнали към купето както трябва. Възможно е да има нещо не добре стегнато, там където ти трака и ако в сервиза ги мързи да проверяват болт по болт, трудно ще го открият. :) Дано всичко се оправи, и после много безаварийни км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегашната ми служебна кола е от много обичаната от мене марка.От момента на излизането от представителството и тракаше полуоската, смениха я, но продължава да трака , все им повтарям в... Мото Пфое... :icon_pale: , че е от съединителя но така и нищо не направиха. Нещо много важно е как ще покрият гаранцията сервизите оторизирани да обслужват марката, но съм сигурен че нещата ще ти се оправят и ще караш скоро като хала...Че ние феновете да се мотивираме да купуваме и да се хвалим..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се на всички вносители да има проблем с някои бройки. Тест за вносителя и сервизите е такъв случай, ще видим как ще се отнесат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 минути се върнах от сервиза. Като че ли тракането отзад е отстранено. Покарах около 5км. в града. Утре пак ще опитам колата из града. Така казаха и от сервиза. Тогава ще им я закарам отново всервиза да я огледат окончателно.

За маслото в скоростната кутия - прегледано е - всичко е в нормата. Но пак вие. Вероятно е от вискозитета на маслото.... не знам.... Казаха да карам смело.... нали е в гаранция... ако стане нещо ще се оправи.... :huh: Както и да е.... Ще покараме и ще видим..... Дано всичко вече е ОК....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите наблюдения са, че GW автомобилите са сравнително шумни. споделих го с представителя и той каза, че първоначалните масла са изключително некачествени и предназначени за друг климат (китайски). Увери ме, че след първата смяна (5000 км) всичко утихва и "усещаш удоволствието от безшумното шофиране".

стискам го с палци да е бил прав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискам палци! ''Дано всичко е наред'' :) И дано тъкива случай са наистина редки! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това със смяната на маслата го твърдят и по руските форуми- вси4ко се оправя след смяната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано... Иска ми се да е така... Ще уведомявам за всичко което се случва с колата...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме ти палци. Дано всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш - избързай със смяната на маслото! 2500км. са ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано като почнат да продават българските сглобки такива случаи да са още по- голяма рядкост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш - избързай със смяната на маслото! 2500км. са ок.

 

Той човекЪТ затова ли си е купил нова кола? Да сменя масла на 2.5 К км? И това ми било ОК .... :( :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те за това масло трябва да помислят нещо - имам предвид вносителя! Не може да продават колите заредени с масло за друг вид климат. Ако трябва, като ги докарат тук да им сменят маслата преди продажбата - нали става въпрос за 80 - 100 лв. (двигател и скростна кутия) не са милиони!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като след тези постове темата започна да отива отново към спора за маслата, беше отново отцепена и може да бъде проследена тук:

Специфика на моторните и трансмисионните масла (отцепена тема)

 

Ще се радвам в тази тема продължим да следим развитието по проблемите на zvalev - ако имате конкретни предложения, съвети, съмнения какво може да ги причини, ще се радвам да се включите, ако не, нека другите дискусии и лични спорове да продължим другаде.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Както и вчера казах - проблема с тракането отзад е отстранено. Днес карам колата и я тествам. За сега всичко е ОК! Утре тестването продължава. Проблема с акумулатора - както и вчера писах - също е решен със смяната на диода в пулта за управление на климатика. Надявам се всичко вече да е ОК и както се казва - да въртим безаварийни километри. Ще видим... За маслата в колата и тяхното качество - се надявам всичко да е наред. Още съм далече от смяната им - за сега съм още на 1000км. Прочетох всичко по темата във форума и смятам че е полезно и може човек доста неща да понаучи. По отношение обслужването в сервиза - не съм имал проблеми - дано не е прозвучало по друг начин. Надявам се и в бъдеще да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Поздравявам те за новата придобивка и стискам палци всичко да се оправи. Не съм имал твоите проблеми. Пожелавам ти след първоначалния тежък старт с марката поне 10 години да нямаш никакви проблеми. :)

 

Преди 5 минути се върнах от сервиза. Като че ли тракането отзад е отстранено. Покарах около 5км. в града. Утре пак ще опитам колата из града. Така казаха и от сервиза. Тогава ще им я закарам отново всервиза да я огледат окончателно.

За маслото в скоростната кутия - прегледано е - всичко е в нормата. Но пак вие. Вероятно е от вискозитета на маслото.... не знам.... Казаха да карам смело.... нали е в гаранция... ако стане нещо ще се оправи.... :huh: Както и да е.... Ще покараме и ще видим..... Дано всичко вече е ОК....

А какво казаха, че са оправили и какъв е бил проблема?

 

Аз в момента по принуда влезнах в сервиз и решихме да направим и първото ТО (4500 км някъде съм).. Ще споделя как е след обслужването.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата poroinik също пожелавам много години безаварийно каране. По отношение на ремонта - сменени са амортисьорите отзад, както и диод в пулта за управление на климатика. Амортисьорите са сменени заради силно тракане отзат, а диода - заради изтощаване на акумулатора и невъзможност да се запали двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменили са амортисьорите с нови - и пак има тракане.

 

Аз мислех, че не е отстранен проблема със смяната и се чудих дали не са правили нещо повече. А при какви условия тракаше - на прав път, като има дупки примерно, при завой?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз мислех, че не е отстранен проблема със смяната и се чудих дали не са правили нещо повече. А при какви условия тракаше - на прав път, като има дупки примерно, при завой?

 

Тракаше си в неравности, независимо дали си в завой или на прав участък.Тракането отзад беше отстранено още вчера. Доколкото знам са сменени амортисьорите и всичко се е оправило вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×