Jump to content

Voleex C30 и Voleex C20R получиха типово одобрение за Европейския съюз


meld
 Share

Recommended Posts

Два от последно представените модели на китайския автомобилен гигант Great Wall - Voleex C30 и Voleex C20R, получиха типово одобрение за Европейския съюз. По този начин компанията обогатява значително портфолиото на серията Voleex за Европа. Great Wall е единственият китайски автомобилен производител с типово одобрение на продуктите си за продажба на територията на Европейската общност. Двата модела се очаква да бъдат произвеждани у нас в завода на Литекс Моторс край Ловеч.

Процедурата за одобрение е много стриктна и сложна, и отнема около 1 година. В нея се включват тестове на общо 48 елемента, 13 от които се отнасят до активната сигурност, други 13 до пасивната сигурност и 8 - до предпазването на околната среда. На сертифицирането се установило, че моделите на Great Wall отговарят на високите изисквания и стандарти за ниво на емисии, сигурност и екология на Общността.

Типовото одобрение на ЕС включва още строги тестове за капацитет и гаранция на продуктите, система за контрол на качеството, ELV (End of Life Vehicles) - тест за излезлите от употреба превозни средства и др. Строгите проверки се отнасят не само към автомобилите, но и към цялостно изследване на производствения капацитет на предприятието и системата му за управление на продуктите. Получен успешно е и сертификатът за рециклируемист на елементите по автомобила RRR (Re-use Recycle Recovery), който е считан за най-голямото предизвикателство сред всички сертификационни програми.

Само за 17 месеца от лансирането на пазара от Voleex C30 са продадени над 200 000 автомобила в Китай, като моделът е включен в списъка на Топ 10 най-компактни семейни автомобили по продажби в страната. През 2011 г. Voleex C30 се превръща в нов еталон за семеeн автомобил клас A измежду автомобилните марки на Китай. До момента Voleex C30 се продава успешно и в повече от 50 страни. Моделът Voleex C20R от своя страна се отличава с отлични спортни характеристики и комфорт.

През 2012 г. се очаква сертифициране и на модела Hover H6 – наследник на изключително успешния Hover H5.

 

източник: http://lovechtoday.e...p?readmore=8171

post-988-0-00069300-1324636287_thumb.jpg

post-988-0-94289300-1324636296_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Супер новина!!!

Очакваме ги на пазара,слезли от конвейра в България.

Надявам се само да монтират фарове с по-модерен дизайн-тези ми изглеждат демоде(С30).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Към момента, производителят официално го представят като 4х4,но когато влезе в серийно производство най-вероятно ще се предлага и в 4х2 вариант, подобно на "Hover" .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Някой знаели на какъв принцип действа системата 4Х4 в С20R? Haldex 50:50 или нещо друго? Определено ще е по-добре от Sandero-то на Dacia което е само с бодикит за offroad както също и Cross Polo!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Вчера (20.04.2012 г.) пред Litex Tower беше спрян един сребрист C30 с временни номера. Колата изглежда много добре но за съжаление бързах и нямах време да я разгледам по-спокойно. Дали вече са започнали да ги продават или е само мостра?

Link to comment
Share on other sites

Ако не се лъжа този Волекс е единствен и го кара един от Генералните Менажери от завода!!! Още не се произвеждат, а и няма информация все още кога ще започне производството!!!

Link to comment
Share on other sites

Четох някъде че C20R за нашия пазар ще бъде само с предно а за китайския пазар ще е 4х4!

 

Само дилърите и от литекс моторс могат да кажат така ли е ама те рядко пишат тук ... особено по въпроси касаещи бъдещите модели.

Link to comment
Share on other sites

C20R е най-близо до моите изисквания и с удоволствие бих го карал по дупките в София. Още повече, че се очаква скорошното му сглобяване в Баховица, надявам се и на дъмпингова цена :tongue1: .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Какво става в края на краищата с С30-ката, ще я има ли и кога.... хайде че меганчето вече тотално почна да сдава багажа :) Вече жената даже почна да разпитва кога ще излиза на пазара. Дефакто само липсата на фабрична газова ме спира да си взема една корола, а с този бензин....

Link to comment
Share on other sites

Какво става в края на краищата с С30-ката, ще я има ли и кога.... хайде че меганчето вече тотално почна да сдава багажа :) Вече жената даже почна да разпитва кога ще излиза на пазара. Дефакто само липсата на фабрична газова ме спира да си взема една корола, а с този бензин....

По последна информация - началото на Септември е на пазара. Отнася се и до двата коментирани модела.

Link to comment
Share on other sites

Бойко имаш ли информация за това как ще е реализирана 4x4 системата на C20R?

Лесно - просто няма такава 4х4 система. C20R ще бъде само с предно предаване, 1,5 мотор (97 к.с.).

Link to comment
Share on other sites

Това сигурно ли е? На първоначалното представяне Great Wall C20R е бил с part-time 4x4 система:

http://chinaautoweb.com/2011/04/great-wall-voleex-c20r-mini-crossover-auto-shanghai-in-pictures-9/

 

Принципно би било съвсем логично да се предлага и във вариант само с предно. Но би било много, много добре ако предлагат и някакъв малко по-скъп вариант с Халдекс например (part-time не е много подходящ за подобна кола), така да стане най-евтиния кросоувър с 4х4 горе долу една идея под категорията на Dacia Duster и Nissan Quashqai (като разбира се Nissan-а освен, че е по-голям, е и много по-модерен).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...