Jump to content
meld

Voleex C30 и Voleex C20R получиха типово одобрение за Европейския съюз

Recommended Posts

Два от последно представените модели на китайския автомобилен гигант Great Wall - Voleex C30 и Voleex C20R, получиха типово одобрение за Европейския съюз. По този начин компанията обогатява значително портфолиото на серията Voleex за Европа. Great Wall е единственият китайски автомобилен производител с типово одобрение на продуктите си за продажба на територията на Европейската общност. Двата модела се очаква да бъдат произвеждани у нас в завода на Литекс Моторс край Ловеч.

Процедурата за одобрение е много стриктна и сложна, и отнема около 1 година. В нея се включват тестове на общо 48 елемента, 13 от които се отнасят до активната сигурност, други 13 до пасивната сигурност и 8 - до предпазването на околната среда. На сертифицирането се установило, че моделите на Great Wall отговарят на високите изисквания и стандарти за ниво на емисии, сигурност и екология на Общността.

Типовото одобрение на ЕС включва още строги тестове за капацитет и гаранция на продуктите, система за контрол на качеството, ELV (End of Life Vehicles) - тест за излезлите от употреба превозни средства и др. Строгите проверки се отнасят не само към автомобилите, но и към цялостно изследване на производствения капацитет на предприятието и системата му за управление на продуктите. Получен успешно е и сертификатът за рециклируемист на елементите по автомобила RRR (Re-use Recycle Recovery), който е считан за най-голямото предизвикателство сред всички сертификационни програми.

Само за 17 месеца от лансирането на пазара от Voleex C30 са продадени над 200 000 автомобила в Китай, като моделът е включен в списъка на Топ 10 най-компактни семейни автомобили по продажби в страната. През 2011 г. Voleex C30 се превръща в нов еталон за семеeн автомобил клас A измежду автомобилните марки на Китай. До момента Voleex C30 се продава успешно и в повече от 50 страни. Моделът Voleex C20R от своя страна се отличава с отлични спортни характеристики и комфорт.

През 2012 г. се очаква сертифициране и на модела Hover H6 – наследник на изключително успешния Hover H5.

 

източник: http://lovechtoday.e...p?readmore=8171

post-988-0-00069300-1324636287_thumb.jpg

post-988-0-94289300-1324636296_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави новини, И двата модела са интересни. Дано скоро ги видим в салоните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, чудесна новина и това е безусловно признание за качеството на автомобилите. Аз чакам Волекс С30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда С30 - ката. Ако е такива пари каквито се говори /2000 над С 10/ мисля че ще пожъне успех! :toothy9:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер новина!!!

Очакваме ги на пазара,слезли от конвейра в България.

Надявам се само да монтират фарове с по-модерен дизайн-тези ми изглеждат демоде(С30).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вече някакви приблизителни срокове кога бихме могли да видим Волекс С30 в продажба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момента, производителят официално го представят като 4х4,но когато влезе в серийно производство най-вероятно ще се предлага и в 4х2 вариант, подобно на "Hover" .

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели на какъв принцип действа системата 4Х4 в С20R? Haldex 50:50 или нещо друго? Определено ще е по-добре от Sandero-то на Dacia което е само с бодикит за offroad както също и Cross Polo!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера (20.04.2012 г.) пред Litex Tower беше спрян един сребрист C30 с временни номера. Колата изглежда много добре но за съжаление бързах и нямах време да я разгледам по-спокойно. Дали вече са започнали да ги продават или е само мостра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа този Волекс е единствен и го кара един от Генералните Менажери от завода!!! Още не се произвеждат, а и няма информация все още кога ще започне производството!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде че C20R за нашия пазар ще бъде само с предно а за китайския пазар ще е 4х4!

 

Само дилърите и от литекс моторс могат да кажат така ли е ама те рядко пишат тук ... особено по въпроси касаещи бъдещите модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C20R е най-близо до моите изисквания и с удоволствие бих го карал по дупките в София. Още повече, че се очаква скорошното му сглобяване в Баховица, надявам се и на дъмпингова цена :tongue1: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става в края на краищата с С30-ката, ще я има ли и кога.... хайде че меганчето вече тотално почна да сдава багажа :) Вече жената даже почна да разпитва кога ще излиза на пазара. Дефакто само липсата на фабрична газова ме спира да си взема една корола, а с този бензин....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става в края на краищата с С30-ката, ще я има ли и кога.... хайде че меганчето вече тотално почна да сдава багажа :) Вече жената даже почна да разпитва кога ще излиза на пазара. Дефакто само липсата на фабрична газова ме спира да си взема една корола, а с този бензин....

По последна информация - началото на Септември е на пазара. Отнася се и до двата коментирани модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойко имаш ли информация за това как ще е реализирана 4x4 системата на C20R?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде май освен тук,бях чел че ще е обикновен халдекс,но все пак нека някой,който знае 100 % да потвърди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойко имаш ли информация за това как ще е реализирана 4x4 системата на C20R?

Лесно - просто няма такава 4х4 система. C20R ще бъде само с предно предаване, 1,5 мотор (97 к.с.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сигурно ли е? На първоначалното представяне Great Wall C20R е бил с part-time 4x4 система:

http://chinaautoweb.com/2011/04/great-wall-voleex-c20r-mini-crossover-auto-shanghai-in-pictures-9/

 

Принципно би било съвсем логично да се предлага и във вариант само с предно. Но би било много, много добре ако предлагат и някакъв малко по-скъп вариант с Халдекс например (part-time не е много подходящ за подобна кола), така да стане най-евтиния кросоувър с 4х4 горе долу една идея под категорията на Dacia Duster и Nissan Quashqai (като разбира се Nissan-а освен, че е по-голям, е и много по-модерен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за китайския пазар ще е с 4х4. За нашия пазар засега ще е само с предно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×