Jump to content
PPetkov

Официална лизингова схема на Волекс

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Сега видях, че са пуснали лизингови схеми на greatwall.bg.

Пиша конкретно за Волекса, но и за останалите модели са аналогични.

Та за Волекса какво излиза - ако платя 40% първоначална вноска (7207 лева), което включва регистрация, една вноска каско, данък и всички обслужващи таксички, после имам 60 вноски по 164 лева, и накрая като сметна излиза, че ще платя 18637лева с остатъчната стойност, т.е. 2600 лева повече от цената в брой, но тук ми се включват каско, данък и разходи по регистрация в КАТ, което мисля е около 1000 лева. Та ако правилно разсъждавам, то лизинга им за 5 години, при 40% първоначална вноска, е само с около 1500 лева оскъпяване и то платимо накрая като остатъчна стойност, нали?

Ето и таблицата:

http://www.greatwall.bg/models/details/c10

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече обсъждахме въпроса с лизинговите схеми, които са пуснати от ЛМ тук. Изказа се мнение, че не са много верни/актуални и се очаква пускането на лизингов калкулатор. Иначе са драстично по-добри от схемата, която ми беше предложена на мен. При същата първоначална вноска и лизинг за 48 месеца лихвите ми бяха 2500 лв. Лизинга е още един важен фактор за това как ще се купуват колите...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се, не съм видял, че вече е обсъждано. Просто ми направ впечатление, че е наистина изгодно. Все пак за Волекса оскъпяването е 1500 лева реално, и то платимо чак след 5 години като остатъчна стойност. Това ми звучи мнго добре. За Ховера оскъпяването реално е не повече от 2500 лева, при по-голямата първоначална вноска, т.е. пак колкото горе-долу остатъчната стойност. Гледал съм лизингите на други марки автомобили и определено не са толкова изгодни! Ако е проблем, че съм пуснал нова тема, моля да бъде изтрита.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че ще е добре да има такава тема в раздела за Волекс, затова я оставям тук.

 

Да, лизинга изглежда много изгоден. Да видим дали крайния продукт ще е такъв...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ли се очаква да има и калкулатор на сайта?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Регистрацията в КАТ е около 70 лв. (2005г. ми взеха 62 лв., 2011г. - 64 лв.) - не знам дали в различните градове има разлика?! Аптечка, триъгълник и пожарогасител - около 20лв. Т.е. до тук около 100лв. За данъка и каското poroinik може да каже (ако вече не го е направил - мисля че беше писал колко е данъка).

Според мен сумата за каско, данък и разходи по регистрация в КАТ ще е под 1000 лв. (около 750 - 800 лв.), но въпреки това лизинга с 40% начална вноска и на мен ми направи добро впечатление!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето ги таксите извадени от моя договор. Просто за информация на интересуващите се... Въпроса при един лизинг е колко от тези такси са включени в иначе примамващите условия, които се рекламират. По принцип говоря, не за конкретния за Волекса...

 

2.4.2. Общ разход по кредита/ финансирането без включени застраховки:

 

1673.43 EUR /с думи: хиляда шестстотин седемдесет и три и 0.43/ с ДДС, включващ общата сума на лихвите през целия лизингов период в размер на 1261.41 EUR /с думи: хиляда двеста шестдесет и един и 0.41/,

* такса управление в размер на 120.59 EUR /с думи: сто и двадесет и 0.59/,

* такса за регистрация и заличаване в ЦРОЗ в размер на 38.34 EUR /с думи: тридесет и осем и 0.34/,

* услуга по заличаване на вписване в ЦРОЗ в размер на 30.68 EUR /с думи: тридесет и 0.68/ с ДДС,

* такса за прехвърляне на собствеността в размер на 30.68 EUR /с думи: тридесет и 0.68/ с ДДС,

* месечна такса за изпращане на фактури за целия лизингов период в размер на 75.16 EUR /с думи: седемдесет и пет и 0.16/,

* комисионна за регистрация в КАТ в размер на 92.03 EUR /с думи: деветдесет и два и 0.03/ с ДДС и

* комплект КАТ в размер на 24.54 EUR / с думи: двадесет и четири и 0.54/ с ДДС.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, днес се очакваше да качат калкулатор, ще видим. Иначе на мен ми направиха схема:

Цена на автомобила: 15989,99 лв

-Първоначална вноска 40% = 6395,99 лв

-Еднократна комисионна по обслужване на сделката 1,5% = 143,92 лв

-КАТ, данък до края на годината, оборудване съгласно ЗДвП, маркировка, данък по ЗМДТ = 254,25 лв

-Каско към Уника = 733,94 лв

-Гражданска = около 180 лв

-Аларма = 270 лв

-Екотакса = 146 лв

Общо дължима сума при сключване на лизинга - 8124 лв

-Месечна вноска = 171 лв и се увеличава (На всеки 3 месеца увеличението подлежи на обновяване според EURIBOR http://www.euribor-r...te-3-months.asp Около 15 стотинки на месец)

-Срок на лизинга - 60 месеца

-Остатъчна сума - 5% = 799,50 лв, не можело да е 10% ако е 60 месеца

-Колите са със летни гуми!

Edited by XerX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, каква е тая остатъчна сума и какво значение има тя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми, лизингът така е съставен. 40% плащаш в началото, 55% се съставляват от вноските през 5-те години и остават 5%, които се плащат накрая и като ги платиш автомобилът си става лично твой официално. В зависимост колко процента е тази остатъчна сума се променя големината на месечната вноска.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ,което ми направи впечатление при автомобилите на изплащане е факта,че лизингодателя определя застрахователната компания ,която ще ти прави гражданската отговорност и каското.Имам позната със шкода ,която в течение на времето установи,че застраховките на колата и са чувствително по -скъпи ,отколкото ако си ги направиш в избрана компания по желание.Доколкото знам това е масова практика.Интересно ми е дали така седят нещата и при уолитата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ,което ми направи впечатление при автомобилите на изплащане е факта,че лизингодателя определя застрахователната компания ,която ще ти прави гражданската отговорност и каското.Имам позната със шкода ,която в течение на времето установи,че застраховките на колата и са чувствително по -скъпи ,отколкото ако си ги направиш в избрана компания по желание.Доколкото знам това е масова практика.Интересно ми е дали така седят нещата и при уолитата?

зависи кой ти е лизингодателя и какви са му условията. доста лизинги са минали през главата и ръцете ми - понякога са комбина, понякога не. обикновено е хубаво да се сключва сделка покрай някаква промоция - коледа, великден, панаир и тн. с тез промоции се спестяват значителни суми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес бях в МИТВАС и стана дума и за лизинга, и за застраховките.

Там ми казаха, че лизинговата компания е договорила много добри условия за застраховките.

Споменаха ми 4% от стойността. Отделно че в първоначалната вноска влиза каско за първата година

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забелязах, че остатъчната стойност след 5 години лизинг (т.е когато изтича и 5-годишната гаранция) е 5% (800лв.) Някой има ли някаква представа каква ще е търговската стойност на автомобила тогава (да предположим, че е бил добре поддържан и както е модерно да се казва е "без забелеШки"). Интересно ми е, ако някой има наблюдения от други държави където се предлага този модел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

за търговската стойност можем само да гадаем.

пет годишните дачии са със средна цена 7500 лв

Интересното е, че и пет годишните яриси са с подобни цени.

сметни значи, че след 5 години можеш да продадеш колата си на около 50% от цената като нова

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип колите , които се произвеждат в дадена държава държат по-висока цена на вътрештия пазар на старо заради развитата сервизна мрежа , отлично познаване и решаване на проблемите при ремонт и наличност на всякакви части и бързата им доставка . Ако качеството на "нашите" коли се окаже добро ( аз съм убеден ,че е такова) мисля , че ще държат и добра цена на втора ръка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето ти схема за обратно изкупване на Рено. Ако ти върши работа да си направиш долу-горе изводите с колко се обезценя автомобила според лизингодатели и застрахователи.

 

Държа да уточня - става въпрос за официални стойности на табличка за обратно изкупуване. Каква ще е реалната пазарна стойност е съвсем друг филм. Зависи от търсенето и предлагането на марката и модела, от неговото качество, издържливост, склонност към дефектиране и т.н.

 

до 1год. 70,5% от цена нов

до 2 години 56,5% от цена нов

до 3 години 46,5% от цена нов

до 4 години 38,5% от цена нов

до 5 години 29,5% от цена нов

 

Не успях да се справя с редактора и затова изписах само стойностите.

 

подобни са цифрите и в официалните представителства на Опел, Хюндай и някои други марки.

Edited by gwfan
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега от 3 год. продавам автомобили последната 1.5 се продават 70% само на лизинг (кредит) при лихви реални 20%-23%

Та това ако е вярно - браво, браво, браво.

 

каква е тази скъпа ЕКО ТАКСА и РЕГ. в кат

 

Да, днес се очакваше да качат калкулатор, ще видим. Иначе на мен ми направиха схема:

Цена на автомобила: 15989,99 лв

-Първоначална вноска 40% = 6395,99 лв

-Еднократна комисионна по обслужване на сделката 1,5% = 143,92 лв

-КАТ, данък до края на годината, оборудване съгласно ЗДвП, маркировка, данък по ЗМДТ = 254,25 лв

-Каско към Уника = 733,94 лв

-Гражданска = около 180 лв

-Аларма = 270 лв

-Екотакса = 146 лв

Общо дължима сума при сключване на лизинга - 8124 лв

-Месечна вноска = 171 лв и се увеличава (На всеки 3 месеца увеличението подлежи на обновяване според EURIBOR http://www.euribor-r...te-3-months.asp Около 15 стотинки на месец)

-Срок на лизинга - 60 месеца

-Остатъчна сума - 5% = 799,50 лв, не можело да е 10% ако е 60 месеца

-Колите са със летни гуми!

каква е тази скъпа ЕКО ТАКСА и РЕГ. в кат

 

Това, което ми направи впечатление при автомобилите на изплащане е факта, че лизингодателя определя застрахователната компания, която ще ти прави гражданската отговорност и каското. Имам позната със шкода, която в течение на времето установи, че застраховките на колата и са чувствително по-скъпи, отколкото ако си ги направиш в избрана компания по желание.Доколкото знам това е масова практика. Интересно ми е дали така седят нещата и при уолитата?

Колега като не е твоия колата така е

Edited by Говедо
Правопис

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не искам да се заяждам с колегата Great Wall Bulgaria, ама нищо смислено не казваш до момента, само пускаш цитат и някакво коментарче, състоящо се от максимум 1 изречение. И така в доста теми днес. Рейтинг ли се опитваш да трупаш колега? И повечето снимки и клипчета ги има постнати в темите тук:) Ако се опитваш да правиш реклама.... Дай нещо ново:) Не се заяждам, просто констатирам....

Колега от 3 год. продавам автомобили последната 1.5 се продават 70% само на лизинг (кредит) при лихви реални 20%-23%

Та това ако е вярно - браво, браво, браво.

 

каква е тази скъпа ЕКО ТАКСА и РЕГ. в кат

 

 

каква е тази скъпа ЕКО ТАКСА и РЕГ. в кат

 

 

Колега като не е твоия колата така е

 

Ако си представител на Грейт Уол, защо се заяждаш с клиенти на Марката? Защото това горе изглежда като заяждане:)

Ако си служител на дилър на марката, би могъл вместо да реплекираш по този начин, да внесеш повече яснота! Иначе май си имаме спамър по всички теми:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не че искам да казвам кой с какъв ник да се регистрира , но Great Wall bulgaria е доста претенциозно и действително предполага , че е на човек от Литекс Моторс или някой от дилърите . По постнатото обаче , изводите ми са точно обратните , така че колега малко го промени , ако нямаш нищо общо със завода или дилърите. Така хората няма да изпадат в заблуда , че това ,което пишеш е официална информация .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не че искам да казвам кой с какъв ник да се регистрира , но Great Wall bulgaria е доста претенциозно и действително предполага , че е на човек от Литекс Моторс или някой от дилърите . По постнатото обаче , изводите ми са точно обратните , така че колега малко го промени , ако нямаш нищо общо със завода или дилърите. Така хората няма да изпадат в заблуда , че това ,което пишеш е официална информация .

 

Във всички теми поства клипове на колата:) Независимо за какво става думав темата:) Или е много амбициозен продавач-консултант или ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...