snipi Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 (edited) Н Edited June 29, 2018 by snipi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted June 29, 2018 Author Share Posted June 29, 2018 Направено преди няколко дена 85 000 км.Вече съм спокоен за гарнитурата на главата и самата глава.Ютуб - Разгрузка четвйортова цилиндра/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted June 29, 2018 Author Share Posted June 29, 2018 преди 7 минути, snipi написа: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nork Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Снипи, за какво става въпрос? Какво точно си направил? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss1 Posted June 30, 2018 Share Posted June 30, 2018 Колега ,от къде купи онзи чарк за Газела,да си поръчам и аз,ако си ползвал такъв де ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss1 Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 (edited) По идея на колегата Snipi и ползвайки малко помощ от братските сайтове ,направих и аз разтоварване на 4ти цилиндър.За да облекча последователите,поръчах плочката и гарнитурката от дистрибутора в нашия град и всичко излезе 11лв.Поръчах нова плочка ,за да ми остане моята при евентуален провал да се върна към оригиналния вид.Закупих тройник 16мм и права тръбичка за снаждане метална(да не е от някаква сплав,че не може да се залепи или ще е трудно) на маркуч 16 мм и маркуч за Лада за парното комплект,трябва само по дългото маркуче ,но ги намерих само к-кт.Планката я пробих със свредло 15,5мм и в отвора вкарах тръбичката,която учудващо влезе плътно и не ми се налага да правя допълнителни манипулации.след това занесох сглобката да ми я запоят с медно калаен припой и остана само да се сглоби.Източих антифриза ,свалих стара плочка ,сложих побългарената,след това слижих тройника на маркуча който бе срязан и наставян заради изпарителя(фактически на мястото на снадката) след което свързах маркуча от Лада с тройника и плочката,След това по обратния ред антифриз и проба за течове. Edited July 15, 2018 by kriss1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Крис ,ако не проблем качи малко снимки на крайния монтаж на връзките в коша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss1 Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 С техниката с която разполагам ето такова качество,надявам се да върши работа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kty Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Здравей колега, подобри ли ти се парното след подобрението ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgi86 Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Готова плочка имали откаде да се вземе Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Преди 7 часа, kty написа: Здравей колега, подобри ли ти се парното след подобрението ? Това не е зе парното, това е за 4 цилиндър,че по трудно се охлажда и там се прецаква гарнитурата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kty Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 (edited) Така де , но по пътя на логигата трябва да се подобри и работата на парното ......в този клип го казват и показват Edited October 17, 2018 by kty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Весислав Кангов Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Има ли някъде из България сервиз които може да направи тази манипулация? Днес точно този цилиндър ми направи проблем и смеси антифриз и масло и сега шлаифане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kty Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 (edited) Според мен всеки който има бор машина и подходящ заваръчен апарат може да го направи. Покажи тази тема на този който ще ти разглабя главата ,в началото е описано всичко стъпка по стъпка УСПЕХ Edited October 25, 2018 by kty 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Весислав Кангов Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kty Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Преди 4 часа, Весислав Кангов написа: Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. Сподели ако обичаш след ремонта дали влиза по бързо в температурен режим от преди ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Според линка явно се подобрява и като цяло има логика както е свързано/ на клипа/. По-високата температура попада директно в парното,а от там в изпарителя. По-рано започва да топли в купето и да загрява по-бързо изпарителя. По-рано ще преминава на газ и т.н. Ако някой вече е намерил детайла който монтират на клипа да сподели и го мятам и аз - ако не ще се заваряме + тройник !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 (edited) Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах ОБЯСНЕТЕ МИ КАК ТАКА НЕ ИСКА РАЗТОВАРВАНЕ!!! Добавка от днес 26.10. : Реших да направя по сериозен оглед и какво установих- до въпросният 4 -ти цилиндър въобще не стига обдухването с въздух от вентилатора. Като застана срещу мотора отдясно на него има.. 1. пречи помпата на хидравликата..... след нея е..... 2 капака на изпускателните колектори са директно огънати така ,че отразяват въздуха и го разсейват за да не стигне до 4 цилиндър. 3. на въздуховода за инжекциона има пирамидална кутия явно да събира вода и прах ако те проникнат- тя също пречи 4. Като всеки бълтарин там има кухинки за резервна туба с масло, антифриз и течност за чистачки....те също се явават стена за въздуха.. На клипа пък при руснака се вижда, че там е и акумулатора и изпарителя допълнителни прегради.... От ляво :един куп чаркове на мотора, термостати и търболяци, както и инжекционацелия комплект - значи и тук не е добре с въздуха.... Я вземете ги поразчистете- смятам да махна каквото мога и да се стига с въздуха от вентилатора до главата. Освен това двигателя е много близко до стената на двигателният отсег и там въздух почти не преминава- мисля си за един вентилатор закрепен така, че да духа от задния край към 4 цилиндър и да се врътва заедно с големия вентилатор.... Аз поне рових в нета и не намерих за автомобилите и джиповете на Митцибуши с този двигател да съществува такъв проблем- значи е само за Ховъра. Аз не знам италианката собственичка на джипа ми какво е слагала , но ми се струва ,че е имало някакви натурии и след , като идва в България тях ги няма и нещата при мен спират. Може и вътрешно там да се събират в каналите боклуци и дебита на антифриза към 4 цилиндър да става по малък и от там охлаждането. Аз съм на 125 ккм. и антифриза ми е съвсем бистър... Споделете на колко км сте, като е прегоряла гарнитурата и направили ли сте най- напред промивка. Те това са мойте невчесани мисли. Ще махна пирамидалното сандъче и капачката на изпускателните колектори останалите "натурии" отдавна съм ги махнал покрай мотора... Това е почваме с пробите.. Всъщност мога да сложа един датчик на корпуса на 4 цилиндър за да следя температурата там. За да пробие гарнитурата температурата трябва да се качва над 115-120 градуса и то не инцидентно , а за поне 5-10 минути.. Който има мнение нека да го сподели. Оце една редакция: изгледайте внимателно следващия клип...на 5.10 минута руснака обяснява, че е махнал пирамидалната заглушка на въздухопровода за инжекциона и температурата е спаднала с цели 10 градуса, защото пречи....на проникването на въздуха към 4 цилиндър.... Edited October 26, 2018 by Kan4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Весислав Кангов Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Е аз махнах пречещите неща и вързах външен датчик за термометър на блока...ще видим... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kty Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 (edited) На долният е . Edited October 26, 2018 by kty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kty Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Преди 6 часа, Весислав Кангов написа: Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. На 59 тата секунда се вижда че е на долният маркуч Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 Мен така са ме учили...от простото към сложното!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 Днес го направих: Махнах пирамидата и сложих машинката за завихряне...почват инженерни наблюдения... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.