Jump to content

Разтоварва не на 4-ти цилиндър


snipi
 Share

Recommended Posts

Направено преди няколко дена 85 000 км.Вече съм спокоен за гарнитурата на главата и самата глава.Ютуб - Разгрузка  четвйортова цилиндра/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

По идея на колегата Snipi и ползвайки малко помощ от братските сайтове ,направих и аз разтоварване на 4ти цилиндър.За да облекча последователите,поръчах плочката и гарнитурката от дистрибутора в нашия град и всичко излезе 11лв.Поръчах нова плочка ,за да ми остане моята при евентуален провал да се върна към оригиналния вид.Закупих тройник 16мм и права тръбичка за  снаждане метална(да не е от някаква сплав,че не може да се залепи или ще е трудно) на маркуч 16 мм и маркуч за Лада за парното комплект,трябва само по дългото маркуче ,но ги намерих само к-кт.Планката я пробих със свредло 15,5мм и в отвора вкарах тръбичката,която учудващо влезе плътно и не ми се налага да правя допълнителни манипулации.след това занесох сглобката да ми я запоят с медно калаен припой и остана само да се сглоби.Източих антифриза ,свалих стара плочка ,сложих побългарената,след това слижих тройника на маркуча който бе срязан и наставян заради изпарителя(фактически на мястото на снадката) след което свързах маркуча от Лада с тройника и плочката,След това по обратния ред антифриз и проба за течове.

IMG_20180715_111012.jpg

IMG_20180715_111024.jpg

IMG_20180715_111028.jpg

IMG_20180715_111308.jpg

IMG_20180715_111353.jpg

Edited by kriss1
Link to comment
Share on other sites

Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Преди 7 часа, kty написа:

Здравей колега, подобри ли ти се парното след подобрението ?

 

Това не е зе парното, това е за 4 цилиндър,че по трудно се охлажда и там се прецаква гарнитурата...

Link to comment
Share on other sites

Така де , но по пътя на логигата трябва да се подобри и работата на парното ......в този клип го казват и показват     

 

Edited by kty
Link to comment
Share on other sites

Има ли някъде из България сервиз които може да направи тази манипулация? Днес точно този цилиндър ми направи проблем и смеси антифриз и масло и сега шлаифане. 

Link to comment
Share on other sites

Според мен всеки който има бор машина и подходящ заваръчен апарат може да го направи.  Покажи тази тема на този който ще ти разглабя главата ,в началото е описано всичко стъпка по стъпка УСПЕХ

Edited by kty
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Преди 4 часа, Весислав Кангов написа:

Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. 

Сподели ако обичаш след ремонта дали влиза по бързо в температурен режим от преди ?

Link to comment
Share on other sites

Според линка явно се подобрява и като цяло има логика както е свързано/ на клипа/.

По-високата температура попада директно в парното,а от там в изпарителя.

По-рано започва да топли в купето и да загрява по-бързо изпарителя.

По-рано ще преминава на газ и т.н.

Ако някой вече е намерил детайла който монтират на клипа да сподели и го мятам и аз - ако не ще се заваряме:D + тройник !!

 

Link to comment
Share on other sites

Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах   ОБЯСНЕТЕ МИ КАК ТАКА НЕ ИСКА РАЗТОВАРВАНЕ!!!

Добавка от днес 26.10. : Реших да направя по сериозен оглед  и какво установих- до въпросният 4 -ти цилиндър въобще не стига обдухването с въздух от вентилатора. Като застана срещу мотора отдясно на него има..

1. пречи помпата на хидравликата.....

след нея е.....

 2 капака на изпускателните колектори са директно огънати така ,че отразяват въздуха и го разсейват за да не стигне до 4 цилиндър. 

3. на въздуховода за инжекциона има пирамидална кутия явно да събира вода и прах ако те проникнат- тя също пречи

4. Като всеки бълтарин там има кухинки за резервна туба с масло, антифриз и течност за чистачки....те също се явават стена за въздуха..

 

На клипа пък при руснака се вижда, че там е и акумулатора и изпарителя допълнителни прегради....

От ляво :един куп чаркове на мотора, термостати и търболяци, както и инжекционацелия комплект - значи и тук не е добре с въздуха....

 

Я вземете ги поразчистете- смятам да махна каквото мога и да се стига с въздуха от вентилатора до главата. Освен това двигателя е много близко до стената на двигателният отсег и там въздух почти не преминава- мисля си за един вентилатор закрепен така, че да духа от задния край към 4 цилиндър и да се врътва заедно с големия вентилатор....

Аз поне рових в нета и не намерих за автомобилите и джиповете на Митцибуши с този двигател да съществува такъв проблем- значи е само за Ховъра.

Аз не знам италианката собственичка на джипа ми какво е слагала , но ми се струва ,че е имало някакви натурии и след , като идва в България тях ги няма и нещата при мен спират.

Може и вътрешно там да се събират в каналите боклуци и дебита на антифриза към 4 цилиндър да става по малък и от там охлаждането. Аз съм на 125 ккм. и антифриза ми е съвсем бистър...

Споделете на колко км сте, като е прегоряла гарнитурата и направили ли сте най- напред промивка.

Те това са мойте невчесани мисли. Ще махна пирамидалното сандъче и капачката на изпускателните колектори останалите "натурии" отдавна съм ги махнал покрай мотора...

Това е почваме с пробите.. Всъщност мога да сложа един датчик на корпуса на 4 цилиндър за да следя температурата там. За да пробие гарнитурата температурата трябва да се качва над 115-120 градуса и то не инцидентно , а за поне 5-10 минути..

Който има мнение нека да го сподели.

Оце една редакция: изгледайте внимателно следващия клип...на 5.10 минута руснака обяснява, че е махнал пирамидалната заглушка на въздухопровода за инжекциона и температурата е спаднала с цели 10 градуса, защото пречи....на проникването на въздуха към 4 цилиндър....

 

Edited by Kan4o
Link to comment
Share on other sites

Преди 6 часа, Весислав Кангов написа:

Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. 

На 59 тата секунда се вижда че е на долният маркуч :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...