snipi Публикувано 29 Юни, 2018 Share Публикувано 29 Юни, 2018 (Редактирано) Н Редактирано 29 Юни, 2018 от snipi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 29 Юни, 2018 Автор Share Отговорено 29 Юни, 2018 Направено преди няколко дена 85 000 км.Вече съм спокоен за гарнитурата на главата и самата глава.Ютуб - Разгрузка четвйортова цилиндра/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 29 Юни, 2018 Автор Share Отговорено 29 Юни, 2018 преди 7 минути, snipi написа: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 29 Юни, 2018 Share Отговорено 29 Юни, 2018 Снипи, за какво става въпрос? Какво точно си направил? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 30 Юни, 2018 Share Отговорено 30 Юни, 2018 Колега ,от къде купи онзи чарк за Газела,да си поръчам и аз,ако си ползвал такъв де ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 15 Юли, 2018 Share Отговорено 15 Юли, 2018 (Редактирано) По идея на колегата Snipi и ползвайки малко помощ от братските сайтове ,направих и аз разтоварване на 4ти цилиндър.За да облекча последователите,поръчах плочката и гарнитурката от дистрибутора в нашия град и всичко излезе 11лв.Поръчах нова плочка ,за да ми остане моята при евентуален провал да се върна към оригиналния вид.Закупих тройник 16мм и права тръбичка за снаждане метална(да не е от някаква сплав,че не може да се залепи или ще е трудно) на маркуч 16 мм и маркуч за Лада за парното комплект,трябва само по дългото маркуче ,но ги намерих само к-кт.Планката я пробих със свредло 15,5мм и в отвора вкарах тръбичката,която учудващо влезе плътно и не ми се налага да правя допълнителни манипулации.след това занесох сглобката да ми я запоят с медно калаен припой и остана само да се сглоби.Източих антифриза ,свалих стара плочка ,сложих побългарената,след това слижих тройника на маркуча който бе срязан и наставян заради изпарителя(фактически на мястото на снадката) след което свързах маркуча от Лада с тройника и плочката,След това по обратния ред антифриз и проба за течове. Редактирано 15 Юли, 2018 от kriss1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 15 Юли, 2018 Share Отговорено 15 Юли, 2018 Крис ,ако не проблем качи малко снимки на крайния монтаж на връзките в коша. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 15 Юли, 2018 Share Отговорено 15 Юли, 2018 С техниката с която разполагам ето такова качество,надявам се да върши работа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 16 Юли, 2018 Share Отговорено 16 Юли, 2018 Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 17 Октомври, 2018 Share Отговорено 17 Октомври, 2018 Здравей колега, подобри ли ти се парното след подобрението ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 17 Октомври, 2018 Share Отговорено 17 Октомври, 2018 Готова плочка имали откаде да се вземе Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 17 Октомври, 2018 Share Отговорено 17 Октомври, 2018 Преди 7 часа, kty написа: Здравей колега, подобри ли ти се парното след подобрението ? Това не е зе парното, това е за 4 цилиндър,че по трудно се охлажда и там се прецаква гарнитурата... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 17 Октомври, 2018 Share Отговорено 17 Октомври, 2018 (Редактирано) Така де , но по пътя на логигата трябва да се подобри и работата на парното ......в този клип го казват и показват Редактирано 17 Октомври, 2018 от kty Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 25 Октомври, 2018 Share Отговорено 25 Октомври, 2018 Има ли някъде из България сервиз които може да направи тази манипулация? Днес точно този цилиндър ми направи проблем и смеси антифриз и масло и сега шлаифане. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 25 Октомври, 2018 Share Отговорено 25 Октомври, 2018 (Редактирано) Според мен всеки който има бор машина и подходящ заваръчен апарат може да го направи. Покажи тази тема на този който ще ти разглабя главата ,в началото е описано всичко стъпка по стъпка УСПЕХ Редактирано 25 Октомври, 2018 от kty 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 25 Октомври, 2018 Share Отговорено 25 Октомври, 2018 Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 25 Октомври, 2018 Share Отговорено 25 Октомври, 2018 Преди 4 часа, Весислав Кангов написа: Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. Сподели ако обичаш след ремонта дали влиза по бързо в температурен режим от преди ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 25 Октомври, 2018 Share Отговорено 25 Октомври, 2018 Според линка явно се подобрява и като цяло има логика както е свързано/ на клипа/. По-високата температура попада директно в парното,а от там в изпарителя. По-рано започва да топли в купето и да загрява по-бързо изпарителя. По-рано ще преминава на газ и т.н. Ако някой вече е намерил детайла който монтират на клипа да сподели и го мятам и аз - ако не ще се заваряме + тройник !! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 25 Октомври, 2018 Share Отговорено 25 Октомври, 2018 (Редактирано) Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах ОБЯСНЕТЕ МИ КАК ТАКА НЕ ИСКА РАЗТОВАРВАНЕ!!! Добавка от днес 26.10. : Реших да направя по сериозен оглед и какво установих- до въпросният 4 -ти цилиндър въобще не стига обдухването с въздух от вентилатора. Като застана срещу мотора отдясно на него има.. 1. пречи помпата на хидравликата..... след нея е..... 2 капака на изпускателните колектори са директно огънати така ,че отразяват въздуха и го разсейват за да не стигне до 4 цилиндър. 3. на въздуховода за инжекциона има пирамидална кутия явно да събира вода и прах ако те проникнат- тя също пречи 4. Като всеки бълтарин там има кухинки за резервна туба с масло, антифриз и течност за чистачки....те също се явават стена за въздуха.. На клипа пък при руснака се вижда, че там е и акумулатора и изпарителя допълнителни прегради.... От ляво :един куп чаркове на мотора, термостати и търболяци, както и инжекционацелия комплект - значи и тук не е добре с въздуха.... Я вземете ги поразчистете- смятам да махна каквото мога и да се стига с въздуха от вентилатора до главата. Освен това двигателя е много близко до стената на двигателният отсег и там въздух почти не преминава- мисля си за един вентилатор закрепен така, че да духа от задния край към 4 цилиндър и да се врътва заедно с големия вентилатор.... Аз поне рових в нета и не намерих за автомобилите и джиповете на Митцибуши с този двигател да съществува такъв проблем- значи е само за Ховъра. Аз не знам италианката собственичка на джипа ми какво е слагала , но ми се струва ,че е имало някакви натурии и след , като идва в България тях ги няма и нещата при мен спират. Може и вътрешно там да се събират в каналите боклуци и дебита на антифриза към 4 цилиндър да става по малък и от там охлаждането. Аз съм на 125 ккм. и антифриза ми е съвсем бистър... Споделете на колко км сте, като е прегоряла гарнитурата и направили ли сте най- напред промивка. Те това са мойте невчесани мисли. Ще махна пирамидалното сандъче и капачката на изпускателните колектори останалите "натурии" отдавна съм ги махнал покрай мотора... Това е почваме с пробите.. Всъщност мога да сложа един датчик на корпуса на 4 цилиндър за да следя температурата там. За да пробие гарнитурата температурата трябва да се качва над 115-120 градуса и то не инцидентно , а за поне 5-10 минути.. Който има мнение нека да го сподели. Оце една редакция: изгледайте внимателно следващия клип...на 5.10 минута руснака обяснява, че е махнал пирамидалната заглушка на въздухопровода за инжекциона и температурата е спаднала с цели 10 градуса, защото пречи....на проникването на въздуха към 4 цилиндър.... Редактирано 26 Октомври, 2018 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 26 Октомври, 2018 Share Отговорено 26 Октомври, 2018 Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 26 Октомври, 2018 Share Отговорено 26 Октомври, 2018 Е аз махнах пречещите неща и вързах външен датчик за термометър на блока...ще видим... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 26 Октомври, 2018 Share Отговорено 26 Октомври, 2018 (Редактирано) На долният е . Редактирано 26 Октомври, 2018 от kty Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 26 Октомври, 2018 Share Отговорено 26 Октомври, 2018 Преди 6 часа, Весислав Кангов написа: Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. На 59 тата секунда се вижда че е на долният маркуч Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 27 Октомври, 2018 Share Отговорено 27 Октомври, 2018 Мен така са ме учили...от простото към сложното!!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 27 Октомври, 2018 Share Отговорено 27 Октомври, 2018 Днес го направих: Махнах пирамидата и сложих машинката за завихряне...почват инженерни наблюдения... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.