Jump to content

Разтоварва не на 4-ти цилиндър


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

По идея на колегата Snipi и ползвайки малко помощ от братските сайтове ,направих и аз разтоварване на 4ти цилиндър.За да облекча последователите,поръчах плочката и гарнитурката от дистрибутора в нашия град и всичко излезе 11лв.Поръчах нова плочка ,за да ми остане моята при евентуален провал да се върна към оригиналния вид.Закупих тройник 16мм и права тръбичка за  снаждане метална(да не е от някаква сплав,че не може да се залепи или ще е трудно) на маркуч 16 мм и маркуч за Лада за парното комплект,трябва само по дългото маркуче ,но ги намерих само к-кт.Планката я пробих със свредло 15,5мм и в отвора вкарах тръбичката,която учудващо влезе плътно и не ми се налага да правя допълнителни манипулации.след това занесох сглобката да ми я запоят с медно калаен припой и остана само да се сглоби.Източих антифриза ,свалих стара плочка ,сложих побългарената,след това слижих тройника на маркуча който бе срязан и наставян заради изпарителя(фактически на мястото на снадката) след което свързах маркуча от Лада с тройника и плочката,След това по обратния ред антифриз и проба за течове.

IMG_20180715_111012.jpg

IMG_20180715_111024.jpg

IMG_20180715_111028.jpg

IMG_20180715_111308.jpg

IMG_20180715_111353.jpg

Редактирано от kriss1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
Преди 7 часа, kty написа:

Здравей колега, подобри ли ти се парното след подобрението ?

 

Това не е зе парното, това е за 4 цилиндър,че по трудно се охлажда и там се прецаква гарнитурата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де , но по пътя на логигата трябва да се подобри и работата на парното ......в този клип го казват и показват     

 

Редактирано от kty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някъде из България сервиз които може да направи тази манипулация? Днес точно този цилиндър ми направи проблем и смеси антифриз и масло и сега шлаифане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всеки който има бор машина и подходящ заваръчен апарат може да го направи.  Покажи тази тема на този който ще ти разглабя главата ,в началото е описано всичко стъпка по стъпка УСПЕХ

Редактирано от kty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Весислав Кангов написа:

Току що им го обясних и изпратих линк, дано да могат да го направят и тестват след ремонта върху моята. Сервиза е Тандер. 

Сподели ако обичаш след ремонта дали влиза по бързо в температурен режим от преди ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според линка явно се подобрява и като цяло има логика както е свързано/ на клипа/.

По-високата температура попада директно в парното,а от там в изпарителя.

По-рано започва да топли в купето и да загрява по-бързо изпарителя.

По-рано ще преминава на газ и т.н.

Ако някой вече е намерил детайла който монтират на клипа да сподели и го мятам и аз - ако не ще се заваряме:D + тройник !!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах   ОБЯСНЕТЕ МИ КАК ТАКА НЕ ИСКА РАЗТОВАРВАНЕ!!!

Добавка от днес 26.10. : Реших да направя по сериозен оглед  и какво установих- до въпросният 4 -ти цилиндър въобще не стига обдухването с въздух от вентилатора. Като застана срещу мотора отдясно на него има..

1. пречи помпата на хидравликата.....

след нея е.....

 2 капака на изпускателните колектори са директно огънати така ,че отразяват въздуха и го разсейват за да не стигне до 4 цилиндър. 

3. на въздуховода за инжекциона има пирамидална кутия явно да събира вода и прах ако те проникнат- тя също пречи

4. Като всеки бълтарин там има кухинки за резервна туба с масло, антифриз и течност за чистачки....те също се явават стена за въздуха..

 

На клипа пък при руснака се вижда, че там е и акумулатора и изпарителя допълнителни прегради....

От ляво :един куп чаркове на мотора, термостати и търболяци, както и инжекционацелия комплект - значи и тук не е добре с въздуха....

 

Я вземете ги поразчистете- смятам да махна каквото мога и да се стига с въздуха от вентилатора до главата. Освен това двигателя е много близко до стената на двигателният отсег и там въздух почти не преминава- мисля си за един вентилатор закрепен така, че да духа от задния край към 4 цилиндър и да се врътва заедно с големия вентилатор....

Аз поне рових в нета и не намерих за автомобилите и джиповете на Митцибуши с този двигател да съществува такъв проблем- значи е само за Ховъра.

Аз не знам италианката собственичка на джипа ми какво е слагала , но ми се струва ,че е имало някакви натурии и след , като идва в България тях ги няма и нещата при мен спират.

Може и вътрешно там да се събират в каналите боклуци и дебита на антифриза към 4 цилиндър да става по малък и от там охлаждането. Аз съм на 125 ккм. и антифриза ми е съвсем бистър...

Споделете на колко км сте, като е прегоряла гарнитурата и направили ли сте най- напред промивка.

Те това са мойте невчесани мисли. Ще махна пирамидалното сандъче и капачката на изпускателните колектори останалите "натурии" отдавна съм ги махнал покрай мотора...

Това е почваме с пробите.. Всъщност мога да сложа един датчик на корпуса на 4 цилиндър за да следя температурата там. За да пробие гарнитурата температурата трябва да се качва над 115-120 градуса и то не инцидентно , а за поне 5-10 минути..

Който има мнение нека да го сподели.

Оце една редакция: изгледайте внимателно следващия клип...на 5.10 минута руснака обяснява, че е махнал пирамидалната заглушка на въздухопровода за инжекциона и температурата е спаднала с цели 10 градуса, защото пречи....на проникването на въздуха към 4 цилиндър....

 

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Весислав Кангов написа:

Според мен това с водното охлаждане ще е по ефективно само от снимките не разбирам на горна или долна тръба се връзва за тръбите на парното. 

На 59 тата секунда се вижда че е на долният маркуч :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...