Jump to content

Окончателни цени на Voleex C10 след изчерпване на Great Edition, опция за ESP


Boyko23

Recommended Posts

 

колега, имаш ли представа дали esp ще се предлага за всички модели по някое време през 2012 ?

Ще се предлага за Voleex C10, както е описано и за Hover H6 в момента, в който влезе в производство в България...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега не се сърди ,но точно това направих в по горния пост , сравних с модел от същия сегмент с почти идентични показатели и екстри плюс стабилизираща с-ма и тр. контрол и се получи подобна цена . Сигурно може би С10 да излезе с някой стотак по-евтино при супер детайлно сравнение , но модела и марката са нови за българина и трябва тепърва да се налагат и цената от 16 000 лв. + 500-600лв. ,както между другото казаха на изложението , беше атрактивна и предизвикаше интерес .

За рекламата си напълно прав , всичко се прави в някаква конспиративност , липса на информация , липса на официален сайт ... За сравнение ще дам завода на КИА в Жилина Словакия , когато се строеше имаше пълна информация ,а когато започнаха продажбите сайта беше напълно готов със специален раздел само за завода с видео и снимки. Все пак аз гледам добронамерено на това начинание и цените на С10 неприятно ме изненадаха. А дали няма да има промяна нагоре и при джипа и пикапа ?

 

PS. Ето цените на С10 в Китай в юани при курс за 1 юан = 0,212лв. цената на ниво Elite нещо като Great Edition излиза 14 000 лв. при дилъра , като турим навло и такси 16 000лв+ си е нормалното !

http://www.auto-chin...at-wall-motors/

 

Уважаеми съфорумци, не знам защо този коментар на колегата остана "висящ" предвид основната тема на разговор, но мен истински ми стана интересно дали това е така. Отне ми 10 минути да докажа, че е вярно и, че в БГ не е луд този, който яде баницата....

Иначе казано каквито и такси, мита и т.н. да се измислят цените, които намерих и ви представям ме потресоха :)

Обмислям да открия частен дилърски шоурум и да ги внасям директно от Китай ако наистина това е вярно :)Това са си 10-20% чиста печалба. ХВАЛА на търговците! :)

Моля обърнете внимание, че данните може и да са недостоверни и представеното от мен е с информативна цел.

Благодаря за вниманието!

 

П.С. (писна ми от кожодери!)

voleex.png

Редактирано от accelerator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:icon_shaking: Каква я мислехме, а тя каква стана. Както се очертава, май велосипеда си е най-добрата алтернатива или скутерчето. Или пък да чакаме появата на още конкуренти на пазара. Но проблемът май не са цените на колите, ами икономическата ситуация и платежоспособността на средностатистическият потребител. Все пак успех на това начинание и аз си оставам наблюдател и дано всичко да не е "тръгнали като аслани, пък се върнали като ровърджий". Някой има ли вече такава придобивка и търкаля ли я по бг пътищата. :walk: Това е моето средство за придвижване.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:icon_shaking: Каква я мислехме, а тя каква стана. Както се очертава, май велосипеда си е най-добрата алтернатива или скутерчето. Или пък да чакаме появата на още конкуренти на пазара. Но проблемът май не са цените на колите, ами икономическата ситуация и платежоспособността на средностатистическият потребител. Все пак успех на това начинание и аз си оставам наблюдател и дано всичко да не е "тръгнали като аслани, пък се върнали като ровърджий". Някой има ли вече такава придобивка и търкаля ли я по бг пътищата. :walk: Това е моето средство за придвижване.

 

То конкуренти има предостатъчно и сега и това ме учудва най-много . Не си ли дават сметка ,че утвърдени марки пласират на цени под 16хил. бюджетните си модели ? След година две на успешно представяне можеше да се мисли за по-високи цени . Сега като се продадат 200-те промоции ще намалеят силно желаещите. Всъщност възможно е това да е търговски трик , който впрочем го прилагат от Шевролет - цените официално са като в Германия високи , но дилъра веднага дава отстъпка , а при пазарлъка цената пада още . Важен ще е и момента с лизинга/изплащане на вноски , ако го правят през външни лизингови компании това ще откаже доста клиенти . Дано предложат собствен лизинг с нисък процент на оскъпяване.

Извън темата с цените е и проблема с липсата на модел като С30 , който е в най -търсения сегмент и води до загуба на големият процент потенциални клиенти .

Мисля ,че хората, които работят по този проект е добре да се вслушват в мненията и ако не сме прави аргументирано да ни обяснят защо и как . Вместо това получаваме упреци и негативно отношение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да получим упреци и негативно отношение щото няма от кого, а и няма как да получим аргументирано обяснение щото пак няма от кого ... Тука всички сме фенове! Има и 2-3 дилъра и толкова! Официален представител на хората работещи по проекта тук няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тук ще ви постна един цитат от друг форум,в който коментираме Икеа.Заместете Икеа,с ГУ и ще получите отговора.Не е нужно да се правят крайни заключения и изводи,защото това е сондиране и проучване на пазара от доста време на сам,и са си направили сметка хората. Цитата :

 

Става дума за един много стар трик, който се нарича сегментиране на пазара. Целта е всеки купувач да плати максималното, което е готов да даде. В момента има хора, които ще купят само защото е скъпо и си мислят, че е престижно. Когато те свършат, ИКЕА ще обяви "промоции" и ще купят пишман гъзарите, които искат да са гъзари, но им липсват парите. Когато и те свършат цените ще паданат още за да привлекат следващия сегмент от пазара и т.н. Това са хватки от пазарната икономика, които на запад дори не правят впечатление, но тук са повод за сензация и стотици коментари - безплатна реклама на ИКЕА за да могат най-заможните купувачи тоз час да се запътят към магазина и да демонстрират благополучието си!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , точно тези мисли ми се въртяха тези дни , защо всичко у нас е по-скъпо, като видях цените на Икеа-БГ , които са по-високи от Икеа-Франция ? То телефоните ни с най-скъпите тарифи , кредитите с най-високите лихви , парното по-скъпо от Автрия ит.н....Явно българската "народна кола" няма да се появи скоро. Автотърговците от Горубляне и Дупница могат да спят спокойно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе цените на джипа и пикапа все още са без особена конкуренция. А и нека преди да ги отписваме да изчакаме да се появят хора с такива и да кажат повече за тях. Коли от наличните на склад винаги се продават на цена по-ниска от обявената. Без изключение. Правиш си устата и ти дават модел с по-високо оборудване на цената на базов. Особено ако интереса е ограничен. Разбираемо изглежда повечето от нас да са разочаровани от ценообразуването на Волекса, но нека дадем шанс като видим няколко такива да се търкалят из форума и тогава направим реална преценка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запознах се с това което предлагат другите марки в този клас, а именно:

Хюндай i20 - от 21 990 лв http://www.hyundaibg...%20list_web.pdf

Киа Venga - от 22 680 лв http://www.kia.bg/models/venga/

Шкода Fabia - от 16 478 лв http://www.skoda-aut...ia_24082011.pdf

Форд Fiesta - от 21 190 лв http://www.ford.bg/f...elist_V4_5y.pdf

 

И това което се вижда е, че Волекса с цена от 16 000 лв е повече от привлекателен, особенно с оборудване за което при горе посочените модели се доплаща. Гаранция от 5 години също е доста голям плюс.

Не съм се задълбочавал много в детайлите но, ми изглежда, че Great Wall предлагат най-богато серийно оборудване.

 

Днес бях на тест драйв на Хюндайчето и се оказа, че е далеч от Волекса, а това което най-много ме разочарова е, че предлагат само един вариант на оборудване, дори и да искаш не можеш да си доплатиш са електрически огледала, задни ел. стъкла и т.н.. Гаранцията му е само 3 години. Като плюс мога да кажа само 6-те еърбега.

 

Искам да заключа след като си направих труда да проверя и други марки и модели, и дори покарах един почти еднакъв на Волекса (само, че с 5000 лв по-скъп), че Греат Уол са направили изключително предложение.

Редактирано от podigoto
  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с мнение за цените. :)

1-во относно сравнението с ИКЕА. Според мен ИКЕА си вкараха автогол с този каталог, мже и да направят промоции после, но все пак този каталог им е годишен, според мен тактиката им е тотално сбъркана, но какво да се очаква от гръцки франчайз, все пак това не е шведската ИКЕА! Лично сравних 50 произволни артикула от нашия каталог и от румънския, е резултата е - 40 в нашия са по-скъпи, 5 са на същите цени и 5 са по-евтини в Румъния! Разликите в някои дивани, маси и по-скъпи лампи е до 200 лева! Ако си го поръчам с куриер от Румъния ще ми излезе на същата цена! А и ИКЕА според мен не трябва да се сравнява с производител на автомобили.

2-ро относно практики като на Шевролет да дават големи отсътпки на място. Това според мен е най-тъпото нещо! Подигравка с клиента! Отстъпки в търговията сериозните търговци дават предимно за количества и по търговски договори! Не е редно да се дава отстъпка от официална ценова листа за 1 брой, ей така, щото си влязъл в шоурума днес! Това за мен е подигравка с клиента и обезмисля ценовата листа като цяло! Литекс не са доказал се пазарен лидер и трябва да се борят за пазарен дял! Пазара в момента не е като 2008-ма. Литекс нямат още автомобили във всички сегменти, както и нямат дизелови двигатели за Волекса и Хувъра, нямат автоматици, общо взета доста слаба номенклатура. Според мен не са в позицията да разчитат само на 5-те години гаранция и сравнително мощния, но не дотам икономичен бензинов двигател за Волекса! Нямат и лизингови условия все още?!? Казвам го от гледна точка на потенциален купувач. С нищо не са ме привлекли още! В моята фирма имаме 5-6 служебни дачии, та може ли някой търговец да ми каже защо да ги сменим? За момента дачия е по-евтина, върши повече работа, има доста добър дизелов мотор за служебна кола, има вариант с товарно отделение и т.н. А според мен трябва да направят атрактивни оферти именно за служебни коли, в Румъния масово служебните коли са Дачия, също така и на почти всички държавни институции, а тук как ще стане това? Ако не търсят обществени поръчки или за служебни коли на големи фирми, то 200 коли могат да ги продават цяла година само на крайни клиенти! Вижте колко ни е малък пазара! Според мен трябваше да има оферта за Волекса със тотално спартанско оборудване, без ел. стъкла и CD с USB, само с климатик и то за примерно 11 999 или 10 999 лева! Това е моето мнение! Отделно трябва да се помисли максимално бързо да се вкара дизелов мотор по всички модели и да се докара Волекс C30 и Хувър H6. Пак казвам, за мен да има официална ценова листа и да се правят отстъпки на всеки клиент, който се запъне за цената, е мега голяма простотия! Не мислите ли така? Та за какво са тези ценови листи тогава? Дано да не правят така, защото ще е супер тъпо, а да ги направят добра маркетингова стратегия възможно най-бързо!

Друго, коеот очаквам да направят, и за мен е задължително - да сключат изгодни договори с държавата за връщане на коли за бракуване! Вижте в Румъния как е, за три ваучера ти дават Дачия Сандеро за 7700 лева с тяхното 24% ДДС!!! Това им е по програмата за връщане на стари коли! В България не сме и чували за такова нещо!

Това са ми мненията на този етап!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам, за мен да има официална ценова листа и да се правят отстъпки на всеки клиент, който се запъне за цената, е мега голяма простотия! Не мислите ли така? Та за какво са тези ценови листи тогава? Дано да не правят така, защото ще е супер тъпо, а да ги направят добра маркетингова стратегия възможно най-бързо!

 

Не мисля така. Цената обявена в ценовите листи е за чисто нов автомобил, който си си избрал със собствен цвят, специфично оборудване и си поръчал специално за теб. Понякога и за такива правят малки отстъпки, но доста по-рядко. Автомобилите, които са на склад, в които е сядано, някои от тях от шоурумите са карани, имат точно определено оборудване, даден цвят - за тях ми се струва нормално да правят отстъпки. Някой път се случва така, че един автомобил е седял на склад 6 месеца, през което време е станало време за излизане на обновения вариант на модела или друга марка е пуснала автомобил в същия сегмент за по-ниска цена и тн и тн. Ти, лично, като клиент на "Шевролет" да кажем би ли си взел Шевролет Авео за 16 хиляди произведен февруари, сега през септември месец или за същите 16 хиляди ще си поръчаш до месец да ти докарат нов, произведен сега, за теб, с твоя набор от избрани екстри?

 

Иначе нека имаме предвид, че Литекс не произвеждат коли само за България. Нека имаме предвид и че Литекс тепърва започват - докато Дачия са на пазара в България от повече от десетилетие, то Литекс тепърва стъпват. За 2-3 години гамата от автомобили ще се разшири значително, ще има по-голям избор на двигатели.

 

В твоята фирма имате такива нужди, каквито избора на Дачия покрива. Има фирми, които изрично биха предпочели пикапи (там има наличен и дизел). Ще видим кое как ще се случи, едно по едно, нека просто произвдството започне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не мисля така.....

 

Админ, до някъде съм съгласен с теб. Може би твърде критично се изказах :). Но според мен всичко, което си написал може да се каже за Шевролет и др., които са на пазара от години тук и имат повече модели и фейслифт... Литекс не са така. Давам пример - след като стартират официално представителствата, до нова година, това са си 3 месеца, няма как да има вариант от твоето твърдение - да имат застояли коли на склад, да има фейслифт и т.н. Най-много да направят отстъпка от някой тестов автомобил, те ще са по 1-2 от шоурум. Също така нямат и много цветове и модификации чак толкова, че да ми правят отстъпки от наличния или да бавят това, което ще си поръчам. Т.е. през първите 3 месеца не виждам основание да се правят отстъпки и да не се работи по официалната им ценова листа, която за мен не е много атрактивна, както за служебни коли, така и за частни лица. В моята фирма имаме и Фиат Добло - 3 броя и 3-4 броя Опел Корси, дизеларки 1.3. супер икономични, Доблото, Дачията и Корсите ми дават 5-6 градско в София по цял ден каране в най-големия трафик с климатици! С ръчки са почти всичките на стъклата и нямат радио със USB, Но са работни коли! Това ми беше аргумента, че нямат атрактивни бюджетни предложения за служебни автомобили... Според мен трябва много креативност, да имат атрактивни предложения за служебни коли, за държавни институции, за частни лица и т.н....просто конкуренцията и свития пазар са жестоки.

Иначе желая успех и късмет на Литекс! Бих си взел Хувър H6 за мен :)

А относно за пикапа, определено там е добро попадението. Виждах го наживо, работна машина с много добра цена. И дизеловия вариант е добре. Някое горско стопанство или фирма от рода на БТК, дето има бази и станции по планините, определено би се оборудвала с такъв :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен по описания и снимки ми харесва повече Н6, ама не знам на живо как ще е ... бях си харесал Дъстър по снимки и на живо ми хареса още повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Админ, до някъде съм съгласен с теб. Може би твърде критично се изказах :). Но според мен всичко, което си написал може да се каже за Шевролет и др., които са на пазара от години тук и имат повече модели и фейслифт... Литекс не са така.

 

....

 

В моята фирма имаме и Фиат Добло - 3 броя и 3-4 броя Опел Корси, дизеларки 1.3. супер икономични, Доблото, Дачията и Корсите ми дават 5-6 градско в София по цял ден каране в най-големия трафик с климатици! С ръчки са почти всичките на стъклата и нямат радио със USB, Но са работни коли! Това ми беше аргумента, че нямат атрактивни бюджетни предложения за служебни автомобили... Според мен трябва много креативност, да имат атрактивни предложения за служебни коли, за държавни институции, за частни лица и т.н....просто конкуренцията и свития пазар са жестоки.

 

Така е, за Литекс може би няма да важи от самото начало. Но аз не се и изказвах за литекс, а като цяло - не виждам практиката да се правят отстъпки в шоурумите да е порочна.

 

Съгласен съм, че и гамата им за сега е малка, но те имат за идея да продават колите, които ще се произвеждат у нас. В момента внос от Китай, но явно е, че искат от сега да започнат да предизвикват интерес в моделите, които ще започнат да излизат от завода ни - да могат хората да посвикват с тях, да ги видят на живо, да ги видят по улиците и когато завода започне да бълва производство, вече да продължат да купуват същите коли, но идващи от Ловеч, не от Китай. Да припомним, че на експото в София бяха показани и C30 и H6. Както и модел на H5 с автоматик. Беше ни съобщени, че ще има модели с дизелче, че C30 и H6 ще започнат да се произвеждат скоро - когато завода достигне този етап, GWM ще станат и доста по-интересни за пазара у нас.

 

От тук нататък искам да помоля всички да се придържаме към темата, която е за Voleex C10 и неговите цени. Няма информация, че цените на другите ще се променят (докато за C10 специално пише, че е промоционална серия Great Edition с цена 15 999 до изчерпване). Позволих си да изтрия 1 мнение, нека никой не ми се сърди, просто започва всичко да се разводнява в тези 3 страници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат и лизингови условия все още?!

 

Един от нашите членове - poroinik, си купи преди месец някъде Voleex C10 Great Edition след тест драйв на лизинг. Ще го помоля да се включи в темата, за да поясни дали е било с външен лизинг, какъв е бил лихвения процент и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Един от нашите членове - poroinik, си купи преди месец някъде Voleex C10 Great Edition след тест драйв на лизинг. Ще го помоля да се включи в темата, за да поясни дали е било с външен лизинг, какъв е бил лихвения процент и тн.

 

Репортувам. Не знам при другите как е, но при Митвас може да се ползва всякакъв лизинг естествено. Бойко, обаче, ми предложи такъв през EFG и ми каза условията - след като порових в нета видях, че това са най-добрите такива(не знам дали са преференциални за Митвас или нормалните за всички клиенти). Събрах документите и в салона на Митвас ги пуснахме - не съм ходил до лизинговата компания - те се оправиха със всичко. Не знам дали това е "вътрешен" или "външен" лизинг. Бойко може да каже. Ако някой го интересуват детайли - да пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е и се радвам, че Поройник е доволен от предложените условия.

По принцип, никой не задължаваме с конкретен лизинг, но сме длъжни да предложим такъв на всеки, който пожелае. Има много клиенти, които от години си работят с определена банка, всички сметки са им в нея, кредити и т.н. Естествено, че такъв клиент ще получи малко по-добри условия от "своята" си банка в качеството на дългогодишен клиент.

 

Но има и хора, които нямат алтернатива и тук идваме ние.

Конкретно по темата - според мен разликите между отделните лизинги са малки, но все пак ги има. Ако някой проявява интерес към конкретна оферта за лизинг, нека се свърже с мен и ще му предоставя веднага! Предпочитам да е индивидуално, защото изходната цена зависи от набор на екстри и т.н. Не обичам да предлагам лизинг върху нещо, което след това се увеличава като изходна стойност (не го намирам за коректно към клиента)...

 

Поздрави,

Бойко Петров

petrov_mitvas@greatwall.bg

0888 774 556

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разочарован съм. Това не е цена за пробиване на пазар на вече утвърдени марки. При положение, че се предлага на цена по-висока дори и от стандартно оборудвани предлагани автомобили в БГ. За другите страни в EU нямам представа как ще е, но когато Дачия Логан се появи в Европа (Испания) беше на цена 6000 евро ( 2 скутера ). Заводите на Дачия бачкат от десетилетия и си имаха своя пазар дори и не само в Ромъния - за Рено няма какво да говорим. И Дачия, и Шкода, и Хюндай, и Рено, и Опел, и Шевролет,и Форд, и Ситроен, и Пежо, че дори и Фолксваген ни предлагат такива цени ....За марка като GW за която не знаем нито качеството какво ще е, нито сервизното обслужване, нито докога ще съществуват в БГ, марка без каквито и да е традиции в Европа тия цени доста високи. Отделно, че качеството на изработка ( поне това което беше показано на Автосалона в София тая година) не беше дори и на средно ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да направя няколко уточнения, защото виждам много коментари относно цената на Voleex-a, без глобален поглед върху пазара:

  1. Voleex 1.5 не е коректно да се сравнява с най-евтините представители в този клас. Някак си не върви да го сравняваме ценово с двигатели по 1000 куб.см. или три-цилиндрови малолитражки. Все пак двигателя е основен агрегат във всеки автомобил и основна предпоставка за разлика в цената – винаги е било така и така ще бъде.
  2. Voleex C10 1.5 в този вариант е атрактивен за всички частни клиенти, както и за фирми, които искат да закупят „завършен” автомобил на изгодна цена.
  3. Който иска само и единствено цена е редно да изчака варианта с 1.3 двигател и тогава сравненията ще бъдат далеч по-обективни.
  4. Voleex не е направен само и единствено да бъде евтин. Според мен, идеята на тази кола е да предложи максимум автомобил на достъпна за всеки цена! В него няма нищо архаично, нищо старомодно, което автоматично означава, че това струва пари. Поради тази причина сравненията с Логан са малко обидни. Но предвид факта, че Great Wall е нова марка на родния пазар; нека оставим времето да промени начина ни на мислене.
  5. Въпреки всичко, дори и сега да сравняваме Voleex C10 1.5 с конкурентите на пазара; то се получава, че е по-евтин от всички! Склонен съм да го сравня дори с крайно неточен модел, като Dacia Sandero E1+ Preference! Цена по ценова листа: 15 840лв за модел с 1.2 двигател (75 к.с.). прибавям само и единствено климатик (1500лв.) и се получава крайна цена от 17 340лв.!!! Това са 941лв по-малко от базовия за момента Voleex C10 One и 1350лв по-малко от Great Edition.

Какво се получава: плащате около 6% по-малко от най-евтиното на пазара; получавате по-добър двигател, по-добра гаранция, ал. джанти, фарове за мъгла, нормална аудио система с 6 колони, MP3, USB, мулти волан, ел. стъкла, ел. огледала, делима задна седалка с възможност за преместване напред/назад……... Като пак казвам, всичко това е при сравнение между „ябълки и круши”…

При други марки нещата стават съвсем драстични и това всеки може да го провери. Личния ми съвет е всеки да се разходи по шоуруми-те на отделните вносители и да види какво се предлага, кое колко струва и какво в крайна сметка би купил с личните си пари! Защото обявите по билбордовете нямат нищо общо с това, което реално ще „изкарате” от шоурума. Ежедневно общувам точно с хора, които са тръгнали на пазар за нов автомобил и рано или късно достигат до крайната картина…

  • Upvote 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какво очаквате? От картон да я бяха направили щяхте да кажете, че е боклук. От ламарина като е - скъпа е. По какъв начин да направят от нищо - нещо? Това според мен дори и китайците не са го измислили. :)

 

А в този пост един колега е направил много добра извадка на това, което се предлага в момента на пазара от другите марки.

 

Ще си позволя да го цитирам и добавя някои неща:

 

 

Запознах се с това което предлагат другите марки в този клас, а именно:

Хюндай i20 - от 21 990 лв http://www.hyundaibg...%20list_web.pdf (78 к.с., нивото е едно, различават се само по двигатели е 21990лв - пише 5 години тройна грижа, но не знам до колко км)

Киа Venga - от 22 680 лв http://www.kia.bg/models/venga/ (90 к.с. - базовото ниво всичко си има и както е казал колегата е 22680 лв - 7 години или 150к гаранция)

Шкода Fabia - от 16 478 лв http://www.skoda-aut...ia_24082011.pdf (60к.с. - хечбек, специално ниво комфорт с отстъпката 16502 лв - 2 години гаранция)

Форд Fiesta - от 21 190 лв http://www.ford.bg/f...elist_V4_5y.pdf (82 к.с. - 5 врати с второто ниво, където има климатик е 25290 лв - 5 години гаранция без ограничение в пробега)

Тойота ярис - от 18 900 лв http://www.toyota.bg...m419-733963.pdf (69 к.с. 5 врати с отстъпка 18990 лв, без отстъпка 22890 лв - 5 години гаранция)

Волекс C10 - от 16399 лв http://www.greatwall...els/details/c10 (97 к.с. - първото ниво е 16390лв. - 5 години или 100к гаранция)

Шевролет Авео - от 21025 лв. http://www.chevrolet...at-aveo-5vrati/ (70 к.с. - първото ниво LS е 21025 лв - 3+2 години гаранция)

 

Вижда се, че има разлики от 112лв. до 9000 лв. Къде малки... Къде не толкова... Просто не виждам как най-евтината кола от този списък изведнъж е скъпа? За мен има разлика дали ще дам 16к лв или 20к лв. Да не говорим за възможността за поръчка на холандски ГИ с течна фаза за 2300 лв., при който гаранцията не отпада - още повече самият ГИ има гаранция 5 години). Комбинацията от тези неща ме спечели. Естествено избора на всеки е личен и аз не искам да натрапвам моя - но просто не казвайте, че колата не е евтина. Напротив - цената й е много добра. И аз искам да ги продават на загуба, но май няма да стане.

 

А за качеството защо да се притеснявам след като си купувам нова кола с 5 години пълна гаранция? Т.е. плащам си за екстрата всички проблеми, които се появят в следващите 5 години да бъдат за сметка на друг... Сервизите и дистрибуторите не са фирми, които са се пръкнали специално за GW, а са съществували и преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Бойко, а и е нужно още малко търпение - съвсем скоро вече ще започнат да се търкалят по нашите пътища автомобили на GWM излезли от официалните представителства. Вярвам, че ще се появят повече хора във форума каращи такива, в по-големите български авто-сайтове ще има ревюта на колите. Тогава вече ако има причина, нека плюем, но сега е просто рано.

 

Изказването за качеството на изработка - не мога да се съглася. Бях и аз на шоурума в София - седнах във всяка една от тях и даже бях писал в една тема за впечатленията си - пластмасите, детайлите, копчетата - изглеждат много качествени като за цената на автомобила. Тапицерията е поне толкова качествена колкото в ниския клас на Ford, Peugeot, Reno, KIA, Hyundai или спрямо Dacia. Да, малко по-евтино изглежда от тази на ниския клас на Mazda, Honda (от които се интересувах по лични причини, но които започват от 20-25 хиляди за най-базов модел и достигат до 30-40 хиляди за модел с ВСИЧКИ екстри, говоря за Mazda 2 & 3 и Honda Civic). Ако я сравняваме с Lexus и BMW може да кажем, че на нищо не прилича, но нека сме реалисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... съвсем скоро...

Дано те чуе Посейдон и даде попътен вятър на кораба с колите, че вече ми се изчака чакането ;)

 

 

Тогава вече ако има причина, нека плюем.

Няма да спестяваме кусурите, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщавам си мнението от предните ми два поста. За да не бъда разбран неправилно ще кажа, че най-искренно желая успех на Литекс и с удоволствие бих си купил кола от тях, но ще изчакам са Хувър Н6 да го видя как е :)

Така, критиките ми бяха основно не за качество, а за пазарна стратегия. Това разбира се е мое мнение. Обобщавам - за мен не виждам никакво атрактивно предложение относно малки и средни фирми за служебни коли. Нямат дизел, двигателя не изгелжда да е икономичен, пълни с екстри, но едва ли някой ще се интересува дали има USB радиото на служебната кола! Така мисля аз! Не е ясно и положението с фирмен лизинг, само по дилърите, но на страницата на Литекс няма нищо. В този ред мога да кажа, че не виждам и за държавни поръчки как ще са атрактивни... Според мен, ако разчитат само на крайни клиенти частни лица, то ще продават по 30-40-50 коли максимум на месец от всички видове в България! Все пак лидера Фолксваген продава по 150-160 коли на месец и то има представители във всички сегменти, и то много атрактивни! Примерно продадоха 120 Кадита на О'Кей. Затова се чудя каква ще им е пазарната стратегия. Също така времето минава, а не виждам да се разботи с държавата и да се измисли стратегия като с ваучерите в Румъния, в предния ми пост съм дал пример и ми се струва супер ефективно и полезно! Пак казвам, това са си мои разсъждение като потенциален клиент и не ангажирам никого.

Относно Хувър Н5 и Стийда мисля, че положението е добро, само ми липсва дизел и автоматик на Хувъра, но май няма и да има за него, щом се очаква догодина Хувър Н6 с дизел и автоматик!

Редактирано от PPetkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...