valery Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Здравейте, Знаете ли дали трябва да се прави някаква годишна профилактика на тоя климатик ? Трябва ли да му сменям масло и антифризи на някакъв интервал или само когато започне да духа по-слабо? Вие мерили ли сте температурата която излзиа от духалката ? С електронен термометър ли го направихте ? Благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Ако не е декларирано в сервизната книжка и си доволен от работата му, не прави нищо! Обикновено веднъж отвориш ли го, ще трябва на 1-2 години да го отваряш пак за доливане на "фреон" понеже започват да изпускат микроскопични количества. На Хондата не бе пипан никога, докато един пишман майстор не ме посъветва "да го долеят" - 8 години след първата регистрация. Отвориха го, оказа се, че е перфектно пълен и не е имало нужда, а по-натам в официалния сервиз ми казаха, че съм дебил, че съм дал да ми отварят климатика - сега мога да започна да очаквам да изпуска и през година-две да допълвам, освен ако не са го затворили перфектно. Ако започне да духа по-топло, първо си виж радиаторчето на климатика - важно е да не са се набили боклуци и листа в него. При мен това се оказа като ходих да "доливат". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Migel Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Винаги съм се чудил какво пречи климатиците да се затварят "перфектно" и да не пропускат след отваряне?! Тази чуденка ми е валидна както за авто-, така и за домашните климатици. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feikot Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Парите за последваща поддръжка ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Едва ли е това - при периодични проблеми и последното нещо, което ще направиш е да се върнеш при същия майстор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Уффф. грамотни хора сте , отворете в нета и прочетете, няма такъв термин отваряне и затваряне на климатика- той си е затворена система. Всяка пролет март или април, ............................................тене на въздух в купето и на мах. /. - Който казва, че климатика не се преглежда - да си яде ушите и да приготви при за нов компресор - Еее... може и втора употреба по 300-400 лева... пропуснах- . Написано е на табелка отпред.. Айде стига спам... Edited June 17, 2014 by st.videv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted September 20, 2015 Author Share Posted September 20, 2015 (edited) Привет вече два пъти ми се случва след 150 км. На климатик, релето спира да се чува (щрака) и климатика започва да духа хладно вместо студено. И така докато не спра колата за 5 мин и после си рабпти ок? Някой сблъсквал ли се е с това? Kak ce обяснява това в сервиза... Edited September 20, 2015 by valery 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted June 27, 2016 Author Share Posted June 27, 2016 Понеже жегите отново настанаха, темата пак е актуална. Това лято имам същите премеждия с климатика. Пътувах от София до Шумен и на около 200-тия километър релето на климатика пак спря да щрака и взе да духа леко хладен въздух. При все, че тази година го ревизирах в сервиза, които е в Дружба. За 4 години беше загубил 150 гр фреон и 20 гр масло, което мисля е нормално. Хайде някои да сподели ако е пътувал 300-400 км на климатик дали има същите проблеми. Благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Имам същите проблеми. До В. Търново след 150км. тези дни и вече в колата започва да става жега. Да, не е по-зле от без никакъв климатик, но пък и като си купува човек кола с климатик не е, за да работи от дъжд на вятър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted July 5, 2016 Author Share Posted July 5, 2016 Оплаквал ли си се гаранционно ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 забелязал съм, че климатика спира, когато карам във високи обороти или е много топло навън. предполагам, че понякога не може да се охлади антифриза достатъчно бързо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radowolf Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 Във втората фаза на някои модели на дачия имаха сходни проблеми ... след продължително използване изпарителя замръзва ... оказа се препълване на климатика с фреон. След коригиране на количеството фреон проблема изчезва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orionbg Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Във втората фаза на някои модели на дачия имаха сходни проблеми ... след продължително използване изпарителя замръзва ... оказа се препълване на климатика с фреон. След коригиране на количеството фреон проблема изчезва. Моя Дъстър имаше подобен проблем, но се оказа че някой не е изчислил настройките правилно и се наложи смяна на блока за управление на климатика. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.