Niki-25 Отговорено 12 Юни, 2014 Share Отговорено 12 Юни, 2014 Колега ако правилно съм разбрал,че при теб ти липсва подкалника ? ако е така и не се предлага от литекс моторс ето го http://www.irito-parts.ru/Catalog/ShowProduct.aspx?ProductId=22697&ParentCategoryId=38063 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 12 Юни, 2014 Share Отговорено 12 Юни, 2014 Не че липсва подкалник а не закрива целия калник до края а остава "веждата" незакрита. И точно там чука камъчето и прави мармалад. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 12 Юни, 2014 Share Отговорено 12 Юни, 2014 Разминавания от по 1 мм. се наблюдават и при моя, но не е болка за умиране, виж обаче, това с камъчетата с мъка... Нещо е недомислено, но ако и китайското е такова, явно става дума наистина за някакво технологично недоглеждане. Нашите само повтарят заедно с грешките и от своя страна добавят и свои. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 12 Юни, 2014 Share Отговорено 12 Юни, 2014 Зоната в червено на снимката не е защитена от нищо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 13 Юни, 2014 Share Отговорено 13 Юни, 2014 (Редактирано) Понеже в тази тема се заговори за качеството на горивото в България предполагам всички видяхте репортажите по телевизиите преди дни - http://novinar.bg/news/plashtame-po-350-lv-za-litar-benzin_NDY3NTs5NQ==.html То и аз се чудя как така 51л. газова бутилка ми я напълниха с 48л. газ преди време като дори не беше започнала да мига последната чертична на индикатора за газта. А и уж газовата бутилка може да се напълни макс на 80%, което е около 41л. газ. Редактирано 13 Юни, 2014 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 15 Юни, 2014 Share Отговорено 15 Юни, 2014 Гледам статистиката на carspending.com Разходи Общо: 467.00лв. Гориво: 292.00лв. Други такси: 67.00лв. Покупки: 66.00лв. Поддръжка: 42.00лв. Гориво на km:0.18лв. Общо на km:0.56лв. Ако тази кола беше TAXI направо ще фалирам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 16 Юни, 2014 Share Отговорено 16 Юни, 2014 Еее, колега, ако вкараш и застраховките нещата сериозно ще загрубеят , а също и стойността на колата. Кога ще направиш няколко зареждания " до горе", за да лъсне разхода ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 16 Юни, 2014 Share Отговорено 16 Юни, 2014 Следващото ще е такова. Иначе разхода ще ти го кажа 10 градско, 7 извън 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 16 Юни, 2014 Share Отговорено 16 Юни, 2014 (Редактирано) За мен обаче разхода никога не е бил критерий или проблем. Само до преди месец карах кола която гори 16/100 дизел градско. В интерес на истината никога през живота си не съм карал автомобил на газ и нямам лични впечатления.За мен основен критерий за хубав автомобил е да се чупи рядко или въобще да не се чупи и от точка А до точка Б да стигна без проблеми ... мечти. Пък ако ще да гори и 50 лева на 100км. Редактирано 17 Юни, 2014 от Говедо 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 16 Юни, 2014 Share Отговорено 16 Юни, 2014 (Редактирано) В интерес на истината скоростите започнаха да влизат доста по-лесно, май е трябвало да мина малко повечко километри. А това с тропането на педала на газта с помоща на Митвас открих от какво е. Понеже само аз го усещам реших, че съм луд. Но установихме, че държа крака на педала на газта леко под наклон и го натискам странично можеби от навик или така съм свикнал да натискам на друга кола. Когато държа крака си правилно върху педала проблема изчезва и педала не ми потропва. А самото потропване е всъщност, като скърцане когато педала се натиска леко странично а не право надолу. Така, че последния проблем явно си го имам само аз заради неправилна позиция на крака. В крайна сметка аз няма да променя позицията на крака си а по-скоро ще смажа т'ва къде скърца. Но това е решение за мен. Редактирано 17 Юни, 2014 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 Записах малко видео. Някой забелязва ли нещо нередно и нетипично? На видеото тъкмо съм запалил двигателя. http://youtu.be/Q93CespKgPg Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 (Редактирано) Вижда се колега, чистачките ти стоят на "еб.м ти страна" . Моето усещане от 2г. каране на H5 ( за Н6 нищо не знам, само ги оглеждах), е че прекалено ниско е нивото на качеството на изработка, спрямо ниското ниво на цените. Т.е. не са толкова евтини за това ниско качество. Учудващо е и това, че китайците ги произвеждат до колкото знам повече от 10г. вече (Н3+Н5), за всичките налични детски болести. Или нашите очаквания са били свръх,.... но не ми се вярва, защото все сравнявам с 4-5 годишни западноевропейски автомобили втора ръка. Как ги изнасят в Италия и Англия? А може и да е по-различно качеството само за Бг?!?! Редактирано 19 Юни, 2014 от newfan 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 Вижда се колега, чистачките ти стоят на "еб.м ти страна" . Yes! Чистачките си бяха където трябва да си стоят когато са в покой. Навън вали. Паля си колата по обичайния начин и чистачките понеже са в режим AUTO тръгват. Тръгнаха, но направиха само един цикъл (нагоре-надолу) и за мое учудване се спряха на средата в нищото Програмистите писали софтуера и всички алгоритми на този автомобил са точно толкова програмисти колкото аз бях на 12 години Вече се забавлявам с труда им ... 100% са индийци ... те така пишат код! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 Човек би помислил, че програмистите в Индия не харесват Prodigy Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 Човек би помислил, че програмистите в Индия не харесват Prodigy Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 Вижда се колега, чистачките ти стоят на "еб.м ти страна" . Моето усещане от 2г. каране на H5 ( за Н6 нищо не знам, само ги оглеждах), е че прекалено ниско е нивото на качеството на изработка, спрямо ниското ниво на цените. Т.е. не са толкова евтини за това ниско качество. Учудващо е и това, че китайците ги произвеждат до колкото знам повече от 10г. вече (Н3+Н5), за всичките налични детски болести. Или нашите очаквания са били свръх,.... но не ми се вярва, защото все сравнявам с 4-5 годишни западноевропейски автомобили втора ръка. Как ги изнасят в Италия и Англия? А може и да е по-различно качеството само за Бг?!?! качеството е под всякаква критика, даже вече и в Китай не ги одобряват толкова много (на H8 вече два пъти отлагат пускането в продажба), при положение че китайския пазар е известен като не претенциозен .... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 (Редактирано) Дразни ме това, че софтуерите на най-скъпите в Европа коли в серийно производсто се пишат от български програмисти, а софтуерите на най-българските коли се пишат от азиатци (няма да ги наричам програмисти). Редактирано 19 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 19 Юни, 2014 Share Отговорено 19 Юни, 2014 (Редактирано) качеството е под всякаква критика, даже вече и в Китай не ги одобряват толкова много (на H8 вече два пъти отлагат пускането в продажба), при положение че китайския пазар е известен като не претенциозен ....Автомобила (H6), като цяло не е никак лош. Като хардуерна изработка и дизайн е доста добре. За сега! Но софтуерно ... има толкова много недомислици, а коства толкова малко да се поправят! Наистина недоумявам?!?! Редактирано 19 Юни, 2014 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 20 Юни, 2014 Share Отговорено 20 Юни, 2014 Питай редовно в Митвас, кога ще дойде новия ъпдейт. На Н5 още първата година се появи нов софтуер за купето, каквото и да означава това.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 20 Юни, 2014 Share Отговорено 20 Юни, 2014 (Редактирано) Питай редовно в Митвас, кога ще дойде новия ъпдейт. На Н5 още първата година се появи нов софтуер за купето, каквото и да означава това....Този автомобил се произвежда от години. Не би трябвало още да излизат ъпдейти ако програмистите са кадърни. От опит знам, че когато некадърен програмист пише нова версия на софтуера си за да фиксне бъгове ... в новата му версия обиконовенно се появяват два пъти повече нови бъгове А опита ми е точно с китайци! П.П. А когато един софтуер е фундаментално сбъркан всеки бъгфикс е просто брутална кръпка. Редактирано 20 Юни, 2014 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 21 Юни, 2014 Share Отговорено 21 Юни, 2014 (Редактирано) Не знам толкова ли е трудно да се напишат максимум 10 реда код, които да се стартират на всеки 5 секунди, когато автомобила не е на контакт а вратите са затворени но отключени и да вика "в обхват ли е дистанционното и ако НЕ заключи автомобила и спри изпълнението на кода"? Това си е добавяне на нова екстра, а е работа за по-малко от минута ако си познаваш софтуера!?!? П.П. Не че е трудно и когато се заключва автмобила да се подаде един сигнал "завтори шибедаха" Предполагм ще коства 1 ред програмен код П.П.2 Щеше и да е чудесно ако можеше да се пуска мултимедията без да се налага даване на контакт и съответно да се спира принудително при заключване на автомпбила. Въпрос: Някой има ли представа имам ли Play/Pause на мултимедията от волана Редактирано 21 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 21 Юни, 2014 Share Отговорено 21 Юни, 2014 (Редактирано) DVD-то е перфектно особенно на звук Купих си DVD с Хрониките на Ридик и направо изкъртих кочината Единствено щеше да е чудесно ако дисплея беше малко по-ярък и с по голяма острота и резолюция на изображенията. Сигурен съм обаче, че този дисплей поддържа регулиране на яркоста и контраста но никой не си е направил труда да го сложи като опция в софтуера отново!!! П.П. Да не говорим, че софтуерно може да се взима сигнал от светлинния датчика за пускане на фаровете и когато е светло дисплея автоматично да се сетва с една идея по-високи яркост и контраст. Пак е десетина реда код! Иначе за какво ми е камерата за гледане назад, като не се вижда нищо на дисплея когато пече слънце? П.П.2 Предполагам, че компютъра на автомобила и компютъра на мултимедията знаят един за друг и имат някакъв протокол за комуникация пък ако ще и през сериен интерфейс да е!? Не ми казвайте, че греша! Редактирано 21 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 21 Юни, 2014 Share Отговорено 21 Юни, 2014 П.П. Не че е трудно и когато се заключва автмобила да се подаде един сигнал "завтори шибедаха" Предполагм ще коства 1 ред програмен код Колега не знам защо не са ти я сложи ли тази екстра на шибидаха,но при мен я има,щом загася колата и извадя ключа той сам се затваря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 21 Юни, 2014 Share Отговорено 21 Юни, 2014 Start/Stop системата спря да работи! Nice! А чистачките се пускат сами когато си искат без да вали и капка дъжд! Вече отивам на да му *** майката! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 21 Юни, 2014 Share Отговорено 21 Юни, 2014 (Редактирано) Подкрепям те и за включването на медията без контакт и за подсветката на екранчето при директно осветяване отвън, но ако Niki-25 се чуди защо при теб няма някои екстри, които ги има на Н5-2007 (внос от Италия ако не греша), излиза, че тук идват "орязани" неща. Пак ще влизаме в конспирации... и ще чакаме 5г. да изтече гаранцията за да отключим разни вградени екстри. Редактирано 21 Юни, 2014 от newfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.