Jump to content

Всичко за Hover/Haval H6


Recommended Posts

Малко снимки от новия Hover 6 , C-20 и С-30. Имах възможността да огледам новите модели. Ще ги карам по модели.

 

Hover H6 -дизел, 6 степенна скоростна кутия

 

post-5233-0-82187000-1350058370_thumb.jpgpost-5233-0-16897700-1350058415_thumb.jpgpost-5233-0-06560700-1350058477_thumb.jpgpost-5233-0-43147000-1350058509_thumb.jpgpost-5233-0-99439800-1350058529_thumb.jpgpost-5233-0-43334400-1350058548_thumb.jpgpost-5233-0-43057900-1350058574_thumb.jpgpost-5233-0-49806600-1350058602_thumb.jpgpost-5233-0-96538800-1350058624_thumb.jpgpost-5233-0-32895100-1350058655_thumb.jpgpost-5233-0-43839000-1350058684_thumb.jpgpost-5233-0-21608200-1350058711_thumb.jpgpost-5233-0-40191300-1350058733_thumb.jpg

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С-30 лимузина. С двигател 1,5 на Волекса който познаваме, кожен салон, 5-скоростна кутия,голям багажник, удобна вътре.post-5233-0-38247000-1350059398_thumb.jpgpost-5233-0-79652700-1350059417_thumb.jpgpost-5233-0-05110500-1350059443_thumb.jpgpost-5233-0-51845000-1350059470_thumb.jpgpost-5233-0-12943300-1350059494_thumb.jpgpost-5233-0-65388000-1350059517_thumb.jpgpost-5233-0-30058100-1350059539_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C30 лично за мен е колата, която най-много би ни вършила работа с приятелката ми. След време като имаме дете ще е малко дискомфортно със C10, но какво да се прави ще трябва да свикнем някак си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега radioworld,как ти се стори качеството на кожената тапицерия на Н6.Интересуваме най-вече дали се чуства по-дебела от на Н5.

Редактирано от deltoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно,стори ми се по-добро и седалките по-удобни. Кожата на Н6 е на дупчици за да не изпотява. Мисля,че и на С20 и С30 беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес разгледах новите модели в Грейт Ауто.

 

Мога да кажа че Н6 е наистина много интересен модел. Всичко му е различно в сравнение с Н5. Много ми хареса и вътрешния дизайн и отвън. Има всички екстри които се смятат за стандарт в днешно време: климатроник, крузиконтрол, шибидах, волана се регулира освен вертикално и хоризонтално.

Седалката се регулира механично, а не както при Н5 с моторчета, но не смятам че това е минус.

Скоростния лост е разположен като на миниван и е с късо рамо.

За багажника определено смятам, че е просторен въпреки че изглежда по-малък и е разделен с преграда на две нива.

 

Задния ред седалки могат да са с две положения: изправена почти под 90 градуса и по-наведена назад, което при дълги пътувания е супер. За по-висок човек в изправено положение на задните седалки е доста лесно да се опреш в тавана (което е малко неприятно). Като цяло на пръв поглед изглежда удобно във всяко едно място за седене в колата.

 

Задвижването е предно с прехвърляне на двигателна сила само при нужда. Няма бързи и бавни скорости.

 

Двигателя е дизелов GW4D20.

 

Цените за сега са ориентировъчни от 39000 до 44 000 лв в топ оборудването.

 

Материалите използвани в купето са доста добри и се различават от всички останали модели на GW.

 

Определено ми хареса.

 

Това е което мога да кажа съвсем накратко за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са съвсем в реда на нещата.

 

Интересно дали ще предлагат Buy Back - ако някой от настоящите клиенти желае, да изкупят текущия автомобил и да се качат на новия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са съвсем в реда на нещата.

 

Интересно дали ще предлагат Buy Back - ако някой от настоящите клиенти желае, да изкупят текущия автомобил и да се качат на новия :)

 

Ще се предлага Bay Back, но за сега не е много ясен точни механизъм.

 

Един вариант, ако си пазарувал на лизинг е да намерят купувач и лизинга да се прехвърли на него. Това са много непотвърдено още. Няма конкретна концепция. Това което ми казаха е че се стремят да го направят за да излязат бройки на вторичен пазар.

 

 

P.S. За пробно шофиране може да се говори през Август 2013 :(

 

Забравих да спомена, че има и навигация официално, нещо което го има само като неизползваема опция в H5.

 

Редакция 8.Дек.2012: Днес ходих до Митвас да гледам пак джипа и ми казаха, че навигацията е опция за която не е ясно дали ще я има работеща. Склонен съм да вярвам на това, че ще стане като с Н5. Иначе поръчки може да се правят от сега, но за тест ще почакаме до другата година.

Много добро предложение е за фирмен автопарк за мениджъри и по-високи позиции.

Как ще стой въпроса с данъчни облекчения не много ясно за сега.

Редактирано от Ванката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Ходих в Бургас да сменям маслата и др. на Волекса. 7-цата беше в двора. Карах около 30 км. Прилагам и снимки. Там ще е до 07.05. и чака за тест-драйв. Който има желание, да отива. И така...:

 

Дизелов мотор 2000 кубика, към 140 коня / не помня точно / Впечатления:

 

1. Прецизност - разбира се не във висотите, но в сравнение с волекса и 5-цата...тук я има. Грубо казано, но има вече вид на "кола", или по-точно - няма вид на евтина кола.

2. Интериора е впечатляващ. Над Каптивата е 1000% / имам впечатления /. Пак си е пластмаса, но по-качествена от на волекса. Визията е по-комфортна.

3. Решили са проблема с обезшумяването. Карах със 140 и си говорихме спокойно с дилъра. Категорично заявявам - по- безшумна е от Каптивата.

4. Мощен мотор. Динамика чудесна, разбира се с характерните турбо-дупки на втора, макар че според дилъра, трябвало е да изцедя повече първата скорост.

5. Вози добре. Няма майтап....

6. Глезотийки - ниво на налягане в гумите, круз контрол, подлакътник........показания за разход, камера заден ход, блутут, навигация...малииии, мали !!!!!!!

7. Шест скорости - шестата си е за магистрала - поддържаща. На 130 на шеста по равно - 1900-1950 оборота. Хода на скоростите е адски къс. Създава впечатление направо за автоматик. В началото имах чувство, че не ги вкарвам добре. Само малко са далеко....едно такова "пресягане" беше.

 

И най-важното....кара се лесно и удобно. Карах я така, все едно познавам колата, а не се качвам за първи път.

 

Разхода показваше 8.5, но за какъв пробег и къде...не попитах.

 

Ако е под 40 000 от септември - " зех тъ Радке, зех тъ" !!!!!!!

 

P.S.Пичове, ще дръпнат....ще видите. Имат потенциал. До пет години ще бъдат водещи

 

20130427_133012_41c5e_30564698.jpg

 

20130427_133002_5ee4b_30564696.jpg

 

20130427_132951_85e37_30564693.jpg

 

20130427_132938_347f5_30564691.jpg

 

20130427_132913_3c63a_30564688.jpg

 

20130427_132902_57102_30564686.jpg

 

20130427_132825_69339_30564684.jpg


20130427_132804_35587_30564681.jpg

20130427_132757_9f560_30564679.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за хубавия пост yavorphoto. Доста е полезен.

 

Относно цената - ще е далече от очакванията ти. Според разговорите ми с дилър от представянето, когато бяха по представителствата H6 с най-високото ниво на оборудване ще е около 44 хил. лв. Това предположение е с уговорката, че нямаме точна цена за момента, както и евентуални промоции. Възможна е и по-ниска цена за модела. 

 

Съгласен съм с теб, че интериора е доста добре и удобно се седи. Не съм го карал, а само съм го разглеждал.

 

Просто си е достатъчно за тези пари, освен ако не очакваш да е по-евтино. 

 

По принцип има и навигация, но не знам дали ще успят да се оправят с лицензите за Европа. Сходна е ситуацията и с H5.

 

Очаквам да дойде и в София и аз искам да го покарам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яворе,може би неволно си допуснал грешка - това е Н6 а не Н7. Н7 е друга работа, друго ниво. Има цяла тема със снимки тук във форума.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,добър тест драйв от 30км не е никак малко,може и аз а се запиша като дойде в София,Н6 е много хубав и много ми хареса още когато го представяха тука :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това карайте квот си имате, щото това СУВ е да напикан асвалт. Хубаво е ако това търсите, но за повече -изгубени илюзии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕ този автомобил е СУВ, а не джип. За това пиша, за напикан асфалт. е Моя има бързи, бавни и прочие, а тоя е постоянно зацепен.Моя е Паджеро с рама и раздатъчна кутия-ее няма да обяснявям повече.

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, в днешно време хората търсят нормална и икономична кола с повече пространство и сигурност, която освен всичко да не закъсва толкова лесно в непочистените снегове зимата. Единици са тези, които търсят кола с раздатъчна кутия, рама и заключвания на 3 диференциала (не че H5 ги има). Едва ли ще има "изгубени илюзии", по-скоро има настигане от страна на Great Wall и запълване на ниша. Сигурен съм, че Mitsubishi правят повече продажби с Outlander от колкото с Pajero, Toyota с Rav4 от колкото с Land Cruiser, Mercedes с ML от колкото с G-клас. Да не говорим, че Honda CR-V е лидер при продажбите на SUV, напоследък следван от коли като BMW X1, X3, Audi Q5, Hyundai ix35, Kia Sportage и други, а H6 е точно в този клас.

 

По-скоро се радвам, че H6 следва тенденциите и въобще не е редно да се слага в една група с H5. Ако не ти трябва да юркаш колата в по-сериозен офроуд, както е при 99+% от потребителите, H6 ти дава доста повече :) Ако си в последния процент, тогава се радвай, че Great Wall все още предлагат доволно прост и евтин вариант под формата на H5, който предполагам скоро ще изчезне, заради малкия си пазар със старите си технологии (в момента прави прилични продажби защото е SUV за 30 бона с безумно много екстри за парите си). Но илюзии биха били да смятаме, че той дава на всички потребители точно това, което търсят - ако питаш дали биха заменили раздатката и рамата за по-умна система, по-икономичен и мощен двигател, повече екстри - отговора си мисля, че ще е строго позитивен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Admin, на 100% съм съгласен с теб- просто на мен ми трябва точно това и  акцентирам на него. Тези нови технологии няма да те спасят в тежки коловози и сняг и лед примерно при приемателна комисия на Базова станция на връх Братия/ над Панагюрище/ До тези обекти задължително има черен път и се поддържа, но само с трактор с гребло/булдозер/- защото трябва да се качват ЖР и антени и да се свалят дърва- но обикновенно няма асфалт.. Така , че такива автомобили ще си останат в свой сегмент, а за тези, дето искат по непочистения асфалт или по дупките да карат -ето това е техния автомобил  SUV проходим с  40  на 60 предавателно отношение  на мостовете от което и идва икономията, пък и други екстри.Това са точно, дето си ги изброил с бъдеще за широкия кръг шофьори.

Като го гледам Н6 много ми прилича на Туарега.

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не опитва да каже, че H6 е близък като проходимост с H5. Просто са напълно различни машини в различен клас и подобно име, от където идва и объркването може би. И смятам, че няма да има и един човек, който да чака H6, пред H5 заради проходимостта му.

 

Но аз например в H6 виждам единствената кола на Great Wall, с която бих сменил моята - голяма, модерна, с много екстрички, с автоматик (надявам се), с прилична проходимост за това, за което бих я ползвал. А именно - да ходя да карам сноуборд с нея преди снегорина да е минал, да се кача на някоя поляна за пикник, да паркирам на някой бордюр, където колата би задрала ако се опитам да я кача.

 

Честно казано съм хвърлил поглед на Kia Sportage, но прогнозирам смяна на любимата Хонда по-следващата година. Истината е, че тамън до тогава ще си проличи дали Hover H6 ще оправдае очакванията ми от към качество. За сега от видяното от H5 и Voleex из форума, не съм доволен - хубава е дългата гаранция, ама аз с почти 10 годишната си кола, която е на 250 000км (и която карам по 25 000 на година) влизам по 2 пъти в годината в сервиз, да сменя някое тампонче или да оправя нещо, което е нормално за този пробег и възраст да се развали, и да я обслужва. А някои от колегите във форума на чисто нови коли споделят посещения на сервизи през месец-два, за части, които не съм знаел, че съществуват и че могат да се развалят :)

 

Дано поста ми не прозвучи негативно - както винаги се опитвма да съм обективен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво на вас...стига сте се карали,и двамата имате право ! Н6 -та е с добър дизайн и добри показатели за SUV,дай Боже да има успех,но си остава SUV ! Колкото до H5-та,има наченки за по-сериозни неща,но и там се иска да се пипне тук-там .! Както казват хората , за всеки влак си има пътници...аз лично съм се замислил да взема 6-а за съпругата,защото с CR-V-то което кара сега ще се пребие някоя зима.Аз лично влизах 2 пъти в канавката с него при 05 см. сняг преди 2 години....не си давам Samurai-а за CR-V или Н6...!!

Редактирано от emorodev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, до преди 2.3 години дизела бе по -евтин /и то почти наполовина от бензина/ защото се насърчаваше дизелизацията в световен мащаб. И от там и интеркулери, турбо и прочие.Прост пример Жипчо ми гори 13 на 100 газ х 1.18 и като си взема отстъпката от Съюза на превозвачите- 1.11- ДДС то и остава 0,92 лева. значи аз горя на сто километра 13 х 0,92= смятайте го вие. Който и да е джип гори 8-10 на сто дизел х 2.56 смятайте сами.наполовина. Като бях на 10 години мечтата на българина бе Пежо дизел- щото се крадва нафтата и тя бе 0,09 лева и не се боядисваше.Бензина бе 0,27 лева. Това е, аз съм против дизелите- по скъпа им е подръжкана/ турбо, интеркулер и 25 атмосфери в цилиндрите/. Освен за камионите- там е друга бира.Виж, ако бе наполовина на бензина , като до 2008-2009 г може и да се замисля. Останалото си е ваше мнение. И трите коли са ми с пълен газов инжекцион и горя горива , кат при соца 0,90 до 1,05 цена на литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...