Jump to content

Всичко за Hover/Haval H6


Recommended Posts

От GW казват , че е тяхна разработка като са се вдъхновявали и опирали на Honda Cr-v , който бил най-харесвания SUV в Китай. Възможно е да са взели лицензи , но те не обичат да афишират май такива неща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A за модела М3 знае ли се нещо? Ще идва ли насам, тук ли ще се прави, цени?

 

Днес попаднах на тази статия: http://auto.globalti...-04/634796.html

 

Би било добре, ако има планове да се прави у нас, или пък да се внася.

 

Поздрави

Редактирано от Pepo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за около 20 000 трябва да е C20R. За него се чу че ще се продава в ЕС

В Китай започва от около 16500 лева до 18 500лв

great-wall-voleex-c20r-4.jpg

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Haval М3 е всъщност Haval Н2 малък градски SUV , производствената му версия ще бъде представена през април 2012 г. на изложението в Пекин , а продажбите ще започнат по-късно през тази година . Явно става въпрос за продажби в Китай , кога ще дойде и в БГ може само да се гадае , но първо ще трябва да го сертифицират за Европа , което отнема към 1год. В китай се очакват цените да започват от 60000 юана= 14 000лв.

Съществува и версия Haval M3 EV , която ще е с електрическо или хибридно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време, когато се срещнах лично с част от екипа на Литекс Моторс в техния офис, ми обясниха какъв е процеса даден модел на Great Wall да стигне до ЕС. Тъй като Great Wall са първите китайци на европейска територия, много държат да не се изложат, тъй като имиджа им е ужасен, заради гафове на някои други китайски производители. Когато Great Wall пускат нов модел, той първо се произвежда само за китайския пазар и се продава там поне една година. Там продажбите са с огромен обем и това време е достатъчно новия модел да покаже "детските си болести" - тоест често срещани слаби места, които не са открити при тестовете в малък тираж по време на разработка, но когато са продадени 100 000 броя и в сервизите се връщат много от тях да кажем за едни и същи проблеми - тези проблеми трябва се адресират. Чак тогава, когато модела е изтестван обстойно от техните потребители, той се подава за типово одобрение в ЕС. Това е процес, който изисква тонове документация, включва детайлно преглеждане на всеки детайл от европейските органи, краш тестове и накрая ако всичко мине благополучно, модела получава сертификат. След това, при преоборудването на нашия завода за новите и обновените модели, което ще се случва лятото юли-август, поточните линии се подготвят и от септември месец дадената година модела става наличен за нашия пазар.

 

Например сега декември месец Voleex C30 и Voleex C20R получиха типово одобрение и до есента ще започнат да се произвеждат в българския завод. Има шанс и малко по-рано да започне да се продава внос на моделите от Китай, както се продаваха Voleex C10, Hover H5 и Steed преди да заработи завода (вече не би трябвало да се внасят коли, а да се продава само нашата продукция).

 

Сега от септември насам в новия завод на Great Wall в Китай се произвеждат Voleex C50, Hover H6, както мисля, че и M2 и M3. Според мен сега юли-август 2012 ще пуснат в Китай обновени въпросните модели, с адресирани "детски болести" ако са излезли такива и ще подадът документи за типово одобрение в ЕС. Така подобно на Voleex C30 и C20R, типовото одобрение ще излезе Ноември-Декември 2012. Когато типовото одобрение излезе, можем да очакваме Литекс Моторс да започнат да ги внасят и след лятото на 2013 да започнат и да произвеждат. Но преди началото на 2013та година не бих се надявал на никой от тях по нашите улици, освен внесени бройки по поръчка от разни фирми, ако има ентусиасти.

 

Мнението ми си е чиста спекулация, какво ще стане вероятно и Литекс не знаят, понеже китайците движат нещата според това как им върви бизнеса, а не как им се иска на хората тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за около 20 000 трябва да е C20R. За него се чу че ще се продава в ЕС

В Китай започва от около 16500 лева до 18 500лв

great-wall-voleex-c20r-4.jpg

това изглежда доста добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гума, поставена така изглежда доста добре. Интересно ми е, като се сложи газовото на Н5 на мястото на резервната гума, дали няма подобно решение със стойка като тази? Мисля си, че Н5 ще изглежда още по-добре:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Voleex C20R вратата също се отваря нагоре, а стойката на резервната гума е на собствена панта и се премества настрани преди да се отвори багажника.

 

http://great-wall-voleex-c20r.infocar.ua/video5112_voleex-c20r_id1355.html

Редактирано от stankas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбира се че може и на Н5 да се сложи така резервната гума

Има си такива стойки като аксесоар.

Завърташ резервната гума настрани и вдигаш капака.

Хубави са, защото не тежат на задната врата.

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм такива стойки направени от тръби и си мисля , че фирмите , които правят рол-бари могат да изработят такава стойка по поръчка без проблем.

 

 

 

ПС. Говорих по телефона с тази фирма за ролбари и казаха ,че по принцип е възможно да се направи такава стойка.

ПРОИЗВОДСТВО И МОНТАЖ НА РОЛБАРИ И АКСЕСОАРИ Адрес:гр. София ,ул.''Мюнхен'' 10 .Тел. : 02/973 26 47 GSM. : 0887 599 789

 

А тук се продават кутии за гумите , но само декорация без закрепващ механизъм към вратата.

http://superautobg.c...a-rezervna-guma

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от Ховърите са ниво стар. той включва камера за заден ход.

Това автоматично значи, че този ролбар трябва да има място за монтаж на заден регистрационен номер, светлини за номера + КАМЕРА за заден ход. Освен всичко това трябва да се включва в оригиналната инсталация на автомобила и да не се загуби гаранцията на автомобила :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и Литекс могат да ги предлагат като аксесоар. За който не иска бутилка под шасито - купува си стойка и му се слага кръгла бутилка

Проблема е, че кръглата бутилка трябва да стои хоризонтално. Ако се монтира като резервната гума ще бъде под наклон. За това не ставало с тези бутилки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че кръглата бутилка трябва да стои хоризонтално. Ако се монтира като резервната гума ще бъде под наклон. За това не ставало с тези бутилки

Аз не виждам какъв е проблема ако не е хоризонтално а леко под наклон (освен незнам може би може да стърчи повече ? ) то ако е за безопасност да земат и да напишат в книжката на джипа да не се кара на неравни или наклонени пътища....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам какъв е проблема ако не е хоризонтално а леко под наклон (освен незнам може би може да стърчи повече ? ) то ако е за безопасност да земат и да напишат в книжката на джипа да не се кара на неравни или наклонени пътища....

Проблема е в сондата на помпата - трябва да слиза до най-ниската точка на бутилката и за това да е под определен ъгъл. Теоретично може да се направи, но иска изчисления за конструкцията на самата бутилка.....и става много сложно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руски тест драйв на Н6 :)

 

 

 

 

 

От това, което видях и чух, ми изглежда доста добре. Много добри думи за Дизела, жалко, че тествания автомобил е само с предно предаване. Салона ми изглежа супер, окачването също, но както каза и журналиста от клипа, които иска офроад кола - да си вземе Н5:) Да идва по-скоро в България, за да го видим на живо :) Ще е и хит на пазара, без конкуренция в класа си, относно цена :)

 

 

П.П. Видях, че някой ме е изпреварил с този клип, но в друга тема:)

Редактирано от SP1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз го гледах преди време този тест. Няма да е никък зле някой ако попреведе основните неща за такива като мен които знаят по 5-10 думи на руски от обща култура :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0:24 - Заводът е доста голям и откритата засега част е разчетена за производство на 200 000 автомобила годишно. А като цяло (когато се открие напълно) предприятието ще произвежда по 600 000 автомобила годишно

0:42 - Блицтестът ни на Hover H6 се провежда на заводският полигон който се явява и паркинг за готовата продукция.

1:03 - Независимо окачване отпред и отзад, самоносеща каросерия, автоматична скоростна кутия, предно предаване.

1:28 - Купето е петместно, шофьорското място е доста просторно, но не за сметка на пътника зад него - място много.

2:12 - Седалките се регулират по обичайните позиции (напред-назад, нагоре-надолу и облегалката за глава) централната конзола е малко неудобна десния крак леко опира.

2:39 - Арматурното табло е монолитна пластмасова отливка с добра израбока.

2:58 - Съвсем нелоша развлекателна система (DVD, радио, навигация), климатконтрол.

3:41 - Неголям волан облечен в кожа и с бутони за управление на аудиосистемата, круиз контрола и телефон.

3:54 - Добри прибори, виждат се чудесно. Километража е леко малък, но не прекалено.

4:38 - Багажника е с тарикатско "рафтче" което го разделя на две части а е и достатъчно солидно (около 25-30 килограма ще да изържи)

4:56 - Под кората на дъното на багажника е резервнарта гума (с нормален размер).

5:15 - Като се сгънат пасажерските седалки напред, товарния обем става около 1000 литра.

5:44 - Колата ще се доставя с три двигателя. 2.0л. дизелов (~150 к.с.) , 1.5л. бензинов с турбо (~150 к.с.) и лицензионен бензинов Митсубиши 2.4л.

6:10 - 6-степенна скоростна кутия за дизела, 5-степенна за бензиновите. Планира се и 6-степенна автоматична. Има слухове че на 2.4л. ще се слага 4-степенна.

6:31 - За теста има два машини - 2.0 дизел и 2.4 бензин, на бензин е "по-меко" движението - но ще говорим за дизела.

6:50 - Дизела е икономичен и градско трябва да има разход от 9-10 на 100. Помнете че машината е с предно прдаване. Засега 4х4 няма.

7:05 - Окачването е много добро, колата е стабилна колкото и да я "лашкаме" на завоите.

7:15 - Има един дребен недостатък който се предполага ще бъде отстранен при серийното производство. А именно - помпата на хидравликата идва слаба и волана при рязко завъртане засича.

7:41 - Скоростната (6 степенна за дизела) е без забележки. С изключение на малко пропадане между първа и втора, което е по вина на двигателя (стъпката в предавателното число идва малко голяма).

8:30 - Леко се закачи предната защита и то при 15-тина санта препятствие - затова - за офройд по-добре Н5 или Н3.

8:50 - Времето е малко за да се добие свястно впечатление, но като цяло - машината я бива, ходовата част е добра. Съвсем нелоши двигатели особенно 2.0л. турбодизеловия, само да му беше и скоростната автоматична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...