Fernando Отговорено 24 Февруари, 2012 Share Отговорено 24 Февруари, 2012 H6 чисто тяхна разработка ли е или по лиценз на някоя друга марка? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 24 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 24 Февруари, 2012 От GW казват , че е тяхна разработка като са се вдъхновявали и опирали на Honda Cr-v , който бил най-харесвания SUV в Китай. Възможно е да са взели лицензи , но те не обичат да афишират май такива неща . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 24 Февруари, 2012 Share Отговорено 24 Февруари, 2012 Малкия СУВ е Н3 Малкия СУВ е M2 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Отговорено 24 Февруари, 2012 Share Отговорено 24 Февруари, 2012 (Редактирано) A за модела М3 знае ли се нещо? Ще идва ли насам, тук ли ще се прави, цени? Днес попаднах на тази статия: http://auto.globalti...-04/634796.html Би било добре, ако има планове да се прави у нас, или пък да се внася. Поздрави Редактирано 25 Февруари, 2012 от Pepo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 25 Февруари, 2012 Share Отговорено 25 Февруари, 2012 (Редактирано) за около 20 000 трябва да е C20R. За него се чу че ще се продава в ЕС В Китай започва от около 16500 лева до 18 500лв Редактирано 25 Февруари, 2012 от muf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Отговорено 25 Февруари, 2012 Share Отговорено 25 Февруари, 2012 А модела от горния ми пост няма ли да се продава тука? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 25 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 25 Февруари, 2012 Haval М3 е всъщност Haval Н2 малък градски SUV , производствената му версия ще бъде представена през април 2012 г. на изложението в Пекин , а продажбите ще започнат по-късно през тази година . Явно става въпрос за продажби в Китай , кога ще дойде и в БГ може само да се гадае , но първо ще трябва да го сертифицират за Европа , което отнема към 1год. В китай се очакват цените да започват от 60000 юана= 14 000лв. Съществува и версия Haval M3 EV , която ще е с електрическо или хибридно задвижване. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 25 Февруари, 2012 Share Отговорено 25 Февруари, 2012 Преди време, когато се срещнах лично с част от екипа на Литекс Моторс в техния офис, ми обясниха какъв е процеса даден модел на Great Wall да стигне до ЕС. Тъй като Great Wall са първите китайци на европейска територия, много държат да не се изложат, тъй като имиджа им е ужасен, заради гафове на някои други китайски производители. Когато Great Wall пускат нов модел, той първо се произвежда само за китайския пазар и се продава там поне една година. Там продажбите са с огромен обем и това време е достатъчно новия модел да покаже "детските си болести" - тоест често срещани слаби места, които не са открити при тестовете в малък тираж по време на разработка, но когато са продадени 100 000 броя и в сервизите се връщат много от тях да кажем за едни и същи проблеми - тези проблеми трябва се адресират. Чак тогава, когато модела е изтестван обстойно от техните потребители, той се подава за типово одобрение в ЕС. Това е процес, който изисква тонове документация, включва детайлно преглеждане на всеки детайл от европейските органи, краш тестове и накрая ако всичко мине благополучно, модела получава сертификат. След това, при преоборудването на нашия завода за новите и обновените модели, което ще се случва лятото юли-август, поточните линии се подготвят и от септември месец дадената година модела става наличен за нашия пазар. Например сега декември месец Voleex C30 и Voleex C20R получиха типово одобрение и до есента ще започнат да се произвеждат в българския завод. Има шанс и малко по-рано да започне да се продава внос на моделите от Китай, както се продаваха Voleex C10, Hover H5 и Steed преди да заработи завода (вече не би трябвало да се внасят коли, а да се продава само нашата продукция). Сега от септември насам в новия завод на Great Wall в Китай се произвеждат Voleex C50, Hover H6, както мисля, че и M2 и M3. Според мен сега юли-август 2012 ще пуснат в Китай обновени въпросните модели, с адресирани "детски болести" ако са излезли такива и ще подадът документи за типово одобрение в ЕС. Така подобно на Voleex C30 и C20R, типовото одобрение ще излезе Ноември-Декември 2012. Когато типовото одобрение излезе, можем да очакваме Литекс Моторс да започнат да ги внасят и след лятото на 2013 да започнат и да произвеждат. Но преди началото на 2013та година не бих се надявал на никой от тях по нашите улици, освен внесени бройки по поръчка от разни фирми, ако има ентусиасти. Мнението ми си е чиста спекулация, какво ще стане вероятно и Литекс не знаят, понеже китайците движат нещата според това как им върви бизнеса, а не как им се иска на хората тук. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Great Wall bulgaria Отговорено 26 Февруари, 2012 Share Отговорено 26 Февруари, 2012 за около 20 000 трябва да е C20R. За него се чу че ще се продава в ЕС В Китай започва от около 16500 лева до 18 500лв това изглежда доста добре Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 26 Февруари, 2012 Share Отговорено 26 Февруари, 2012 Тази гума, поставена така изглежда доста добре. Интересно ми е, като се сложи газовото на Н5 на мястото на резервната гума, дали няма подобно решение със стойка като тази? Мисля си, че Н5 ще изглежда още по-добре Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 26 Февруари, 2012 Share Отговорено 26 Февруари, 2012 няма как да се сложи така гумата, защото вратата се вдига нагоре, а не се отваря настрани Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 26 Февруари, 2012 Share Отговорено 26 Февруари, 2012 Ех, жалко Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stankas Отговорено 26 Февруари, 2012 Share Отговорено 26 Февруари, 2012 (Редактирано) На Voleex C20R вратата също се отваря нагоре, а стойката на резервната гума е на собствена панта и се премества настрани преди да се отвори багажника. http://great-wall-voleex-c20r.infocar.ua/video5112_voleex-c20r_id1355.html Редактирано 26 Февруари, 2012 от stankas Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 27 Февруари, 2012 Share Отговорено 27 Февруари, 2012 (Редактирано) разбира се че може и на Н5 да се сложи така резервната гума Има си такива стойки като аксесоар. Завърташ резервната гума настрани и вдигаш капака. Хубави са, защото не тежат на задната врата. Редактирано 27 Февруари, 2012 от muf 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 27 Февруари, 2012 Share Отговорено 27 Февруари, 2012 чудесно. аз доста търсих и не намерих универсални. за МЛ са около 1000 лв. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 27 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 27 Февруари, 2012 (Редактирано) Виждал съм такива стойки направени от тръби и си мисля , че фирмите , които правят рол-бари могат да изработят такава стойка по поръчка без проблем. ПС. Говорих по телефона с тази фирма за ролбари и казаха ,че по принцип е възможно да се направи такава стойка. ПРОИЗВОДСТВО И МОНТАЖ НА РОЛБАРИ И АКСЕСОАРИ Адрес:гр. София ,ул.''Мюнхен'' 10 .Тел. : 02/973 26 47 GSM. : 0887 599 789 А тук се продават кутии за гумите , но само декорация без закрепващ механизъм към вратата. http://superautobg.c...a-rezervna-guma Редактирано 27 Февруари, 2012 от nikid 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 27 Февруари, 2012 Share Отговорено 27 Февруари, 2012 Значи и Литекс могат да ги предлагат като аксесоар. За който не иска бутилка под шасито - купува си стойка и му се слага кръгла бутилка 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 28 Февруари, 2012 Share Отговорено 28 Февруари, 2012 90% от Ховърите са ниво стар. той включва камера за заден ход. Това автоматично значи, че този ролбар трябва да има място за монтаж на заден регистрационен номер, светлини за номера + КАМЕРА за заден ход. Освен всичко това трябва да се включва в оригиналната инсталация на автомобила и да не се загуби гаранцията на автомобила 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 28 Февруари, 2012 Share Отговорено 28 Февруари, 2012 Значи и Литекс могат да ги предлагат като аксесоар. За който не иска бутилка под шасито - купува си стойка и му се слага кръгла бутилка Проблема е, че кръглата бутилка трябва да стои хоризонтално. Ако се монтира като резервната гума ще бъде под наклон. За това не ставало с тези бутилки Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 28 Февруари, 2012 Share Отговорено 28 Февруари, 2012 Проблема е, че кръглата бутилка трябва да стои хоризонтално. Ако се монтира като резервната гума ще бъде под наклон. За това не ставало с тези бутилки Аз не виждам какъв е проблема ако не е хоризонтално а леко под наклон (освен незнам може би може да стърчи повече ? ) то ако е за безопасност да земат и да напишат в книжката на джипа да не се кара на неравни или наклонени пътища.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Аз не виждам какъв е проблема ако не е хоризонтално а леко под наклон (освен незнам може би може да стърчи повече ? ) то ако е за безопасност да земат и да напишат в книжката на джипа да не се кара на неравни или наклонени пътища.... Проблема е в сондата на помпата - трябва да слиза до най-ниската точка на бутилката и за това да е под определен ъгъл. Теоретично може да се направи, но иска изчисления за конструкцията на самата бутилка.....и става много сложно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 (Редактирано) Руски тест драйв на Н6 От това, което видях и чух, ми изглежда доста добре. Много добри думи за Дизела, жалко, че тествания автомобил е само с предно предаване. Салона ми изглежа супер, окачването също, но както каза и журналиста от клипа, които иска офроад кола - да си вземе Н5:) Да идва по-скоро в България, за да го видим на живо Ще е и хит на пазара, без конкуренция в класа си, относно цена П.П. Видях, че някой ме е изпреварил с този клип, но в друга тема Редактирано 2 Март, 2012 от SP1 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Да и аз го гледах преди време този тест. Няма да е никък зле някой ако попреведе основните неща за такива като мен които знаят по 5-10 думи на руски от обща култура 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Говедо Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 0:24 - Заводът е доста голям и откритата засега част е разчетена за производство на 200 000 автомобила годишно. А като цяло (когато се открие напълно) предприятието ще произвежда по 600 000 автомобила годишно 0:42 - Блицтестът ни на Hover H6 се провежда на заводският полигон който се явява и паркинг за готовата продукция. 1:03 - Независимо окачване отпред и отзад, самоносеща каросерия, автоматична скоростна кутия, предно предаване. 1:28 - Купето е петместно, шофьорското място е доста просторно, но не за сметка на пътника зад него - място много. 2:12 - Седалките се регулират по обичайните позиции (напред-назад, нагоре-надолу и облегалката за глава) централната конзола е малко неудобна десния крак леко опира. 2:39 - Арматурното табло е монолитна пластмасова отливка с добра израбока. 2:58 - Съвсем нелоша развлекателна система (DVD, радио, навигация), климатконтрол. 3:41 - Неголям волан облечен в кожа и с бутони за управление на аудиосистемата, круиз контрола и телефон. 3:54 - Добри прибори, виждат се чудесно. Километража е леко малък, но не прекалено. 4:38 - Багажника е с тарикатско "рафтче" което го разделя на две части а е и достатъчно солидно (около 25-30 килограма ще да изържи) 4:56 - Под кората на дъното на багажника е резервнарта гума (с нормален размер). 5:15 - Като се сгънат пасажерските седалки напред, товарния обем става около 1000 литра. 5:44 - Колата ще се доставя с три двигателя. 2.0л. дизелов (~150 к.с.) , 1.5л. бензинов с турбо (~150 к.с.) и лицензионен бензинов Митсубиши 2.4л. 6:10 - 6-степенна скоростна кутия за дизела, 5-степенна за бензиновите. Планира се и 6-степенна автоматична. Има слухове че на 2.4л. ще се слага 4-степенна. 6:31 - За теста има два машини - 2.0 дизел и 2.4 бензин, на бензин е "по-меко" движението - но ще говорим за дизела. 6:50 - Дизела е икономичен и градско трябва да има разход от 9-10 на 100. Помнете че машината е с предно прдаване. Засега 4х4 няма. 7:05 - Окачването е много добро, колата е стабилна колкото и да я "лашкаме" на завоите. 7:15 - Има един дребен недостатък който се предполага ще бъде отстранен при серийното производство. А именно - помпата на хидравликата идва слаба и волана при рязко завъртане засича. 7:41 - Скоростната (6 степенна за дизела) е без забележки. С изключение на малко пропадане между първа и втора, което е по вина на двигателя (стъпката в предавателното число идва малко голяма). 8:30 - Леко се закачи предната защита и то при 15-тина санта препятствие - затова - за офройд по-добре Н5 или Н3. 8:50 - Времето е малко за да се добие свястно впечатление, но като цяло - машината я бива, ходовата част е добра. Съвсем нелоши двигатели особенно 2.0л. турбодизеловия, само да му беше и скоростната автоматична. 4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 2 Март, 2012 Автор Share Отговорено 2 Март, 2012 Най-важния извод е ,че не става за тежък оф-роуд , но явно е перфектен автомобил за всички други случаи . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.