viggen Отговорено 9 Април, 2012 Share Отговорено 9 Април, 2012 (Редактирано) Четох в новините, че до 2-3 години се очаква да бъде готова фаза 2 от проекта с изграждането на заваръчен и бояджийски цехове и по този начин да се обособи пълен цикъл на производство. Смело използваш думата "пълен" редом до "цикъл на производство", но аз лично не вярвам това да се случи тук, не и по начина, по който съм виждал други автомобилни производители да започват живота на моделите си от...топчета ламарина, минали през огромни преси, превърнали се във всички части необходими да се направи едно купе, после заваряване, обработване, боядисване и тн... Хубаво е това да се случи и тук, но си е ОГРОМНА инвестиция. Това е завод с много на брой, огромни по площ помещения, с немалко скъпи машини в тях. А дано, ама надали... Редактирано 9 Април, 2012 от viggen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 аз съм оптимист за ламарините и купетата, защото са обемисти части и е скъпо да се транспортират от китай. обаче за остналите възли и агрегати съм скептично настроен - окабеляване, двигатели, фарове, други модули... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 Бе има какво да се предложи произведено у нас. Виж Язаки - най-големия производител в света за автомобилно окабеляване, има два големи завода у нас - Сливен и Ямбол (сливенския мисля, че още се строи и като стане ще имат общо над 3000 човека персонал у нас, сега са около 2000). Не виждам защо те освен комплекти окабеляване за Форд и други марки за които изнасят, да не правят пълни комплекти окабеляване за Great Wall правени в Ловеч? http://www.yazaki-bulgaria.com/ http://www.dnevnik.b...tupva_v_sliven/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viggen Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 В Русе има завод на Montupet в който произвеждат глави за двигатели, предполагам и други чарколя. http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%9E%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-Montupet-%D0%B2-%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5_l.a_i.150839_at.1.html Пак там има фабрика и на Witte automotiwe, в който правят разни дръжки на врати, лайсни със светлините на задните номера и т.н. дребни чаркове. http://www.dnevnik.bg/biznes/2010/12/08/1007539_zavodut_na_vitte_automotiv_v_ruse_planira_uvelichenie/ Могат да се намерят и други фирми в атомобилния браш, които имат производство тук. Въпросът е дали ще се търсят, дали китайците изобщо се интересуват от местни доставчици или им е достатъчно лесно и изгодно да си ги карат от там всичките тези неща. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 Въпросът е дали ще се търсят, дали китайците изобщо се интересуват от местни доставчици или им е достатъчно лесно и изгодно да си ги карат от там всичките тези неща. точно това ми е идеята. да си ги направят там и да докарат до тук със сигурност ще е по-евтино, отколкото да ги поръчат тук тия части. виж, за обемните и тежки детайли нищо чудно да си ги правят тук, защото там вече транспорта идва по-скъп от самото изделие. виж за пример запалка с 2 диодчета и 6 батерии. от китай с производството, транспорта, надценката, митото и т.н. идва на 1 лв. аз мога да си заложа гумените ботуши, че в БГ няма да намериш производител, който да ти даде такава цена за такава запалка. само батериите и газта ще струват толкова, колкото да се поръча готово от китай Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 10 Април, 2012 Автор Share Отговорено 10 Април, 2012 В Казанлък и региона има 3 фабрики за автомобилни части (основно окабеляване и хидравлични елементи) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 11 Април, 2012 Share Отговорено 11 Април, 2012 Еми от това, което са казали на откриването на завода, разбирам, че точно за изработване на автомобилите от огромни метални късове става въпрос. Все пак говорим за период от няколко години, в които да се постигне това, ясно е, че не може да стане изведнъж. Инвестицията наистина е огромна, но от и двете фирми със сигурност са си направили и преценили плановете, за да говорят за това. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 11 Април, 2012 Share Отговорено 11 Април, 2012 В една статия пишеше, че до края на другата година ще е готов 2-и етап - заваръчния и бояджийския цехове, а след още малко време и трети етап - изработка на части и агрегати. Идеята е да се обособи индустриален парк, който да обслужва производство, не само асемблиране, но все пак за това се иска време Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeri Отговорено 11 Април, 2012 Share Отговорено 11 Април, 2012 Мисля си, че вече трябва да е готов 100-ния автомобил? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Airis Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 Мисля си, че вече трябва да е готов 100-ния автомобил? Готов е Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 18 Април, 2012 Share Отговорено 18 Април, 2012 А видяхте ли репортажа за завода, излъчен по CNN? http://edition.cnn.com/video/#/video/business/2012/04/12/marketplace-europe-china-car-bulgaria.cnn?iref=allsearch Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacopip Отговорено 23 Май, 2012 Share Отговорено 23 Май, 2012 Айе бе некой няма ли да каже какво става? В какъв етап е? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 24 Май, 2012 Share Отговорено 24 Май, 2012 Какво да става? Както пише в темата - още април вече е имало над 100 сглобени автомобила - завода си работи, ще има повече новини като се разрастне. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petergos Отговорено 7 Юни, 2012 Share Отговорено 7 Юни, 2012 Няма ли вече някакво инфо за продажбите на завода как вървят ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meld Отговорено 6 Юли, 2012 Share Отговорено 6 Юли, 2012 Напредва строителството по пътя, който ще свързва завода с главния път Ловеч - Плевен: http://www.lovechtod...B7%D0%B0%D0%B2/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 10 Юли, 2012 Share Отговорено 10 Юли, 2012 Както чета напоследък доста добре се развиват нещата покрай завода, пикапът е първи по продажби за първите 5 месеца на 2012: http://www.auto-press.net/a:Great-Wall-Steed-5-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB-%D0%B2-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-5-%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%86%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-2012 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4kov Отговорено 10 Юли, 2012 Share Отговорено 10 Юли, 2012 Според думите на дилър са останали много малко непродадени стидове (внесени от Китай). В момента диселовият двигател (GW4D20) е в процес на хомологация по EURO5, което е дълъг процес. Според сайта на GW http://www.gwm.com.cn/en/havalh6.asp същият двигател ще се вгражда в Hover (=Haval) H6. Също там е посочено, че двигателя покрива EURO4 стандарта. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 12 Юли, 2012 Share Отговорено 12 Юли, 2012 Дано не подведа някой, но до колкото разбирам, двулитровият дизел на Steed/Hover е напълно способен да покрие EURO 5, само с добавянето на DPF (филтър за твърди частици). Което за мен е един неприятно скъп, проблемен и неприятен за експлоатация компонент, но също така и задължителен за покриване на последните евро норми. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4kov Отговорено 12 Юли, 2012 Share Отговорено 12 Юли, 2012 Дано не подведа някой, но до колкото разбирам, двулитровият дизел на Steed/Hover е напълно способен да покрие EURO 5, само с добавянето на DPF (филтър за твърди частици). Което за мен е един неприятно скъп, проблемен и неприятен за експлоатация компонент, но също така и задължителен за покриване на последните евро норми. ... и единственият път на тези автомобили към европейския, респ. българския пазар. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacopip Отговорено 28 Юли, 2012 Share Отговорено 28 Юли, 2012 Абе нещо новини?... Строят ли се другите две халета?...Какво става? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 1 Август, 2012 Share Отговорено 1 Август, 2012 Ето това е от скоро, може да прочетеш как стоят нещата със завода: http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2012-07-30&article=418419 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacopip Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 е айде беее само аз ръчкам тая тема. ае некой да каже строи ли се, паркирана нова продукция има ли? нещо снимчиции..., некой от работниците там...? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 (Редактирано) И на мен ми се струва малко не на място абсолютната мъгла около развитието на завода. Както и информация за това кое до къде е стигнало ама така са си решили от Литекс моторс, така си правят. Чак толкова обаче да е строго пазена тайна информацията около завода и производството не ми се струва нормално. Дано скоро си вземат поука съответните хора и да започната да спускат поне тук малко "официална" информация. Редактирано 8 Декември, 2012 от gwfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 Каква мъгла? Същото като преди 6 месеца - завода си работи Каква информация трябва да очакваме? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 (Редактирано) Една полезна информация би била, дали и кога (освен ако вече не са факт) ще заработи заваръчното и бояджийското звено. До колкото прочетох из коментарите за С30 това е от първостепенно значение за навлизането на модела. Да не говорим и за Н6 и пикапа, който ги очакваме с нетърпение да са "Произведени в България". Редактирано 8 Декември, 2012 от Ванката Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.