nikid Публикувано 8 Декември, 2012 Share Публикувано 8 Декември, 2012 Колеги , пускам тази тема , защото вече доста време този модел е в движение и е хубаво за бъдещи собственици да прочетат реални изводи от вас . Някак си до сега всичко е малко еуфорично и евентуални проблеми и дефекти леко се замазват, а и всичко е разхвърляно в куп от теми . Нека тези , които вече навъртяха доста км. откровено споделят своите впечатления най-вече от автомобила като удоволствие от шофирането , пътно поведение , возия , спирачки , разход на гориво , технически проблеми и дефекти , ергономия и дали смятат покупката като добра инвестиция и не съжаляват ли за нея . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 Ще видим как ще тръгне темата, но според мен единствения начин е някой да се захване и да събере пръснатото по темите като един пост с линкове и резюме (едно изречение) към всеки линк. Ако някой го започне, аз ще се постарая да го разширя и направя като важна тема и да добавям всички нови линкове и коментари описани в тази тема. Така всичко ще е в първия пост и ще е видимо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 8 Декември, 2012 Автор Share Отговорено 8 Декември, 2012 Идеята за този пост от части ми дойде от многото коментари при публикации за Great Wall колите и в частност С10 . Винаги в коментарите се намират хора , не изключвам , че са от конкуренцията , които да разправят уж от първо лице колко проблемни са тези модели. Аз понеже съм изчел всичко в нашия форум съм наясно с продукта , но случаен човек надали ще се задълбае толкова на дълбоко . Затова и една такава обобщена тема може бързо да даде реална информация от първа ръка на собственик , който с парите си е проверил нещата , а не приказки от типа "една жена казала ". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobonikolov Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 Съгласен съм с nikid и напълно подкрепям темата. Лично аз също чета изключително много негативни коментари под статии за GW в български сайтове, някои дори си позволяват да пишат, че много собственици в този форум се оплаквали от сумати проблеми с колите си още не изминали 1 000 км. Това последното го прочетох вчера в коментарите в един от сайтовете, където бе публикувана информация кои модели ще се сглобяват у нас през следващата година. Така, че наистина е добре да има една такава тема. Защото както е тръгнало тук ще трябва да обясняваме как нямаме сестри ....... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 Хубава тема. Дано съумеем да съберем списък с проблемите и линкове към съответните теми. Относно негативните коментари - интересно е че в интернет поне половината от коментарите под дадена статия за ЛМ или определен модел са отрицателни. В реалността обаче от (сигурно) стотиците хора, които са ме спирали и питали за колата не е имало един, който да изкаже дори неутрално мнение. Всички са възхитени от дизайна, двигател, цена и т.н. Така че или масово хората в интернет не са виждали такава кола на живо и само мрънкат от нямане какво да правят или всички се държат лицемерно с мен и всъщност не им харесва колата ми Ще опиша проблемите или оплакванията, които съм имал: Задна влизаше леко трудно в началото. Оправи се след смяната на маслото... Утечка на акумулатора, която оправиха в сервиза. Леко тропане във волана, което отстраниха чрез завиване на някакъв болт. Трудно затваряне на 5-тата врата(задния капак). Оправено заедно с пребоядисването на капака. Проблем с превключването от бензин на газ (гаснене или неравномерен вървеж). Оправен в сервиза. Ако сте съгласни можем да слагаме списък с проблемите в първия пост на темата. Така ще са лесни за намиране. Може би и преди съм писал, че проблем за мен не е, че тук е тропнало или там нещо не е работило, защото от сервиза винаги са реагирали много бързо и са оправяли нещата. В крайна сметка това е кола сглобена от хиляди части. По-голям проблем са били неуредиците и неяснотиите около автомобила, срокове за доставка, газовата, сертификати в КАТ и т.н. Сега като гледам и около Ц30 и Н6 има подобни неща. Говори се все в бъдеще неопределено. ЛМ можеха да си опекат по-добре нещата преди да навлизат на пазара официално и явно не са си взели поука от Ц10, Н5 и Стийд-а. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver87 Отговорено 8 Декември, 2012 Share Отговорено 8 Декември, 2012 Здравейте, Аз откакто съм взел моята (началото на месец септември-вече имам 3200км изминати), нямам оплаквания за каквито вече бях чел тук и бях подозрителен постоянно, но наистина повечето дефекти явно са отстранени по този модел, както ми обясниха в "Митвас". Не съм имал проблеми (да чукам на дърво) каквито и да било-нищо не скърца, не тропа, не хлопа и т.н. Специално аз, и една моя колежка (кара същата кола, понеже си ги купихме заедно с разлика от 7 дни), сме много доволни като цяло. Успех на всички, които се колебаят, от нас двамата-не се чудете, а бързо в "Митвас" се обадете Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lab_man Отговорено 10 Декември, 2012 Share Отговорено 10 Декември, 2012 Моята стана на около 3100 км, чакам другата седмица за смяна на масло, филтри и т.н. Не мога да се оплача от колата! Както каза poroinik, малко трудно включвам задна скорост и 5 - та врата се затваря с по - големи усилия, но предполагам ще го оправят като им е оставя за обслужване. От време на време газовата пак ми дава " грешка ". Тази събота и неделя 5 човека направихме преход Монтана - София - Стара Загора ( по АМ Тракия ), след което на другият ден ни качи до паметника Шипка и се прибрхаме обратно до София през Подбалканската линия. Беше си голям кеф! Не ме измори колата, измори ме лошото време в неделя. Ако сега трябва да купувам кола между Дачията и Волекса, пак бих си взел Волекс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 11 Декември, 2012 Share Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) Минах вече 18400км. с колата като засега съм имал следните проблеми: 1. Дефектни задни амортисьори още от самото начало - сменени на 200км. 2. Тропане във волана (явно карето) - все още продължава и не е отстранен проблема. 3. Оправени кори в купето, които не бяха закопчани хубаво. 4. Отлепено ляво гумено уплътнение на покрива на колата. Залепено след това. 5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е заради прекалено притягане. Бронята и ламарината се притискат и явно от вибрациите се е обелила, като от ЛМ го замацаха с бяло и казаха "Може да го предявиш като щета към застрахователя". Изводите си ги направете сами. Интересно ако падне лака на боята пак ли щета да предявявам? 6. Неработещ датчик за задна скорост. Подменен гаранционно. 7. Според Литекс Моторс маншона на преден десен накрайник е за смяна, защото е започнал да се къса (колата беше на 15000км.). Казаха че в оторизиран сервиз ще го сменят гаранционно. Скоро ще го опиша като проблем в Митвас. 8. Много лоша осветеност на приборното табло при включени светлини, като при насрещно слънце ако не изключа светлините в никакъв случай не мога да разбера градусите, километрите или оставащия бензин. Решението засега е... дневни светлини, но срещу 500лв. 9. Отвратителна кора на таблото точно под предното стъкло. Прекалено тънка пластмаса, която с ръка се вдлъбва без дори да е нагрята, а като се нагрее лятото става като кашкавал. След известно време очаквам да се изкриви. 10. 5-тата врата дори и след корекция пак се затваря леко дървено, но не е болка за умиране. 11. Жабката се разтропа при преминаване на по-големи неравности или павета; шофьорската седалка поскърцва (тежа 60кг.), но не ме дразни иначе само трябва леко да се смаже. 12. 1-ва и задна никога не са ми харесвала как влизат, дори и след смяна на маслото на 5000км. Понякога като съм на първа и тръгна да изключвам към свободна скоростния лост така се изствелва , явно е бил под напрежение. 1-ва един път влиза като по масло, друг път трудно и все едно не както трябва. 13. При 80км/ч на 5-та при обределено положение на педала на газта се чува едно виене. Като подам повече газ или махна крака си и спира. Преди не беше така, като започна да го прави още докато беше топло времето. Скоро ще го споделя с Митвас. 14. Когато колага е студена и запаля докато е още на бензин в интервала 950-1050 оборота двигателя не работи равномерно и има силни вибрации. Цялата кола се тресе. Не знам дали това е нормално при студено време. Веднага след като превключи на газ дори в тези обороти няма проблем. За да могат да го погледнат в сервиз ще трябва да я оставя да пренощува при тях, за да може да я запалят докато е студена и е в тези обороти. 15. Гуменото уплътнение на багажника се разкъса заради затварящия механизъм на 5-тата врата, който докосваше уплътнението и го разкъса. Сменен в сервиз. Като цяло съм доста доволен от колата засега. Не ме е оставяла никъде, винаги е палила и е много удобна за шофиране. Парното е на 6 и става адски топло в студа. Разхода на газ при съвсем нормално и спокойно каране като моето е доста приличен и съм доволен. В ниски обороти естествено е мудна, но при нужда около 5к оборота е като пушка. Музиката е много добра, липсата на управление от волана не е от значение за мен. Лошото е, че няма cruise control особено по магистралата. Адски би било удобно при условие, че общо взето всеки месец пътувам по магистрала Тракия до Сливен. Балата кола е много красива, особено зимата, ама яко се цапа и е малък ужас особено зимата. И накрая един съвет, макар че предполагам всички го знаят: не се доверявайте сляпо на парктроника. Редактирано 17 Януари, 2013 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 12 Декември, 2012 Share Отговорено 12 Декември, 2012 1. Едно разлепено уплътнение на задна лява врата - оправено в сервиза. 2. Миналата седмица, точно като се развали времето, отказа помпичката за течност на задната чистачка. Чакам от сервиза да ми се обадят, като получат да я сменят. 3. Предната дясна врата се затваря по-трудно от другите, но така беше още когато я оглеждах в магазина, надявам се с времето да се оправи, ако ли не - в сервиза ми казаха, че при необходимост има възможност за регулировка. Звукът при затваряне е някакси дървен, като че удря на дърво при затваряне. Другите врати се затварят леко, както се казва - с два пръста, с плътен чист звук. 4. Беше се появило едно досадно поскръцване от прага на предна дясна врата, може би заради по-силното блъскане при затваряне. След като намазах гумените уплътнения на вратите със смазка против замръзване, това скърцане изчезна, ще видя докога. Редакция: Вчера ми се обадиха от сервиза и закарах Волекса да му сменят помпичката за задната чистачка, за която по-горе бях писал, че се беше повредила. Работата стана за по-малко от час, всъщност интересното е, че се сменя целият резервоар заедно с двете помпи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanS Отговорено 20 Януари, 2013 Share Отговорено 20 Януари, 2013 Здравейте, След първите хиляда километра реших и аз да споделя впечетления. Плюсове: Идеална за града Елегантен, правещ впечетление дизайн (получен на много добра, достъпна цена) Маневрена, стабилна на пътя, може и да е пъргава над определени обороти Парното е супер Радиото е ОК, има си юсб, какво повече да му трябва на човек Добър разход на гориво Минуси: Прословутите 1-ва и 5-та - не ми харесва как влизат и това е Вратата на багажника се затваря със сила и с един характерен звук, който не знам как да опиша - в ЛМ Пловдив ми бе обяснено, че това е звука и нищо не може да се направи по въпроса Над 80 км/ч е шумна Неудобни (поне за нас) за дълъг път седалки, имам в предвид над два часа. Няма възможност за корекция на светлината на таблото, безумната цена от 560лв за две крушки и две пластмаси не е опция. Това не е реален минус - просто ми липсва термометър Какво не работи: Звуковото и светлинно предупреждение при 120 км/ч - не, че ми липсва Десният фар за мъгла започна да се изключва/вкл след първият дъжд Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 21 Януари, 2013 Share Отговорено 21 Януари, 2013 Ще помоля в тази тема да се пишат само и единствено отзиви от автомобила. Всякакви дискусии ще бъдат скривани периодично от модератор. Мненията на Андреев, IvanS и Ванката ще бъдат скрити в края на деня. Ако виждате смисъл в продължаването на дискусията, моля направете го в друга тема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 3 Февруари, 2013 Share Отговорено 3 Февруари, 2013 Миналата седмица Волексът Гошо превали 5000 км. и го закарах в сервиза за ТО. Резултатът приятно ме изненада, въпреки че очаквах подобна промяна. Двигателят направо се "отпуши", шумът намаля, а тягата, особено на по-ниски обороти при потегляне и ускоряване, се увеличи осезаемо. Промяната е толкова съществена, та си помислих, че от тестдрайв с неразработен Волекс не може да се получи реална представа за възможностите на автомобила. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 5 Февруари, 2013 Share Отговорено 5 Февруари, 2013 Други дребни Минуси: Няма RDS Има фунцкия AUTO за прозореца на шофьора но е само надолу - супер досадно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 14 Март, 2013 Share Отговорено 14 Март, 2013 Здравейте колеги, вече навъртях 10 000 км. и реших и аз да споделя. впечатления за колата. Ходова част-без проблемна, без тропане и паразитни шумове. Двигател - първоначалното усещане, че е леко тромав изчезна някъде след 8 000 км., стана тих и по- пъргав. Разход на гориво- първоначално - ужас -около 13/100 на градско, постепенно спадна на около 12/100 , а след смяна на софтуера и като навъртях около 8 000 км. влезе в норма/според мен/ -10-10.5 газ на градско в София като сезона е зима. Проблеми - единствен проблем със сттъклото на шофьорската врата - периодично започва да се отваря доста трудно, и изглежда наистина се влияе от атмосферните условия, други ядове не е имало. Всичко останало: климатик,парно,ел. инсталация,кормилна уредба до момента работи безпроблемно, парктрониа също. Нещата които ми липсват- термометър за външната температура. Недомислици/ поне според мен/-огроната газова бутилка и липсата на място за резервна гума.Струва ми се,че трябва да има избор за рамера на бутилката,така че в/у нея да се събира и резерната гума. В заключение мога да кажа, че съм много доволен от колата,както и от сервизното облужване в Грейт Ауто- коректни и любезни,надявам се да остане така. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 5 Април, 2013 Share Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Тъй....да се разпиша и аз. 1800 км до момента, от които 300-400 в градски условия, останалото Варна - София - Варна...Бургас, Добрич и май друго няма. Общи впечатления. Ще ги разделя на положителни и отрицателни. Положителни: - страшен мъник. Красив и с дух. Заглеждат ме, това е достатъчно. Прекрасен цвят. Тъй като колата ще щъка основно по пристанищата, буквално на майтап реших да е "морско - океански" цвят, без да имам кой знае какви претенции. Уцелих в десятката. Единствено съжалявам, че салона ми е чисто черен, но пък си има и положителните страни - светлия ще се цапа. Брандинга и някак си я отвори още повече. Въобще - красавица. Има си стил, не е безлична кола, което е основен недостатък на събратята и от съответния клас. - газовото работи безупречно. Няма и помен от миналото, в което се мъчих зверски с едно газово с изпарител на една от старите ми коли. Инжекциона си е инжекцион. Ако не знам, че колата е с газово, нямаше и да разбера. Възможно е да си въобразявам, но според мен на газ мотора е по-динамичен и работи по-добре. Бях свършил газта и карах на бензин. Заредих в ЕКО газ до горе и отпраших за София. Според изчисленията, които направих в последствие - 6.72 разход извънградско, но каране в стил учебна кола. Може би два пъти вдигнах 110, останалото бе 90-100-90-100. За 44 лева отидох до София и за човек, който кара БМВ 7-ца 4.4, 333 коня, смятайте...... :evil1: На връщане колата се поотпуши и карах малко по-бързо. Изчислено по същия начин - от пълно до празно - 7.77 / 100 - интериора като визия ми харесва. Вярно, че е пластмаса отвсякъде, но.....за толкоз пари, толкоз мат`рял. Нещото, което ме впечатлява много - като я гледам отвън, имам чувството че и дъщеря ми няма да се побере. Седнеш ли вътре, обема е налице и усещането за широчина и височина е осезаемо. Дишам спокойно и ми е широко. - много добра визия към пътя. Както напред, така и настрани. Страничното стъкло слиза овално надолу в предната си част, рамката на вратата не е широка. При ляв завой на 90 градуса видимостта е чудесна. - окачването определено е на ниво. Карал съм подобни мъничета и знам какво друсане, клатене и подскачане е. Вози много стегнато, нямам проблеми със задните амортесьори / за което се притеснявах от прочетеното тук /, нямам лопания, протраквания и пр. и пр......Единствено ме притеснява какво ще се случи след 5000 км., например, защото все пак колата си е нова, чистак нова. - мотора.....е тук вече съм очарован. Пердаши въшката, та чак не вярвам. Баирите на пета не са и никакъв проблем. ТИР-вете ги джиткам за секунди. Прочетох някъде, че мотора не е за това купе, но ще видим в последствие какво ще стане с тампоните на двигателя. За момента, при все че колата си е спъната заради недоразработката, впечатленията ми са изключителни. Разбира се, дискомфортно ми е от шума, но не се притеснявам, защото чета тук как всички се хвалите как утихва осезаемо след смяната на заводските масла. Скоростите са ми добре, чудесно синхронизирани са. Първа ми влиза коректно, въпреки вашите жалби. Потвърждавам само трудното влизане на задната. Голяма мъка и борба е, но както знам от вас.......чакам си 5000-я километър и отпрашвам веднага в сервиза. Много странен е пътя на лоста от пета към четвърта...право надолу, все едно от трета минавам на четвърта. Това не е проблем за мен, просто го отбелязвам като странен факт. Къс ход на лоста, което ми допада много. Единственото дискомфортно последствие от всичко е, че като се кача в бавареца и търся съединител и пресягам към лоста - висок клирънс. Мноооого съм доволен. На пристанището се бъзикат с мен, че най-после съм успял "да стигна до кораба" с кола.... :laughing1: . Крановете се движат по едни високи релси и за да не потроша подкалници и др., винаги спирах преди крановете. Сега минавам бавничко и всичко е ток. - фаровете са трепач. Късите ми са малко "къси", но не смея да ги вдигам да не почнат едни премигвания и полицаи на всеки 10 км. В комбинация с халогените, видимостта става по-добра. Някой ден ще изгоря за това, знам го, но.......предпочитам да виждам пътя. Всъщност снопа някак си е концентриран напред. Странично не се вижда. Не знам дали го обясних правилно. А дългите са супер. Там няма какво да кажа. Става ден и ме виждат вероятно и от МКЦ-то горе - спирачките са меки. В началото имах проблеми, но ги очаквах като за нова кола. Сега вече спират коректно и оплаквания нямам. Не са остри като на другите коли, но пък и не ми се лети от предното стъкло. Според мен са си добре. Не съм ги пробвал още на екстремно спиране. Ще се изкажа по този въпрос по-късно, да не кривнем дисковете. Отрицателни: / които разделям в категории според тежестта / - категория " отстранени или предстоящи за отстраняване недоразумения": - що за чистачки. Пълна излагация. Без да преувеличавам, при първото им пускане, асоциациите ми бяха с чистачките на трабант. Да не говорим, че дори не чистиха. Едно мазане по стъклото. Честно да ви кажа, бях потресен. Моментално купих нови, с по два сантиметра по-дълги от всяка страна / мерих ги специално да не хвърчат навън /. Сега е по-добре. Даже и визията на предницата стана кат "при мъжете" - сложих пера, за да компенсирам масата от дължината и да не тормозя моторчето. - гледам, че няма подкалници. Зимата в кишата и снега, вода ще влиза вероятно навсякъде. Цъкам и млъквам, защото вероятно подкалници няма как да сложа. - ако някой е слагал калобрани, да пише. На мокро хвърчи и цапа цялата кола. Трябва да измислим нещо. - шумна ми е вътре. По принцип смятах да мисля по въпроса със звуковата изолация, но още не съм решил дали ще наливам пари там. Колата е служебна, няма да се ползва за лични цели и се чудя още......по-скоро нищо няма да правя, макар че с интерес бих прочел някоя тема за "Обезшумяване на Волекс-а". - термометър за външна температура. Много ми липсва. Още повече, че попълваме едни протоколи и сертификати по корабите, в които въвеждаме външна температура. Два кораба вече пишем наизуст, не че е особено важно, но все пак...........тези дни ще монтирам нещо. - темпомат. Защо не са сложили. Бих предпочел леко оскъпяване на автомобила, но......мениджърски похвати. Те си знаят. Дилъра в Бургас пое ангажимент да ми се обади, защото май нещо се мислело по въпроса като допълнителна екстра. Ще се възползвам 100%. - седалки. Ако някой чуе за вариант за подмяната им, моля да пише. Ето това е нещото, което ме издразни много. Още повече, че накрая ще опиша един проблем с тях, който според мен е в графа "скандален" и при една експертиза, може да отнесат и глоба от Грейт Уол. - подлакътник. Видях някъде и тези дни ще си монтирам. - категория " не съм доволен, но няма мърдане" - ами чета, че хвалите музиката, но на мен не ми харесва. Звука ми е точно китайски от касетофонче за 20 лв. от Илиянци. Освен това нямам усещането за звук от шест говорителя. Радиото няма RDS, инфоцентъра е беден, малък.....стъпките на усилване и намаляне също не ми харесват. Прекалено големи са. Едно деление нагоре ми е силно, долното ми е тихо. Потенциометъра нещо не са го направили като хората. Иначе признавам наличието на USB, хакнах 16ГБ флашка наблъскана с музика догоре. Чете я бързо и без проблеми. Хубаво би било да виждам името на изпълнителя, но......И все пак може би мнението ми не е обективно, защото колите, които карам последните години са по-висок клас, а там компромиси с аудиото не се правят. Отчитам и този факт, все пак...Радиото е добре. Няма особено много смущения. - по принцип съм с дневни светлини, но въпреки това карам на фарове. При дневните светлини, отзад не свети нищо. Спираха ме вече по този въпрос и цитирам " - няма акт, да не ти разваляме рахатлъка с новата кола, но си пускай фаровете. Карахме зад теб и решихме че не си ги пуснал". На Омуртаг пък ме спряха, щото мислели че карам на халогени. Пуснаха ме без проблем. Та......при пуснати фарове, не виждам нищо по таблото. Нито инфоцентъра, нито показанията на гориво, Т и др. Много неудобно. - вечер в тъмницата не виждам стрелките на оборотомера и скоростомера. Зверя се, за да видя с колко км/ч карам. Що не са ги осветили, незнам.....липсва ми осветление и на таблото с бутончетата за страничните огледала, корекцията на фаровете и бутончето за прибиране на огледалата, ама айде........светя с плафона, за да прибера огледалата. - задното стъкло ми е доста ниско в долната си част. Вечер фарове зад мен осветяват цялата кола. Не е болка за умиране, но когато има някой зад мен, става дразнещо. Все едно съм на интериорни светлини. - категория "абсурд" - ето по този въпрос трябва да се помисли сериозно от Грейт Уол. Седалките........че са равни и не са комфортни, айде. Обаче....обърнете внимание, че реално половината от гърба ви е облегнат. Когато преместя седалката / гърба / напред, торса ми е притиснат. Не става.....При нормално положение в седалището и кръста, половината гръб нагоре увисва. Опитайте се да се подпрете на подглавника. Аз го правя едвам едвам и с напрежение, като главата ми буквално ляга и линията на зрителното ми поле хваща тавана. Защо е скандално недуразомение това? Функцията на подглавника е да предпази главата при камшичен удар отзад. В нашия случай, шийните прешлени са заминали. Гарантирам го. Медицински работник съм.............това за мен е голямо недуразомение и трябва да бъде отстранено моментално, защото най-малкото със сигурност ще бъде санкционирано при една експертиза за безопасност по директивите на ЕС. Още повече, че недай си боже при леко ПТП с последствия, ще пада плащане. В момента за тези неща държат изкъсо, знаете... Ами това е. В общи линий.....гледах да съм обективен и безпристарстен. Съжалявам, ако обиждам някой с последната част на поста си, но...придържам се към точното и обективно поднасяне на впечатленията. Още повече, че ако не тук и по този начин, как иначе производител би обърнал внимание на недостатъците, които няма как да не са налице, нали.....все пак. Машина е Иначе като обобщение - ами чудесен автомобил, особенно в съотношението "цена / предлагане". В процентно съотношение по критерии "удовлетвореност / неудовлетвореност", бих дал следните показатели - 80/20 %.....което си е добър показател. За този клас автомобил и за тази цена. И не на последно място искам да споделя нещо друго....малко в емоционалната сфера - " беден ловчанлия е взел заплата за тази кола ". Това е нещото, което вътрешно ме удовлетворява. Защото в тази кофа с лайна, в която живеем, има поне нещо градивно, нещо положително....нещо хубаво !!!!!!!! Поздрави на всички Редактирано 5 Април, 2013 от yavorphoto 4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZealoT Отговорено 4 Юни, 2013 Share Отговорено 4 Юни, 2013 Уха.... здравейте колеги, за пореден път се потвърждава мнението ми че хората влизат тук да пишат само когато има проблем - това не е единичен случай, същото е и по другите форуми на определени марки или модели автомобили, аз посещавам на WV и BMW. Не съм писал доста отдавна, май от август когато се похвалих че купих волекса. Сега съм тук защото имам питанка, иначе нямаше да вляза хихихиххихи Да не съм изцяло офтопик да споделя за моята малка мишка - БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКА вече 20 хиляди километра. Основно я карам за града - за извънградско си имам Е46 330i, пълен М пакет. Наистина колата не може да сравнява с баварката но за тия пари, не знам какво повече се иска от една кола която е буквално да върши работа и да те придвижи от точка А до точка Б. С една дума много съм доволен, а пък и жената сега има какво да кара. и сега към колегата яворфото - с тези претенции ходи и си купи немски автомобил за 40 000 евро и си готов, за 15 бона - толкова щото нали е фирмена, значи е без ДДС и е 15 бона..... моята Е46 е по скъпа от тая кола а е на 11 години така че..... Колата е купена от Митвас - едно голямо мерси на екипа там, след 2 сервизни обслужвания съм много доволен, хората ме посрещат с усмивка, добър ден, заповядайте, има ли проблем, приятен ден и т.н. - харесва ми. И да завърша с една равносметка: 20 000 км. с газова. Нито един проблем до момента - а и жената я кара а за ная дупките не съществуват - тя спазвала правилника и се пазела от другите коли, па дупките били "обичайно"! Дилъра ми е на високо ниво - особено има един младеж дето е долу на партерния етаж.... И сега офтопика - жената иска да ходим с тая кола до Турция да си напазарува там нещо си..... ще съм шофьор на заплата - за мене безплатно Castrol edge 0w40 за услугата и се чудя накрайника ми за газовата съвместим ли е с колонките в Турция? Поздрави на всички! Колегата Яворфото - нищо лично готин, просто споделих мнение, както и ти сподели своето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 19 Август, 2013 Share Отговорено 19 Август, 2013 Приканвам в тази тема да се пишат САМО изчерпателни и аргументирани мнения на собственици на C10. Всякакви други дискусии да се правят в подходяща тема или в общата такава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Позната от Пловдив Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 От една година карам Волекс С10 на газ, в началото колата беше перфектна, но с наближаването на 30 000км. започнаха проблемите. Въпреки, че двигателят работеше като мушичка, в един момент спря да пали сутрин, е ...палеше, но трудно. Закарах я в оторизиран сервиз в Пловдив и след един месец ми я върнаха, но колата не беше същата. Двигателят е шумен и на празен ход, при потгляне тресе. Обясниха ми хората, че са сменили почти всичко по двигателя, за да открият причината в запалването и че на 30 000 км това била нормелната работа на кола, която работи на газ и гнездата на клапаните са се износили. Е, те сменили главата на блока, но....това било. Не Ви натрапвам моите изводи, направете си ги сами. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.