Ванката Публикувано 9 Април, 2012 Share Публикувано 9 Април, 2012 Здравейте, Проблема с акумулатора се проявява, когато колата не е карана в продължение на 3-5 дни. Замерването на акумулатора при заключено състояние с пусната аларма консумацията е 0,17 до 0,24 мА. Тази стойност е доста висока при положение, доколкото имам информация трябва да е около 0,06мА. Колата е с допълнително поставена алармена система. Проблема е наблюдаван вече 2 път за няма и два месеца. Собственика за определени периоди не кара колата през седмицата. Първия път, когато беше паднал акумулатора из цяло беше в големите студове. Тогава можеше да се допусне, че е от студеното време. Съмнително стана когато в затопленото време възникна проблема. След Великден колата може би ще влиза в сервиза и тогава ще я гледат повторно за утечка. Първоначалното замерване не е показало проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 9 Април, 2012 Share Отговорено 9 Април, 2012 Тъй като си купих нови сонди ще измеря и аз утечката днес и ще пиша тук. Между друтого предполагам имаш предвид 0,17-0,24 А, а не мА, защото 0,24 мА не може дори диода на алармата да задоволи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 9 Април, 2012 Автор Share Отговорено 9 Април, 2012 Упс да прав си Ампер е това Извинете Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
InfoInfo Отговорено 9 Април, 2012 Share Отговорено 9 Април, 2012 (Редактирано) При 0.2 А консумация в покой за 24 часа "заминават" 5 Ач от заряда на акумулатора. За 10-тина дена го смятай за напълно разреден. Редактирано 9 Април, 2012 от InfoInfo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 9 Април, 2012 Share Отговорено 9 Април, 2012 0,06 - 0,09 e нормалната утечка, това е нов акумулатор и би трябвало и две седмици да не си карал да няма проблем, вероятно е от алармата , но пък тя би трябвало да е интерфейсна.... както и да е, мисля, че застрахователите сега изискват автомобила да е снабден с имобилайзер само и алармата не е задължителна, а акумулаторите мисля бяха варта?, макар и правени в китай трябва да са надеждни.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 Така, бях долу при колата да направя някои замервания. Интересното е, че при вдигнат капак на колата алармата започваше да пищи, независимо че всички врати бяха затворени. Утечката я мерих със затворен капак та беше малко зор, но се справих. Без аларма консумацията е около 40 mA. С пусната аларма тока се колебае между 30 и 40 mA. Т.е. утечка няма (да отбележа, че Митвас отстраниха някаква утечка преди 2-3 месеца, но не знам колко е била тя като стойност). Следващото нещо беше да проверя напрежението на зареждане. Забележка - консуматори = къси, фарове за мъгла, радио и вентилатор на максимална сила. Без консуматори при 1к оборота е 14,5V. С консуматори при 1к оборота е 14,3V. Без консуматори при 3к оборота е 14,5V. С консуматори при 3к оборота е 14,3V. Нещата ми изглеждат що годе нормални. Остава самия акумулатор да не държи ток. Колата често се кара на дълги разстояния така че изключвам възможността да не дозарежда достатъчно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir4o68 Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 (Редактирано) Проблемен си е акумулатора.Аз съм с 5 годишен РОМБАТ и в София при -17гр.след двуседмично пребиваване на улицата ,цялата кола затрупана в сняг, запали си от раз без никакъв проблем.Имам си съответните аларма и други простотии-консуматори но проблеми от такова естество-не. Редактирано 10 Април, 2012 от mir4o68 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 (Редактирано) колега poroinik и аз мисля, че е акумулатора, остава да видим дали ще го сменят ако създава още проблеми, за справка карам 6-годишен шевролет лачети, купен на лизинг, неговия акумулатор е некакъв корейски, но до сега нямам никакви проблеми с паленето дори и през зимата Редактирано 10 Април, 2012 от ivoachov69 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viggen Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 Интересното е, че при вдигнат капак на колата алармата започваше да пищи, независимо че всички врати бяха затворени. Ами нормално. По принцип, под капака има бутон, кото при отварянето му, задейства алармата. На коли без фабрична аларма се добавя такъв при монтажа и. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 Ако акумулаторът не " държи ток" е добре да се измери гъстотата на електролита на всяка клетка: 1,28 напълно зареден; 1,25 ОК; под 1,23 разреден. По симптомите, които описвате ми изглежда случай с дефектна клетка с намелена гъстота на електролита. Тогава тя се разрежда доста по бързо и акумулатора няма мощност да завърти стартера. Обикновено и на необслужваемите акумулатори има възможност да се отворят и проверят отделните клетки, така че ако на някой му се занимава може да ги провери. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 10 Април, 2012 Share Отговорено 10 Април, 2012 "Необслужваемите" имат едно капаче над пробките,просто се откъртва с отвертка и имаш достъп до тях Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 11 Април, 2012 Share Отговорено 11 Април, 2012 само, че като ги говорим тия неща да си спомним, че автомобила е в гаранция, това ще го прави само сервиза! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 11 Април, 2012 Share Отговорено 11 Април, 2012 само, че като ги говорим тия неща да си спомним, че автомобила е в гаранция, това ще го прави само сервиза! Е то като е в гаранция какво пречи да си отвърти капачките на акумулатора? Да не са пломбирани? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 (Редактирано) Е то като е в гаранция какво пречи да си отвърти капачките на акумулатора? Да не са пломбирани? "Необслужваемите" имат едно капаче над пробките,просто се откъртва с отвертка и имаш достъп до тях ето това имам предвид ,че не трябва да се случва Редактирано 12 Април, 2012 от ivoachov69 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 акумулаторът мисля, че е консуматив и надали влиза в гаранцията Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 ако е така това е пак изкривеността на бг пазара, през 2006, когато се сдобих с нов шевролет лачети, се оказа ,че гаранция имам само на двигателя и скоростната кутия, попитах - "ами окачване ,амортисьори....?" уви НЕ, значи какво излиза за коли извън гаранция - купувам си нов акумулатор - дават ми гаранция, слагам си нови амортисори(в сервиз)дават ми гаранция, а за новия автомобил?!?, когато говорих с дилъра за GW останах с впечатленията, че нещата са по-добре вече, дано е така.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 Great Wall са с пълна гаранция - някой беше писал, че покрива и ходовата част Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 ivanchov Какво общо има България и пазара,с фирмената политика ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 ivanchov Какво общо има България и пазара,с фирмената политика ? а защо фирмените политики на много компаний си приличат тоооолкова много? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 Ще ти кажа на някои фирми,Пежо примерно,колите които продават за България са с подсилено окачване и го няма прословутото меко возене на френски автомобил.Те имат гаранция на ходовата част.Шевролет,си правят кашкавалено окачване и за това не влиза в гаранцията,ГУ са решили ,че могат да се справят с нашите пътища и го поддържат...Ето ти фирмени политики. Придържайте се към темата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 12 Април, 2012 Share Отговорено 12 Април, 2012 аз знам отговора на въпроса - защо сервизния интервал в България е на 15000 км, а в западна европа е 30000 в редки случаи 20к км?, не казвам, че производители и представители нямат право да определят този интервал, но пък и няма никаква разлика по между им, това е що се отнася до автомобили, а не ми се иска да задълбаем общо за нещата и ще видим, че фирмените политики си приличат, даже са като две капки вода и няма значение окачванията дали са кашкавалени или титаниеви или китайски такива Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 21 Април, 2012 Автор Share Отговорено 21 Април, 2012 Както писах Волекса влезе в сервиз за проверка на акумулатора и за евентуален проблем след празниците. Резултата: Беше открит проблем с едната клетка на акумулатора, която може да се дължи и на тоталното разреждане на няколко пъти или е бил дефектен. Следователно е заменен с нов Монбат 45 ач гаранционно от Грейт Ауто. За друг проблем не са казали да има, пък ако са открили и са го оправили кои го е грижа стига да няма проблем. Това е за сега. Много са коректни хората от Грейт Ауто. Доволен съм за сега от тях, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 22 Април, 2012 Share Отговорено 22 Април, 2012 Eee...значи познах!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 23 Април, 2012 Share Отговорено 23 Април, 2012 това е супер, браво за коректността Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.