Jump to content

Смущаващо недоразумение с газовите бутилки монтирани на Н5 и Steed


radioworld

Recommended Posts

отворете тема за среща на випуск 2011-2012 и готово :)

не забелязах регистрацията на автомобила. нищо чудно точно теб да съм видял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Гаврата е пълна, чаках точно 3 месеца за нея, и сега стърчи отдолу, и колите отзад и пешеходците я виждат, и си личи че нещо не му е на мястото. От завода, работниците казаха че нямали нищо общо, някакъв представител ме уверяваше че не възможно да са ми сложили цилиндрична, така и не излезе да я погледне. Общо не е болка за умиране, но нито ме подготвиха че ще е цилиндрична, нито че ще се вижда. Карат ме да им я надера и от каското да я платят и да не я взимам от сервиза докато не го сменят с кръгло. Иначе Fitibaldi, вчера ако си видял черен ховър с бургаска рег. в София, това съм аз. Ако имате желание може да се съберем утре вечер някъде с колите, за да видите за какво става въпрос по отблизо. Иначе икономията е голяма, но да се има в предвид че от Бургас до София със средна скорост 110 км/ч, ми изгори цяла бутилка газ + още около 7,8 литра след зареждането. Така че извънградско ми даде резултат средно около 13/100.

Аз проявявам сериозен интерес към евентуална такава среща. Още повече ми предстои монтиране на ГУ.

Въпреки, че повода не е особено приятен, срещата може да се окаже основополагаща за съфоромци и собственици на Н5... надявам се, че не съм прекалено нахален.

 

П.П. В отговора на ЛМ не се споменава нищо за монтиране в багажник

Редактирано от terminator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм ЗА, да я сложат в багажника, ако имам избор ще им кажат да го направят, а и сега съм и без резервна гума. Иначе, ако някой изяви инициатива утре за среща, тоест място и нещо такова или пък времето е идеално за един офроуд в софийска област, да направи тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам в момента Митсубиши аутлендър 2.4 бензин 2008г. (същия, но най-новия мотор). Миналото лято сложих "нефабрично" газово ланди ренцо. Утре може да ви пусна снимки.. сложих тороидна бутилка отдолу, но пак си е към 2 см по-долу от колкото беше резервната (веднага я ударих 2-3 пъти на черен път :).

 

Та исках просто да споделя, че при 2.4 митсубиши 170 к.с. разхода ми е между 11.5 и 13/100. Т.е. разхода на колегата по-горе е в рамките на нормалното.. въпреки, че моя е 40 к.с. повече.. все пак е малко по-модерна модификация, но предвид това, че моето газово е с изпарител, а това е LPI, очаквах да е малко по-нисък вашия... :)

 

Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме че е в режим на разработване, и на места температурата на двигателя падаше под 60 градуса на магистралата. Хем студено и мъгла, хем ниски обороти (2000). Иначе само за спорта исках да видя колко ще вдигне максимум веднъж, така че там е отишъл някой друг литър. Иначе за информация до 190км/ч отиде по лек наклон надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме че е в режим на разработване, и на места температурата на двигателя падаше под 60 градуса на магистралата. ...

 

Не е нормално да ти пада температурата на двигателя....Това няма нищо общо с разработването ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... Клиентското задоволство е много важно за Литекс Моторс. Затова бихме препоръчали на клиентите да се обръщат директно към нас през формата за контакти в сайта ни greatwall.bg или към своя дилър, чрез което бихме могли своевременно да реагираме и им да съдействаме.

Не мислех по-вече да пиша по тази тема но ще отговоря на този пост на хората от ЛМ.

Искам да им кажа че за тази ситуация дилърите изобщо не са виновни, те съдействат по всякакъв начин (поне при мен е така, много съм доволен от дилъра, отзовават се всеки път за което съм им благодарен) и пренасят информацията която ЛМ сподели с тях, а информация най-често липсва като например: кога ще се доставят газовите уредби (доскоро нищо не се знаеше кога ще започне монтирането им) итн.

Така че е крайно време ЛМ да се осъзнаят (да се вземат в раце) и да си подобрят логистиката защото вече мина доста време от първите продажби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но все пак впръскането на течен газ в цилиндрите, кара след разширението да отнема температура от двигателя, вследствие на което температурата пада. Няма какво друго да е, не е като да не прави детонации двигателя :D иначе нямах предвид че защото се разработва е паднала темп.

Редактирано от Xhizors
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но все пак впръскането на течен газ в цилиндрите, кара след разширението да отнема температура от двигателя, вследствие на което температурата пада....

 

Не може да е от това ;) Термостат ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да се отклонявам от зададената тема, но проблема едва ли е бил в плътно отворен термостат, той или работи или не работи, ако беше проблемен сега нямаше да загрява така бързо колата. А някой има ли информация дали е електронен или парафинов ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

От доста време следя форума, но не ми остава време да пиша и да изкажа личното си мнение за автомобилите от марка Great Wall.

Но този път няма как да се въздържа.

Темата набира скорост и както е видно се е превърнала в чат между 5-6 човека, които пишат едни и същи глупости и провокират реакциите на хората.

По много форуми съм писал и то повече от 5-6 години, но такива "изказвания" до момента не бях виждал.

Потресен съм колко заядливи могат да са колегите и съм много изненадан, че подобен "език" се толерира от модераторите... :icon_shaking:

Вместо да се обърне внимание на самата система, която е много модерна и така да се каже "Последна дума на техниката", колеги нямащи и представа от Great Wall автомобилите изказват "комппетентни" мнения.

Един пише, че щяла да се пробие при удар, друг иска да слага правоъгълна бутилка, трети открива "кръжок" по конструиране на газови уредби, четвърти повтаря една и съща глупост по десетина пъти и всеки следващ път набира повече смелост и се опитва да блесне още повече с "остроумие"...

Това е нелепо, колеги имам чувството, че някой има личен финансов интерес да пише подобни изявления... Ако е така много жалко...

На българина не му трябва много и се подава на евтини провокации.

 

Та по темата,

От края на октомври управлявам Steed 5 Petrol, може би един от първите продадени в БГ.

В края на януари и на мен ми монтираха така очакваната ГУ (една от първите монтирана в Пловдив на тяхното обучение).

От тогава до сега съм навъртял около 5000 км и съм изключително ДОВОЛЕН от газовото и още повече от пикапчето.

Както е видно, колата буквално не се гаси и се кара нон-стоп от мен и мой колега.

Караме както градско, така и в града.

Понякога се налага и да караме в мнооого тежък off- road...

Мога да ви кажа, че колата се държи феноменално и не отстъпва по нищо на предишния ни пикап, Мицубиши Л200.

Колегата, който се притеснява че ще удари някъде бутилката, мога да му кажа, че няма от какво да се притеснява.

Още повече, че нашия пикап почти винаги е натоварен и със сигурност височината му се променя повече от тази на Ховър при натоварване.

Да и на мен не ми е особенно привлекателна тази бутилка, но да не забравяме, че шофирането на газ си е КОМПРОМИС!!!

Като зареждаш на газ и виждаш колко пари даваш изведнъж забравяш за глупостите изписани по-горе.

Ако бутилката беше вътре, пак щеше да се намери някой "хейтър", който да каже че му е малък багажника и не му харесва да му дрънчи на желязо като сложи нещо в багажника... :)

Щом от Литекс Моторс са взели решение за монтажа точно на тези бутилки, явно е имало някаква причина.

И аз като вас си задавах въпроси и направих най- правилното: Зададох ги на правилното място, а не да се правя на остроумен и да привличам вниманието към себе си и да се радвам колко ми "съчувстват" хора, които не познавам и най- важното няма с какво да ми помогнат.

Малко неумесно ми се струва подобно поведение зрели хора с нелоши финансови възможности.

Питах Литекс Моторс защо са ми сложили такава бутилка и ми отговориха, че за момента тове е единствения възможен вариант на този етап и това е което техните партнъори от Vialle им предлагат.

В момента се сертифицирали нови бутилки, но този процес отнемъл много време и е било трудно да се каже кога ще могат да се предлагат. По техни предположения, не по рано от началото на лятото... :(

За това решихме да сложим на нашия пикап тази бутилка, защото за половин година при пробега, който ще направим ще СПЕСТИМ крупната сума от около 2200- 2300 лева, при пробег около 15хил. км за половин година.

На мен НЕ ми се виждат малко тези пари и за това газовата уредба си е ОК и никой не може да ме убеди да си махна така наречения "бойлер".

Така че колеги стига сте си чесали езиците.

Най ме забавляват колегите с "гениалните" идеи да раздува "проблема" по медиите.

Много ми е чудно какво ще му отговорят от там... може би: " Е и :huh:"

Типично по български: не на мен да ми е добре, а на другия да му е зле...

 

Искам да се извиня ако съм засегнал някого с "фермана" си, но не се въздържах.

За първо мнение може и да съм се поувлякъл малко.

Надявам се и всички да имат възможността да прочетат и моето мнение, а не да бъде изтрито от някой модератор (както става по другите форуми), нали този форум е различен :huh:

 

Поздрави!!!

:glasses2:

Редактирано от Говедо
Правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам тук, че взе да става дискусията кой бил скрит дилър от конкуренцията и кой бил скрит дилър от Литекс. Според мен едва ли има толкова изпаднали хора, които да работят за Литекс или за Дачия примерно, и да пишат тук под разни никове уж са клиенти или наблюдатели и да се опитват да хвалят или плюят колите. Надявам се да няма де...

Радвам се, че има становище от Литекс. Добре е, че се обосновават, но ми се струва недостатъчно. На мен все пак този монтаж от снимките на първа страница ми изглежда ГРОЗЕН и ОПАСЕН. Това си е моето мнение. Което го и поддържам от това, че до сега не съм виждал така монтирани фабрични бутилки, и нефабрични де Както и да е. Бих искал да видя монтирани газови уредби на Хувър от Италия...Опитах се да намеря в нета, но не успях. Ако някой може да намери, моля да ги постне тук. Също така и на други марки такъв тип монтаж Би било интересно да се сравни нагледно, но аз до сега наистина не съм виждал друг такъв монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях един от първите ,който коментира поста на колегата radioworld относно монтажа на газовата му.Мисля всички се съгласихме че изглежда грозно, почти всички исказаха мнение че е опасно ,но...Последваха снимки на руския ни колега ,на който газовото му беше монтирано по абсолютно същия начин. Следователно не литекс моторс са го измислили това ,така излиза нали? Поразрових се из нета и попаднах на оригинално метаново газово на опел зафира ,постнал съм линка по -нагоре в темата ,на която се вижда че бутилките са разположени по същия начин. Наистина имаше крайни изказвания , но те са на хора поддали се на емоция и незапознати с практиката в такива случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Поразрових се из нета и попаднах на оригинално метаново газово на опел зафира ,постнал съм линка по -нагоре в темата ,на която се вижда че бутилките са разположени по същия начин...

 

Добре де, можеш ли да сравняваш изпълнението при Зафирата с това на колегата "radioworld"... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А виждаш ли разлика между пикапа на reekardo и монтажа в българския му вариант?Айде няма да го сравняваме със зафирата ,тя беше за пояснение къде се намират бутилките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А виждаш ли разлика между пикапа на reekardo и монтажа в българския му вариант?Айде няма да го сравняваме със зафирата ,тя беше за пояснение къде се намират бутилките.

 

Пикапът на "reekardo" щеше да изглежда аналогично с "бойлера" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

 

Но този път няма как да се въздържа.

Темата набира скорост и както е видно се е превърнала в чат между 5-6 човека, които пишат едни и същи глупости и провокират реалциите на хората.

Надявам се и всички да имат възможността да прочетат и моето мнение, а не да бъде изтрито от някой модератор (както става по другите форуми), нали този форум е различен :huh:

 

Поздрави!!!

:glasses2:

 

Браво - добре се въздържал до сега, ама що не задържа още малко ?

1. Втори път обяснявам репликата - ако ще и квадратна да е.... - това е МЕТАФОРА ! Какво означава метафора е просто обяснено в Гугъл.

2. ..."с колегата не я спираме".....което означава, че не говориш за ЛИЧНА а за СЛУЖЕБНА кола - нещата рязко се променят в този случай.

3. На теб може да ти хареса бутилката да е до теб на предната седалка, това не означава че другите също трябва да го приемат.

4. ТОВА ИЗПЪЛНЕНИЕ Е ГРОЗНО !!!!!! ГРОЗНО !!!!!!Ако това го направиш на някой Мерцедес, Туарег ,БМВ или джип от над 100 000 лв., това ще е последното нещо което ще видиш в съзнателния си живот.

5. Обяснението на ЛМ е наивно, почти като за дете - такива са "сертифицираните бутилки" - а бе, хора - ами намерете сертифицирани бутилки от другаде, но направете нещата да изглеждат добре.

6. Никъде до този момент не прочетох някой да каже, че газовото не е добро - казваме, че монтажа е грозен.

7. Мога да се обзаложа с ЛМ, че ако ми признаят гаранцията, ще си намеря нова сертифицирана бутилка която ще пасне много по добре на същото място. От тях инсталацията и газовото, от мен бутилката.

8. Продължавам да не виждам поне едно мнение, в което да се казва - да, направено е добре ! Това не трябва ли да подскаже на ЛМ, че проблема не е в пишещите, а някъде другаде ?

9. Мога да напиша поне още 10 точки, но не искам - уморих се от грозотия около мен и искам да имам право да си избирам малките радости да ми носят удоволствие, а не компромис с разбирането ми за естетика. На който му харесва - да си я монтира така. НА МЕН НЕ МИ ХАРЕСВА ! И много съжалявам колегата Xhizors че той първи трябва да понесе тази кръпка на новата си кола !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Добре казано! ;)

 

Лично аз подозирам, че е станала някаква издънка и просто са взели решение да направят нещо...пък каквото излезе...В смисъл дори с просто очи е видно, че не може така да не е предпазена бутилката в горната си част...Това е безумие...Само след няколко дни там ще има толкова кал, луга, пясък, гняс...,че не ми се мисли ;) Дано да си поправят грешката, вместо да ни обясняват, че така е навсякъде и подобен монтаж е абсолютно нормален и приемем...А да не говорим изобщо, че нали е супер хай-тек газова...Може ли вместо това да е един огромен ПЛЮС за марката да се окаже минус....Времето ще покаже ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Stylius 1, може и да е скрит дилър, но поне дава информация. Браво и на PPetkov. Но аз лично се дразня на такива като SteeD / Дачиата/, които само плюят. Право имат собствениците, които са броили парички и най-вероятно това им е и първата кола НОВА. Аз също искам Hover 6, но и за това изчаквам... Литекс ще влезнат в час - няма начин. Моля за повече мнения от собственици. Искам да кажа и на собственика къде температурата му е 60 градуса - то няма такава на дисплея, как разбра че е толкова ниска?

Редактирано от Говедо
Правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Литекс Мотор - както се казва ние ви се доверихме, че колите са хубави и стават. Решихме да ви подкрепим. Грубо казано, но да кажем, че ние сме "опитните зайчета" за марката, и ние сме тези които ще трябва да оправдаваме качествата на това за което сме дали парите си. До момента лично аз обяснявам на всички колко са читави колите и колко са добре. Но ! НО ! Как от този момент нататък да обясня закачения бойлер отзад. Със сертификат ? Ами нали най-логичния въпрос ще е - само на вашите коли ли ?

 

Хайде сега вие се вслушайте в нас, и щом като клиенти казваме, че това категорично не ни харесва, намерете начин да го отстраните ! Иначе фрази като: Подкрепете Българското, остават празни !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разговарях с колеги ( на откриването на завода), които са също на ,мнение, че не одобряват този вид бутилки, но други споделиха че са стигнали до това решение защото тази бутилка позволявала по-голяма вместимост и голям пробег. Лично мен не ме интересува, че бутилката ще е 35 литра, при положение, че газ-станции има през 20 км. Важното е как изглежда. Това не е заводска газова уредба, а заводско загрозяване на красивата кола.

Редактирано от bgg71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......Гаврата е пълна, чаках точно 3 месеца за нея, и сега стърчи отдолу, и колите отзад и пешеходците я виждат, и си личи че нещо не му е на мястото. От завода, работниците казаха че нямали нищо общо, някакъв представител ме уверяваше че не възможно да са ми сложили цилиндрична, така и не излезе да я погледне. .......

 

Литекс Моторс Тийм - това е важно да се прочете !!!!

 

Иначе икономията е голяма, но да се има в предвид че от Бургас до София със средна скорост 110 км/ч, ми изгори цяла бутилка газ + още около 7,8 литра след зареждането. Така че извънградско ми даде резултат средно около 13/100.

 

А това малко ме изненадва - сигурен ли си ? Това май не е икономия - 70л. газ х 1,40 = 98 лв......+ още 7 л.х 1.40 лв = 9,80. Т.е всичко 107,80 лв.

Ако си на бензин и колата гори 10/100, ти трябват 40 л. до София, т.е 40 л. х 2.56 = 102,40.

Да не бъркаш нещо ? Така икономия има, ама на бензин ? Или аз нещо не съм разбрал ?

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...