Jump to content

Техническо ръководство (service & repair manual) на Great Wall Hover H5 - ангийски и руски


admin

Recommended Posts

Прикачам пълно техническо, сервизно ръководство за Great Wall Hover H5, най-новия 2009-2011 модел с 2.4 бензинов двигател. В архива има ръководството на английски и руски, има всички електрически схеми на колата, заедно с точни инструкции за разглабянето, заменянето, отремонтирането на общо взето всички компоненти, със снимки и схеми. Ако някой намери и друг материал, който не е в архива, нека ми пише, да го добавим. Същото и ако се намерят ръководства за Steed & Voleex C10/C20R/C30.

Great Wall Hover H5 Service Manual.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Engine Petrol - Mitsubishi 4G69S4N, four cylinder in-line, four stroke, SOHC

16 valve, CCVT, 2378cc. Engine weight 165 kg. Engine displacement (cm3)

2378. Bore/stroke 87mm x 100mm. Bore-to-bore distance 93mm. Block

height 235mm. Connecting rod centre-to-centre distance 150mm.

Compression ratio 95:1. Max power 112 kW at 550o rpm. Max torque 212

Nm at 4000 rpm. Closed circuit water cooling.

 

TX4 Fuel Consumption: 2378cc Petrol Engine

Transmission 5 Speed Manual

Drive Cycle mpg litres/100km

- Urban 19.22 / 14.7

- Extra Urban 32.47 / 8.7

- Combined 25.92 / 10.9

CO2 Emissions (g/km) 256

Regulated Emissions

Standard Euro IV

Noise Level

dB(A) moving 74

 

Някой ако може да коментира кой двигател е монтиран на Н5.

11C.pdf

15E_08.pdf

Редактирано от newfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp

 

Mitsubishi 4G69

 

 

Не напразно показах различни информации. Разгледай по-внимателно.

http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp -т.е. китайците също го потвърждават - ако е 93kW, значи не е 4G69, както казваш, а е 4G64.......

Различават се kW, Nm, обороти при които се достигат, степен на компресия....Явно буквичките 64S4M, 69S4N, MIVEC, SOHC променят "дребни подробности" от вида 93 - 112 - 121kW......; 195 -.... - 230Nm ....и т.н. !?!?!

Редактирано от newfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не напразно показах различни информации. Разгледай по-внимателно.

http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp -т.е. китайците също го потвърждават - ако е 93kW, значи не е 4G69, както казваш, а е 4G64.......

Различават се kW, Nm, обороти при които се достигат, степен на компресия....Явно буквичките 64S4M, 69S4N, MIVEC, SOHC променят "дребни подробности" от вида 93 - 112 - 121kW......; 195 -.... - 230Nm ....и т.н. !?!?!

 

Не напразно ти дадох линк и ти добавих кой е модела.

Никъде не съм предполагал или съм се чудел, за да се съмнявам в поднесеното.

И вместо да стане стегнат отговор, сега трябва да "философстваме"...

 

Имаш Hover - съответно имаш договор (за покупка или лизинг). В този договор ясно е записан модела на двигателя.

Ако и там не го откриваш - вдигаш капака и както е показано на снимките - виждаш кой е той...

post-6228-0-53935900-1344579280_thumb.png

post-6228-0-61677900-1344579288_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не напразно ти дадох линк и ти добавих кой е модела.

Никъде не съм предполагал или съм се чудел, за да се съмнявам в поднесеното.

И вместо да стане стегнат отговор, сега трябва да "философстваме"...

 

Имаш Hover - съответно имаш договор (за покупка или лизинг). В този договор ясно е записан модела на двигателя.

Ако и там не го откриваш - вдигаш капака и както е показано на снимките - виждаш кой е той...

 

 

Изчел съм табелките и хартиите. Не търся "философи", а някой разбирач да разчопли несъответствията в различните писания, ако има инфо и желание......

Другото е вятър работа. :pain10: Нищо лично.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Колеги, нов съм от месецси имам такъв бръмбар. Само , че е CUV явно модела за Италия и точно той е на описанието. Със фаровете и двата лоста.
Не напразно newfan го казва:Не напразно показах различни информации. Разгледай по-внимателно.
http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp -т.е. китайците също го потвърждават - ако е 93kW, значи не е 4G69, както казваш, а е 4G64.......
Различават се kW, Nm, обороти при които се достигат, степен на компресия....Явно буквичките 64S4M, 69S4N, MIVEC, SOHC променят "дребни подробности" от вида 93 - 112 - 121kW......; 195 -.... - 230Nm ....и т.н. !?!?!

Вчера след ровете в документи и нета се оказа, че моя е с двигател 4G64. но е модел с 98 КВТ, явно разликата между двигателите е степен на сгъстяване и от там по малко, вдигане на мощността / със шлайфане на главата заводско или ремонтно се вдига степента на сгъстяване и от там мощноста/, а тази технология MIVEC е друга добавка към моторите и както се вижда е измислена от 6 японеца исе променят кобилиците на клапаните с въвеждане на един piston и явно се подобрява отварянето им и от там пълненето с гориво и изпразването на газовете .Но според мен 7 или 3/ за к.с. х1,36/ киловата не са под толкова значение.
Карайте като европеици без да вдигате капака на двигателя, има си за това сервизи. :icon_bounce: И нека по-малко да ходите при тях.
Тук има на пръв поглед един парадокс- с по голямата мощност, гори по малко защото работи на по ниски обороти.То това е видно мужду 1,6 и 1,8 л. или 2.0 и 2.4 литра /разликата е в десетки кВт/, на тези малки кВт- при нашият случай. няма кои да ти прави разлика.Това е съществена разлика между моето Пежо 2.0- 136 к.с.и с двигател 1.6-110 к.с. :icon_cyclops_ani:

Колеги днес ровичках и в руския форум има няколко ръководства за всички модели

http://www.hover-club.ru/forum/topic9831s0.html

Колкото и да ровех не разбрах на колко км се сменя маслото и ангренажния ремък? Може ли някой да каже?

Ето ръководството идващо с джиповете на ЛИТЕКС

post-9777-0-95550600-1365499611_thumb.jpg

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Към тази тема да пусна един полезен линк където може да намери номерата на частите които ви интересуват :)

http://autotibet.ru/about/info/hover_catalog/catalog_hover.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Не напразно ти дадох линк и ти добавих кой е модела.

Никъде не съм предполагал или съм се чудел, за да се съмнявам в поднесеното.

И вместо да стане стегнат отговор, сега трябва да "философстваме"...

 

Имаш Hover - съответно имаш договор (за покупка или лизинг). В този договор ясно е записан модела на двигателя.

Ако и там не го откриваш - вдигаш капака и както е показано на снимките - виждаш кой е той...

 
 След 1 година..............и "НОВИЯ"  ХОВЕР! 
 
Двигател-работен обем: см3 2378 2378 2378
Широчина: мм 1810 Максимална мощност / об.мин к.с. 126 / 5200 126 / 5200 126 / 5200
Височина: мм 1745 Макс.въртящ момент / об.мин Nm 200/2500-3000 200/2500-3000 200/2500-3000
 
Хубаво е да се чудиш, предполагаш, съмняваш и даже философстваш, че иначе ставаш смешен наивник...имащ договор или платен...наивник!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Незнам кое как е смятано за Евро 2,3,4,,,,, и за в коя държава е изчислявано,но моя Вол 05.2011 по документи се води 126 ли беше коня, а на табелката на колата,при мотора пише мощност 100 КВ.....внесен  е от Италия.

Аааааа мотора е 4G69S4N

Редактирано от snipi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В големия талон на позиция Р2 са записани киловатите.

Моят влезе за регистрация в КАТ по италианските документи 93кв - 126кс а излезе 98кв - 132кс , EURO-3 /магия/.

Двигател 4G64S4N.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...