Jump to content
iliev

Губи се антифтиза

Recommended Posts

Здравйте,имам н3 от две години но преди месец видях че някъде се губи антифриза,няма никъде теч от какво може да е :Dнякой ако е имал сущия проблем нека да го сподели благодаря много.Някой казаха че е издухала гарнитура,вузмижно ли е това.Всяка сутрин доливам около 200гр.антифриз в радиатора,има ли вероятност капачката на радиатора да е за смяна.Първото палене сутрин е по трудно трябва да въртя по вечко и когато запали сякаш тръгва на три цилиндъра и след това си влиза в ритъм,от къде идва тоя проблем вече месец не мога да го открия благодаря за вниманието и лек ден на всички

Редактирано от iliev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, iliev написа:

Здравйте,имам н3 от две години но преди месец видях че някъде се губи антифриза,няма никъде теч от какво може да е :Dнякой ако е имал сущия проблем нека да го сподели благодаря много

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се получава гадаене по картинка без картинката ама както го описваш ми намирисва на издухала гарнитура. При всички положения в сервиз ще ти кажат каква е причината. Препоръчвам да не я караш тая кола повече а да я отворите максимално скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, radowolf написа:

Малко се получава гадаене по картинка без картинката ама както го описваш ми намирисва на издухала гарнитура. При всички положения в сервиз ще ти кажат каква е причината. Препоръчвам да не я караш тая кола повече а да я отворите максимално скоро.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да ми благодариш.

Дано се оправи скоро колата.

А иначе забелязвал ли си я да припушва бял дим (пара) от ауспуха?

Моята 19-ка имаше същите симптоми като описаните и се оказа гарнитура на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, radowolf написа:

Няма за какво да ми благодариш.

Дано се оправи скоро колата.

А иначе забелязвал ли си я да припушва бял дим (пара) от ауспуха?

Моята 19-ка имаше същите симптоми като описаните и се оказа гарнитура на главата.

Не съм обръщал внимание,утре сутрин ще я видя 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери всички гумени връзки и скобите по тях,но на студена кола. Като е студена антифриза прокопва някъде по връзките,като загрее той се изпарява и не оставя следи.При мен бяха две скоби при термостата,стегнах и се оправи. Трудното палене.....май ще трябва да направиш профиластика на МПХ(почистване)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се намеся- пали трудно и на 3 цилиндъра- виж смени свещи и кабел- свещите, ако са обикновени аз ги предпочитам се сменят задължително на 25-30 к км. Кабели на 80-90 к км мойте ги смених на 110 и едната вътре в лулата бе направо изторяла.

Огледай хубаво колата на канал , ако има изгоряла гарнитура- на вън- ще тече и масло или антифриз , ако е студена ще се вижда. Ако е навътре- ще пуши с бял пушек. Ако е пресечено маслото, като боза пак е гарнитура. Гарнитурата гори на 4 най- вътрешен цилиндър на нашите мотори защото на газ трудно се охлажда. Мойта е така от как съм я купил леко таи масло , но не прави нищо друго и не я закачам. Сигурно е прегрявана от мацката дето я е карала в Италия. Капачката е клапан, ако се съмняваш смения 12 лева е...

Виж тези неща + оглед да не тече от съединение особинно към газовия изпарител не се вижда от никъде и мисли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, iliev написа:

 

Смених термостата и проблема си остана,също така свалях и радиатора и го носих на доктор да го почисти основно,пне спря да загрява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не тече и не се вижда не е от тях , давай по точките.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да сменя антифриза и сложих едно шишенче хоутц за чистене на двигател,като загря колата като започна да се пени цялата и загря над 95 градуса,и от тогава дойдоха тези проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, е ти накрая ще си кажеш всичко.....

Кви са тея глупости сега?

Загрявала, свалял радиатор, термостат сменял, пък после наливал бози някви.....

Хайде да започнеш хронологично кое след кое си правил и защо? Каква е била причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че било добре да се смени антифриза и да сложа от тая течност,за почистване на мотора и аз реших да го направя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те могат да ти кажат, че и влака щесе дръпне от релсите.....

Попитах те конкретно какво си правил последователно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе отваряй, давай главата на ревизия, нова гарнитура и си готов. Това при условие, че нямаш драскотини по цилиндрите......

Мога да ти кажа още едно място от където губи течност, но не мога да гадая

Редактирано от nork

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Източих стария антифриз,сложих новия покрах малко да загрей кашяската и след това сипах тази течност.След два-три дена при по продължително каране по тракия я видях че зачочна да загрява:mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А главата кога я смени?

Ай жив и здрав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 грама си е много. На заминала гарнитура на глава ми намирисва също. Иначе на Н5 са твърди маркучите и често се случват леки течове от връзктие радиатор-термостат и радиатор-блок. При наличие на проблем с антифриз съветвам да се следи нивото и цвета на маслото - ако се наблюдават изменения там, най-вероятно меша масло и антифриз и трябва незабавен ремонт на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×