Jump to content

Губи се антифтиза


iliev

Recommended Posts

Здравйте,имам н3 от две години но преди месец видях че някъде се губи антифриза,няма никъде теч от какво може да е :Dнякой ако е имал сущия проблем нека да го сподели благодаря много.Някой казаха че е издухала гарнитура,вузмижно ли е това.Всяка сутрин доливам около 200гр.антифриз в радиатора,има ли вероятност капачката на радиатора да е за смяна.Първото палене сутрин е по трудно трябва да въртя по вечко и когато запали сякаш тръгва на три цилиндъра и след това си влиза в ритъм,от къде идва тоя проблем вече месец не мога да го открия благодаря за вниманието и лек ден на всички

Редактирано от iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, iliev написа:

Здравйте,имам н3 от две години но преди месец видях че някъде се губи антифриза,няма никъде теч от какво може да е :Dнякой ако е имал сущия проблем нека да го сподели благодаря много

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се получава гадаене по картинка без картинката ама както го описваш ми намирисва на издухала гарнитура. При всички положения в сервиз ще ти кажат каква е причината. Препоръчвам да не я караш тая кола повече а да я отворите максимално скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, radowolf написа:

Малко се получава гадаене по картинка без картинката ама както го описваш ми намирисва на издухала гарнитура. При всички положения в сервиз ще ти кажат каква е причината. Препоръчвам да не я караш тая кола повече а да я отворите максимално скоро.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да ми благодариш.

Дано се оправи скоро колата.

А иначе забелязвал ли си я да припушва бял дим (пара) от ауспуха?

Моята 19-ка имаше същите симптоми като описаните и се оказа гарнитура на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, radowolf написа:

Няма за какво да ми благодариш.

Дано се оправи скоро колата.

А иначе забелязвал ли си я да припушва бял дим (пара) от ауспуха?

Моята 19-ка имаше същите симптоми като описаните и се оказа гарнитура на главата.

Не съм обръщал внимание,утре сутрин ще я видя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери всички гумени връзки и скобите по тях,но на студена кола. Като е студена антифриза прокопва някъде по връзките,като загрее той се изпарява и не оставя следи.При мен бяха две скоби при термостата,стегнах и се оправи. Трудното палене.....май ще трябва да направиш профиластика на МПХ(почистване)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се намеся- пали трудно и на 3 цилиндъра- виж смени свещи и кабел- свещите, ако са обикновени аз ги предпочитам се сменят задължително на 25-30 к км. Кабели на 80-90 к км мойте ги смених на 110 и едната вътре в лулата бе направо изторяла.

Огледай хубаво колата на канал , ако има изгоряла гарнитура- на вън- ще тече и масло или антифриз , ако е студена ще се вижда. Ако е навътре- ще пуши с бял пушек. Ако е пресечено маслото, като боза пак е гарнитура. Гарнитурата гори на 4 най- вътрешен цилиндър на нашите мотори защото на газ трудно се охлажда. Мойта е така от как съм я купил леко таи масло , но не прави нищо друго и не я закачам. Сигурно е прегрявана от мацката дето я е карала в Италия. Капачката е клапан, ако се съмняваш смения 12 лева е...

Виж тези неща + оглед да не тече от съединение особинно към газовия изпарител не се вижда от никъде и мисли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, iliev написа:

 

Смених термостата и проблема си остана,също така свалях и радиатора и го носих на доктор да го почисти основно,пне спря да загрява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да сменя антифриза и сложих едно шишенче хоутц за чистене на двигател,като загря колата като започна да се пени цялата и загря над 95 градуса,и от тогава дойдоха тези проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, е ти накрая ще си кажеш всичко.....

Кви са тея глупости сега?

Загрявала, свалял радиатор, термостат сменял, пък после наливал бози някви.....

Хайде да започнеш хронологично кое след кое си правил и защо? Каква е била причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе отваряй, давай главата на ревизия, нова гарнитура и си готов. Това при условие, че нямаш драскотини по цилиндрите......

Мога да ти кажа още едно място от където губи течност, но не мога да гадая

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Източих стария антифриз,сложих новия покрах малко да загрей кашяската и след това сипах тази течност.След два-три дена при по продължително каране по тракия я видях че зачочна да загрява:mellow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

200 грама си е много. На заминала гарнитура на глава ми намирисва също. Иначе на Н5 са твърди маркучите и често се случват леки течове от връзктие радиатор-термостат и радиатор-блок. При наличие на проблем с антифриз съветвам да се следи нивото и цвета на маслото - ако се наблюдават изменения там, най-вероятно меша масло и антифриз и трябва незабавен ремонт на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги, отдавна не съм влизал във форума, защото не ме пуска да вляза през телефона а до компютър не мога да се добера в последно време. Може би е обновявяно нещо, както и да е. За съжаление пак проблем налага писането ми а не някое приятно занимание с джипа. От около 2-3 седмици се появи проблема описан в темата, може би с някои разлики. Попрочетох колкото можах, допитах се до майстори и всеки вика, давай да отваряме - гарнитурата, главата ала бала. А колата се държи прекрасно, върви си, мощна е, до преди 2 седмици още бях с руските сафарита и разход повече от 13-14 газ не е дала. И сега проблема. Прибирайки се от работа, едни 15 км.в що годе топличко време стрелката за температурата е на средата. Спирам да отворя вратите и чух че се включи перката. Гледам показанието, стрелката отминала средата, стои малко преди червения сектор. Оставих я така. И се почна мисленето. На сутринта отворих капака и гледам с изненада че антифриз в разширителното казанче няма. Отворих капачката на радиатора и долях антифриз, предварително разреден едно към едно с дестилирана вода. Пое почти 3 литра. Нещата се успокоиха за около седмица. Маслото не е пресечено, не е като боза. Отварял съм и капачката, по нея от долу си има масло. Маслото по щеката също е нормално. Смених капачката на радиатора за всеки случай, 5 лв. беше, колкото да видя дали ще има подобрение. Такова за сега няма. Няма и видими течове. Маркучите ми се виждат нормални, тъй като пръстите ми потъват, не много но нормално според мен. Колата пали от раз, от време на време само при сутрешно палене, вдига обороти към 1200-1500, но и това ми се вижда нормално. Не разбирам толкова и затова моля за съвет. Сутрин като е по студено, в 6:45 припушва бяла но всички коли които съм карал на газ правеха така. Вчера обаче видях къде може да е проблема - изхвърля антифриз през казанчето. Поне гледам че е много мокро там. Благодаря птедварително на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също губеше антифриз и ме вкара в размисъл,но се оказа ,че е от маркучите за газовата уредба.Докато е студена капе антифриз там където са снаждани маркучите,като загрее и всичко спира.След притягане на скобите реших проблема ,но ми е изчезвало количеството в разширителя и щом забележа доливам.Не се е стигало да доливам в радиатора ,камо ли 3 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Гледам го днес капе отпред. Отварям капака и си шурти от казанчето, от преливника и се стича по ламарината. Казанчето пълно до макс. А в радиатора намалява. Най вероятно е заминала гарнитурата. Смени се и цвета на пушека от ауспуха, вече е по към сиво. Масло ли почна да гори - незнам. Проверих маслото в норма си е. Вече влизам във филма. Моля ако някой знае да каже горе долу как са цените за смяна на гарнитура, шлайфане - това в случай че не изкривило или спукало нещо вътре. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи кой ще ти го прави 😉

Пълна ревизия на главата 250, гарнитура 50.....

Няма нищо сложно, но ти трябва ъгломер... За съжаление всичко по главата е дадено в градуси, а не нютони. Ако е само гарнитура няма нужда да сваляш мотора, а само главата което е 2часа разглабяне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги. От скоро съм собственик на марката по-конкретно Hover Cuv 2.4 136кс. Притесняваме същия проблем. Загуба на антифриз. Имах сълзене от съединение на радиатора, което изчезна. Като оглеждам маркучите не виждам течове или сълзене. Забелязах петно на земята точно под изпарителя. Не знам дали може да е всичко от там. При студен двигател маркучите са свити, а после са си наред. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...