Kan4o Отговорено 31 Октомври, 2018 Share Отговорено 31 Октомври, 2018 Това е писано при мен:25. Кормилен накрайник-DELPHI TA1890; HERTH+BUSS JAKOPARTS J4820400, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 1 Ноември, 2018 Share Отговорено 1 Ноември, 2018 Благодаря. Такъв поръчах, не става. Явно моя пустиняк е с различен накрайник. На тези които си писал конуса им е по-дебел, като дори резбата като минава през дупката в шенкела влиза плътно и се зацапва. Като го сложа до този който свалих разликата е голяма - явно ще ходя с него по магазините да дебна. Като го замерих на моя конуса му е около 14.8мм, докато на този който ти си писал е 16мм. Поздрави. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 12 Ноември, 2018 Share Отговорено 12 Ноември, 2018 On 10/18/2018 at 11:14 AM, Ginoo said: Здравейте, Търся въздушен филтър (двигател) за Ховер H5 2011 год., но излизат различни варианти който в димензиите се различават до няколко сантиметра. Ако имате някава информация за модел/партиден номер моля да я споделите. Благодаря предварително. Поздрави Здравейте, Ако на някой му се наложи да търси въздушен филтър който да пасва в корпус 1109100-К80, това е един от вариантите: Артикул номер: FA-037SПроизводител: JAPANPARTS. Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 12 Ноември, 2018 Share Отговорено 12 Ноември, 2018 дай една снимчица тия цифри нищо не ми говорят.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 15 Ноември, 2018 Share Отговорено 15 Ноември, 2018 (Редактирано) Маслата.бг 19.2 лв Редактирано 15 Ноември, 2018 от Явор Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борислав Отговорено 26 Ноември, 2018 Share Отговорено 26 Ноември, 2018 Бобината е около 100лева съединител 300 но има алтернатива кабелите се правят зависи дали се разглобяватако мога да помогна с нещо друго Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 27 Декември, 2018 Share Отговорено 27 Декември, 2018 На 2.03.2017 г. at 1:51, SDM написа: Благодаря много колега! Ти си единствения отзовал се до момента! Ето номера на още някой части: Предна лява биалета. Номер на част. ADG085152 Предна дясна биалета. Номер на част. ADG085153 Задна биалета - еднаква от двете страни. Номер на част. ADG085154 Колеги днес бях на ГТП и ми казаха че трябва да готвя биелетки и маншон преден дясен имате ли идея ...намерих в по-горният пост на не са ми ясни фирма или кола от което става...дайте идея... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 27 Декември, 2018 Share Отговорено 27 Декември, 2018 Напиши номера от горния пост в гугъл и излизат доста сайтове които продават тези части Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 28 Декември, 2018 Share Отговорено 28 Декември, 2018 Излизат ..да благодаря ...на производителя Блуе принт ,а за каква кола и други разни няма....а за маншона какво ще кажеш... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 28 Декември, 2018 Share Отговорено 28 Декември, 2018 Като отвориш някой сайт и видиш биалетката на блу принт обикновено някъде отдолу ти предлага и алтернативни производители на същата част - но най-добре с тия на блупринт, че е опечена работата. За маншона го свали и отиваш в магазина с него, няма какво да се обърка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 28 Декември, 2018 Share Отговорено 28 Декември, 2018 Външния маншон излезе по размерите на раз/има качена снимка с номера/.От комплекта става само външния и греста - 15лв. Вътрешния става от AUDI и е със сложен профил по карето/няма как да го объркаш/- 35лв/бр. Задни биалетки Х3,еднакви от двете страни и 5мм по-къси от твоите. Предните са лява и дясна т.е. различни/има снимки/. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 29 Януари, 2019 Share Отговорено 29 Януари, 2019 Здравейте колеги, вкарах колата за смяна на лагер първичен вал но се оказа че този които съм взел е по малък .От официален магазин го купих но се оказа че между Н3 и Н5 имало разлика в размера та въпроса ми е от къде да си взема за моя Н3. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 29 Януари, 2019 Share Отговорено 29 Януари, 2019 ами на стария лагер има номер .....с този номер в повечето магазини ще ти помогнат ,,,,,,,,ако не дай номера .....и ще се пробвам....за другите не знам 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 29 Януари, 2019 Share Отговорено 29 Януари, 2019 На 27.12.2018 г. at 18:40, Kan4o написа: Колеги днес бях на ГТП и ми казаха че трябва да готвя биелетки и маншон преден дясен имате ли идея ...намерих в по-горният пост на не са ми ясни фирма или кола от което става...дайте идея... биалетките ги има в евро 007,,,,,,,гарантирано и не са скъпи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 29 Януари, 2019 Share Отговорено 29 Януари, 2019 sc 1701113 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 3 Февруари, 2019 Share Отговорено 3 Февруари, 2019 Смених лагера на първичен вал но виенето си остана, само при натиснат съединител няма виене! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 3 Февруари, 2019 Share Отговорено 3 Февруари, 2019 Така сори за забавянето с отговора, решението на твоя проблем е фирма руди на гара Искър срещу политиката , филма е следният...не сменяш само единият лагер а всичките 5 там ги има налични и цената е около 200лв още един път извинявам се за закъснението но бях командировка и не ми оставаше време.....така сменяш всичко сипваш правилното масло и си ТИ....дано да съм бил полезен.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 3 Февруари, 2019 Share Отговорено 3 Февруари, 2019 Има и още нещо като цяло джипа си вие по малко като цяло,и на мен ми се струваше че вие много но венци каза че неговият вие доста повече от моя.за това не е лошо да го сравниш с някой друг,аз карах един на 300000хиляди и виеше по малко от моя ,но човека врътна едно кръгче с моя и ми каза че моя е като лимозина....всичко е много относително... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 3 Февруари, 2019 Share Отговорено 3 Февруари, 2019 Много вие е целия шум се чува от към камбаната на кутията... Дори и на място при пуснат педал на съединителя Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 12 Февруари, 2019 Share Отговорено 12 Февруари, 2019 Mоят пък вие на първа трета и най много на пета ............ако някой е запознат и има желание може да сподели, ремонтира ли се кутията и какво се сменя? На четвърта не се чува , а на пета все едно си в уазка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 13 Февруари, 2019 Share Отговорено 13 Февруари, 2019 При мен по-скоро ромолеше като ярмомелка отколкото да вие. Разглобиха кутията и се оказа , че задната шийка на вала където са наредени въпросните скорости е износена/където е петата/. Направо си липсваше циментацията и парчета от шийката. В общи линии се предполага , че бедата е дошла от маншона който е на скоростния лост и играе роля на прахоуловител. Беше дроб и няма кое да предпазва от абразивите да не попадат в кутията и готово - ремонт! Смениха вала с нов + лагери и каквото е било необходимо , а частите които са били добре ги прехвърлиха от стария на новия вал и нещата се получиха. Използвах момента да сменят съединител/комплект/ и семеринга на коляновия вал , че от там ми се губеше двигателното масло. По-веселото е , че сега текна от предния семеринг на коляновия вал , но за сега няма да го пипам там ,че лятото го обслужих този възел и ще чака за сега! При случая с виенето би трябвало да са само лагерите по вала и Явор е дал някаква опция за София. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 13 Февруари, 2019 Share Отговорено 13 Февруари, 2019 Точно така, и при мен е по скоро румолене , колко пари ти струваше вала и лагерите, и от къде купи вала. Питам за да си направя сметка дали да ремонтирам кутията (като дойде време за смяна на съединител ) или да купя някоя втора употреба. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 13 Февруари, 2019 Share Отговорено 13 Февруари, 2019 Моят съвет е да я свалите,разцепите и чак тогава да вземете решение заедно с този който ще се занимава с нея,а съединителя и семеринга на коляновия вал ще смените така или иначе.Те са лесната част от цялото приключение :). За частите предполагам са ги заръчвали в Ловеч защото са бившите представители на марката и големия плюс за мен беше,че не са ме занимавали с нищо. Оставих я на приемчика и когато се върнах от почивка ме чакаше ремонтирана на паркинга. Затова в този случай така по части не мога да ти отговоря , но примерно : - съединител комплект + семеринг колянов вал + помпа съединител = 350-400лв - гумен маншон на скоростния лост + масла за кутията и раздатката = 150лв - външния лагер + семеринг на първичния вал = 60лв. - труд /сваляне,качване,ремонт кутия/ -350лв. - вал , лагери и т.н. остават близо 1000лв Гаранция в общи линии не дават заради частичния ремонт , но според мен е по-добре от кутия втора ръка и ще се опитам да се обоснова! Да приемем , че търговеца те убеди как кутията е на малко километри и т.н. какво следва: - Пращат/предават с опция преглед и тест преди да я платиш , но ти реално не можеш да се възползваш от тези опции при полеви условия т.е. плащаш я!! - Задължително трябва да се отвори преди да я качиш с което ти отпада и опцията да я върнеш на търговеца - 100/150 лв. за ревизия ако не можеш да го направиш сам. - Сваляне и качване 200/250лв. - ако не го правиш сам. - Ако нещо въпреки ревизията се окаже, че не е наред с кутията си назад с 350/400лв. + цената на кутията от 700 до 1000лв. - В най-добрия случай от двете кутии ще съберете една , но има вариант да се окажеш с две кутии с еднакви проблеми и тогава дървото е пълно. - Останалите консумативи са стандартни за двата варианта т.е. малкия лагер в маховика,семеринг колянов вал,съединител комплект,масла,външен лагер + семеринг =550/600лв. Удряш чертата,пресмяташ рисковете и добавяш още 50-60лв непредвидени разходи. Ти си решаваш , а вероятно има и по-евтини варианти от моя!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kty Отговорено 14 Февруари, 2019 Share Отговорено 14 Февруари, 2019 Благодаря за изчерпателният отговор, за сега тя ще си румоли а аз ще усилвам музиката , а после ще се плаща то е ясно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hell Отговорено 13 Май, 2020 Share Отговорено 13 Май, 2020 Здравейте колеги, Трябва ми помощ за серийни номера при покупка на : предни и задни амортисьори + тампони и прахоуловители към тях. предна биаледка : Благодаря предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.