Jump to content

Взаимозаменяеми /алтернативни/ части за HOVER CUV


SDM

Recommended Posts

Колеги,поръчах амортисьори, но задните дойдоха без тампони за шпилката. Имате ли идея къде продават подобни тампони, че аз намирам само за ухото.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 2.11.2017 г. at 20:18, Кизин написа:

Днес пробвах с накрайник от Frontera B, но не пасва. Диаметърът на резбата от към ябълковидния болт на Фронтерата е по-малък. Явно става само при Hover Cuv.

Здравей, Успя ли да намериш накрайник и какъв?
От фронтера не пасва :( Нашите накрайници са с "гениалното" решение вътрешната резба да е 16х1,5, а външната да е 14х1,5.......
Ако някой е сменял накрайник нека сподели откъде и какъв е взел моля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29/11/2017 at 19:08, nork написа:

Здравей, Успя ли да намериш накрайник и какъв?
От фронтера не пасва :( Нашите накрайници са с "гениалното" решение вътрешната резба да е 16х1,5, а външната да е 14х1,5.......
Ако някой е сменял накрайник нека сподели откъде и какъв е взел моля :)

Здравей, колега. Голямо ровене беше, но го открих. Оказа се, че пасва от Голф IV.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...... Това е интересно, но по каталозите излиза, че външната резба е 16х1.5 която е към накрайника. При мен в въ ътрешната към колоната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей,

Твоят не работи доказано или се съмняваш в него.

Ако ти мърдат оборотите и глъхне/забива/ при рязко подаване на газ в ниските обороти и си във версията бензин/газ не е от него 99%.

Софта на бензина се е бъгнал от бедната горивна смес на газта и бензиновите тримове са в "космоса" като стойности.

Иначе има доста разхвърляни по моргите,но има и настройка на позицията след смяната,а така на ухо - дано да се справиш.

Из руския форум имаше тема относно тази настройка,но не мога да ти помогна с линк.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 3/17/2017 at 2:41 PM, JI_GIT said:

ладова бобина от модел 2110 подхожда идеално и работи вече доста време. Бошовска е, не е руско изобретение.

Здравей Колега,

Следната бобина ли използва: BOSCH F000ZS0211 или друга.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13/12/2017 at 15:44, Krasimirr написа:

Здравей,

Твоят не работи доказано или се съмняваш в него.

Ако ти мърдат оборотите и глъхне/забива/ при рязко подаване на газ в ниските обороти и си във версията бензин/газ не е от него 99%.

Софта на бензина се е бъгнал от бедната горивна смес на газта и бензиновите тримове са в "космоса" като стойности.

Иначе има доста разхвърляни по моргите,но има и настройка на позицията след смяната,а така на ухо - дано да се справиш.

Из руския форум имаше тема относно тази настройка,но не мога да ти помогна с линк.

Успех

А как се лекува този проблем с глъхненето при подаване на газ? При мен се случва само сутрин, когато е студена, загрее ли, няма глъхнене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13/12/2017 at 9:23, ванкоти написа:

  Здравейте колеги дали някой има идея с какво мога да сменя стъпков в мотор на Ховер SUV 2.4   бензин 2009г.

В Alibaba.com бях гледал стъпкови моторчета за Грейт уол, уж оригинални и бяха евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лечението е при Ники Аврамов от форума.

Качваш последната версия на софта на горивните карти на бензиновия комп и си ОК.

На практика се изчистват натрупаните грешки /бензиновите тримове/ и се връщаш към фабричните настройки преди поставянето на газовата уредба.

Това го правят като официална услуга в Пежо,Ситроен,Опел и др. предполагам,но не зная защо Литекс и подразделения се дърпат.

По принцип имам идея ,но тя не е тема на тази дискусия - 99.99% нямаш проблем в стъпковия мотор,но както си решиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си имам газаджииска теория за това ..подплатено от доста коли с инжекцион. Бензина при превключване на газ остава по бензиновите инжектори и застива там като котлен камът- това не е наведнъж , а за месец, два и ги запушва-особено при студена кола, като загрее бензина влиза на пари и се оправя, на газ съвсем защото влиза от други инжектори. Лечението и бензин с 98 или 100 или добавка да се отпушат бензиновите инжектори от т.н. котлен камък. Това съм ги пробвал поне 20 пъти. Не пипайте нищо налейте 5 литра 98 и слогете добавка на Лики моли за инжектори за 12 лева...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши.

Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп.

Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ.

По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК.

Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес.

От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа.

В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите.

Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден.

Според мен има два начина за решение:

1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата.

2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%.

Безаварийна на всички.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След кабелите е по интересна историята с термостата. Близо 2 години ме лъже...ту работи перфектно, ту не иска да затвори...Ето какво се оказа - и от двата края разлепени опорите му и той затвори, работи добре, отвори и после не съвпадне гумичката да затвори и така : Тука има тука нема. От две години бях приготвил от "КОСЕР" на Фенокс- 14 лева, но днес в сервиза не го харесаха бил правен в Русия и поръчаха на ГЕТС за 28 лева...Няма лошо..сменен е и работи перфектно. Така ,че причината -най-срещана при термостата е изливане на течтоста дето задвижва поплавъка- тук не е така, не са издържали съединенията при сгъвките. И да ви припомня книгата "Колела" на Артър Хейли дето предприемчив младеж стана бързо милионер с производство на автомобилни части с цена до 10 долара, защото ако е повече някой може да се захване и да го поправи. Та това се залепя с калай-ама няма да го правя хахахахах.

DSC_0055 - Копие.JPG

DSC_0055.JPG

DSC_0071.JPG

DSC_0065.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Етого и моят термостат който трябва да се смени защото започна леко да сълзи и един път затвори ,един път не .

20180323_112528.jpg

20180323_112456.jpg

20180323_112458.jpg

20180323_112508.jpg

Редактирано от Georgi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Светна ми чека, при теста се оказа изгоряло нагряване на втората ламдба сонда. Причината пробито гърне на ауспуха, влизал е постоянно студен въздух, и....гряла постоянно. Някой сменял ли е тази сонда, колко струва и има ли заменител? Гърнето изгоряло отгоре, към купето, а причината е някаква ал.ламарина закачена на купето ката екран се откъснала от единият болт и застанала накланена върху гърнето . Тама се е събал сняг,кал и друга гняз и гърнето се пробило. Майстора каза,за първи път виждам гърне пробито отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой сменял ли е климатичен радиатор или да има алтернативен номер за нова част - втора употреба на този етап не се търси.

Питането е за Стийд,но мисля,че с Н5 би трябвало да са заменими,че този е заминал безвъзвратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет колеги,  колата почна да не пали сутрин без газ ,ако и подам пали и след това като пусна газта гасне , при  топла кола  палиш и държи 2000 оборота  без газ  ,,,,,,,мислих че трябва да почистя дросела  но все не ми остава време , случайно попаднах в дружба по работа и пак по случайност имаше свободен час за диагностика .......ефекта е на втората снимка , сега колата е наред .....номера на моторчето е SMW299933......подходящо за  Н5,,,,,,,,,,,,,успех на всички

P1030100.JPG

P1030101.JPG

P1030085.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...