Jump to content

VW Amarok vs GWM Steed5 or 23 559 versus 14 674 Euro. What would you choose?


cubbusiness

Recommended Posts

 

Дори и така да сравняваме, 35К Стийд и 58К Амарок - не виждам два пъти по-евтин Стийд.

Фактите са такива, представям ги така, както ги виждам - ако дилъра на GW ми даде добра отстъпка, и ако качеството на Стийд е такова, че да си залужава 35К лева, защо пък не? Засега дилъра на VW ми дава добра отстъпка, качеството на VW (поне при commercial cars) е добре познато като високо, нещата са уравновесени.

 

35K Стийд няма.... Пак ти казвам че ти изобщо не си търсил ами просто си пишеш и драскаш по форумите.

Стийд 4х4 дизел е 31 699 лв Амрок 4х4 е 57 110 лв (4х4 е перманентно и няма понижаваща предавка)

 

Най- евтиния Стийд е 24499 лева Най-евтиния Амрок е 53 285 лева

И двата са базови, но базовото оборудване на Стийд е малко по-богато.

Амрок е дизел, но като добавим газовата уредба на Стийд

се получава следното :

 

Стийд 4х2 LPG..........................................................Амрок 4х2

5 години гаранция...................................................2 години гаранция

26 800 лева.............................................................53 285 лева

 

Съотношението в цените е 53 285/ 26 800 = 1.98

(Може би за теб не точно 2, но за който наистина се интересува Амрок е точно два пъти по-скъп)

 

Нормално е да имаш много по-голямо доверие на VW и щом ти харесва Амрок, купи си.

Но като се обсъжда нещо, редно е да се пише обективно.

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото съм карал и двата пикапа, както и съм говорил с дилърите на двете марки, а и съм контактувал със собственици от различни страни, смея да твърдя, че пиша обективно.

Амарок с понижаваща предавка и включване на 4Х4 е на същата цена както и Амарок с перманентно 4Х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и кой ти каза цена от 35К

А и обективно ли е да сравняваш цената на най-скъпия Стийд с най-евтиния Амрок.

Ясно е че ако цената е еднаква, и двамата с теб бихме избрали VW (или Тойота :toothy9: )

Но на практика за двойно по-ниска цена и 2.5 пъти по-голяма гаранция, не мисля че офертата е за пренебрегване

Още повече, че ако се поразровиш по форумите за GW в Австралия, Итлаия, Русия и т.н. се виждат че са доста прилични коли.

Не са без история и натрупани впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявам по оборудване.

Дължината на гаранцията няма особено голямо значение, поне за мен. Аз карам много, за две години правя 100К км, така че дали е 5 или 2 години, всичко си излиза на яве по-скоро, ако има проблем де :)

Чел съм GW форумите по света, и затова съм тук, все още обмислям бъдещата покупка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Сравнявам по оборудване.

Дължината на гаранцията няма особено голямо значение, поне за мен. Аз карам много, за две години правя 100К км, така че дали е 5 или 2 години, всичко си излиза на яве по-скоро, ако има проблем де :)

Чел съм GW форумите по света, и затова съм тук, все още обмислям бъдещата покупка :)

И в крайна сметка вече е февруари, сериозни снегове вилнеят и ако мога да запитам какво избра?! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм купил нищо все още, имам други кредити да връщам, по-нататък ще е :)

Мислех да продавам Кади-то, но ще го запазя. Мисля, че ще е Амарок, единична кабина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената на Амарок, като гледам може да се вземат 2 бр. Сиид, че и ще хартиса някой лев даже. Видяхме постоянно рекламирания Амарок какво може в "Дакар".

 

Може и да е с по-добро качество донякъде от Сиид, но за двойна цена мерси, по-добре да карам за същото време 2 бр. Сиид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, цената не е двойна, и второ, какво видяхме, че не може "Амарок"-а, което го могат другите пикапи? Ти карал ли си двата пикапа, че да можеш да дадеш обективна оценка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма нужда да спорите, тъй като всичко е въпрос на компромиси и възможности. Аз съм карал и двата пикапа, като определено мнението ми е че технологично Амарок е поне 5 години напред спрямо Стийд. Ако пикапа се взима изключително за работна кола, то Стийда ще си изплати по-бързо вложението. Амарока определено не е 2 пъти по-скъп, но минава в категорията на по-луксозните пикапи и това би било по-предпочитана машина за спорт и свободно време. Доста е комфортен и се управлява с лекотата на лек автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Amarok 2.0 TDI 163 к.с. Heavy Duty Trendline - 50000 BGN с ДДС. Цената все пак е с калкулирана отстъпка за корпоративен клиент.

Това срещу 33490 BGN за Steed 2.0 TCI 150к.с. ниво STAR. Като екстри и ниво на обурудване обаче няма как да се направи сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, хайде пак като малките деца "Цената все пак е с калкулирана отстъпка за корпоративен клиент"

Малко по-сериозно го дай де!

 

Хайде пак за пореден път да смятаме и да не намесваме кой какви отстъпки му е дал, гледаме каталожни цени:

 

Отваряме следното http://www.vwn.bg/files/bg/download/datei/22_12.pdf - официалната катaложна ценова листа на VW

И там виждаме следното, за Амарок с малкия дизел и среднто оборудване:

 

Amarok DoubleCab Trendlinе 2,0-l-TDI 4MOTION 6MT 90/122к.с. 2.820 879 - 636 2HBB14 цена 60,635

Това срещу 33490 BGN за Steed 2.0 TCI 150к.с. ниво STAR

Не е 2 пъти, само 1.8 пъти е.... :toothy12:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс този ФВ да се конкурира с цената на Стееда ! Едното е за стандарт с заплати по 3-4000 евро, другият за българският :)

 

човекът го взима за себе си, не да го кара служител, поне така разбрах. при това положение разликата в цената не винаги е определяща. щом е тръгнал да си купува нова кола, едва ли събира жълти стотинки за кисело мляко, по-скоро гледа туй онуй в колата. по собствен опит ако се спести дадена опция, после много се псуваш и продаваш колата. а ако китайското возило не я предлага.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VAYK, далеч не е по джоба на много българи да взимат нова кола за 30 бона или 50 бона. Както далеч не е по джоба на повечето германци да карат такива коли. Тук въпроса е друг. Явно е, че човека има възможности. Steed определено има страхотни качества за парите си, въпроса е ако можеш да си позволиш въпросния по-висок клас автомобил, дали си струва да вземеш него. Определено автомобилите са различни - Амарок има повече качества, сега остава въпроса дали голямата разлика в цената му ги оправдава и в кои случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...