Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

Казвам се Милен и съм  нов във форума.

Имам няколко въроса относно този модел на Great Wall - Hover CUV , мисля, че е H3.

Харесал съм един за около 9 хил. лв.  газ/бензин 2007г внос от Италия, моля  за мнения относно модела, дали си заслужава като цяло и какво да гледам при огледа на автомобила.

Всички ли джипове от този модел са 4х4 или има и само със задно предаване, изчетох доста за 4х4 системата тук, малко ме притеснява това постоянно превключване от 2L  и 4L/4H ,не за друго а защото ще бъде семеен автомобил и жената има шанс да забрави системата на 4х4 на сухо и нещо да прецака...

Всъщност на този модел как става превключването- като при H5  с копче или е автоматично при приплъзване?

Благодаря предварително!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да те притеснява трансмисията - предния мост се включва когато е необходимо и едва ли на следващия ден снегът ще е изчезнал до нула, а и когато трансмисията започне да затяга, то това се усеща много осезаемо и не може да се сбърка, освен това на таблото има светлинен индикатор за включено 4х4. Превключването на режимите при всекидневна употреба изобщо не е постоянно или толкова често. За превключването, аз поне до сега не съм имал проблем, а на излет съм го включвал и изключвал, понякога над 50 пъти, заедно с късите предавки. Включва се само ръчно - не е с муфа или междинен диференциал, чист парт тайм е, а системата за която говориш /тorque-on-demand/ е реализирана в Дачия Дъстър и братовчедите му,както и в Н6, но там да кажат ползвателите на този модел. При Н5 има модификация с един задвижващ мост, вероятно е така и при Н3, но това едва ли е предпочитана модификация, а и много лесно ще установиш дали при набелязания от теб е така още при първия оглед - няма да го има управлението на различните режими на трансмисията, а то в никакъв случай не е скрито :laughing5: . Пожелания скоро да се сдобиеш с представител на марката и да попаднеш на читав екземпляр. Във форума има собственици на този модел, така че ако има нещо - питай. :tongue5:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора колега, огледах  джипа и се оказа, че  е само със задно, което не ми е вариант, ще търся друг екземпляр.

Питах и Митвас за частите на този модел, че гледам цените им са прилични, за около 10к. се купува 2007-2008г машина, но оттам ми отговориха, че не се знае дали има части за него, ако са съвместими с Н5 вероятно има за другите не се знае, което е проблем, защото все нещо ще се наложи да се подменя, не ми се чака.  Автомобилът ще бъде семейна кола, с малки деца съм и  не ми се  иска да чакам с месеци доставка на части от Китай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за частите питай тия, които са с тоя модел какво са сменяли и скъпо ли е. Аз от темата за съединителите разбрах, че са еднакви с моя и смяната с оригинален е 650 кинта. Много вероятно е частите в процент близък до 100 да са идентични, а само по двигателя да има разлики /в твоя случай и в трансмисията, но това е от модификацията/. По мои наблюдения и в салона има разлики, но това май не е толкова важно. Ти намери подходящия за теб, а за частите колегата Видев /от форума/ знае един вълшебен форум - руския. Братушките ги ползват много отдавна и няма въпрос без отговор за тях, включително тунинг и ТНТМ изпълнения  :laughing5: .Аз самия, вероятно оправдано подозирам, че Н3 ще се окаже по-здрав от Н5, но това времето ще покаже. 

Със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега когато гледаш джипа виж двигателя,че е на Мицубиши и виж модела да ли е 4G64 или 4G69 и частите не са скъпи,термостата е към 20 лв,съединителя ако го купуваш от друг магазин и го смениш при познат майстор няма да ти е по скъп от 350 лв комплекта,аз лично смених само феродов за 100 лв,ремъците и ролките са към 150 лв комплекта,които сега ми престои да сменям.Преди време сменях едни тампони от долу на щангите и главните които са 8 бр ми струваха 200 лв.Самия модел на Н3 ес купе на Исузу Аксиом,като двигателя и раздатката са на Мицубиши,както и окачването,предните и задните дискове стават от Мицубиши,предните биалетки струват 40лв двете и стават от Опел Монтерей.Колега добре си се насочил към този модел и няма да сгрешиш,аз лично ти го препоръчвам.Ако мога да бъда полезен с още нещо питай.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз така мисля, но избора е личен. Вероятно колегата, като намери същия, но модификация на трансмисията 4Х4, ще остане още по-доволен, а ако дойде в калта за един ден и цяла седмица няма да може да си свали усмивката от лицето! Искрено се надявам на +1 съфорумци. Ники, колко човека сте със Ховър SUV, знаеш ли? Аз се сещам за теб и Видев, има ли още? За нашите още няма под 15к, но след 1-2 години и ние ще се множим :hello2: :hello2: :hello2: ! Един колега от Смолян се обади по телефона за вашия модел - имал проблем с електронното запалване :confused2:  - писах в темата с облаците /първата в подфорум Ховър/ каквото намерих. Ако си го препатил това - помагай :headbang: , пък за бира винаги има време. Един път в годината да е, ама от сърце и с кеф!!!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещо спря да пали от ключа и ходих до майстора и се оказа клемореда на контактния ключ,след което ми постави бутон под волана и сега като паля първо давам на контакт и после само натискам бутона.Във форума нямам представа колко такива джипа сме и с най-голямо удоволствие бих пийнал по бира с вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен, от половин година съм собственик на Hover, 2.4i 2006g.

След смяната на консумативите, никакви проблеми.

След 10000 км, нещо взе да ми черпи ток от акумулатора, установи се, че е радиото, смених го и сложих Пайниър, звукът е доста приличен с оригиналните колони.

Дойде ред на климатроника.След оцветяването на фриона, се разбра,че радиаторът на климатика изпуша, има няколко язвички.

След доста търсене намирх това     http://www.ngrbg.com/node/32526

и чакам майсторът да се произнесе, но мисля си , че е същият.

Разход на гориво :Зимата извън градско 13, лятото 9 -говорим за газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей бърза с радиатора .....

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такъв модел вече няколко месеца и върви без грешка. В самото начало смених едно каре от предния собственик оставено за 90 лева и това беше. В Ловеч всичко има и за един ден идва при поръчка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен, от половин година съм собственик на Hover, 2.4i 2006g.

След смяната на консумативите, никакви проблеми.

След 10000 км, нещо взе да ми черпи ток от акумулатора, установи се, че е радиото, смених го и сложих Пайниър, звукът е доста приличен с оригиналните колони.

Дойде ред на климатроника.След оцветяването на фриона, се разбра,че радиаторът на климатика изпуша, има няколко язвички.

След доста търсене намирх това     http://www.ngrbg.com/node/32526

и чакам майсторът да се произнесе, но мисля си , че е същият.

Разход на гориво :Зимата извън градско 13, лятото 9 -говорим за газ.

Колега не знам дали това е точния радиатор,но оргиналния номер е 8105000-K00,същият радиатор се слага на Исузу Тропер 3.2 бензинов мотор 6 цилидъра от 91-98ги номера му е ОЕМ-8971167610 с размери 553-355-25 ,а алтернативен номер на марката Делфи е CF 20061.Дано да съм ти бил полезен иначе оргиналния радиатор е към 500лв.

Редактирано от Niki-25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

580-

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен номера на двигателя,какво е още трябва да се гледа при евентуална покупка на HOVER CUV ..Състояние на 4х4,окачване,газова нещо за нея ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия, които са внос от Италия също ли са с течна фаза на газта? Ако е така гледай да си свършва газта до края и тогава да превключва на бензин. Това бяха симптомите при мен, преди да ми сменят помпата, а тя май е скъпичка. Можеш да огледаш и дъното на канал за побитости - дали е тормозен много из камънаците. Ако е с електрическо превключване на режимите на трансмисията /с копчета/ - пробвай ги всичките и изчакай резултата. Трансмисията не трябва да шуми или вие. На късите предавки се чува леко виене, но то е от редукцията. Все пак не трябва да е дразнещо силно, тракащи звуци са забранени... Двигателя да не мени обороти и да не пуши и така нататък - всички сме оглеждали коли, знаеш как е. Разликата е само в трансмисията. Ако има чалъм я вдигни от едната страна и завърти задното колело. така ако е със блокируем заден диференциал можеш да провериш дали работи. При разлика в оборотите на задните колела едно спрямо друго, повече от 100 об/мин диференциала трябва да се заключи с леко чаткане /не е страшно, нормално е/ и колелото, което въртиш да спре, тъй като е заключено спрямо другото, а то не се върти. Прегледай и тамппоните на скоростната кутия и двигателя. Моите на кутията вече са халтави. Дано да попаднеш на читава машина и със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички джипове вкарани от Италия са с обикновен газов инжекцион и са много добре настроени :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2та модела дето ще гледам са с ел .превключване от 4х2 към 4х4 ... Как да ги изпробвам и бързи и бавни,ако терена не позволява ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самото копче трябва да има три позиции 2Н 4Н и 4L като последното ти е бавните,4Н ти е 4х4,а 2Н е само на задния мост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно,но чета че 4Н и 4L ,трябва да се използват само когато е наложително за да не се прецака или аз не съм разбрал правилно  :dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е много стръмен баира винаги можеш да включиш 4L за да го изкачиш или на дъжд някъде да превключиш на 4H или в гората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и на черен, прашен път можеш да го включиш. малко по-внимателно на завоите, но може. Няма обаче да усетиш разликата, с изключение на ниските предавки. На сух терен няма разлика в поведението, освен че при остър завой и добро сцепление трансмисията затяга, без значение дълги или къси използваш. Без да се притесняваш на прав участък включваш ниски и газ, не бой се :toothy12: няма да ти се развее перчема от висока скорост, а за предния мост, дали включва - както си на ниски, внимателно от място отпускаш по малко съединителя на пълен завой. Най много след 6-7 метра трансмисията осезаемо ще започне да затяга и двигателя да се тормози. При тая ситуация - работи. Ако не е блокиран предния мост никога няма да затегне без значение дали е на дълги или на къси. Ще се получи аналогична ситуация, като ако имаш ръчни хъбове на предния мост /едни врътки в центъра на предните колела/ и си забравил да ги заключиш. Работи само задния мост, а той сам, няма как да наподоби ефекта на двата, заключени един към друг. Ако можеш вземи проба от маслото на предния и задния мост. Ако са еднакви на цвят и вискозитет, машинката е карана доста на пълноприводен режим. При последното обслужване, тъй като скоро не съм имал време да се ровя в калта, цвета на маслото в предния диф беше като на новото. В задния обаче, поради постоянната употреба имаше цвят на кал.   

...една тайна - най-безопасно се пробва на трева, а ако е мокра цирка е пълен :confused2: !

 

Със здраве!

Редактирано от JI_GIT
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега дали се вижда, но все забравям, сега се сещам,че тук има снимка.

post-18929-0-93515900-1470998881_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай, че доста късно се включвам, ама това с двата лоста не може да е с един двигателен мост. На топката на малкия лост трябва да са обозначени режимите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобни пари вече може да се намери Н5 закупен от България, с ясна история, реален пробег и до 5 години... 

Ако потрябват специфични части или боди партс за Н3, става интересно, но всеки си избира сам... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,притежавам great wall hover cuv 2008г.Ако знае някой динамото от какъв друг вид джип може да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо не е динамо, а генератор и то трифазен и второ не му е толкоз труден ремонта...лагери и тук там нещо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×