Jump to content

Great Wall Hover CUV


malinero

Recommended Posts

Здравейте,

Казвам се Милен и съм  нов във форума.

Имам няколко въроса относно този модел на Great Wall - Hover CUV , мисля, че е H3.

Харесал съм един за около 9 хил. лв.  газ/бензин 2007г внос от Италия, моля  за мнения относно модела, дали си заслужава като цяло и какво да гледам при огледа на автомобила.

Всички ли джипове от този модел са 4х4 или има и само със задно предаване, изчетох доста за 4х4 системата тук, малко ме притеснява това постоянно превключване от 2L  и 4L/4H ,не за друго а защото ще бъде семеен автомобил и жената има шанс да забрави системата на 4х4 на сухо и нещо да прецака...

Всъщност на този модел как става превключването- като при H5  с копче или е автоматично при приплъзване?

Благодаря предварително!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да те притеснява трансмисията - предния мост се включва когато е необходимо и едва ли на следващия ден снегът ще е изчезнал до нула, а и когато трансмисията започне да затяга, то това се усеща много осезаемо и не може да се сбърка, освен това на таблото има светлинен индикатор за включено 4х4. Превключването на режимите при всекидневна употреба изобщо не е постоянно или толкова често. За превключването, аз поне до сега не съм имал проблем, а на излет съм го включвал и изключвал, понякога над 50 пъти, заедно с късите предавки. Включва се само ръчно - не е с муфа или междинен диференциал, чист парт тайм е, а системата за която говориш /тorque-on-demand/ е реализирана в Дачия Дъстър и братовчедите му,както и в Н6, но там да кажат ползвателите на този модел. При Н5 има модификация с един задвижващ мост, вероятно е така и при Н3, но това едва ли е предпочитана модификация, а и много лесно ще установиш дали при набелязания от теб е така още при първия оглед - няма да го има управлението на различните режими на трансмисията, а то в никакъв случай не е скрито :laughing5: . Пожелания скоро да се сдобиеш с представител на марката и да попаднеш на читав екземпляр. Във форума има собственици на този модел, така че ако има нещо - питай. :tongue5:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора колега, огледах  джипа и се оказа, че  е само със задно, което не ми е вариант, ще търся друг екземпляр.

Питах и Митвас за частите на този модел, че гледам цените им са прилични, за около 10к. се купува 2007-2008г машина, но оттам ми отговориха, че не се знае дали има части за него, ако са съвместими с Н5 вероятно има за другите не се знае, което е проблем, защото все нещо ще се наложи да се подменя, не ми се чака.  Автомобилът ще бъде семейна кола, с малки деца съм и  не ми се  иска да чакам с месеци доставка на части от Китай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за частите питай тия, които са с тоя модел какво са сменяли и скъпо ли е. Аз от темата за съединителите разбрах, че са еднакви с моя и смяната с оригинален е 650 кинта. Много вероятно е частите в процент близък до 100 да са идентични, а само по двигателя да има разлики /в твоя случай и в трансмисията, но това е от модификацията/. По мои наблюдения и в салона има разлики, но това май не е толкова важно. Ти намери подходящия за теб, а за частите колегата Видев /от форума/ знае един вълшебен форум - руския. Братушките ги ползват много отдавна и няма въпрос без отговор за тях, включително тунинг и ТНТМ изпълнения  :laughing5: .Аз самия, вероятно оправдано подозирам, че Н3 ще се окаже по-здрав от Н5, но това времето ще покаже. 

Със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега когато гледаш джипа виж двигателя,че е на Мицубиши и виж модела да ли е 4G64 или 4G69 и частите не са скъпи,термостата е към 20 лв,съединителя ако го купуваш от друг магазин и го смениш при познат майстор няма да ти е по скъп от 350 лв комплекта,аз лично смених само феродов за 100 лв,ремъците и ролките са към 150 лв комплекта,които сега ми престои да сменям.Преди време сменях едни тампони от долу на щангите и главните които са 8 бр ми струваха 200 лв.Самия модел на Н3 ес купе на Исузу Аксиом,като двигателя и раздатката са на Мицубиши,както и окачването,предните и задните дискове стават от Мицубиши,предните биалетки струват 40лв двете и стават от Опел Монтерей.Колега добре си се насочил към този модел и няма да сгрешиш,аз лично ти го препоръчвам.Ако мога да бъда полезен с още нещо питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз така мисля, но избора е личен. Вероятно колегата, като намери същия, но модификация на трансмисията 4Х4, ще остане още по-доволен, а ако дойде в калта за един ден и цяла седмица няма да може да си свали усмивката от лицето! Искрено се надявам на +1 съфорумци. Ники, колко човека сте със Ховър SUV, знаеш ли? Аз се сещам за теб и Видев, има ли още? За нашите още няма под 15к, но след 1-2 години и ние ще се множим :hello2: :hello2: :hello2: ! Един колега от Смолян се обади по телефона за вашия модел - имал проблем с електронното запалване :confused2:  - писах в темата с облаците /първата в подфорум Ховър/ каквото намерих. Ако си го препатил това - помагай :headbang: , пък за бира винаги има време. Един път в годината да е, ама от сърце и с кеф!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещо спря да пали от ключа и ходих до майстора и се оказа клемореда на контактния ключ,след което ми постави бутон под волана и сега като паля първо давам на контакт и после само натискам бутона.Във форума нямам представа колко такива джипа сме и с най-голямо удоволствие бих пийнал по бира с вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен, от половин година съм собственик на Hover, 2.4i 2006g.

След смяната на консумативите, никакви проблеми.

След 10000 км, нещо взе да ми черпи ток от акумулатора, установи се, че е радиото, смених го и сложих Пайниър, звукът е доста приличен с оригиналните колони.

Дойде ред на климатроника.След оцветяването на фриона, се разбра,че радиаторът на климатика изпуша, има няколко язвички.

След доста търсене намирх това     http://www.ngrbg.com/node/32526

и чакам майсторът да се произнесе, но мисля си , че е същият.

Разход на гориво :Зимата извън градско 13, лятото 9 -говорим за газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такъв модел вече няколко месеца и върви без грешка. В самото начало смених едно каре от предния собственик оставено за 90 лева и това беше. В Ловеч всичко има и за един ден идва при поръчка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен, от половин година съм собственик на Hover, 2.4i 2006g.

След смяната на консумативите, никакви проблеми.

След 10000 км, нещо взе да ми черпи ток от акумулатора, установи се, че е радиото, смених го и сложих Пайниър, звукът е доста приличен с оригиналните колони.

Дойде ред на климатроника.След оцветяването на фриона, се разбра,че радиаторът на климатика изпуша, има няколко язвички.

След доста търсене намирх това     http://www.ngrbg.com/node/32526

и чакам майсторът да се произнесе, но мисля си , че е същият.

Разход на гориво :Зимата извън градско 13, лятото 9 -говорим за газ.

Колега не знам дали това е точния радиатор,но оргиналния номер е 8105000-K00,същият радиатор се слага на Исузу Тропер 3.2 бензинов мотор 6 цилидъра от 91-98ги номера му е ОЕМ-8971167610 с размери 553-355-25 ,а алтернативен номер на марката Делфи е CF 20061.Дано да съм ти бил полезен иначе оргиналния радиатор е към 500лв.

Редактирано от Niki-25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Освен номера на двигателя,какво е още трябва да се гледа при евентуална покупка на HOVER CUV ..Състояние на 4х4,окачване,газова нещо за нея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия, които са внос от Италия също ли са с течна фаза на газта? Ако е така гледай да си свършва газта до края и тогава да превключва на бензин. Това бяха симптомите при мен, преди да ми сменят помпата, а тя май е скъпичка. Можеш да огледаш и дъното на канал за побитости - дали е тормозен много из камънаците. Ако е с електрическо превключване на режимите на трансмисията /с копчета/ - пробвай ги всичките и изчакай резултата. Трансмисията не трябва да шуми или вие. На късите предавки се чува леко виене, но то е от редукцията. Все пак не трябва да е дразнещо силно, тракащи звуци са забранени... Двигателя да не мени обороти и да не пуши и така нататък - всички сме оглеждали коли, знаеш как е. Разликата е само в трансмисията. Ако има чалъм я вдигни от едната страна и завърти задното колело. така ако е със блокируем заден диференциал можеш да провериш дали работи. При разлика в оборотите на задните колела едно спрямо друго, повече от 100 об/мин диференциала трябва да се заключи с леко чаткане /не е страшно, нормално е/ и колелото, което въртиш да спре, тъй като е заключено спрямо другото, а то не се върти. Прегледай и тамппоните на скоростната кутия и двигателя. Моите на кутията вече са халтави. Дано да попаднеш на читава машина и със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2та модела дето ще гледам са с ел .превключване от 4х2 към 4х4 ... Как да ги изпробвам и бързи и бавни,ако терена не позволява ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самото копче трябва да има три позиции 2Н 4Н и 4L като последното ти е бавните,4Н ти е 4х4,а 2Н е само на задния мост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно,но чета че 4Н и 4L ,трябва да се използват само когато е наложително за да не се прецака или аз не съм разбрал правилно  :dontknow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е много стръмен баира винаги можеш да включиш 4L за да го изкачиш или на дъжд някъде да превключиш на 4H или в гората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и на черен, прашен път можеш да го включиш. малко по-внимателно на завоите, но може. Няма обаче да усетиш разликата, с изключение на ниските предавки. На сух терен няма разлика в поведението, освен че при остър завой и добро сцепление трансмисията затяга, без значение дълги или къси използваш. Без да се притесняваш на прав участък включваш ниски и газ, не бой се :toothy12: няма да ти се развее перчема от висока скорост, а за предния мост, дали включва - както си на ниски, внимателно от място отпускаш по малко съединителя на пълен завой. Най много след 6-7 метра трансмисията осезаемо ще започне да затяга и двигателя да се тормози. При тая ситуация - работи. Ако не е блокиран предния мост никога няма да затегне без значение дали е на дълги или на къси. Ще се получи аналогична ситуация, като ако имаш ръчни хъбове на предния мост /едни врътки в центъра на предните колела/ и си забравил да ги заключиш. Работи само задния мост, а той сам, няма как да наподоби ефекта на двата, заключени един към друг. Ако можеш вземи проба от маслото на предния и задния мост. Ако са еднакви на цвят и вискозитет, машинката е карана доста на пълноприводен режим. При последното обслужване, тъй като скоро не съм имал време да се ровя в калта, цвета на маслото в предния диф беше като на новото. В задния обаче, поради постоянната употреба имаше цвят на кал.   

...една тайна - най-безопасно се пробва на трева, а ако е мокра цирка е пълен :confused2: !

 

Със здраве!

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

извинявай, че доста късно се включвам, ама това с двата лоста не може да е с един двигателен мост. На топката на малкия лост трябва да са обозначени режимите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобни пари вече може да се намери Н5 закупен от България, с ясна история, реален пробег и до 5 години... 

Ако потрябват специфични части или боди партс за Н3, става интересно, но всеки си избира сам... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...