Jump to content
malinero

Great Wall Hover CUV

Recommended Posts

On 9.08.2014 г. at 9:34 AM, Niki-25 said:

Колега когато гледаш джипа виж двигателя,че е на Мицубиши и виж модела да ли е 4G64 или 4G69 и частите не са скъпи,термостата е към 20 лв,съединителя ако го купуваш от друг магазин и го смениш при познат майстор няма да ти е по скъп от 350 лв комплекта,аз лично смених само феродов за 100 лв,ремъците и ролките са към 150 лв комплекта,които сега ми престои да сменям.Преди време сменях едни тампони от долу на щангите и главните които са 8 бр ми струваха 200 лв.Самия модел на Н3 ес купе на Исузу Аксиом,като двигателя и раздатката са на Мицубиши,както и окачването,предните и задните дискове стават от Мицубиши,предните биалетки струват 40лв двете и стават от Опел Монтерей.Колега добре си се насочил към този модел и няма да сгрешиш,аз лично ти го препоръчвам.Ако мога да бъда полезен с още нещо питай.

Здравей Ники,и аз от няколко месеца имам Хувър Къв,2.4;2008г.При предпродажбената проверка в сервиза на Митвас установиха следните по-важни проблеми.

1.Луфт в кормилната уредба-лява кормилна щтанга,не помня къса или дълга.

2.Тампони на задна стабилизираща щтанга и задни къси щанги.

3.Свети чека на двигателя-проблем с ламбда сонда.

Другото интересно нещо се получи когато отидох при моя майстор.Според него за луфта в кормилната уредба не е кормилна щанга а е хидравличната рейка.Той ми даде човек който цял да я ремонтира за 250 лв.Но той откри и нещо друго което не са видяли в сервиза на Митвас,оказа се че и двата предни амортисиора имат луфт горе където се захващат към купето.При опита да стегне болта се скъса и го смени.Каза че месинговата гайка се е деформирала.А на другия амортисиор едвам го извади болта,беше се изкривил целия.Така че ми каза,че трябва да сменя и двата предни амортисиора.За задната щанга освен тампоните ми каза,че трябва да сменя и двете задни биалетки.По интересното е при вземане на оферти с цени от Евросервиз Тандер и от Митвас.В Тандер ми дадоха цени за задни къси цанги и за задни биалетки по отделно.Докато в Митвас ми твърдят,че  двете били едно и също.Ти ми кажи къде е истината?За труд и в двата сервиза не съм питал,щото е златен.Усреднените цени са следните:

1Амортисиор-110 лв.

2.Задна къса щанга- 103 лв.

3.Задна биалетка-63лв

4.Ремък ангренажен малък и голям -150 лв.

5.Ролка голяма -153 лв.

6.Ролки малки-3бр по 50-60 лв.

7.Пистови ремъци -3бр.по 15-17лв.

8.Тампони -6-8 лв.

Тези дни скъсах спирачен маркуч някакъв общ разпределящ отзад над газовата уредба-15 лв.Най интересното е че го сменях в Емкомплект33.Там при огледа от майстора ми каза,че амортисиорите са здрави,за кормилната нищо не спомена,а изненадващо откри че били за смяня двата предни шарнира.За задните тампони е съгласен да се сменят всичките...

Така че от 3 сервиза сега не знам къде е истината.По предницита комилна щанга или рейка е,амортисиорите за смяна ли са или не са,шарнирите също.По задницата едно поне е ясно,ще трябва и аз като теб да сменя всички тампони.Ти казваш,че са 8 на брой.Също така не е ясно и задната къса щанга и биалетка едно и също ли е или са различни неща.

Също така и ламбда сондата -95 лв.Обаче я нямат в Ловеч и се поръчвала от Китай.Чака се 1 месец и повече.

Затова те моля,ако желаеш да ми изпратиш телефона си на лично съобщение за да се чуем и да ми дадеш информация за това къде бих могъл да намеря така интересуващите ме мен части на по прилични цени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergi така и така ще чакаш да дойде от Китай - сам си я поръчай:

https://m.ru.aliexpress.com/s/item/32596161155.html

 

С друго за съжаление не мога да помогна,

Поздрави!

 

П.П

 

Ей тук виж за ремъци и ролки, гледам за дизелите има, но ако видиш номера на твоя може да потърсиш по номер:

https://m.ru.aliexpress.com/search.htm?keywords=great+wall+hover+belt#/

Edited by vencibull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.Извинявам ако не е правилното място и не съм написал всичко като хората.Карам отскоро Greatwall Hover Cuv H3 2008 2.4 133K.C,но ми свети чека на компютъра и някак си автомобила непоказва цялата си производимост и мощ ,а работи на авариен режим.Реших да отида до представителството на GreatWall Варна и ми направиха диагностика при която се разбра че едната от ламбда сондите неработи и връзката е отворена,както и датчика на коляновия вал не е обучен(За България питам и сериен номер от сорта SMW250480 никъде не го намират).Така че бих искал да попитам и да ми кажете от къде мога да взема сонда и датчик освен от сервиза на Greatwall,тъй като там дерат здраво кожата пък и като видят някой който нищо неразбира намират и други проблеми по автомобила,които преди ги е нямало.Отново се извинявам ако не е по темата.Поздрави на всички и благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е темата,номерата са на снимките,но ако този датчик не работи колата няма палене - не да работи в авариен решим.

Чека ти свети заради ламбда сондата , а и горивните ти карти би трябвало да са голямо мазало вече.

Вероятно по тази причина и колата не "върви" както ти се иска - Ники Аврамов е твоя човек.

Телефона му е някъде из темите т.е. чуйте се и обсъдете твоя проблем.

Успех!!

 

Edited by Krasimirr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъй като не намерих подходяща тема,питам тук. В понеделник при пътуване от Сев.България имаше около 30 см.сняг. Пътувах по непочистен селски път и включих 4х4,откъм дясната ми предна страна (по моя преценка) при ниска скорост се появи едно периодично прищракване,(като повреден лагер)с увеличаване на скоростта заглъхваше. Прави го за първи път ,рядко само зимата карам на 4х4. При 2х го няма,каква може да е причината? В предното колело или в раздатката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-вероятно е каре на късия кардан който е връзката м/у предния мост и кутията.

Другите чаркове се въртят винаги ако нямаш хъбове така , че няма значение на какъв режим си трябва да се чува винаги това щракане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери при навит пълен ляв / десен волан дали пак не щрака - може да е каре на полуоската, при 4х4 има повече напрежение там и може да се обажда тогава ако е тръгнало да си ходи. Иначе предположението на Краси е първото което бих проверил - може просто да му трябва гресиране на каренцето - вземи такламит и му удари няколко помпи :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

За проверка на окачването и всичко свързано ходя до Пловдив тъй като в София не намерих читав стендаджия пича е уникален намира се до Макдоналдс на ВСИ! Пример излизам от сервиз с твърдението за луфт на рейка отивам при него и намира биалета за смяна , правя го и колата е перфектна...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оказа се разбито каре и вероятно шлици (има луфг) на късия преден кардан. След "шейтан машинката" има каре и къс кардан за предното предаване. След смяна ще коментирам отново. Интересно,не карам офроуд, последното ми включване на 4х4 бе миналата зима и сега за пръв път. Как така се е разбило карето не мога да си обясня,вероятно е паднала защитната капачка и е влизало вода.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То по колите обикновенно нещо се скапва от не ползване :) Тия части си искат некво движение за да може да върти гресчицата вътре, а ако не си му и капвал грес откакто си пускал за последно 4х4...съвсем е взело-дало :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карето няма гресьорки и не се гресира,явно е със своя вътрешна грес.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 11/26/2018 at 10:13, vencibull написа:

То по колите обикновенно нещо се скапва от не ползване :) Тия части си искат некво движение за да може да върти гресчицата вътре, а ако не си му и капвал грес откакто си пускал за последно 4х4...съвсем е взело-дало :)

Причината бе точно тази. Повредено от неизползване! Днес смениха карето. Големи благодарности на Явор,за майстора при който ме прати.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, vencibull написа:

Супер че си я оправил. Каре от форд транзит ли сложи?

Само майстора знае,не съм го и питал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте насочил съм се към great wall hover cuv и по точно към ето тази обява http://www.cars.bg/offer/c2851886   . Бихте ли изразили някакво мнение за модела като цяло и конкретно за тази обява. Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като го гледам на външен вид е хубав...това е междинен модел към Н5.... моят е с 1 година по стар...и е с ръчка на 4х4 ...Километърчетата доста ама една хубава проверка и да се прегледа. Аз имам навика да ги водя във фирмен сервиз. Моя го водих в Пловдив- сервиза е най- добрия по моему...От там нататък е късмет...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Канчо не съжалявай,с ръчката е истинския вариант,а това с копчетата е малко еротика особено когато не включва коректно.

Към Стойко - това с фирмения сервиз не е ясно дали е изпълнимо във Враца и околията,но на място можеш да провериш:

1.Дали включва режимите правилно и дали работят коректно.На сухо при 4Н не трябва да можеш да направиш завой.Стяга се управлението усезателно - ще го усетиш.Ако не стяга веригата в раздатката е бегала т.е. намаш 4Н.Тук се сменят зъбчатите колела и веригата в раздатката,но не съм го правил и не зная за какви цени иде реч - предполагам 300-500лв.

Ако времето е подходящо го вкарайте в една нива и ще разберете какво работи и какво не.Най-много после да му платиш едно измиване ако не ти хареса.

2.Не трябва да надува маркучите на водната система при затворена капачка на радиатора.Преди да го запалите свали капачката на радиатора и погледни - капачката трябва да има две гумички и ако липсва някоя т.е. най-вече първата значи има проблем.С повечко късмет ще е капачката , но едва ли.

Ако "надува" маркучите и са твърди вероятно гарнитурата на главата е бегала.Процедурата и частите по ремонта 300-400лв. или колкото ти вземат.

3.Слушаш за непривични шумове в двигателния отсек, хидравликата и скоростите.

Обслужване на ремъци,ролки,обтегач и помпа 350-650лв в зависимост от това къде го правиш  и кой го прави.

4.Гледаш да няма течове при двигателя, кутуята и мостовете.Ако има при кутията 350лв надолу защото иначе ще ги платиш после за сваляне на кутията и за семерингите.Ако е при мостовете е по тънко.Свалят се само карданите.

5.Разгледай внимателно за ръжди и най-вече за пребоядисани детайли,че в Добрич и Варна предлагаха един бял "нов внос" търкалян в нивата , който ако не си внимателен ще се усетиш късно.Колкото и професионално да е пръскан при внимателен оглед си личи.

6.Провери работата на климатроника задължително.Ако не работи вероятната повреда е заминал радиатор - 350-700лв в зависимост от намирането и цената за зареждането с фреон.

7.Провери целия ел. пакет - прозорци,врати,заключване,отключване,чистачки,отопления и помпи за течностите.

Това са основните болежки и всичко останало е късмет + 15 литра масло за обслужване на старта така , че се смятай като купуваш.

Лично мен обявените километри не ме притесняват защото двигателя е с голям ресурс.Големия въпрос е колко са му върнали , а не на колко е обявен.

Не отивай сам с жената,а вземи макс брой приятели и го "разкостете" ако трябва при огледа - особено ако приятелите са в час с колите.

Успех в търсенето и намирането на заветния автомобил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво Краси, ти ме разби.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Ви за инфото, остава да намеря майстор който да дойде с мен да го видим този хубавец

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...