Jump to content

Последствия от голямата градушка и ремонти - 08.Юли.2014


Recommended Posts

Цялата е на гъз с извинение от градушката. Таван, преден капак, калници, като ритан чайник е. Язък за новата ми кола. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неприятна бурия се оказа днешният "летен дъж".

 

Още не мога да кажа какво се е случило с моя автомобил, но чувам много неприятни неща за последствия.

 

Надявам се да не са много пострадалите. Все пак си беше доста зле. Такъв порив на вятъра и градушка не помня да съм виждал.

 

Споделете за последствията, ако има такива. Дано да е слабо коментирана тази тема.

 

Тук не можем да говорим за слабост на марката, защото си беше направо страшно. По-скоро да видим кои застраховател, как се справя защото са големи ......... "приятели".

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и на мен тенекийте са леш, но пък до мен една Навара освен тенекийте и прозорците бяха леш. Все пак маи сме здрави, утре в бокса на пълна промяна, но директно в Бургас че не ми се иска само да е китосат и боядисат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така, тенкий, но определено не много, Огледалото ми е за смяна, че кофти траектория е имало, но стъклата са здрави.

 

Лоша работа, но да сме живи и здрави. Това да му е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии тя Хондата си беше за боя тук там. След днеска мога и цвят да сменям :D

 

10425349_10203487714726679_4297931525056

 

А маздичката е със счупено предно стъкло. Като цяло на застрахователите няма да им се вярва идната седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен на Тойотата тавана и предния капак са набити яко,но за съжаление аз нямам каско и ще трябва да ги правя от джоба си,но здраве да е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз извадих късмет да ми кажат за идващата буря и бегом към служебния паркинг. Тъкмо започваше градушката, когато вкарах колата в подземния паркинг и я "спасих".

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз извадих късмет да ми кажат за идващата буря и бегом към служебния паркинг. Тъкмо започваше градушката, когато вкарах колата в подземния паркинг и я "спасих".

Браво колега извадил си късмет,аз също извадих късмет с джипа защото не беше тука в Младост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

H6-цата изглежда зле но я скрих под едно голямо дърво. Но на жена ми алфата остана на паркинга и е много зле! Реното (Grand Espace 4) остана също на паркинга но няма никви щети. От 100 автомобила покрай блока само реното ми един стар голф и един стар мерцедес са непокътнати. Най-зле са Тойотите, Опелите и на жена ми алфата :( Въобще най-старите коли са по здрави от най-новите :) ФАКТ!

 

П.П.

От първото топченце лед до големите като кюфтета късове лед имах точно 1 мин. За една минута успях да вкарам колата под едно огромно дърво в близост. В началото листата в короната на дървото ме пазеха но след 5 мин. нямаше листа. Всички бяха на земята а леда удряще като с чук. Градоносния облак е бил регистриран в 16:30 а мен ме би град в 17:30 ! Един час! Един час никой не предупреди. За кво са им сирените и говорителите на гражданска защита ... толкова ли не можаха по радия и телевизии да предупредят. Ако имах 5 мин. щях да скрия автомобила. :(

 

 

П.П.2

Ако бяха предупредили можех за 1 час да стигна до Пловдив!

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, същата картинка ,жената звъни и ми се хили по телефона" МИ Hover-a СТАНА НА СИРЕНЕ" а на мен ми се плаче от другата страна!!!!

В крайна сметка ,таван,преден капак ,калници от едната страна, хромирани лайсни на вратите и още не знам какво много съм далече за да видя лично,само по снимки и разкази се ориентирам. Кофти случка, поне Голф-а нищо му няма.

 

 

п.с Надявам се , с метода на изправяне на вдлъбнатини да не се налага китосване и пребоядисване ,поне за тавана и капака. но ще трябва оглед от сервиз и проба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще ги ремонтирате последствията от  градушката: в оторизиран сервиз на ЛМ (оторизиран сервиз от ЛМ) или в доверен сервиз на застрахователя.

Аз все още обмислям какво е най-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще ги ремонтирате последствията от  градушката: в оторизиран сервиз на ЛМ (оторизиран сервиз от ЛМ) или в доверен сервиз на застрахователя.

Аз все още обмислям какво е най-добро.

 

От опита ми с доверени сервизи стигнах до извода, че най-добре в официалният сервиз. Винаги съм мислил така, но просто Армеец първата година нямаха подписан договор с Литекс и като трябваше да ми боядисват вратите ме изпратиха в техен "другарски". В резултат всичко добре, само дето са ми счупили едни щипки на вратите и капачетата на болтовете на вратите нещо ги няма всичките.

 

Така че според мен в официален, дали Митвас дали Литекс, това са възможните варианти. То даже застрахователите си ги разпределят горе долу равномерно :) Сервиза на ботевградско има бояджийно, но се явява други фирма или поне така беше преди. Няма значени. Важното е възлагателното писмо да е към Литекс или Митвас. Пък особено сега както ремонтите ще се прават на килограм, едвали на някои ще му дреме как точно ще ти разглоби колата.

 

Моето лично мнение е такова. Ходил съм и на двете места по щети, Нямам забележки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранционните едвали имаме избор, но за по сигурно в понеделник ще бия път до Бургас и го оставям за ремонт ТОТАЛЕН в Аутоплюс, честно да ви кажа каквото са ми оправяли повече не се налага да се бара, а сега за боя едвали бих се доверил на друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранционните едвали имаме избор, но за по сигурно в понеделник ще бия път до Бургас и го оставям за ремонт ТОТАЛЕН в Аутоплюс, честно да ви кажа каквото са ми оправяли повече не се налага да се бара, а сега за боя едвали бих се доверил на друг.

 

Когато имаш щета и е за боядисване нямаш никакъв проблем да отидеш в доверен сервиз. Застрахователите пращат задължително колите в официален сервиз, когато има части за смяна ( стъкла, фарове и др) поради простота причина, че така или иначе ще има фактура и към тях заради доставката. Довереният сервиз трябва да ги купи от Литекс или Митвас, после да ги смени и ако стане проблем - лошо. 

 

Затова за боядисване не се притесняват и пращат, особено тези които нямат подписан договор с Литекс. Литекс имат подписан договор само с няколко компания. Няма да ги изброявам защото ми е стара вече информацията. Смених моята първа ЗК точно поради тази причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е според вас сервиза литекс на ботевградско, става въпрос за обслужване. На първо обслужване Митвас ми обявиха страшна цифра, и го направих в Бургас с 20% по-евтино, но скоро ми се налага пак та се чудя дали да не пробвам там.Все пак Рокфелер не ми е чичо.;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и за боя пак трябва да се мине през официален сервиз. Заради гаранцията.

 

На ДЗИ Митвас им е доверен сервиз и затова ползвам тях. Възлагателно писмо и не се занимавам с плащане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и за боя пак трябва да се мине през официален сервиз. Заради гаранцията.

 

На ДЗИ Митвас им е доверен сервиз и затова ползвам тях. Възлагателно писмо и не се занимавам с плащане.

Колега направих запитване до Call Center-a на LM относно ремонта от градушката  и ми съобщиха че не е нужно да се минава през официален сервиз за да се запази гаранцията, поне така ми казаха. Ако има други колеги който имат информация по този въпрос  нека споделят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен от Митвас са ми казвали, че дори и за боя се минава през тях. Макар че нямат бояджийски цех те дават колата на партньорски сервиз. Не знам каква е логиката да можеш да ходиш където искаш, защото все пак имаш гаранция и за боя/лаково покритие. Но пък щом ЛМ са казали, че може... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо не ми вярвате за нещата които писах по-горе ;) Нали това ви казах, че няма проблем по принцип да се ходи в други сервизи.

 

Има два момента тук.

1. Митвас нямат възможност за такъв ремонт и затова пращат в друг сервиз. Възлагателното писмо е към тях от застрахователя и трябва да издадат фактура към същата компания.

2. При Литекс е същото само че сервиза е в същата сграда и за клиента няма разлика, но сервиза е друго юридическо лице.

 

Това е. Просто е. Няма да падне гаранацията от това, но има друг момент. Дали няма да е по-кратък срока за гаранцията на лаковото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Ванка, друга ми беше идеята. Митвас ми казаха, че трябва да оставя колата на тях и те се оправят - карат си я при който бояджия работят. Но трябвало да се остави в оторизиран сервиз, а после те си се оправят с бояджиите. Поне аз разбрах, че дори и застрахователите да могат да дадат възлагателно писмо директно към бояджията, не трябва да се прави така. Трябва си към оторизиран сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бях във Виктория за  опиаване на щетите, вариантите бяха два: Литекс или Митвас. Първата година, като бях застрахован в  Армеец, те самите настояваха да е в техен "другарски" сервиз.

Явно вече е така.

 

 Само през официален сервиз, което според мен е редно, да нямаш други проблеми после. Все пак те се подписват че е извършен качествено ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип в сайта на Литекс пише доставка на части 48 часа, е мойте ги няма втора седмица, колата е в сервиза а хората нямат части, колите са добри но ако ви трябват части си поръчайте от Китай, Българското пак се показа. Нема оправия.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...