Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум
Kalin Atanasov

някой друг със смяна на съединител на 50 000 км?

Recommended Posts

Здравейте,колата е взета чисто нова но съединителя издържа 50 000 км ,от Митвас ни просветлиха че гаранцията не го покрива . Сменен е за наша сметка . Колата я караше колегата и се грижеше като за негова ,със сигурност не и е правил дрифтове и тем подобни . Ако това е нормално на всеки 50 - 60 хиляди  :icon_cyclops_ani:  гледам обаче че други не са се оплаквали 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз също смених съединител на 75 000 км макар,че колата е на толкова малко километри,доколкото бях чел в руския форум май това си ми е дефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 264 к след каране 259 к от италианка Лара Лоредана 1936 набор

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще бъде интересна информация за колегите, относно цената която си платил за смяната му ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично като отидох при майстора и го свалихме при мен беше проблем само феородовия,а притискателния беше в отлично състояние и аз взех само феродов за който дадох 100лв.Дано да съм полезен.При двигател Мицубиши 4G64 съединителя си е от мицубиши и си става без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е на 74 к и скоро го чакам да се развали много са нежни и ако някъде го напъваш без да си включил бавните скорости веднага започва да мирише на феродо

Редактирано от kra_kamenov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един колега от форума "стената" (един от първите закупили Ховер ) , мисля че беше споменал, че сменил съединител на около 30000 км 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат с H5 смени съединител на 70к, но мнението му е че все едно няма съединител дори и след смяната. Бил прекалено мек и неестествен за такъв вид автомобил и според него е доста спорно дали с този съединител може да докара каравана от някоя западноевропейска страна... Когато и този новия му се счупи смята да проучи въпроса и да сложи направо съединител от Mitsubishi. Иначе смяната му е излезнала към 800лв. с труда.

Редактирано от nmnikolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта 2650 лева с ДДС /с труда естествено- 1500 лева/ в сервиза "Минерал" в Хасково фирмения.Всичко е оригинално с щемпела на Мицубиши.

Редактирано от st.videv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не си гаранционенн отиваш в първата по сериозна фирма и проверяваш колко пари е комплекта съединителя и го купуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези коли може би въпроса често е колко е карана в режим 4х4? Имайки предвид, че системата е part-time, невъзможността на колелата да се въртят с различна скорост в режим 4х4, вероятно товари и съединителя. Аз лично като карах тестов Steed 5 усетих миризма на съединител катерейки спокойно по едни черни пътища в бавен 4х4 режим, без да съм бил и за секунда на полусъединител.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен започнаха да хрущят скоростите.Включват много трудно,само с междинна газ и изчакване спадане на оборотите,като дърт газкаджия.Според мен е съединителя,но от сервиза ми казаха,че пикапите правели проблем със скоростния лост;ябълката му ръждясвала и от там идвали ядовете.Но при мен след като я сменили нищо не се променило.Сега чакали разрешение да разкостят скоростната кутия гаранционно.Колата е на 28000км.Аз все пак мисля ,че е съединителя,защото съм карал доста в дълбока гъста кал,натоварен и си понамирисваше на феродо.След края на сагата ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами май натам отива работата - без съединител и само на синхронизатори, горе долу така се кара. Аз съм още на 59000 км., замирисвал е доста пъти по калчоците, но засега се държи отлично. Мислех, че до сега трябваше да се е предал, дори открих комплект +20% и +50%, бях се разтревожил сериозно и доста порових, но засега ме изненадва приятно - все още е в добро здраве, въпреки мъките. Феродовия диск е идентичен с ГАЗзел Бизнес, аксиалния лагер /най-здравия възможен/ се търси като аналог и е за БМВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ремонта приключи.Оказа се,че проблема не е в съединителя.Скъсал се е маншона на скоростния лост,наблъскал се е с кал,която влязла в скоростната кутия,маслото станало боза и т.н.В крайна сметка казаха ,че са сменили всички зъбчатки и синхронизатори,без тези на 5та предавка и то по гаранция.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

екстра, за похвала са! Вече без дразнещото хрущене отново може да се радвате един на друг :hello2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили   и сопротивление на 350. :hello2: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили   и сопротивление на 350. :hello2: 

Колега за кой датчик става на въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за кой датчик става на въпрос.

става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните 

Колега дай линк към сайт на който да го търся този датчик,Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×