Kalin Atanasov Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Здравейте,колата е взета чисто нова но съединителя издържа 50 000 км ,от Митвас ни просветлиха че гаранцията не го покрива . Сменен е за наша сметка . Колата я караше колегата и се грижеше като за негова ,със сигурност не и е правил дрифтове и тем подобни . Ако това е нормално на всеки 50 - 60 хиляди гледам обаче че други не са се оплаквали Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki-25 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Колега аз също смених съединител на 75 000 км макар,че колата е на толкова малко километри,доколкото бях чел в руския форум май това си ми е дефект. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalin Atanasov Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 хм,някои други )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 (edited) На 264 к след каране 259 к от италианка Лара Лоредана 1936 набор Edited June 17, 2014 by st.videv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Ще бъде интересна информация за колегите, относно цената която си платил за смяната му ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki-25 Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Аз лично като отидох при майстора и го свалихме при мен беше проблем само феородовия,а притискателния беше в отлично състояние и аз взех само феродов за който дадох 100лв.Дано да съм полезен.При двигател Мицубиши 4G64 съединителя си е от мицубиши и си става без проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kra_kamenov Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 (edited) Моя е на 74 к и скоро го чакам да се развали много са нежни и ако някъде го напъваш без да си включил бавните скорости веднага започва да мирише на феродо Edited June 14, 2014 by kra_kamenov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginoo Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 един колега от форума "стената" (един от първите закупили Ховер ) , мисля че беше споменал, че сменил съединител на около 30000 км Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmnikolov Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 (edited) Познат с H5 смени съединител на 70к, но мнението му е че все едно няма съединител дори и след смяната. Бил прекалено мек и неестествен за такъв вид автомобил и според него е доста спорно дали с този съединител може да докара каравана от някоя западноевропейска страна... Когато и този новия му се счупи смята да проучи въпроса и да сложи направо съединител от Mitsubishi. Иначе смяната му е излезнала към 800лв. с труда. Edited June 15, 2014 by nmnikolov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st.videv Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 (edited) Комплекта 2650 лева с ДДС /с труда естествено- 1500 лева/ в сервиза "Минерал" в Хасково фирмения.Всичко е оригинално с щемпела на Мицубиши. Edited June 17, 2014 by st.videv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki-25 Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Колега ако не си гаранционенн отиваш в първата по сериозна фирма и проверяваш колко пари е комплекта съединителя и го купуваш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 При тези коли може би въпроса често е колко е карана в режим 4х4? Имайки предвид, че системата е part-time, невъзможността на колелата да се въртят с различна скорост в режим 4х4, вероятно товари и съединителя. Аз лично като карах тестов Steed 5 усетих миризма на съединител катерейки спокойно по едни черни пътища в бавен 4х4 режим, без да съм бил и за секунда на полусъединител. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalin Atanasov Posted July 20, 2014 Author Share Posted July 20, 2014 около 800лв със смяната излезе....смяна на рейка (гаранционно) на 75 000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
almarkov Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 При мен започнаха да хрущят скоростите.Включват много трудно,само с междинна газ и изчакване спадане на оборотите,като дърт газкаджия.Според мен е съединителя,но от сервиза ми казаха,че пикапите правели проблем със скоростния лост;ябълката му ръждясвала и от там идвали ядовете.Но при мен след като я сменили нищо не се променило.Сега чакали разрешение да разкостят скоростната кутия гаранционно.Колата е на 28000км.Аз все пак мисля ,че е съединителя,защото съм карал доста в дълбока гъста кал,натоварен и си понамирисваше на феродо.След края на сагата ще пиша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 ами май натам отива работата - без съединител и само на синхронизатори, горе долу така се кара. Аз съм още на 59000 км., замирисвал е доста пъти по калчоците, но засега се държи отлично. Мислех, че до сега трябваше да се е предал, дори открих комплект +20% и +50%, бях се разтревожил сериозно и доста порових, но засега ме изненадва приятно - все още е в добро здраве, въпреки мъките. Феродовия диск е идентичен с ГАЗзел Бизнес, аксиалния лагер /най-здравия възможен/ се търси като аналог и е за БМВ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
almarkov Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 При мен ремонта приключи.Оказа се,че проблема не е в съединителя.Скъсал се е маншона на скоростния лост,наблъскал се е с кал,която влязла в скоростната кутия,маслото станало боза и т.н.В крайна сметка казаха ,че са сменили всички зъбчатки и синхронизатори,без тези на 5та предавка и то по гаранция. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 екстра, за похвала са! Вече без дразнещото хрущене отново може да се радвате един на друг Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили и сопротивление на 350. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kra_kamenov Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили и сопротивление на 350. Колега за кой датчик става на въпрос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Колега за кой датчик става на въпрос. става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kra_kamenov Posted February 24, 2016 Share Posted February 24, 2016 става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните Колега дай линк към сайт на който да го търся този датчик,Благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.