Jump to content

някой друг със смяна на съединител на 50 000 км?


Kalin Atanasov
 Share

Recommended Posts

Здравейте,колата е взета чисто нова но съединителя издържа 50 000 км ,от Митвас ни просветлиха че гаранцията не го покрива . Сменен е за наша сметка . Колата я караше колегата и се грижеше като за негова ,със сигурност не и е правил дрифтове и тем подобни . Ако това е нормално на всеки 50 - 60 хиляди  :icon_cyclops_ani:  гледам обаче че други не са се оплаквали 

Link to comment
Share on other sites

Колега аз също смених съединител на 75 000 км макар,че колата е на толкова малко километри,доколкото бях чел в руския форум май това си ми е дефект.

Link to comment
Share on other sites

Аз лично като отидох при майстора и го свалихме при мен беше проблем само феородовия,а притискателния беше в отлично състояние и аз взех само феродов за който дадох 100лв.Дано да съм полезен.При двигател Мицубиши 4G64 съединителя си е от мицубиши и си става без проблем.

Link to comment
Share on other sites

Моя е на 74 к и скоро го чакам да се развали много са нежни и ако някъде го напъваш без да си включил бавните скорости веднага започва да мирише на феродо

Edited by kra_kamenov
Link to comment
Share on other sites

един колега от форума "стената" (един от първите закупили Ховер ) , мисля че беше споменал, че сменил съединител на около 30000 км 

Link to comment
Share on other sites

Познат с H5 смени съединител на 70к, но мнението му е че все едно няма съединител дори и след смяната. Бил прекалено мек и неестествен за такъв вид автомобил и според него е доста спорно дали с този съединител може да докара каравана от някоя западноевропейска страна... Когато и този новия му се счупи смята да проучи въпроса и да сложи направо съединител от Mitsubishi. Иначе смяната му е излезнала към 800лв. с труда.

Edited by nmnikolov
Link to comment
Share on other sites

Комплекта 2650 лева с ДДС /с труда естествено- 1500 лева/ в сервиза "Минерал" в Хасково фирмения.Всичко е оригинално с щемпела на Мицубиши.

Edited by st.videv
Link to comment
Share on other sites

Колега ако не си гаранционенн отиваш в първата по сериозна фирма и проверяваш колко пари е комплекта съединителя и го купуваш.

Link to comment
Share on other sites

При тези коли може би въпроса често е колко е карана в режим 4х4? Имайки предвид, че системата е part-time, невъзможността на колелата да се въртят с различна скорост в режим 4х4, вероятно товари и съединителя. Аз лично като карах тестов Steed 5 усетих миризма на съединител катерейки спокойно по едни черни пътища в бавен 4х4 режим, без да съм бил и за секунда на полусъединител.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

При мен започнаха да хрущят скоростите.Включват много трудно,само с междинна газ и изчакване спадане на оборотите,като дърт газкаджия.Според мен е съединителя,но от сервиза ми казаха,че пикапите правели проблем със скоростния лост;ябълката му ръждясвала и от там идвали ядовете.Но при мен след като я сменили нищо не се променило.Сега чакали разрешение да разкостят скоростната кутия гаранционно.Колата е на 28000км.Аз все пак мисля ,че е съединителя,защото съм карал доста в дълбока гъста кал,натоварен и си понамирисваше на феродо.След края на сагата ще пиша.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ами май натам отива работата - без съединител и само на синхронизатори, горе долу така се кара. Аз съм още на 59000 км., замирисвал е доста пъти по калчоците, но засега се държи отлично. Мислех, че до сега трябваше да се е предал, дори открих комплект +20% и +50%, бях се разтревожил сериозно и доста порових, но засега ме изненадва приятно - все още е в добро здраве, въпреки мъките. Феродовия диск е идентичен с ГАЗзел Бизнес, аксиалния лагер /най-здравия възможен/ се търси като аналог и е за БМВ.

Link to comment
Share on other sites

При мен ремонта приключи.Оказа се,че проблема не е в съединителя.Скъсал се е маншона на скоростния лост,наблъскал се е с кал,която влязла в скоростната кутия,маслото станало боза и т.н.В крайна сметка казаха ,че са сменили всички зъбчатки и синхронизатори,без тези на 5та предавка и то по гаранция.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

екстра, за похвала са! Вече без дразнещото хрущене отново може да се радвате един на друг :hello2:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните 

Колега дай линк към сайт на който да го търся този датчик,Благодаря

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...